abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113469947
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee maar je gaat er wel over liegen. Als je echt zo goed ben zeg je het gewoon en kan je haar ook houden.

Dubbel leven, liegen is achterbaks.
Hoeft niet, kan wel. Je kunt liegen waarbij ze de echte waarheid toch wel weet maar er toch mee in stemt, of je liegt gewoon helemaal niet en zeg gewoon de waarheid. Dan kan ze er ook mee in stemmen.

Het maakt allemaal niet uit, het gaat meer om waar jij als man zijnde zin in hebt op dat moment. Geheel losgekoppeld van haar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113470035
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:53 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik zoen niet met vreemden, ik zoen sowieso niet met mensen van wie ik niet houd en met wie ik geen wil of intentie heb om een relatie mee aan te gaan. Laat staan verdere intimiteiten.
Dat zeggen vrouwen altijd...

Maar als Brad Pitt je mee uitvraagt, of in jouw geval Justin Bieber, dan ga je gelijk overstag.

En dat geldt ook dus ook voor degene die helemaal je type is! Dit soort van rationeel gedrag ben je dan snel vergeten.

Mijn laatste scharrel deed ook niet aan one night stands, nam niemand mee naar huis na een avondje uitgaan... tot ze mij tegenkwam :)
pi_113470108
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Maar als Brad Pitt je mee uitvraagt, of in jouw geval Justin Bieber, dan ga je gelijk overstag.

En dat geldt ook dus ook voor degene die helemaal je type is! Dit soort van rationeel gedrag ben je dan snel vergeten.

Mijn laatste scharrel deed ook niet aan one night stands, nam niemand mee naar huis na een avondje uitgaan... tot ze mij tegenkwam :)
Nice ^O^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:04:08 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113470200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Gast, als jij daar 13 topics nodig voor hebt om dat duidelijk te maken, dan ben jij alles behalve charismatisch.
Ho ho, hij heeft via boekjes moeten leren hoe je zelf verzekerd, alpha man, leder en charismatisch moet zijn.

Dat was hij natuurlijk allemaal al, alleen die boekjes hebben hem geleerd dat nog meer te zij. Aldus firefly3 zelf.

Je moet blanke op een vrouw afstappen, in het moment leven enz

Daar tegen over staat dat je dit dat zus zo moet doen om een vrouw voor je te winnen. Doe je dit da zus zo, kan je bijna alle vrouwen krijgen.

Juist je, er blanko instappen en je zelf zijn was het toch?

Kan iemand mij precies aanwijzen wat aan bovenstaande je zelf is en blanke er in gaan?

Ik zag je ook al over 17 a 20 jaar leeftijd spreken. Geing, ik heb het zelfde gezegt.

Iemand die in zijn pubertijd hangt nu, en zich zelf een personelijkheid heeft aangemeten en is zo in zich zelf gaan geloven dat hij denkt dat hij van nature zo is. En dat zie je terug in de topics, vragen ontwijken, geen duidelijke uitleg kunnen geven enz enz enz.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_113470211
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Ik ben meerderjarig trouwens. :')

En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.

'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:05:05 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113470254
Zo en met die simpele mening van mij gaat ik huiswaards :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_113470518
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ho ho, hij heeft via boekjes moeten leren hoe je zelf verzekerd, alpha man, leder en charismatisch moet zijn.

Dat was hij natuurlijk allemaal al, alleen die boekjes hebben hem geleerd dat nog meer te zij. Aldus firefly3 zelf.
Ik hou niet van boekjes lezen
quote:
Je moet blanke op een vrouw afstappen, in het moment leven enz
Yep
quote:
Daar tegen over staat dat je dit dat zus zo moet doen om een vrouw voor je te winnen. Doe je dit da zus zo, kan je bijna alle vrouwen krijgen.
Beiden niet waar
quote:
Juist je, er blanko instappen en je zelf zijn was het toch?
Ja
quote:
Kan iemand mij precies aanwijzen wat aan bovenstaande je zelf is en blanke er in gaan?

Ik zag je ook al over 17 a 20 jaar leeftijd spreken. Geing, ik heb het zelfde gezegt.

Je bent nooit te oud om te "versieren"
quote:
Iemand die in zijn pubertijd hangt nu, en zich zelf een personelijkheid heeft aangemeten en is zo in zich zelf gaan geloven dat hij denkt dat hij van nature zo is. En dat zie je terug in de topics, vragen ontwijken, geen duidelijke uitleg kunnen geven enz enz enz.
Soms ben ik wat onduidelijk ja
pi_113470555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.

'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
Wacht maar ;)
pi_113470567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Met jouw houding wordt het wel heel lastig om een goeie vent te scoren. Alleen een wel heel wanhopige man zou het geduld kunnen opbrengen om 6 maanden lang om een vrouw heen te blijven hangen voor zij zichzelf 'blootgeeft'.

Denk niet dat jij zo'n man zou kunnen waarderen!
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:21:19 #135
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113471083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
En wat is die groei? Is dat heel eenzijdig dames, of ook andere zaken?
En hoe meet je die groei?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113471195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Het gemak waarmee hij chicks weet te hosselen!
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:24:49 #137
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113471253
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er is zelfs een gast van over de 80 die vrouwen van rond de 22 meeneemt als een oude snoeperd hehe
Je kreeg mij wel verdraaid schaterlachend achter mijn beeldsscherm. Whahaha! _O-

Maar nu je het zegt, ik weet alleen niet of het de fame and money zijn of zijn ontzettend mooie karakter:

"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:27:56 #138
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113471427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb ervaring met wat firefly3 beschrijft, alleen heb ik het mezelf aangeleerd, en ook weer afgeleerd.
Vertel :o
pi_113471563
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Die groei is wat dark passenger zegt: het steeds makkelijker maken van "chicks hosselen". Maar het is ook werken aan mijn gezondheid, sport, werk etc etc. Het is allemaal abstract en niet echt te meten.
pi_113471645
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je kreeg mij wel verdraaid schaterlachend achter mijn beeldsscherm. Whahaha! _O-

Maar nu je het zegt, ik weet alleen niet of het de fame and money zijn of zijn ontzettend mooie karakter:

[ afbeelding ]
Status denk ik vooral. Maar die ene gast heeft dat allemaal niet.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:36:33 #141
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113471871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die groei is wat dark passenger zegt: het steeds makkelijker maken van "chicks hosselen". Maar het is ook werken aan mijn gezondheid, sport, werk etc etc. Het is allemaal abstract en niet echt te meten.
En als je nou eigenlijk een relatie gaat beginnen, ga je dan 5 jaar 'groeien' om uiteindelijk dat te halen wat je na die tijd pas denkt te halen, of kan je ook voor die tijd toehappen op de ook leuke dames?
pi_113472233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En als je nou eigenlijk een relatie gaat beginnen, ga je dan 5 jaar 'groeien' om uiteindelijk dat te halen wat je na die tijd pas denkt te halen, of kan je ook voor die tijd toehappen op de ook leuke dames?
Momenteel heb ik een soort van open iets. Verder ben ik van plan om ten minste nog een tijdje door te groeien en kijken wat er allemaal gebeurd.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:47:56 #143
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113472481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
Ik heb dezelfde insteek als Lilliesleaf, dus zoiets heeft bij mij al bij voorbaat geen grond.
pi_113472714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:47 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde insteek als Lilliesleaf, dus zoiets heeft bij mij al bij voorbaat geen grond.
Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
pi_113472813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113472883
quote:
12s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.
Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden lang ;)
pi_113473007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden lang ;)
Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken? :') :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:00:24 #148
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113473070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En vanwaar die wijsheid?
pi_113473072
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken? :') :')
Lilliesleaf had het over 6 maanden lang seks uitstellen, en murv zei dat hij dezelfde insteek had. Vandaar.
pi_113473075
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef dawg het volgende:

[..]

gray: de tegenpartij dramt pas als firefly voor de 1000e keer komt met de idiote uitspraak dat elke reden om geen vrouwen op straat aan te spreken slechts excuses zijn. dat is nogal erg vermoeiend want je kunt natuurlijk niet op een dergelijke manier mensen de wet voorschrijven, dat is niet respectvol en aanstootgevend. zou jij als tru-mod moeten herkennen.
Ik ben geen TRU-mod. ;) Maar snap je punt. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')