abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113472813
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113472883
quote:
12s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Wat een onzin. Juist door als man de seks uit te stellen, maak je haar in de war. Zij gaat ervanuit dat je er gelijk op wil. Dat maakt haar verlangen alleen maar groter naar je.
Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden lang ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113473007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hard to get spelen kan werken, maar niet 6 maanden lang ;)
Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken? :') :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 27 juni 2012 @ 19:00:24 #148
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113473070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer je zelf de seks uitstelt, hoe kleiner de kans dat het allemaal gaat slagen (ook voor de lange termijn).
En vanwaar die wijsheid?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113473072
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken? :') :')
Lilliesleaf had het over 6 maanden lang seks uitstellen, en murv zei dat hij dezelfde insteek had. Vandaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113473075
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef dawg het volgende:

[..]

gray: de tegenpartij dramt pas als firefly voor de 1000e keer komt met de idiote uitspraak dat elke reden om geen vrouwen op straat aan te spreken slechts excuses zijn. dat is nogal erg vermoeiend want je kunt natuurlijk niet op een dergelijke manier mensen de wet voorschrijven, dat is niet respectvol en aanstootgevend. zou jij als tru-mod moeten herkennen.
Ik ben geen TRU-mod. ;) Maar snap je punt. ;)
pi_113473079
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Darkpassenger zei dat. Het is een volkomen uit de lucht gegrepen getal.

Maar niet de eerste avond in bed duiken en daar zeker over zijn; jij bepaalt wat er gebeurt, is een sterke move.

pi_113473112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lilliesleaf had het over 6 maanden lang seks uitstellen, en murv zei dat hij dezelfde insteek had. Vandaar.
Lezen. :')

pi_113473144
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En vanwaar die wijsheid?
Praktijkervaring. Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.
pi_113473146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)

Ten eerste: Doorhebben dat meisjes van rond de 20 over het algemeen heel leuk zijn en misschien wel je voorkeur hebben, maar dat die meestal totaal niet geïnteresseerd zijn in iets serieus. Leren hoe je dat onderscheid maakt. (in het algemeen dan)

Verder: Vooral iets te vertellen hebben. Wat zijn je passies, hobby's, heb je doelen in je leven? Bouw een stabiel leven op. Wees te vertrouwen. Laat blijken dat de kwaliteiten die jij in je toekomstige vrouw zou willen zien, ook in jou te vinden zijn.

Op het moment dat je dan iemand ziet die je interessant lijkt, is het echt gewoon een kwestie van open en eerlijk met diegene praten over elkaars interesses etc en hopen dat er een klik ontstaat. Maak een leuke opmerking, pakt ze dat goed op met een glimlach dan is ze in een goede bui en probeer je gewoon een praatje te maken. Zo niet, naja, dan heb je diegene een positief momentje in de dag bezorgd door die leuke opmerking.

Firefly heeft in één ding wel gelijk, uitstraling is belangrijk. Als jij opzoek bent naar iemand om uiteindelijk mee te trouwen, dan wil je zekerheid en vertrouwen uitstralen en niet studentikoos zuipgedrag.
Even wat vragen/opmerkingen n.a.v. je verhaal.

- Hoe maak je dat onderscheid, terwijl je bijv. in de kroeg staat? In dit stadium, waarin je flirt, is het toch een speelse situatie en niet zo serieus;
- Waarom zouden meisjes van 20 meestal niet serieus zijn? Als ze een man ontmoeten die potentieel interessant is als partner, dan kan hun initiële instelling toch omslaan?;
- Is het echt noodzakelijk om in zo'n vroeg stadium m'n passies, hobbies en doelen in het leven kenbaar te maken? Lijkt me nogal geforceerd en voelt alsof ik voornamelijk interessant ben door de dingen die ik doe en wil en niet om de persoon die ik ben. Daarnaast wijkt dit toch af van het idee dat je moet doen/zeggen wat je zelf wilt?;
- Passie, echt zo'n woord van deze tijd. Vroeger vond je iets gewoon leuk om te doen. Tegenwoordig moet je gepassioneerd zijn over iets, want anders ben je een saaie lul. Ik ga maar eens op zoek dan;
- Waarom zo keurend? Ik moet bijna kotsen bij het idee dat ik mezelf neer moet zetten als passioneel, vol met doelstellingen en leuke hobby's moet hebben. Als ik een leuke vrouw zie dan ben ik er in eerste instantie echt niet mee bezig of ik mij kan vinden in haar passies, of dat ze ambitieuze doelstellingen in het leven heeft. Eerder gewoon of er wederzijdse aantrekkingskracht is en of we leuk kunnen praten. Of je voor de rest bij elkaar past merk je later wel;
- Aansluitend op het vorige punt, waarom niet een ietwat verlegen jongen (als je dat merkt) die het wel probeert, een kans geven. Je kunt z'n ware aard met de tijd leren kennen. Als een man zich niet gelijk perfect gedraagt zoals de vrouwtjes het in hun ideaalbeeld voor ogen hebben, is het gelijk klaar. Waarom niet wat respect voor het feit dat hij het aandurft. En als de man wel alles goed doet, dan is er gelijk wantrouwen, want hij zal wel een player zijn want hij doet het zo smooth. Als vrouw zijnde hoef je alleen maar te lachen en te keuren. Lekker makkelijk, maar ondertussen wel gelijk afstraffen als er iets niet helemaal soepel of een beetje onnatuurlijk gaat vanuit de man z'n kant.
pi_113473218
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Darkpassenger zei dat. Het is een volkomen uit de lucht gegrepen getal.

Maar niet de eerste avond in bed duiken en daar zeker over zijn; jij bepaalt wat er gebeurt, is een sterke move.
Ik dacht dat Lilliesleaf het ook zei.

In principe is seks goed voor het scheppen van een band op een diepere niveau. Je deelt dan iets sterkers.
pi_113473277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Vertel :o
Nou ja, wat er staat. Heb nu even geen tijd om het in detail neer te schrijven, maar ik kan me prima verplaatsen in de schoenen van firefly3. :)
pi_113473455
Er zijn redelijk veel mensen die wat ouder worden en de seks uitstellen omdat ze "nu eens wat serieuzer willen beginnen". Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen, waardoor het meer een vriendschaps boel wordt (of een wanhoop relatie wat hier ook eerder werd verteld).
pi_113473473
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Lilliesleaf het ook zei.

In principe is seks goed voor het scheppen van een band op een diepere niveau. Je deelt dan iets sterkers.
Dat lijkt me evident. Maar juist het versierspel van de kant van de man is tonen dat jij de baas bent. En dat is precies wat in dit topic de bedoeling is, zeker voor de "maagdelijke FOK!autist"

pi_113473596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn redelijk veel mensen die wat ouder worden en de seks uitstellen omdat ze "nu eens wat serieuzer willen beginnen". Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen, waardoor het meer een vriendschaps boel wordt (of een wanhoop relatie wat hier ook eerder werd verteld).
"Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen"

Hoe kom je toch bij die walgelijke vooroordelen, doorspekt van "ik weet het beter" terwijl ze nergens op slaan ook.

Je kan prima chemie hebben en juist de seks uitstellen om de boel nog spannender te maken. Heeft niets met vriendschap/friendzone te maken. Althans niet in alle gevallen.

pi_113473604
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat lijkt me evident. Maar juist het versierspel van de kant van de man is tonen dat jij de baas bent. En dat is precies wat in dit topic de bedoeling is, zeker voor de "maagdelijke FOK!autist"
Als man zijnde de snelheid bepalen :Y
pi_113473658
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen"

Hoe kom je toch bij die walgelijke vooroordelen, doorspekt van "ik weet het beter" terwijl ze nergens op slaan ook.

Je kan prima chemie hebben en juist de seks uitstellen om de boel nog spannender te maken. Heeft niets met vriendschap/friendzone te maken. Althans niet in alle gevallen.
Haha, wat heerlijk wanneer je flipt! :D
pi_113473703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben geen TRU-mod. ;) Maar snap je punt. ;)
nouja je post ook daar veel en uitgebreid en niet iedereen daar is even openminded, of closeminded, wat je wilt.

mij gaat het om de ondertoon van firefly zijn posts, ondanks dat er geen gescheld oid in staat begrijp ik nog steeds niet waarom de mods dit tolereren. tr hielp niet, niet eens een reactie. vragen hier blijkbaar ook niet. tja.
pi_113473765
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha, wat heerlijk wanneer je flipt! :D
Flippen? _O- :N

):O ~O>

pi_113473910
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En als ik zeg dat er een "next level is" waarbij je gelijk seks hebt en na afloop nog meer chemie?
pi_113473994
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef dawg het volgende:

[..]

nouja je post ook daar veel en uitgebreid en niet iedereen daar is even openminded, of closeminded, wat je wilt.

mij gaat het om de ondertoon van firefly zijn posts, ondanks dat er geen gescheld oid in staat begrijp ik nog steeds niet waarom de mods dit tolereren. tr hielp niet, niet eens een reactie. vragen hier blijkbaar ook niet. tja.
Waarom zou het ook? firefly3 plaatst zijn meningen en stellingen, die blijkbaar veel stof doen opwaaien, maar niet over de grenzen van fatsoen oid heengaan. Wat is het probleem?

quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Flippen? _O- :N

):O ~O>
Hehe, ik lees echt de frustratie terug in je posts wanneer ik teksten als "Walgelijk!" lees. :P
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:20:32 #166
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113474143
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Praktijkervaring. Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.
Ja, of seks kan een wegwerpartikel worden wat je te pas en te onpas gebruikt.

Gelukkig is jouw praktijkervaring niet leidend voor de gehele menselijke populatie. Ik dacht dat je misschien met een wetenschappelijk artikel zou aankomen, maar helaas....
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:21:42 #167
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113474212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En als ik zeg dat er een "next level is" waarbij je gelijk seks hebt en na afloop nog meer chemie?
Dan zeg ik "kolder!"
pi_113474404
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat "next level" uitstellen is juist hoger. Tantra versus konijntjes zeg maar.

De chemie kun je sturen. En als je dat op de juiste manier met de juiste persoon doet, wordt het een geweldig scheikundepracticum. ;)

pi_113475422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom zou het ook? firefly3 plaatst zijn meningen en stellingen, die blijkbaar veel stof doen opwaaien, maar niet over de grenzen van fatsoen oid heengaan. Wat is het probleem?

dan lees jij iets totaal anders dan ik. typerend weer hoor.

het probleem? lees de volgende keer even want ik heb al 3489745293856798356729835 keer aangegeven wat mijn probleem met dit topic en ts is. :r
pi_113475441
Reborn virgin Lulleslaaf :) had het er over dat niemand binnen 6 maanden in haar broekje mocht komen. Iedere normale man is dan al lang afgehaakt en alleen wanhopige gevallen gunnen haar die tijd. In de tussentijd spelen ze WOW of zo.

Zo snel mogelijk seks hebben is heel erg belangrijk in een relatie. Sowieso brengt de seks de partners dichter bij elkaar en uit onderzoeken is gebleken dat seks een bepaalde hersenstof aanmaakt die ervoor zorgt dat de partners bij elkaar blijven. Bron: google is your friend!

[ Bericht 1% gewijzigd door dark.passenger op 27-06-2012 19:49:35 ]
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:09:51 #171
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113476875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:44 schreef dark.passenger het volgende:
Reborn virgin Lulleslaaf :) had het er over dat niemand binnen 6 maanden in haar broekje mocht komen. Iedere normale man is dan al lang afgehaakt en alleen wanhopige gevallen gunnen haar die tijd. In de tussentijd spelen ze WOW of zo.

Zo snel mogelijk seks hebben is heel erg belangrijk in een relatie. Sowieso brengt de seks de partners dichter bij elkaar en uit onderzoeken is gebleken dat seks een bepaalde hersenstof aanmaakt die ervoor zorgt dat de partners bij elkaar blijven. Bron: google is your friend!
Ja?

Mijn eerste google: geeft in de top 5 al het volgende artikel:

http://www.livescience.co(...)ips-study-finds.html
pi_113477160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ja?

Mijn eerste google: geeft in de top 5 al het volgende artikel:

http://www.livescience.co(...)ips-study-finds.html
quote:
Busby and his colleagues published their work Dec. 28 in the Journal of Family Psychology. The study was supported by research grants from the School of Family Life and the Family Studies Center at Brigham Young University, which is owned by The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, or the Mormon Church.
Nuff said! :W
pi_113477350
Firefly zegt: Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.

De band moet om te beginnen sterk zijn, anders wordt je relatie seksafhankelijk en is uiteindelijk de seks het enige wat de twee nog bij elkaar houdt. Seks is een component van een goede relatie, niet de basis.

En jullie verdraaien de betekenis achter wat ik bedoelde met 6 maanden. Ik zei namelijk, dat ik eerst een band op moet bouwen, vervolgens een relatie en dat dán seks komt.

Iemand een beetje fatsoenlijk leren kennen.. 1-3 maanden, besluiten dat er een relatie komt.. nog een maandje, de intimiteit in de relatie opbouwen ongeveer 1-2 maanden.. Zo ben je gelijk alweer een half jaar verder.

Ik vind het belangrijk dat ik weet wat voor een persoon iemand is, voordat ik uberhaupt een relatie met iemand aanga, en zodra die relatie er is dan mag er best wat spanning zijn en niet alles gelijk patsboem gebeurd zijn. Daarvoor ga je maar naar de hoeren denk ik dan altijd.
pi_113477535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Even wat vragen/opmerkingen n.a.v. je verhaal.

- Hoe maak je dat onderscheid, terwijl je bijv. in de kroeg staat? In dit stadium, waarin je flirt, is het toch een speelse situatie en niet zo serieus;
- Waarom zouden meisjes van 20 meestal niet serieus zijn? Als ze een man ontmoeten die potentieel interessant is als partner, dan kan hun initiële instelling toch omslaan?;
- Is het echt noodzakelijk om in zo'n vroeg stadium m'n passies, hobbies en doelen in het leven kenbaar te maken? Lijkt me nogal geforceerd en voelt alsof ik voornamelijk interessant ben door de dingen die ik doe en wil en niet om de persoon die ik ben. Daarnaast wijkt dit toch af van het idee dat je moet doen/zeggen wat je zelf wilt?;
- Passie, echt zo'n woord van deze tijd. Vroeger vond je iets gewoon leuk om te doen. Tegenwoordig moet je gepassioneerd zijn over iets, want anders ben je een saaie lul. Ik ga maar eens op zoek dan;
- Waarom zo keurend? Ik moet bijna kotsen bij het idee dat ik mezelf neer moet zetten als passioneel, vol met doelstellingen en leuke hobby's moet hebben. Als ik een leuke vrouw zie dan ben ik er in eerste instantie echt niet mee bezig of ik mij kan vinden in haar passies, of dat ze ambitieuze doelstellingen in het leven heeft. Eerder gewoon of er wederzijdse aantrekkingskracht is en of we leuk kunnen praten. Of je voor de rest bij elkaar past merk je later wel;
- Aansluitend op het vorige punt, waarom niet een ietwat verlegen jongen (als je dat merkt) die het wel probeert, een kans geven. Je kunt z'n ware aard met de tijd leren kennen. Als een man zich niet gelijk perfect gedraagt zoals de vrouwtjes het in hun ideaalbeeld voor ogen hebben, is het gelijk klaar. Waarom niet wat respect voor het feit dat hij het aandurft. En als de man wel alles goed doet, dan is er gelijk wantrouwen, want hij zal wel een player zijn want hij doet het zo smooth. Als vrouw zijnde hoef je alleen maar te lachen en te keuren. Lekker makkelijk, maar ondertussen wel gelijk afstraffen als er iets niet helemaal soepel of een beetje onnatuurlijk gaat vanuit de man z'n kant.
Tuurlijk was wat ik zei kort door de bocht, wat wil je nou eigenlijk écht weten toen je naar mijn mening vroeg? Ik kan best net als firefly 15 topics vollullen over mijn mening over dit onderwerp, alleen zit daar (inclusief ik zelf) niemand op te wachten.
pi_113478221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[..]

LOL sterk!

Je weet was waar je staat bij een vrouw als je sex hebt gehad met haar. Verklaard ook meteen waarom vrouwen zo aanhankelijk zijn na de sex. De laatste keer toen ik neukte zij die chick dat ze zich altijd zo verbonden voelt na de sex...terwijl ik half lag te maffen. Makes sense!
pi_113478417
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

LOL sterk!

Je weet was waar je staat bij een vrouw als je sex hebt gehad met haar. Verklaard ook meteen waarom vrouwen zo aanhankelijk zijn na de sex. De laatste keer toen ik neukte zij die chick dat ze zich altijd zo verbonden voelt na de sex...terwijl ik half lag te maffen. Makes sense!
Behalve in taal ben je ook niet bepaald goed in biologie. :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:38:43 #177
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113478429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

LOL sterk!

Daarom had je natuurlijk een langdurige relatie met haar... :Y
pi_113478454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
Firefly zegt: Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.

De band moet om te beginnen sterk zijn, anders wordt je relatie seksafhankelijk en is uiteindelijk de seks het enige wat de twee nog bij elkaar houdt. Seks is een component van een goede relatie, niet de basis.

En jullie verdraaien de betekenis achter wat ik bedoelde met 6 maanden. Ik zei namelijk, dat ik eerst een band op moet bouwen, vervolgens een relatie en dat dán seks komt.

Iemand een beetje fatsoenlijk leren kennen.. 1-3 maanden, besluiten dat er een relatie komt.. nog een maandje, de intimiteit in de relatie opbouwen ongeveer 1-2 maanden.. Zo ben je gelijk alweer een half jaar verder.

Ik vind het belangrijk dat ik weet wat voor een persoon iemand is, voordat ik uberhaupt een relatie met iemand aanga, en zodra die relatie er is dan mag er best wat spanning zijn en niet alles gelijk patsboem gebeurd zijn. Daarvoor ga je maar naar de hoeren denk ik dan altijd.
Pfoe, ik ben geen player maar een relatie opbrouwen gaat toch echt vaak iets sneller dan een half jaar... Bovendien, zoals de posts hierboven laten zien, bouwt sex juist een vertrouwensband op.

Sowieso, als je elkaar onwijs leuk vind, komt heel snel de behoefte om elkaar sexueel te leren kennen.

Ik denk dat je teveel films gekeken hebt... ;)
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:39:40 #179
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113478486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[..]

Nou vooruit, die geef ik je mee, maar die google levert verder niet zoveel op behalve de meningen van anderen.

Dus je punt gaat niet op. ;)
pi_113478508
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Behalve in taal ben je ook niet bepaald goed in biologie. :')
Verklaar je nader.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')