Het is niet het transformeren ivm kledingstijl, maar daadwerkelijk transformeren als persoon. Dit transformeren gebeurd bij iedereen al gedurende zijn gehele leven, maar dit kan je versnellen door jezelf in bepaalde situaties te gooien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen wat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen bij de meisjes?
Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voor mij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. Nerdy of flashy als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich dan gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij de meiden?
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Rationele vrouwen, hah!
Kiezen om niet verliefd te zijn, hah!
Kan helemaal niet joh.
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet het transformeren ivm kledingstijl, maar daadwerkelijk transformeren als persoon. Dit transformeren gebeurd bij iedereen al gedurende zijn gehele leven, maar dit kan je versnellen door jezelf in bepaalde situaties te gooien.
Wat, wil je ook praten over zelfexpressie? Wat is jouw vraag?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.
verder is het jammer dat firefly al 13 delen nergens echt op ingaat en zijn domme dogma's en onliners maar blijft verkondigen hier. ik vind het daarom dan ook onbegrijpelijk dat dit topic niet na deel 5 of 6 al gesloten werd.
Ik zou graag jouw verhaal horen, voor leeftijd 25-30.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.
Firefly's verhaal is leuk.. als je een jaar of 17-20 bent. Daarboven.. nee.
Er is zelfs een gast van over de 80 die vrouwen van rond de 22 meeneemt als een oude snoeperd hehequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.
Firefly's verhaal is leuk.. als je een jaar of 17-20 bent. Daarboven.. nee.
Ik heb ervaring met wat firefly3 beschrijft, alleen heb ik het mezelf aangeleerd, en ook weer afgeleerd. Om firefly3 zo te zien vertellen, ondanks alle tegenwind die hij hier verduurt, werkt verbroederend en daarom sta ik graag aan zijn zijde wanneer ik het eens ben met hem. Wanneer niet, dan niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.
Bovendien zie ik beide posities doordrammen, en niemand die zoekt naar een middle-ground die men meer naar elkaar toetrekt. En die middleground is mijn playground.quote:verder is het jammer dat firefly al 13 delen nergens echt op ingaat en zijn domme dogma's en onliners maar blijft verkondigen hier. ik vind het daarom dan ook onbegrijpelijk dat dit topic niet na deel 5 of 6 al gesloten werd.
Fotoboek versierder?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik lees al langer mee op dit forum en weet dat "dawg" nogal een fotoboek versierder is. Hij heeft daar erg veel succes mee. Wat hij dan precies doet behalve slijmen dat begrijp ik dus niet.
Maar ondertussen neuk je wel andere vrouwen. En als zij je vraagt wat je gedaan hebt zeg je gewoon afgesproken met een andere vrouw maar maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen probleem als je ook inhoud hebt
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar ondertussen neuk je wel andere vrouwen. En als zij je vraagt wat je gedaan hebt zeg je gewoon afgesproken met een andere vrouw maar maak je geen zorgen.
Wat is dan je einddoel. Haar na 6 maanden eindelijk neuken en aan je zelf bewijzen van zie je wel dat ik haar het bed in krijg!!
Want waarom zou je er anders over liefen dat je sex met andere vrouwen heb?
(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw verhaal horen, voor leeftijd 25-30.
Dus mag je tegen haar liegen? Want als je het wel zegt weet je dat je geen schijn van kans meer bij haar maakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.
Dat bedoelde ik dus, ik ben niet het type dat zonder 100% vertrouwen uberhaupt een relatie start en niet fysiek zal zijn buiten een relatie om. Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.
Tienermeiden houden van veel zoenen maar gaan daarbij niet 15x op een avond een relatie aan. Ben jij ook zo ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, ik ben niet het type dat zonder 100% vertrouwen uberhaupt een relatie start en niet fysiek zal zijn buiten een relatie om. Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.
Edit:
Ook_gek heeft daar een belangrijk punt. Je leidt een dubbelleven. Dat houd je alleen vol als je véél véél beter daarin bent dan de persoon in kwestie wie je het aan doet. Nu, per definitie, zijn vrouwen om te beginnen al veel beter in manipulatie, dus zelfs al ben je goed en groot deel van de vrouwen zal altijd beter zijn. Hoe langer jij je dubbelleven in stand houdt, hoe moeilijker het wordt.. dit houd je niet langer vol dan tops een paar weken als er intensief contact is met die persoon in kwestie.
Dit is nou een tip voor firefly. Dit gaat voor heeeel erg veel meisjes idd op, zeker als je dat op een beetje charismatische manier over kunt brengen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef dark.passenger het volgende:
Gewoon duidelijk aangeven dat je niet op zoek bent naar een vaste relatie, maar als je de ware tegenkomt er wel voor openstaat
De vrouwtjes gaan dan heul erg hun best doen om te laten zien dat zij de ware zijn!
Idd, ik ga niet voor 1 meid alle contacten afsluiten ineens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef dark.passenger het volgende:
Gewoon duidelijk aangeven dat je niet op zoek bent naar een vaste relatie, maar als je de ware tegenkomt er wel voor openstaat
De vrouwtjes gaan dan heul erg hun best doen om te laten zien dat zij de ware zijn!
Ik zoen niet met vreemden, ik zoen sowieso niet met mensen van wie ik niet houd en met wie ik geen wil of intentie heb om een relatie mee aan te gaan. Laat staan verdere intimiteiten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Tienermeiden houden van veel zoenen maar gaan daarbij niet 15x op een avond een relatie aan. Ben jij ook zo ?
Het is eigenlijk precies hetzelfde, alleen wat liever gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dit is nou een tip voor firefly. Dit gaat voor heeeel erg veel meisjes idd op, zeker als je dat op een beetje charismatische manier over kunt brengen.
Gast, als jij daar 13 topics nodig voor hebt om dat duidelijk te maken, dan ben jij alles behalve charismatisch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk precies hetzelfde, alleen wat liever gezegd
? ik denk dat je iemand anders voor je hebt want ik kom bijna nooit op het fobo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik lees al langer mee op dit forum en weet dat "dawg" nogal een fotoboek versierder is. Hij heeft daar erg veel succes mee. Wat hij dan precies doet behalve slijmen dat begrijp ik dus niet.
Nee maar je gaat er wel over liegen. Als je echt zo goed ben zeg je het gewoon en kan je haar ook houden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, ik ga niet voor 1 meid alle contacten afsluiten ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |