De enige 2 dingen die geholpen worden zijn m'n lachspieren en TS fantasiequote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
Zijn er überhaupt mensen geholpen met deze reeks?
Mijn niveau ligt een stuk hoger dan dat van jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:52 schreef firefly3 het volgende:
Alles wat hoger zit op jullie niveau word als nep bestempeld. Ik ging gisteren nog met hem de stad in overigens.
Nee. Het is voor mij erg "open deur".quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
ik vind het interessante materie maar ik ben nu nog vrijgezel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
Zelfvermaak is geloof ik het doel, nou deze reeks vermaakt me best.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:58 schreef Crutch het volgende:
One-man-show wil ik het eigenlijk noemen, vandaar mijn oprechte vraag of deze reeks echt nodig is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Zelfvermaak is geloof ik het doel, nou deze reeks vermaakt me best..
Ik zou zeggen dichtgooien, dan kan TS weer verder met dagdromen over supermodellen versierenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
One-man-show wil ik het eigenlijk noemen, vandaar mijn oprechte vraag of deze reeks echt nodig is.
Wees eens concreet dan, welke mensen? Je hebt nogal een handje van dingen vaag omschrijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:
Met een aantal mensen is er al het een en ander uitgewisseld, maar ze zijn er nu even uit nadat ook_gek en crew hier binnen kwamen.
Ik wacht nog op antwoord.....quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Mijn niveau ligt een stuk hoger dan dat van jouEn wat heb je gisteren in de stad gedaan? Meiden gevingerd op de dansvloer van een club zoals je in eerdere topics aangaf? Of heb je 20 meiden aangesproken en telefoonnummers gehosseld?
En als deze boy de jongen is die met het supermodel gedate heeft kan je hem ook wel even vragen wat de naam van haar is
Geen dankquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef firefly3 het volgende:
Dat laatste heeft murv in mijn OP geplaatst om een nog sterker zwart wit beeld van me te schetsen
Gewoon lekker jezelf zijn overal waar je bent, ongehinderd door angst.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef firefly3 het volgende:
Oogcontact kan een vorm van zelfexpressie zijn. Hier heb ik toch een voorbeeld opgenoemt?
OK, dat kan. Ik weet niet of ik het zelfexpressie zou noemen, maar het is wel een moment waarop er 'iets' kan gebeuren tussen een man en een vrouw.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef firefly3 het volgende:
Oogcontact kan een vorm van zelfexpressie zijn. Hier heb ik toch een voorbeeld opgenoemt?
Okquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Geen dank
Nuanceer hem anders, en vraag crutch of hij hem even aanpast, hij is vast de beroerdste niet.
Geweldig, je gebrek aan duidelijk reageren, antwoorden ontwijken heeft met de crew en mij te makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:
Met een aantal mensen is er al het een en ander uitgewisseld, maar ze zijn er nu even uit nadat ook_gek en crew hier binnen kwamen.
Nee, bij bepaalde vrouwen liggen ze minder goed in de markt. Een hoop van mijn vriendinnen vallen eerder voor het wat verlegener type dan voor de praatjesmakerquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef firefly3 het volgende:
Miss_sly: verlegen jongens liggen gewoon minder goed op de markt. Net als dat dikke meiden slechter op de markt liggen.
komt goed uit voor mij dus!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, bij bepaalde vrouwen liggen ze minder goed in de markt. Een hoop van mijn vriendinnen vallen eerder voor het wat verlegener type dan voor de praatjesmaker
Surequote:
Maar die gast moet uiteindelijk wel er een beetje op durven stappen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, bij bepaalde vrouwen liggen ze minder goed in de markt. Een hoop van mijn vriendinnen vallen eerder voor het wat verlegener type dan voor de praatjesmaker
Ja, of zij op hemquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar die gast moet uiteindelijk wel er een beetje op durven stappen.
volgens mij heb jij een heel vreemd (verkeerd) beeld gevormd van mij, en dus ook van mijn vriendinnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef firefly3 het volgende:
Ben benieuwt wat voor type vriendinnen je hebtde leuke spontane dames willen meestal iemand die sociaal een beetje uit de voeten kan.
Er is een verschil tussen sociaal zoals jij hier in dit topic beschrijft en sociaal zoals echte 'leuke spontane dames' dat zien. Sociaal zijn betekent niet 'binnen 5 minuten een meisje weten te vingeren op de dansvloer' maar gewoon dat iemand leuk en interessant (als in, werkelijk wat te vertellen heeft) is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef firefly3 het volgende:
Ben benieuwt wat voor type vriendinnen je hebtde leuke spontane dames sletten willen meestal iemand die sociaal een beetje uit de voeten kan.
Het zou best een stukje onzekerheid kunnen zijn, ja. Maar dat 'onder haar niveau' is iets dat jij er van maakt. Klinkt ook zeer onsympathiek, overigens. Een spontante, leuke, sexy vrouw kan toch een aantrekkingskracht voelen met een man op basis van een mooi moment oogcontact? Hoe verlegen of onzeker hij (of zijquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
Jaa! Jij snapt het, maar dat is logisch wel, he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sociaal zoals jij hier in dit topic beschrijft en sociaal zoals echte 'leuke spontane dames' dat zien. Sociaal zijn betekent niet 'binnen 5 minuten een meisje weten te vingeren op de dansvloer' maar gewoon dat iemand leuk en interessant (als in, werkelijk wat te vertellen heeft) is.
Een verlegen type kruipt meestal heel snel uit z'n schulp, zodra hij door krijgt dat de dame in kwestie interesse heeft in hém en niet in hem als lebberpartner voor vanavond.
Edit: De moeilijkheid voor die jongens zit hem dan ook in het feit dat het voor velen moeilijk te beoordelen is in welke categorie een meisje valt bij het uitgaan. En dat is firefly's sterke punt: Hij weet moeiteloos de sletjes van de dames te onderscheiden en laat in al zijn wijsheid de dames met rust.
Hahahaha jij met je niveau'squote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
Volgens jou kan een ultiem bekwame man elke vrouw in bed krijgen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt goed bent krijg je zelfs een preutse beatrix in bed, al wil je dat niet natuurlijk)
Droom lekker verder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt goed bent krijg je zelfs een preutse beatrix in bed, al wil je dat niet natuurlijk)
Je bent bang dat hij het kunstje bij jou flikt.quote:
Als jij het over de meeste hebt, praat je dan over zo'n 80%?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Nee, niet elke. Maar wel een hoop. Verloofde vrouwen, vrouwen die al hun hele leven hebben gewacht op "de ware" om ontmaagt te worden, gelovigen enz. Soms hebben de meest preutse vrouwen de donkerste fantasieen. Als je echt aantrekkelijk bent, ben je dat voor heel veel mensen.
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:47 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je bent bang dat hij het kunstje bij jou flikt.
Val je ook nog op verlegen jongens? Dan is het plaatje compleet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.
Pics for proof!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.
Ik val op jongens wiens belangrijkste prestatie in zijn leven meer is dan 'ik praat met x vrouwen per maand en vinger er x per week op de dansvloer'. Maar echt verlegen, nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Val je ook nog op verlegen jongens? Dan is het plaatje compleet.
Kun je dat aan de buitenkant zien dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik val op jongens wiens belangrijkste prestatie in zijn leven meer is dan 'ik praat met x vrouwen per maand en vinger er x per week op de dansvloer'. Maar echt verlegen, nee.
Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kun je dat aan de buitenkant zien dan?
Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?
even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Nee, niet elke. Maar wel een hoop. Verloofde vrouwen, vrouwen die al hun hele leven hebben gewacht op "de ware" om ontmaagt te worden, gelovigen enz. Soms hebben de meest preutse vrouwen de donkerste fantasieen. Als je echt aantrekkelijk bent, ben je dat voor heel veel mensen.
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.
Zoiets kom je volgens mij pas te weten wanneer hij al in je broekje gezeten heeft, als het een goede player is dan he?
'te moeilijk' voor het gemiddelde playertje dus? Maar er zullen ook wel weer mannen zijn die dat als een uitdaging zien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.
Hierbij doel ik op uitstraling.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.
Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.quote:
Geen probleemquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.
Van mensen die heel ver gaan, gaat het richting de 30/40% dat geheel gek op je wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als jij het over de meeste hebt, praat je dan over zo'n 80%?
En wanneer ben je dan 'echt goed'?
Ben je <18 jaar toevallig?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?quote:
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?
Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doe
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'
a. Niks.
b. je liegt
in geval a. dan ben je gewoon ronduit saai.
in geval b. dan kom je daar écht wel achter als dat dag na dag na dag zo is.
Je kunt alleen iemand manipuleren, als jij daar beter in bent dan de persoon in kwestie. Succes daarmee, in mijn geval.
Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.
En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te maken-> emotionele achtbaan / drama.
Precies, je vertelt dat en interesse is vervolgens gelijk verdwenen van mijn kant.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt?
Die uitzonderingen, daar doel ik op. Je wilt als man zijnde de uitzondering zijn met enorm veel positieve uitstraling, en niet bij de massa horen. Pas dan heb je meer keuze dan de rest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.
Toch zijn er veel meer mensen, legio mensen, die een uitstraling hebben die door sommigen wel worden gewaardeerd en anderen niet. Ik denk echt dat uitstraling voor het grootste deel subjectief is, op een aantal uitzonderingen na.
Dat bedoel ik: als je zoiets zegt als ik 'niet gek op je ben' dan boeit het me geen fuck dat je met de halve wereld naar bed gaat, doe je zoiets juist als ik wel gek op je ben.. dan is de interesse gelijk over.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:24 schreef firefly3 het volgende:
Er is een verschil tussen interesse en "aantrekkingskracht". Zulke dingen kun je alleen zeggen als ze al een beetje gek op je is uiteraard. Als ze het allemaal zo zakelijk ziet (zoals op een forum) dan is het snel nee uiteraard.
Ik zeg niet dat ik naar bed ga met een ander, dan is de interesse inderdaad gelijk over. Het enige wat ik zeg is dat ik andere mensen zie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: als je zoiets zegt als ik 'niet gek op je ben' dan boeit het me geen fuck dat je met de halve wereld naar bed gaat, doe je zoiets juist als ik wel gek op je ben.. dan is de interesse gelijk over.
En je denkt, omdat vrouwen volgens jou van drama en emotionele rollercoasters houden, dat ze dat dan ok vinden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik naar bed ga met een ander, dan is de interesse inderdaad gelijk over. Het enige wat ik zeg is dat ik andere mensen zie.
Ik hou niet van openingszinnen, maar "Wil je mijn proefdiertje zijn" klinkt wel kinkyquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef Ripley het volgende:
Je praat zo over vrouwen alsof ze proefdieren zijn, niet als mensen.
Denk je dat je uitstraling kunt aanleren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die uitzonderingen, daar doel ik op. Je wilt als man zijnde de uitzondering zijn met enorm veel positieve uitstraling, en niet bij de massa horen. Pas dan heb je meer keuze dan de rest.
Het ligt eraan of je te ver gaat of niet als man zijnde. Maar je moet als man in ieder geval doen waar je zelf zin in hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En je denkt, omdat vrouwen volgens jou van drama en emotionele rollercoasters houden, dat ze dat dan ok vinden?
Als vrouw ook, natuurlijk. Of vind je van niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je te ver gaat of niet als man zijnde. Maar je moet als man in ieder geval doen waar je zelf zin in hebt.
De persoon die je bent bepaald je uitstraling. Ik denk dat je als persoon kunt veranderen. Het is slechts aan te leren hoe je als persoon kunt veranderen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denk je dat je uitstraling kunt aanleren?
En waarom wil je meer keuze hebben dan de rest? Is het een wedstrijd?
De vrouw ook, maar het ligt eraan of ik haar als enige wil of niet. En als je geen relatie hebt, dan kan je gaan staan waar ik wil vind ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als vrouw ook, natuurlijk. Of vind je van niet?
Ik denk dat veel vrouwen het niet zo zullen waarderen als je nog andere vrouwen 'ziet'. Hoe dom denk je dat vrouwen zijn? Die snappen niet wat 'zien' allemaal in kan houden?
En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De vrouw ook, maar het ligt eraan of ik haar als enige wil of niet. En als je geen relatie hebt, dan kan je gaan staan waar ik wil vind ik.
Nee, dat klinkt echt om te kotsen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik hou niet van openingszinnen, maar "Wil je mijn proefdiertje zijn" klinkt wel kinky
als lelijk gedrocht kun je toch niets zeggen wat haar aanspreekt, dus dan kun je net zo goed gelijk je biertje in haar schaamstreek gooien.quote:
dus je liegt en speelt met haar gevoelens?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te maken-> emotionele achtbaan / drama.
Ben je het wel waard om 6 maanden geen seks voor te hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.
Voor een avontuurtje moet je niet bij mij zijn idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben je het wel waard om 6 maanden geen seks voor te hebben?
Zo goed ben ik niet hoor, al ben ik wel flink gegroeid sinds vorige jaar. Iedereen zit op zijn eigen pad, en hoe actiever je bent hoe sneller je groeit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:50 schreef johnykamau het volgende:
Wanneer komt die video nou? Ik wil zo graag zien hoe goed je bent
Geen probleem als je ook inhoud hebtquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Voor een avontuurtje moet je niet bij mij zijn idd.
En waar wil je naar toe groeien? Is je einddoel een waardevolle relatie, of zoveel mogelijk scharrels in bed onderweg? Of ergens tussenin?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet hoor, al ben ik wel flink gegroeid sinds vorige jaar. Iedereen zit op zijn eigen pad, en hoe actiever je bent hoe sneller je groeit.
Dat heb ik vaker gehoord. Ze bleken altijd fout te zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En daarom zul je dus nooit types als ik kunnen krijgen en is je statement dat je elke vrouw het bent in kunt lullen onzin.
Ik ben erg benieuwd, al betwijfel ik het heel erg dat ik hier fout zit. I'm ben namelijk voor een vrouw extreem rationeel en daardoor voor een vrouw totaal niet geleid door haar emoties. Ik heb meerdere keren gehad dat ik bijvoorbeeld verliefd werd, rationeel iets in de jongen zag dat niet OK was en daarom bewust de keuze gemaakt om niet meer verliefd te zijn. Einde verhaal voor hem.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord. Ze bleken altijd fout te zitten.
Omdat er een bepaald type meisje is dat zulke jongens leuk vindt en omdat dat het type meisje is dat firefly leuk vindt en hij op dat type zijn hele topicreeks baseert.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen dat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen voor de meisjes?
Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voo rmij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. nerdy of flashy, als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij meiden?
Rationele vrouwen, hah!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd, al betwijfel ik het heel erg dat ik hier fout zit. I'm ben namelijk voor een vrouw extreem rationeel en daardoor voor een vrouw totaal niet geleid door haar emoties. Ik heb meerdere keren gehad dat ik bijvoorbeeld verliefd werd, rationeel iets in de jongen zag dat niet OK was en daarom bewust de keuze gemaakt om niet meer verliefd te zijn. Einde verhaal voor hem.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Rationele vrouwen, hah!
Kiezen om niet verliefd te zijn, hah!
Kan helemaal niet joh.
Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En waar wil je naar toe groeien? Is je einddoel een waardevolle relatie, of zoveel mogelijk scharrels in bed onderweg? Of ergens tussenin?
Ik zou het persoonlijk grote onzin vinden om jaren te 'oefenen' (want met 1 jaar ben je er nog lang niet, waar niet?), omdat er genoeg leuke dames beschikbaar zijn zonder een ware casanova te zijn.
Het is niet het transformeren ivm kledingstijl, maar daadwerkelijk transformeren als persoon. Dit transformeren gebeurd bij iedereen al gedurende zijn gehele leven, maar dit kan je versnellen door jezelf in bepaalde situaties te gooien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Excuseer mij dat ik niet alles heb gelezen nog maar het is ook best veel leeswerk. Maar ik heb al een vraagje. Dit komt op mij over alsof je als jongen jezelf helemaal moet veranderen. Wat mischien wel goed is dat snap ik wel. Maar daarbuiten vraag ik mij af of je jezelf inderdaad moet transformeren in een jongen wat rondloopt in knalroze colbert met gestreepte z-w das, zonnebril, zwarte nagellak, oorringen en een hip geschoren baardje plus gekke hoed. Om maar optevallen bij de meisjes?
Mijn punt is dat meiden alleen mooi hoeven te zijn. Het maakt voor mij als jongen niet zoveeluit wat voor stijl ze verder heeft. Nerdy of flashy als zij maar mooi is. Maar waarom moeten jongens zich dan gaan gedragen als papegaaien voordat zij opvallen bij de meiden?
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Rationele vrouwen, hah!
Kiezen om niet verliefd te zijn, hah!
Kan helemaal niet joh.
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet het transformeren ivm kledingstijl, maar daadwerkelijk transformeren als persoon. Dit transformeren gebeurd bij iedereen al gedurende zijn gehele leven, maar dit kan je versnellen door jezelf in bepaalde situaties te gooien.
Wat, wil je ook praten over zelfexpressie? Wat is jouw vraag?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.
verder is het jammer dat firefly al 13 delen nergens echt op ingaat en zijn domme dogma's en onliners maar blijft verkondigen hier. ik vind het daarom dan ook onbegrijpelijk dat dit topic niet na deel 5 of 6 al gesloten werd.
Ik zou graag jouw verhaal horen, voor leeftijd 25-30.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.
Firefly's verhaal is leuk.. als je een jaar of 17-20 bent. Daarboven.. nee.
Er is zelfs een gast van over de 80 die vrouwen van rond de 22 meeneemt als een oude snoeperd hehequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hier ben ik het anders wel mee eens. Verandering komt in eerste plaats wel doordat je jezelf dwingt te veranderen. Of de verandering zoals firefly het beschrijft de juiste is om werkelijk op lange termijn goed met vrouwen om te kunnen gaan en uiteindelijk een goede vrouw te vinden om huisje boompje beestje mee te stichten betwijfel ik.
Firefly's verhaal is leuk.. als je een jaar of 17-20 bent. Daarboven.. nee.
Ik heb ervaring met wat firefly3 beschrijft, alleen heb ik het mezelf aangeleerd, en ook weer afgeleerd. Om firefly3 zo te zien vertellen, ondanks alle tegenwind die hij hier verduurt, werkt verbroederend en daarom sta ik graag aan zijn zijde wanneer ik het eens ben met hem. Wanneer niet, dan niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
wat firefly allemaal zwamt ook niet. dat juist jij (ik schat jou vrij intelligent in) erin meegaat vind ik onbegrijpelijk.
Bovendien zie ik beide posities doordrammen, en niemand die zoekt naar een middle-ground die men meer naar elkaar toetrekt. En die middleground is mijn playground.quote:verder is het jammer dat firefly al 13 delen nergens echt op ingaat en zijn domme dogma's en onliners maar blijft verkondigen hier. ik vind het daarom dan ook onbegrijpelijk dat dit topic niet na deel 5 of 6 al gesloten werd.
Fotoboek versierder?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik lees al langer mee op dit forum en weet dat "dawg" nogal een fotoboek versierder is. Hij heeft daar erg veel succes mee. Wat hij dan precies doet behalve slijmen dat begrijp ik dus niet.
Maar ondertussen neuk je wel andere vrouwen. En als zij je vraagt wat je gedaan hebt zeg je gewoon afgesproken met een andere vrouw maar maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen probleem als je ook inhoud hebt
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar ondertussen neuk je wel andere vrouwen. En als zij je vraagt wat je gedaan hebt zeg je gewoon afgesproken met een andere vrouw maar maak je geen zorgen.
Wat is dan je einddoel. Haar na 6 maanden eindelijk neuken en aan je zelf bewijzen van zie je wel dat ik haar het bed in krijg!!
Want waarom zou je er anders over liefen dat je sex met andere vrouwen heb?
(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Ik zou graag jouw verhaal horen, voor leeftijd 25-30.
Dus mag je tegen haar liegen? Want als je het wel zegt weet je dat je geen schijn van kans meer bij haar maakt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.
Dat bedoelde ik dus, ik ben niet het type dat zonder 100% vertrouwen uberhaupt een relatie start en niet fysiek zal zijn buiten een relatie om. Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen relatie hebt met elkaar hoef je ook niet alles te zeggen, gaat haar dan niets aan.
Tienermeiden houden van veel zoenen maar gaan daarbij niet 15x op een avond een relatie aan. Ben jij ook zo ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, ik ben niet het type dat zonder 100% vertrouwen uberhaupt een relatie start en niet fysiek zal zijn buiten een relatie om. Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.
Edit:
Ook_gek heeft daar een belangrijk punt. Je leidt een dubbelleven. Dat houd je alleen vol als je véél véél beter daarin bent dan de persoon in kwestie wie je het aan doet. Nu, per definitie, zijn vrouwen om te beginnen al veel beter in manipulatie, dus zelfs al ben je goed en groot deel van de vrouwen zal altijd beter zijn. Hoe langer jij je dubbelleven in stand houdt, hoe moeilijker het wordt.. dit houd je niet langer vol dan tops een paar weken als er intensief contact is met die persoon in kwestie.
Dit is nou een tip voor firefly. Dit gaat voor heeeel erg veel meisjes idd op, zeker als je dat op een beetje charismatische manier over kunt brengen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef dark.passenger het volgende:
Gewoon duidelijk aangeven dat je niet op zoek bent naar een vaste relatie, maar als je de ware tegenkomt er wel voor openstaat
De vrouwtjes gaan dan heul erg hun best doen om te laten zien dat zij de ware zijn!
Idd, ik ga niet voor 1 meid alle contacten afsluiten ineens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef dark.passenger het volgende:
Gewoon duidelijk aangeven dat je niet op zoek bent naar een vaste relatie, maar als je de ware tegenkomt er wel voor openstaat
De vrouwtjes gaan dan heul erg hun best doen om te laten zien dat zij de ware zijn!
Ik zoen niet met vreemden, ik zoen sowieso niet met mensen van wie ik niet houd en met wie ik geen wil of intentie heb om een relatie mee aan te gaan. Laat staan verdere intimiteiten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Tienermeiden houden van veel zoenen maar gaan daarbij niet 15x op een avond een relatie aan. Ben jij ook zo ?
Het is eigenlijk precies hetzelfde, alleen wat liever gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dit is nou een tip voor firefly. Dit gaat voor heeeel erg veel meisjes idd op, zeker als je dat op een beetje charismatische manier over kunt brengen.
Gast, als jij daar 13 topics nodig voor hebt om dat duidelijk te maken, dan ben jij alles behalve charismatisch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk precies hetzelfde, alleen wat liever gezegd
? ik denk dat je iemand anders voor je hebt want ik kom bijna nooit op het fobo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Ik lees al langer mee op dit forum en weet dat "dawg" nogal een fotoboek versierder is. Hij heeft daar erg veel succes mee. Wat hij dan precies doet behalve slijmen dat begrijp ik dus niet.
Nee maar je gaat er wel over liegen. Als je echt zo goed ben zeg je het gewoon en kan je haar ook houden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, ik ga niet voor 1 meid alle contacten afsluiten ineens.
Hoeft niet, kan wel. Je kunt liegen waarbij ze de echte waarheid toch wel weet maar er toch mee in stemt, of je liegt gewoon helemaal niet en zeg gewoon de waarheid. Dan kan ze er ook mee in stemmen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar je gaat er wel over liegen. Als je echt zo goed ben zeg je het gewoon en kan je haar ook houden.
Dubbel leven, liegen is achterbaks.
Dat zeggen vrouwen altijd...quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik zoen niet met vreemden, ik zoen sowieso niet met mensen van wie ik niet houd en met wie ik geen wil of intentie heb om een relatie mee aan te gaan. Laat staan verdere intimiteiten.
Nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen altijd...
Maar als Brad Pitt je mee uitvraagt, of in jouw geval Justin Bieber, dan ga je gelijk overstag.
En dat geldt ook dus ook voor degene die helemaal je type is! Dit soort van rationeel gedrag ben je dan snel vergeten.
Mijn laatste scharrel deed ook niet aan one night stands, nam niemand mee naar huis na een avondje uitgaan... tot ze mij tegenkwam
Ho ho, hij heeft via boekjes moeten leren hoe je zelf verzekerd, alpha man, leder en charismatisch moet zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Gast, als jij daar 13 topics nodig voor hebt om dat duidelijk te maken, dan ben jij alles behalve charismatisch.
Ik ben meerderjarig trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen altijd...
Maar als Brad Pitt je mee uitvraagt, of in jouw geval Justin Bieber, dan ga je gelijk overstag.
En dat geldt ook dus ook voor degene die helemaal je type is! Dit soort van rationeel gedrag ben je dan snel vergeten.
Mijn laatste scharrel deed ook niet aan one night stands, nam niemand mee naar huis na een avondje uitgaan... tot ze mij tegenkwam
Ik hou niet van boekjes lezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ho ho, hij heeft via boekjes moeten leren hoe je zelf verzekerd, alpha man, leder en charismatisch moet zijn.
Dat was hij natuurlijk allemaal al, alleen die boekjes hebben hem geleerd dat nog meer te zij. Aldus firefly3 zelf.
