abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113463938
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:56 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kun je dat aan de buitenkant zien dan?
Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:00:57 #52
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113464100
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?
Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.
Zoiets kom je volgens mij pas te weten wanneer hij al in je broekje gezeten heeft, als het een goede player is dan he? ;)
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:01:10 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113464112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Nee, niet elke. Maar wel een hoop. Verloofde vrouwen, vrouwen die al hun hele leven hebben gewacht op "de ware" om ontmaagt te worden, gelovigen enz. Soms hebben de meest preutse vrouwen de donkerste fantasieen. Als je echt aantrekkelijk bent, ben je dat voor heel veel mensen.
even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_113464213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.
Zoiets kom je volgens mij pas te weten wanneer hij al in je broekje gezeten heeft, als het een goede player is dan he? ;)
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.
pi_113464358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.
'te moeilijk' voor het gemiddelde playertje dus? Maar er zullen ook wel weer mannen zijn die dat als een uitdaging zien?
Ja, ik generaliseer.
pi_113464416
Een echte "goede player" kan je niet herkennen. Het is dan gewoon een erg toffe gozer waar de vrouwen zich tot aangetrokken voelen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113464439
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.
Hierbij doel ik op uitstraling.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:10:04 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113464514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_113464537
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.
Geen probleem
pi_113464619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als jij het over de meeste hebt, praat je dan over zo'n 80%?

En wanneer ben je dan 'echt goed'?
Van mensen die heel ver gaan, gaat het richting de 30/40% dat geheel gek op je wordt.
pi_113464647
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
pi_113464767
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
Ben je <18 jaar toevallig?
Ja, ik generaliseer.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:15:56 #63
5428 crew  miss_sly
pi_113464799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113464808
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doe :)
pi_113464831
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Ben je <18 jaar toevallig?
Nope. Ook geen maagd meer trouwens, mocht dat vraag 2 zijn.
pi_113464867
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?
Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.
pi_113464918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doe :)
Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'

a. Niks.
b. je liegt

in geval a. dan ben je gewoon ronduit saai.
in geval b. dan kom je daar écht wel achter als dat dag na dag na dag zo is.

Je kunt alleen iemand manipuleren, als jij daar beter in bent dan de persoon in kwestie. Succes daarmee, in mijn geval. :9
pi_113465042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'

a. Niks.
b. je liegt

in geval a. dan ben je gewoon ronduit saai.
in geval b. dan kom je daar écht wel achter als dat dag na dag na dag zo is.

Je kunt alleen iemand manipuleren, als jij daar beter in bent dan de persoon in kwestie. Succes daarmee, in mijn geval. :9
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te maken ;) -> emotionele achtbaan / drama.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:21:41 #69
5428 crew  miss_sly
pi_113465044
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.
Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.

Toch zijn er veel meer mensen, legio mensen, die een uitstraling hebben die door sommigen wel worden gewaardeerd en anderen niet. Ik denk echt dat uitstraling voor het grootste deel subjectief is, op een aantal uitzonderingen na.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:22:16 #70
5428 crew  miss_sly
pi_113465070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te maken ;) -> emotionele achtbaan / drama.
En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt? :D
pi_113465114
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt? :D
Precies, je vertelt dat en interesse is vervolgens gelijk verdwenen van mijn kant. :P
pi_113465197
Er is een verschil tussen interesse en "aantrekkingskracht". Zulke dingen kun je alleen zeggen als ze al een beetje gek op je is uiteraard. Als ze het allemaal zo zakelijk ziet (zoals op een forum ;) ) dan is het snel nee uiteraard.
pi_113465246
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.

Toch zijn er veel meer mensen, legio mensen, die een uitstraling hebben die door sommigen wel worden gewaardeerd en anderen niet. Ik denk echt dat uitstraling voor het grootste deel subjectief is, op een aantal uitzonderingen na.
Die uitzonderingen, daar doel ik op. Je wilt als man zijnde de uitzondering zijn met enorm veel positieve uitstraling, en niet bij de massa horen. Pas dan heb je meer keuze dan de rest.
pi_113465363
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:24 schreef firefly3 het volgende:
Er is een verschil tussen interesse en "aantrekkingskracht". Zulke dingen kun je alleen zeggen als ze al een beetje gek op je is uiteraard. Als ze het allemaal zo zakelijk ziet (zoals op een forum ;) ) dan is het snel nee uiteraard.
Dat bedoel ik: als je zoiets zegt als ik 'niet gek op je ben' dan boeit het me geen fuck dat je met de halve wereld naar bed gaat, doe je zoiets juist als ik wel gek op je ben.. dan is de interesse gelijk over. :P
pi_113465571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dat bedoel ik: als je zoiets zegt als ik 'niet gek op je ben' dan boeit het me geen fuck dat je met de halve wereld naar bed gaat, doe je zoiets juist als ik wel gek op je ben.. dan is de interesse gelijk over. :P
Ik zeg niet dat ik naar bed ga met een ander, dan is de interesse inderdaad gelijk over. Het enige wat ik zeg is dat ik andere mensen zie.
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:35:22 #76
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_113465661
Je praat zo over vrouwen alsof ze proefdieren zijn, niet als mensen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:38:14 #77
5428 crew  miss_sly
pi_113465801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik naar bed ga met een ander, dan is de interesse inderdaad gelijk over. Het enige wat ik zeg is dat ik andere mensen zie.
En je denkt, omdat vrouwen volgens jou van drama en emotionele rollercoasters houden, dat ze dat dan ok vinden?
pi_113465821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef Ripley het volgende:
Je praat zo over vrouwen alsof ze proefdieren zijn, niet als mensen.
Ik hou niet van openingszinnen, maar "Wil je mijn proefdiertje zijn" klinkt wel kinky :D
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:38:51 #79
5428 crew  miss_sly
pi_113465835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die uitzonderingen, daar doel ik op. Je wilt als man zijnde de uitzondering zijn met enorm veel positieve uitstraling, en niet bij de massa horen. Pas dan heb je meer keuze dan de rest.
Denk je dat je uitstraling kunt aanleren?

En waarom wil je meer keuze hebben dan de rest? Is het een wedstrijd?
pi_113465885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En je denkt, omdat vrouwen volgens jou van drama en emotionele rollercoasters houden, dat ze dat dan ok vinden?
Het ligt eraan of je te ver gaat of niet als man zijnde. Maar je moet als man in ieder geval doen waar je zelf zin in hebt.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 16:41:03 #81
5428 crew  miss_sly
pi_113465942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het ligt eraan of je te ver gaat of niet als man zijnde. Maar je moet als man in ieder geval doen waar je zelf zin in hebt.
Als vrouw ook, natuurlijk. Of vind je van niet?

Ik denk dat veel vrouwen het niet zo zullen waarderen als je nog andere vrouwen 'ziet'. Hoe dom denk je dat vrouwen zijn? Die snappen niet wat 'zien' allemaal in kan houden?
pi_113465962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Denk je dat je uitstraling kunt aanleren?

En waarom wil je meer keuze hebben dan de rest? Is het een wedstrijd?
De persoon die je bent bepaald je uitstraling. Ik denk dat je als persoon kunt veranderen. Het is slechts aan te leren hoe je als persoon kunt veranderen.

Meer keuze hebben is leuker voor jezelf, je levenskwaliteit gaat omhoog. Mooiere en leukere vrouwen.
pi_113466042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als vrouw ook, natuurlijk. Of vind je van niet?

Ik denk dat veel vrouwen het niet zo zullen waarderen als je nog andere vrouwen 'ziet'. Hoe dom denk je dat vrouwen zijn? Die snappen niet wat 'zien' allemaal in kan houden?
De vrouw ook, maar het ligt eraan of ik haar als enige wil of niet. En als je geen relatie hebt, dan kan je gaan staan waar ik wil vind ik.
pi_113466127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De vrouw ook, maar het ligt eraan of ik haar als enige wil of niet. En als je geen relatie hebt, dan kan je gaan staan waar ik wil vind ik.
En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:45:22 #85
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_113466182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik hou niet van openingszinnen, maar "Wil je mijn proefdiertje zijn" klinkt wel kinky :D
Nee, dat klinkt echt om te kotsen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:46:51 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113466252
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt echt om te kotsen.
als lelijk gedrocht kun je toch niets zeggen wat haar aanspreekt, dus dan kun je net zo goed gelijk je biertje in haar schaamstreek gooien.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 27 juni 2012 @ 16:49:16 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113466375
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

dus je liegt en speelt met haar gevoelens?
pi_113466424
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.
Ben je het wel waard om 6 maanden geen seks voor te hebben? ;)
pi_113466446
Wanneer komt die video nou? Ik wil zo graag zien hoe goed je bent :+
pi_113466555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je het wel waard om 6 maanden geen seks voor te hebben? ;)
Voor een avontuurtje moet je niet bij mij zijn idd.
pi_113466560
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:50 schreef johnykamau het volgende:
Wanneer komt die video nou? Ik wil zo graag zien hoe goed je bent :+
Zo goed ben ik niet hoor, al ben ik wel flink gegroeid sinds vorige jaar. Iedereen zit op zijn eigen pad, en hoe actiever je bent hoe sneller je groeit.
pi_113466630
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Voor een avontuurtje moet je niet bij mij zijn idd.
Geen probleem als je ook inhoud hebt
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:13:58 #93
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113467738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zo goed ben ik niet hoor, al ben ik wel flink gegroeid sinds vorige jaar. Iedereen zit op zijn eigen pad, en hoe actiever je bent hoe sneller je groeit.
En waar wil je naar toe groeien? Is je einddoel een waardevolle relatie, of zoveel mogelijk scharrels in bed onderweg? Of ergens tussenin?

Ik zou het persoonlijk grote onzin vinden om jaren te 'oefenen' (want met 1 jaar ben je er nog lang niet, waar niet?), omdat er genoeg leuke dames beschikbaar zijn zonder een ware casanova te zijn.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113467905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker gehoord. Ze bleken altijd fout te zitten.
pi_113468060
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker gehoord. Ze bleken altijd fout te zitten.
Ik ben erg benieuwd, al betwijfel ik het heel erg dat ik hier fout zit. I'm ben namelijk voor een vrouw extreem rationeel en daardoor voor een vrouw totaal niet geleid door haar emoties. Ik heb meerdere keren gehad dat ik bijvoorbeeld verliefd werd, rationeel iets in de jongen zag dat niet OK was en daarom bewust de keuze gemaakt om niet meer verliefd te zijn. Einde verhaal voor hem.
pi_113468070
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen wat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen bij de meisjes?

Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voor mij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. Nerdy of flashy als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich dan gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij de meiden?
pi_113468200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen dat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen voor de meisjes?

Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voo rmij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. nerdy of flashy, als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij meiden?
Omdat er een bepaald type meisje is dat zulke jongens leuk vindt en omdat dat het type meisje is dat firefly leuk vindt en hij op dat type zijn hele topicreeks baseert.
pi_113468285
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd, al betwijfel ik het heel erg dat ik hier fout zit. I'm ben namelijk voor een vrouw extreem rationeel en daardoor voor een vrouw totaal niet geleid door haar emoties. Ik heb meerdere keren gehad dat ik bijvoorbeeld verliefd werd, rationeel iets in de jongen zag dat niet OK was en daarom bewust de keuze gemaakt om niet meer verliefd te zijn. Einde verhaal voor hem.
Rationele vrouwen, hah!

Kiezen om niet verliefd te zijn, hah!

Kan helemaal niet joh.
pi_113468417
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Rationele vrouwen, hah!

Kiezen om niet verliefd te zijn, hah!

Kan helemaal niet joh.
:')
pi_113468423
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En waar wil je naar toe groeien? Is je einddoel een waardevolle relatie, of zoveel mogelijk scharrels in bed onderweg? Of ergens tussenin?

Ik zou het persoonlijk grote onzin vinden om jaren te 'oefenen' (want met 1 jaar ben je er nog lang niet, waar niet?), omdat er genoeg leuke dames beschikbaar zijn zonder een ware casanova te zijn.
Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')