Yepquote:Je moet blanke op een vrouw afstappen, in het moment leven enz
Beiden niet waarquote:Daar tegen over staat dat je dit dat zus zo moet doen om een vrouw voor je te winnen. Doe je dit da zus zo, kan je bijna alle vrouwen krijgen.
Jaquote:Juist je, er blanko instappen en je zelf zijn was het toch?
Je bent nooit te oud om te "versieren"quote:Kan iemand mij precies aanwijzen wat aan bovenstaande je zelf is en blanke er in gaan?
Ik zag je ook al over 17 a 20 jaar leeftijd spreken. Geing, ik heb het zelfde gezegt.
Soms ben ik wat onduidelijk jaquote:Iemand die in zijn pubertijd hangt nu, en zich zelf een personelijkheid heeft aangemeten en is zo in zich zelf gaan geloven dat hij denkt dat hij van nature zo is. En dat zie je terug in de topics, vragen ontwijken, geen duidelijke uitleg kunnen geven enz enz enz.
Wacht maarquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ben meerderjarig trouwens.
En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.
'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
Met jouw houding wordt het wel heel lastig om een goeie vent te scoren. Alleen een wel heel wanhopige man zou het geduld kunnen opbrengen om 6 maanden lang om een vrouw heen te blijven hangen voor zij zichzelf 'blootgeeft'.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik ben meerderjarig trouwens.
En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.
'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
En wat is die groei? Is dat heel eenzijdig dames, of ook andere zaken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
Het gemak waarmee hij chicks weet te hosselen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En wat is die groei? Is dat heel eenzijdig dames, of ook andere zaken?
En hoe meet je die groei?
Je kreeg mij wel verdraaid schaterlachend achter mijn beeldsscherm. Whahaha!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is zelfs een gast van over de 80 die vrouwen van rond de 22 meeneemt als een oude snoeperd hehe
Vertelquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met wat firefly3 beschrijft, alleen heb ik het mezelf aangeleerd, en ook weer afgeleerd.
Die groei is wat dark passenger zegt: het steeds makkelijker maken van "chicks hosselen". Maar het is ook werken aan mijn gezondheid, sport, werk etc etc. Het is allemaal abstract en niet echt te meten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En wat is die groei? Is dat heel eenzijdig dames, of ook andere zaken?
En hoe meet je die groei?
Status denk ik vooral. Maar die ene gast heeft dat allemaal niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je kreeg mij wel verdraaid schaterlachend achter mijn beeldsscherm. Whahaha!![]()
Maar nu je het zegt, ik weet alleen niet of het de fame and money zijn of zijn ontzettend mooie karakter:
[ afbeelding ]
En als je nou eigenlijk een relatie gaat beginnen, ga je dan 5 jaar 'groeien' om uiteindelijk dat te halen wat je na die tijd pas denkt te halen, of kan je ook voor die tijd toehappen op de ook leuke dames?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die groei is wat dark passenger zegt: het steeds makkelijker maken van "chicks hosselen". Maar het is ook werken aan mijn gezondheid, sport, werk etc etc. Het is allemaal abstract en niet echt te meten.
Momenteel heb ik een soort van open iets. Verder ben ik van plan om ten minste nog een tijdje door te groeien en kijken wat er allemaal gebeurd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En als je nou eigenlijk een relatie gaat beginnen, ga je dan 5 jaar 'groeien' om uiteindelijk dat te halen wat je na die tijd pas denkt te halen, of kan je ook voor die tijd toehappen op de ook leuke dames?
Ik heb dezelfde insteek als Lilliesleaf, dus zoiets heeft bij mij al bij voorbaat geen grond.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:47 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde insteek als Lilliesleaf, dus zoiets heeft bij mij al bij voorbaat geen grond.
Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden langquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.
Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden lang
En vanwaar die wijsheid?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
Lilliesleaf had het over 6 maanden lang seks uitstellen, en murv zei dat hij dezelfde insteek had. Vandaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken?![]()
Ik ben geen TRU-mod.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
gray: de tegenpartij dramt pas als firefly voor de 1000e keer komt met de idiote uitspraak dat elke reden om geen vrouwen op straat aan te spreken slechts excuses zijn. dat is nogal erg vermoeiend want je kunt natuurlijk niet op een dergelijke manier mensen de wet voorschrijven, dat is niet respectvol en aanstootgevend. zou jij als tru-mod moeten herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |