abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113473079
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens, waarom moet jij alles zo in het extreme trekken? :') :')
Darkpassenger zei dat. Het is een volkomen uit de lucht gegrepen getal.

Maar niet de eerste avond in bed duiken en daar zeker over zijn; jij bepaalt wat er gebeurt, is een sterke move.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113473112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lilliesleaf had het over 6 maanden lang seks uitstellen, en murv zei dat hij dezelfde insteek had. Vandaar.
Lezen. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113473144
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

En vanwaar die wijsheid?
Praktijkervaring. Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113473146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)

Ten eerste: Doorhebben dat meisjes van rond de 20 over het algemeen heel leuk zijn en misschien wel je voorkeur hebben, maar dat die meestal totaal niet geïnteresseerd zijn in iets serieus. Leren hoe je dat onderscheid maakt. (in het algemeen dan)

Verder: Vooral iets te vertellen hebben. Wat zijn je passies, hobby's, heb je doelen in je leven? Bouw een stabiel leven op. Wees te vertrouwen. Laat blijken dat de kwaliteiten die jij in je toekomstige vrouw zou willen zien, ook in jou te vinden zijn.

Op het moment dat je dan iemand ziet die je interessant lijkt, is het echt gewoon een kwestie van open en eerlijk met diegene praten over elkaars interesses etc en hopen dat er een klik ontstaat. Maak een leuke opmerking, pakt ze dat goed op met een glimlach dan is ze in een goede bui en probeer je gewoon een praatje te maken. Zo niet, naja, dan heb je diegene een positief momentje in de dag bezorgd door die leuke opmerking.

Firefly heeft in één ding wel gelijk, uitstraling is belangrijk. Als jij opzoek bent naar iemand om uiteindelijk mee te trouwen, dan wil je zekerheid en vertrouwen uitstralen en niet studentikoos zuipgedrag.
Even wat vragen/opmerkingen n.a.v. je verhaal.

- Hoe maak je dat onderscheid, terwijl je bijv. in de kroeg staat? In dit stadium, waarin je flirt, is het toch een speelse situatie en niet zo serieus;
- Waarom zouden meisjes van 20 meestal niet serieus zijn? Als ze een man ontmoeten die potentieel interessant is als partner, dan kan hun initiële instelling toch omslaan?;
- Is het echt noodzakelijk om in zo'n vroeg stadium m'n passies, hobbies en doelen in het leven kenbaar te maken? Lijkt me nogal geforceerd en voelt alsof ik voornamelijk interessant ben door de dingen die ik doe en wil en niet om de persoon die ik ben. Daarnaast wijkt dit toch af van het idee dat je moet doen/zeggen wat je zelf wilt?;
- Passie, echt zo'n woord van deze tijd. Vroeger vond je iets gewoon leuk om te doen. Tegenwoordig moet je gepassioneerd zijn over iets, want anders ben je een saaie lul. Ik ga maar eens op zoek dan;
- Waarom zo keurend? Ik moet bijna kotsen bij het idee dat ik mezelf neer moet zetten als passioneel, vol met doelstellingen en leuke hobby's moet hebben. Als ik een leuke vrouw zie dan ben ik er in eerste instantie echt niet mee bezig of ik mij kan vinden in haar passies, of dat ze ambitieuze doelstellingen in het leven heeft. Eerder gewoon of er wederzijdse aantrekkingskracht is en of we leuk kunnen praten. Of je voor de rest bij elkaar past merk je later wel;
- Aansluitend op het vorige punt, waarom niet een ietwat verlegen jongen (als je dat merkt) die het wel probeert, een kans geven. Je kunt z'n ware aard met de tijd leren kennen. Als een man zich niet gelijk perfect gedraagt zoals de vrouwtjes het in hun ideaalbeeld voor ogen hebben, is het gelijk klaar. Waarom niet wat respect voor het feit dat hij het aandurft. En als de man wel alles goed doet, dan is er gelijk wantrouwen, want hij zal wel een player zijn want hij doet het zo smooth. Als vrouw zijnde hoef je alleen maar te lachen en te keuren. Lekker makkelijk, maar ondertussen wel gelijk afstraffen als er iets niet helemaal soepel of een beetje onnatuurlijk gaat vanuit de man z'n kant.
pi_113473218
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Darkpassenger zei dat. Het is een volkomen uit de lucht gegrepen getal.

Maar niet de eerste avond in bed duiken en daar zeker over zijn; jij bepaalt wat er gebeurt, is een sterke move.
Ik dacht dat Lilliesleaf het ook zei.

In principe is seks goed voor het scheppen van een band op een diepere niveau. Je deelt dan iets sterkers.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113473277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Vertel :o
Nou ja, wat er staat. Heb nu even geen tijd om het in detail neer te schrijven, maar ik kan me prima verplaatsen in de schoenen van firefly3. :)
pi_113473455
Er zijn redelijk veel mensen die wat ouder worden en de seks uitstellen omdat ze "nu eens wat serieuzer willen beginnen". Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen, waardoor het meer een vriendschaps boel wordt (of een wanhoop relatie wat hier ook eerder werd verteld).
pi_113473473
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Lilliesleaf het ook zei.

In principe is seks goed voor het scheppen van een band op een diepere niveau. Je deelt dan iets sterkers.
Dat lijkt me evident. Maar juist het versierspel van de kant van de man is tonen dat jij de baas bent. En dat is precies wat in dit topic de bedoeling is, zeker voor de "maagdelijke FOK!autist"

pi_113473596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn redelijk veel mensen die wat ouder worden en de seks uitstellen omdat ze "nu eens wat serieuzer willen beginnen". Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen, waardoor het meer een vriendschaps boel wordt (of een wanhoop relatie wat hier ook eerder werd verteld).
"Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen"

Hoe kom je toch bij die walgelijke vooroordelen, doorspekt van "ik weet het beter" terwijl ze nergens op slaan ook.

Je kan prima chemie hebben en juist de seks uitstellen om de boel nog spannender te maken. Heeft niets met vriendschap/friendzone te maken. Althans niet in alle gevallen.

pi_113473604
quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat lijkt me evident. Maar juist het versierspel van de kant van de man is tonen dat jij de baas bent. En dat is precies wat in dit topic de bedoeling is, zeker voor de "maagdelijke FOK!autist"
Als man zijnde de snelheid bepalen :Y
pi_113473658
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Maar vanwege het uitstellen van intimiteit is er minder chemie tussen twee personen"

Hoe kom je toch bij die walgelijke vooroordelen, doorspekt van "ik weet het beter" terwijl ze nergens op slaan ook.

Je kan prima chemie hebben en juist de seks uitstellen om de boel nog spannender te maken. Heeft niets met vriendschap/friendzone te maken. Althans niet in alle gevallen.
Haha, wat heerlijk wanneer je flipt! :D
pi_113473703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben geen TRU-mod. ;) Maar snap je punt. ;)
nouja je post ook daar veel en uitgebreid en niet iedereen daar is even openminded, of closeminded, wat je wilt.

mij gaat het om de ondertoon van firefly zijn posts, ondanks dat er geen gescheld oid in staat begrijp ik nog steeds niet waarom de mods dit tolereren. tr hielp niet, niet eens een reactie. vragen hier blijkbaar ook niet. tja.
pi_113473765
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha, wat heerlijk wanneer je flipt! :D
Flippen? _O- :N

):O ~O>

pi_113473910
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En als ik zeg dat er een "next level is" waarbij je gelijk seks hebt en na afloop nog meer chemie?
pi_113473994
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef dawg het volgende:

[..]

nouja je post ook daar veel en uitgebreid en niet iedereen daar is even openminded, of closeminded, wat je wilt.

mij gaat het om de ondertoon van firefly zijn posts, ondanks dat er geen gescheld oid in staat begrijp ik nog steeds niet waarom de mods dit tolereren. tr hielp niet, niet eens een reactie. vragen hier blijkbaar ook niet. tja.
Waarom zou het ook? firefly3 plaatst zijn meningen en stellingen, die blijkbaar veel stof doen opwaaien, maar niet over de grenzen van fatsoen oid heengaan. Wat is het probleem?

quote:
6s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Flippen? _O- :N

):O ~O>
Hehe, ik lees echt de frustratie terug in je posts wanneer ik teksten als "Walgelijk!" lees. :P
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:20:32 #166
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113474143
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Praktijkervaring. Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.
Ja, of seks kan een wegwerpartikel worden wat je te pas en te onpas gebruikt.

Gelukkig is jouw praktijkervaring niet leidend voor de gehele menselijke populatie. Ik dacht dat je misschien met een wetenschappelijk artikel zou aankomen, maar helaas....
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:21:42 #167
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113474212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En als ik zeg dat er een "next level is" waarbij je gelijk seks hebt en na afloop nog meer chemie?
Dan zeg ik "kolder!"
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113474404
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat "next level" uitstellen is juist hoger. Tantra versus konijntjes zeg maar.

De chemie kun je sturen. En als je dat op de juiste manier met de juiste persoon doet, wordt het een geweldig scheikundepracticum. ;)

pi_113475422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom zou het ook? firefly3 plaatst zijn meningen en stellingen, die blijkbaar veel stof doen opwaaien, maar niet over de grenzen van fatsoen oid heengaan. Wat is het probleem?

dan lees jij iets totaal anders dan ik. typerend weer hoor.

het probleem? lees de volgende keer even want ik heb al 3489745293856798356729835 keer aangegeven wat mijn probleem met dit topic en ts is. :r
pi_113475441
Reborn virgin Lulleslaaf :) had het er over dat niemand binnen 6 maanden in haar broekje mocht komen. Iedere normale man is dan al lang afgehaakt en alleen wanhopige gevallen gunnen haar die tijd. In de tussentijd spelen ze WOW of zo.

Zo snel mogelijk seks hebben is heel erg belangrijk in een relatie. Sowieso brengt de seks de partners dichter bij elkaar en uit onderzoeken is gebleken dat seks een bepaalde hersenstof aanmaakt die ervoor zorgt dat de partners bij elkaar blijven. Bron: google is your friend!

[ Bericht 1% gewijzigd door dark.passenger op 27-06-2012 19:49:35 ]
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:09:51 #171
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113476875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:44 schreef dark.passenger het volgende:
Reborn virgin Lulleslaaf :) had het er over dat niemand binnen 6 maanden in haar broekje mocht komen. Iedere normale man is dan al lang afgehaakt en alleen wanhopige gevallen gunnen haar die tijd. In de tussentijd spelen ze WOW of zo.

Zo snel mogelijk seks hebben is heel erg belangrijk in een relatie. Sowieso brengt de seks de partners dichter bij elkaar en uit onderzoeken is gebleken dat seks een bepaalde hersenstof aanmaakt die ervoor zorgt dat de partners bij elkaar blijven. Bron: google is your friend!
Ja?

Mijn eerste google: geeft in de top 5 al het volgende artikel:

http://www.livescience.co(...)ips-study-finds.html
pi_113477160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ja?

Mijn eerste google: geeft in de top 5 al het volgende artikel:

http://www.livescience.co(...)ips-study-finds.html
quote:
Busby and his colleagues published their work Dec. 28 in the Journal of Family Psychology. The study was supported by research grants from the School of Family Life and the Family Studies Center at Brigham Young University, which is owned by The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, or the Mormon Church.
Nuff said! :W
pi_113477350
Firefly zegt: Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.

De band moet om te beginnen sterk zijn, anders wordt je relatie seksafhankelijk en is uiteindelijk de seks het enige wat de twee nog bij elkaar houdt. Seks is een component van een goede relatie, niet de basis.

En jullie verdraaien de betekenis achter wat ik bedoelde met 6 maanden. Ik zei namelijk, dat ik eerst een band op moet bouwen, vervolgens een relatie en dat dán seks komt.

Iemand een beetje fatsoenlijk leren kennen.. 1-3 maanden, besluiten dat er een relatie komt.. nog een maandje, de intimiteit in de relatie opbouwen ongeveer 1-2 maanden.. Zo ben je gelijk alweer een half jaar verder.

Ik vind het belangrijk dat ik weet wat voor een persoon iemand is, voordat ik uberhaupt een relatie met iemand aanga, en zodra die relatie er is dan mag er best wat spanning zijn en niet alles gelijk patsboem gebeurd zijn. Daarvoor ga je maar naar de hoeren denk ik dan altijd.
pi_113477535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

- Hoe maak je dat onderscheid, terwijl je bijv. in de kroeg staat? In dit stadium, waarin je flirt, is het toch een speelse situatie en niet zo serieus;
- Waarom zouden meisjes van 20 meestal niet serieus zijn? Als ze een man ontmoeten die potentieel interessant is als partner, dan kan hun initiële instelling toch omslaan?;
- Is het echt noodzakelijk om in zo'n vroeg stadium m'n passies, hobbies en doelen in het leven kenbaar te maken? Lijkt me nogal geforceerd en voelt alsof ik voornamelijk interessant ben door de dingen die ik doe en wil en niet om de persoon die ik ben. Daarnaast wijkt dit toch af van het idee dat je moet doen/zeggen wat je zelf wilt?;
- Passie, echt zo'n woord van deze tijd. Vroeger vond je iets gewoon leuk om te doen. Tegenwoordig moet je gepassioneerd zijn over iets, want anders ben je een saaie lul. Ik ga maar eens op zoek dan;
- Waarom zo keurend? Ik moet bijna kotsen bij het idee dat ik mezelf neer moet zetten als passioneel, vol met doelstellingen en leuke hobby's moet hebben. Als ik een leuke vrouw zie dan ben ik er in eerste instantie echt niet mee bezig of ik mij kan vinden in haar passies, of dat ze ambitieuze doelstellingen in het leven heeft. Eerder gewoon of er wederzijdse aantrekkingskracht is en of we leuk kunnen praten. Of je voor de rest bij elkaar past merk je later wel;
- Aansluitend op het vorige punt, waarom niet een ietwat verlegen jongen (als je dat merkt) die het wel probeert, een kans geven. Je kunt z'n ware aard met de tijd leren kennen. Als een man zich niet gelijk perfect gedraagt zoals de vrouwtjes het in hun ideaalbeeld voor ogen hebben, is het gelijk klaar. Waarom niet wat respect voor het feit dat hij het aandurft. En als de man wel alles goed doet, dan is er gelijk wantrouwen, want hij zal wel een player zijn want hij doet het zo smooth. Als vrouw zijnde hoef je alleen maar te lachen en te keuren. Lekker makkelijk, maar ondertussen wel gelijk afstraffen als er iets niet helemaal soepel of een beetje onnatuurlijk gaat vanuit de man z'n kant.
Tuurlijk was wat ik zei kort door de bocht, wat wil je nou eigenlijk écht weten toen je naar mijn mening vroeg? Ik kan best net als firefly 15 topics vollullen over mijn mening over dit onderwerp, alleen zit daar (inclusief ik zelf) niemand op te wachten.
pi_113478221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[..]

LOL sterk!

Je weet was waar je staat bij een vrouw als je sex hebt gehad met haar. Verklaard ook meteen waarom vrouwen zo aanhankelijk zijn na de sex. De laatste keer toen ik neukte zij die chick dat ze zich altijd zo verbonden voelt na de sex...terwijl ik half lag te maffen. Makes sense!
pi_113478417
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

LOL sterk!

Je weet was waar je staat bij een vrouw als je sex hebt gehad met haar. Verklaard ook meteen waarom vrouwen zo aanhankelijk zijn na de sex. De laatste keer toen ik neukte zij die chick dat ze zich altijd zo verbonden voelt na de sex...terwijl ik half lag te maffen. Makes sense!
Behalve in taal ben je ook niet bepaald goed in biologie. :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:38:43 #177
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113478429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

LOL sterk!

Daarom had je natuurlijk een langdurige relatie met haar... :Y
pi_113478454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
Firefly zegt: Seks kan de band versterken die je al had waardoor de kans op een goed afloop wordt vergroot.

De band moet om te beginnen sterk zijn, anders wordt je relatie seksafhankelijk en is uiteindelijk de seks het enige wat de twee nog bij elkaar houdt. Seks is een component van een goede relatie, niet de basis.

En jullie verdraaien de betekenis achter wat ik bedoelde met 6 maanden. Ik zei namelijk, dat ik eerst een band op moet bouwen, vervolgens een relatie en dat dán seks komt.

Iemand een beetje fatsoenlijk leren kennen.. 1-3 maanden, besluiten dat er een relatie komt.. nog een maandje, de intimiteit in de relatie opbouwen ongeveer 1-2 maanden.. Zo ben je gelijk alweer een half jaar verder.

Ik vind het belangrijk dat ik weet wat voor een persoon iemand is, voordat ik uberhaupt een relatie met iemand aanga, en zodra die relatie er is dan mag er best wat spanning zijn en niet alles gelijk patsboem gebeurd zijn. Daarvoor ga je maar naar de hoeren denk ik dan altijd.
Pfoe, ik ben geen player maar een relatie opbrouwen gaat toch echt vaak iets sneller dan een half jaar... Bovendien, zoals de posts hierboven laten zien, bouwt sex juist een vertrouwensband op.

Sowieso, als je elkaar onwijs leuk vind, komt heel snel de behoefte om elkaar sexueel te leren kennen.

Ik denk dat je teveel films gekeken hebt... ;)
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:39:40 #179
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113478486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:15 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[..]

Nou vooruit, die geef ik je mee, maar die google levert verder niet zoveel op behalve de meningen van anderen.

Dus je punt gaat niet op. ;)
pi_113478508
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Behalve in taal ben je ook niet bepaald goed in biologie. :')
Verklaar je nader.
pi_113478909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:39 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
Eerste lijkt me duidelijk. Over het tweede: er is onderzoek gedaan naar de neurologische effecten van seks. Bij een man komen er na een orgasme juist stoffen vrij die je moe maken en het slaapgevoel opwekken, vandaar dat ze praktisch gelijk in slaap vallen. Bij vrouwen worden er tijdens de seks juist stofjes aangemaakt die ook worden aangemaakt bij het krijgen van een kind (zo even uit m'n hoofd, zou de naam moeten opzoeken). Dat stofje is inderdaad een 'bindingsstofje' of een 'knuffelstofje'. Die reactie is 'normaal. Heeft niks met jouw kwaliteiten te maken o.i.d. en zegt al helemaal niks over 'waar je staat bij een vrouw'.

2de klas biologie... :')
pi_113479179
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef Lilliesleaf het volgende:

Klinkt wel erg zakelijk zo'n relatie met jou
pi_113479362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Eerste lijkt me duidelijk. Over het tweede: er is onderzoek gedaan naar de neurologische effecten van seks. Bij een man komen er na een orgasme juist stoffen vrij die je moe maken en het slaapgevoel opwekken, vandaar dat ze praktisch gelijk in slaap vallen. Bij vrouwen worden er tijdens de seks juist stofjes aangemaakt die ook worden aangemaakt bij het krijgen van een kind (zo even uit m'n hoofd, zou de naam moeten opzoeken). Dat stofje is inderdaad een 'bindingsstofje' of een 'knuffelstofje'. Die reactie is 'normaal. Heeft niks met jouw kwaliteiten te maken o.i.d. en zegt al helemaal niks over 'waar je staat bij een vrouw'.

Bedankt voor de biologie-les, is mij allemaal bekend. :')

Waar staat het dat ik het over mijn eigen kwaliteiten heb? Waar haal je dat vandaan?

Wat ik wil zeggen is, dat sex een bepaalde stap is bij het nader tot elkaar komen. Daaruit kan je ontleden waar je ongeveer staat bij haar. Zoals je zelf al aangeeft, geeft een vrouw gemiddeld niet snel sex... Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. ^O^
pi_113479824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Bedankt voor de biologie-les, is mij allemaal bekend. :')

Waar staat het dat ik het over mijn eigen kwaliteiten heb? Waar haal je dat vandaan?

Wat ik wil zeggen is, dat sex een bepaalde stap is bij het nader tot elkaar komen. Daaruit kan je ontleden waar je ongeveer staat bij haar. Zoals je zelf al aangeeft, geeft een vrouw gemiddeld niet snel sex... Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. ^O^
Puur uit interesse: Waarom gebruik je seks om er achter te komen waar je bij haar staat? Kan je daar niet achter komen door gewoon verbaal met elkaar te communiceren?
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_113479876
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef firefly3 het volgende:
Mijn eigen groei zelf is mijn doel / reis. Wat er allemaal op mijn pad komt is leuk, maar niet noodzakelijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doe :)
Dat impliceert dat je juist wel met een doel bezig bent. En hoeveel zijn dat er dan? En waarom maak je geen keuze tussen 1 van die? Er is er toch 1 het leukste?
pi_113480010
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

Dat impliceert dat je juist wel met een doel bezig bent. En hoeveel zijn dat er dan? En waarom maak je geen keuze tussen 1 van die? Er is er toch 1 het leukste?
Omdat hij op dit moment in zijn leven tótaal geen behoefte heeft aan een relatie, maar gewoon.. veel wisselende casual contacten om te laten zien dat hij een échte man is. :P
pi_113480427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

Daarbij zie ik het wel, niet zozeer met einddoel.
pi_113481316
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
Daarbij zie ik het wel, niet zozeer met einddoel.
Vooral geen antwoord geven op de vragen. :').

De vragen die al die chicks aan je stellen IRL, negeer je die ook zo stelselmatig? :+.
pi_113481904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef Modus het volgende:

[..]

Vooral geen antwoord geven op de vragen. :').

De vragen die al die chicks aan je stellen IRL, negeer je die ook zo stelselmatig? :+.
Ze worden steeds persoonlijker en hebben weinig te maken met "versieren" op zich. Wil je mijn persoonsnummer ook hebben en foto's etc?
pi_113482191
Je postings lokken dat blijkbaar uit en roepen vragen op, heb je daar wel eens bij stilgestaan?
pi_113495080
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:02 schreef TripleP het volgende:

[..]

Puur uit interesse: Waarom gebruik je seks om er achter te komen waar je bij haar staat? Kan je daar niet achter komen door gewoon verbaal met elkaar te communiceren?
Daden zeggen meer dan woorden...
Rustig aan.
pi_113495136
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Oxitonine uit mijn hoofd...
Rustig aan.
pi_113495296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OK, dat kan. Ik weet niet of ik het zelfexpressie zou noemen, maar het is wel een moment waarop er 'iets' kan gebeuren tussen een man en een vrouw.

Echter, een verlegen jongen kan dit dus net zo goed als een niet verlegen jongen? Een man hoeft dus niet per se een gemakkelijke prater te zijn om contact te kunnen maken? Het feit dat hij verlegen is, maakt neit dat hij op een lager niveau zit dan bijvoorbeeld jij, of dat vrouwen niet op hem kunnen vallen.
Verlegen.. Wat is verlegen?
Het iets te spannend vinden om iets te zeggen waardoor je een barriere voelt bij je woorden?
Of is dat de barriere an sich? Bij het 2e zal je niet zo snel een vrouw ''versieren'' lijkt me.
Rustig aan.
pi_113495338
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, bij bepaalde vrouwen liggen ze minder goed in de markt. Een hoop van mijn vriendinnen vallen eerder voor het wat verlegener type dan voor de praatjesmaker :)
Definieer jij eens wat een ''verlegen type'' is, en wat een ''praatjesmaker'' is.

Beetje loze kreten die volledig subjectief interpreteerbaar zijn.
Rustig aan.
pi_113495446
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.
Tjah... En wat betekend ''niet zoenen voor de fun''
Dat je iemand echt interessant moet vinden, en het niet met een zogezegde ''no body'' doet.
Of dat je het pas doet als je iemand al heel goed kent?..
Rustig aan.
pi_113495550
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.

Toch zijn er veel meer mensen, legio mensen, die een uitstraling hebben die door sommigen wel worden gewaardeerd en anderen niet. Ik denk echt dat uitstraling voor het grootste deel subjectief is, op een aantal uitzonderingen na.
Arrogante uitstraling --> Afknapper.

Gek genoeg probeer ik ze voor de lol soms aan te spreken om te kijken hoe ze reageren... Gek genoeg kloppen mijn vooroordelen best vaak (En nee dat komt niet omdat ik ze anders aanspreek, ik spreek ze namelijk gewoon op ''dezelfde'' manier aan)
Rustig aan.
pi_113495647
Ha Kingtoppie! Ik zat me serieus al af te vragen wanneer je in dit topic op zou komen dagen! ±D
pi_113495666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah... En wat betekend ''niet zoenen voor de fun''
Dat je iemand echt interessant moet vinden, en het niet met een zogezegde ''no body'' doet.
Of dat je het pas doet als je iemand al heel goed kent?..
Dat laatste.
pi_113495735
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

(ik heb het hier over mentale leeftijd 25-30. Het moment dat je klaar bent met studie en begint serieus te werken aan een familie en carriere)

Ten eerste: Doorhebben dat meisjes van rond de 20 over het algemeen heel leuk zijn en misschien wel je voorkeur hebben, maar dat die meestal totaal niet geïnteresseerd zijn in iets serieus. Leren hoe je dat onderscheid maakt. (in het algemeen dan)

Verder: Vooral iets te vertellen hebben. Wat zijn je passies, hobby's, heb je doelen in je leven? Bouw een stabiel leven op. Wees te vertrouwen. Laat blijken dat de kwaliteiten die jij in je toekomstige vrouw zou willen zien, ook in jou te vinden zijn.

Op het moment dat je dan iemand ziet die je interessant lijkt, is het echt gewoon een kwestie van open en eerlijk met diegene praten over elkaars interesses etc en hopen dat er een klik ontstaat. Maak een leuke opmerking, pakt ze dat goed op met een glimlach dan is ze in een goede bui en probeer je gewoon een praatje te maken. Zo niet, naja, dan heb je diegene een positief momentje in de dag bezorgd door die leuke opmerking.

Firefly heeft in één ding wel gelijk, uitstraling is belangrijk. Als jij opzoek bent naar iemand om uiteindelijk mee te trouwen, dan wil je zekerheid en vertrouwen uitstralen en niet studentikoos zuipgedrag.
Wat nu als je niet wilt dat een vrouw jouw eigenschappen hebt?
Waarom uberhaupt een vrouw selecteren op ''eigenschappen''?
Ik denk dat er oneindig veel compinaties mogelijk zijn waar ik geinteresseerd in zou kunnen zijn, dat weet ik mijn god niet te vertellen wat in de praktijk allemaal zou kunnen werken.
Rustig aan.
pi_113495740
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ha Kingtoppie! Ik zat me serieus al af te vragen wanneer je in dit topic op zou komen dagen! ±D
:W
Rustig aan.
pi_113495755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dat laatste.
Het probleem vind ik een beetje dat als het allemaal zo lang duurt dat de spanning volledig wegstroomt... Als een bad waar je de stop hebt uitgetrokken.
Rustig aan.
pi_113495826
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.
Het is niet voor iedereen even makkelijk om open te zijn....
Eerlijk gezegd maak ik het zelden mee dat een meisje echt open tegen mij doet... Ja tenzij ze over een probleem praat, maar qua aantrekkingskracht... Neuh niet echt... Mijn sensoren werken wel op complimentjes wat dat betrefd...
Rustig aan.
pi_113495860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik ben meerderjarig trouwens. :')

En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.

'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
Wat is verachtelijk gedrag?
Rustig aan.
pi_113495967
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Mooie post.
Rustig aan.
pi_113496768
6 maanden bewust gaan wachten met seks, nee. Anders is het als je elkaar 6 maanden hebt leren kennen en de klik dan wel dronken geile nacht komt later.

Ik val niet in slaap na goeie seks. Ik wil nog een keer. :9

En seks is voor mij een selectiecriterium, zeker geen "belangrijke component", maar een wezenlijk punt.

Dus er bestaan veel verschillende mannen en vrouwen. De potjes en dekseltjes vinden elkaar steeds weer. En meestal passen er meerdere dekseltjes op meerdere potjes.

De achterlijke religieuze monogamie zijn we toch wel es voorbij lijkt me.

donderdag 28 juni 2012 @ 08:10:32 #206
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113497666
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
6 maanden bewust gaan wachten met seks, nee. Anders is het als je elkaar 6 maanden hebt leren kennen en de klik dan wel dronken geile nacht komt later.

Ik val niet in slaap na goeie seks. Ik wil nog een keer. :9

En seks is voor mij een selectiecriterium, zeker geen "belangrijke component", maar een wezenlijk punt.

Dus er bestaan veel verschillende mannen en vrouwen. De potjes en dekseltjes vinden elkaar steeds weer. En meestal passen er meerdere dekseltjes op meerdere potjes.

De achterlijke religieuze monogamie zijn we toch wel es voorbij lijkt me.
Grappig hoe de discussie loopt, want de wat meer conservatieve mensen deden hun verhaal om aan te geven aan firefly dat hoe hij met dingen omgaat niet de manier is waarop zij daar mee omgaan.
pi_113500821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Arrogante uitstraling --> Afknapper.

Gek genoeg probeer ik ze voor de lol soms aan te spreken om te kijken hoe ze reageren... Gek genoeg kloppen mijn vooroordelen best vaak (En nee dat komt niet omdat ik ze anders aanspreek, ik spreek ze namelijk gewoon op ''dezelfde'' manier aan)
Wat jij voelt, voelen zij ook. Zodra je er niet eens aan denkt, is haar reactie compleet willekeurig. Als je heeeel erg "dom denkt" dan zul je later achteraf denken "Oh ze zag er eigenlijk wel arrogant uit". Bij mij was die turnaround van die "arrogante lookalikes" ook pas dit jaar dat ze lief kunnen doen.
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:57:23 #208
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113503710
quote:
You can make more friends in two months by becoming interested in other people than you can in two years by trying to get other people interested in you.
pi_113504382
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:57 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

mooie uitspraak.
  donderdag 28 juni 2012 @ 12:36:15 #210
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113505525
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

mooie uitspraak.
Mooie is dat als je echt geïnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.

Je ziet veel mensen om je heen pochen, en zich groter voordoen dan ze zijn, (heeft ook met de nederlandse prestatiecultuur te maken) terwijl het enige wat ze willen is dat iemand gewoon echt interesse in hun heeft. Dus niet om wat ze allemaal niet zouden doen, maar wie ze zijn...
pi_113506189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Mooie is dat als je echt geŠnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.

Je ziet veel mensen om je heen pochen, en zich groter voordoen dan ze zijn, (heeft ook met de nederlandse prestatiecultuur te maken) terwijl het enige wat ze willen is dat iemand gewoon echt interesse in hun heeft. Dus niet om wat ze allemaal niet zouden doen, maar wie ze zijn...
Ja precies, de ware zelf komt altijd een keer naar boven. Het heeft ook geen zin om je identiteit te koppelen aan iemands reactie wat de massa inderdaad doet. Je groter voordoen is in principe impressie inplaats van expressie, want je verstopt dan je ware zelf.
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:30:58 #212
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113508191
Ik kwam dit artikel tegen over de gevaren van "womanizers"

http://www.psychologytoda(...)he-lady-killer-files

De volgende quotes:

quote:
Casanovas—or players or lotharios—are men who devote a large amount of their energy to bedding as many women as possible. They are charming—they have to be—and often intuitive about women's emotions, knowing which buttons to push to make women feel both flattered and attracted. But the practice can be detrimental, not just to the women they seduce, but also to the men themselves, who say that their single-minded pursuit of women distracts them from their careers and friendships. Plus, the very skills that make someone an accomplished womanizer—such as manipulation—often work against them when they do settle into long-term relationships.
quote:
The messages men tell themselves can also contribute to an insatiable need for new partners. "If you believe more is better and seek variety for its own sake, it becomes self-reinforcing," Pelusi says. "It's not sex, per se; they could have just as much—increasingly better—sex in a relationship. But they become inured to sex with the same woman. It feels stale."
pi_113511967
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen over de gevaren van "womanizers"

http://www.psychologytoda(...)he-lady-killer-files

De volgende quotes:

[..]

[..]

Dat is vooral de "oude stijl". Button pushing etc.
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:05:17 #214
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113512591
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is vooral de "oude stijl". Button pushing etc.
Vooruit, maar deel 2 van quote 1 en quote 2 zijn nog wel van toepassing.
pi_113514742
"More is better" staat haaks op "freedom from outcome" en is inderdaad niet iets wat je moet aan nemen. Bij mensen die echt goed zijn maakt het niet uit of ze drie vrouwen op één dag hebben of een periode helemaal niet.
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:15:57 #216
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113515864
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef firefly3 het volgende:
"More is better" staat haaks op "freedom from outcome" en is inderdaad niet iets wat je moet aan nemen. Bij mensen die echt goed zijn maakt het niet uit of ze drie vrouwen op één dag hebben of een periode helemaal niet.
Klopt, maar de "freedom from outcome" die je beschrijft heeft betrekking op die éne vrouw die je dat moment ontmoet, maar niet op "vrouwen ontmoeten als levenstijl"

"Vrouwen ontmoeten als levensstijl" getuigt van zichzelf al van "more is better"
pi_113516605
Als je "uitzoomt", dus vrouwen over het algemeen, moet je nog steeds "freedom from outcome" hebben. Je vliegt de goede richting op zonder eind bestemming. Want het "nu" is datgene wat echt telt.
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:33:01 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113516717
freedom from outcome?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:41:52 #219
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113517088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef Maanvis het volgende:
freedom from outcome?
Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.
pi_113517239
Ja, je gaat de richting op waarbij je closer wordt met meer en leukere vrouwen, maar tegelijk moet je los staan van resultaat. Hierbij kan je eigen ego in de weg staan.
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:58:12 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113517817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.
Dat moet je nooit doen! Er om laggen als je op je bek gaat! De humor er van in zien.

Dan maak je de leukste dingen mee, neem dat van mij aan! De leukste verhalen van op je bek gaan, maar ook de gekste leuke verhalen van succes verhalen.

Die lijpe clouwn zij het vroeger al, wat er ook gebeurd? Altijd blijven laggen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:04:00 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113518056
quote:

[..]

dus je kunt dat 'vrijheid van uikomst' noemen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113518098
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat moet je nooit doen! Er om laggen als je op je bek gaat! De humor er van in zien.

Dan maak je de leukste dingen mee, neem dat van mij aan! De leukste verhalen van op je bek gaan, maar ook de gekste leuke verhalen van succes verhalen.

Die lijpe clouwn zij het vroeger al, wat er ook gebeurd? Altijd blijven laggen!
Precies, zelfs "afwijzingen" zijn leuk. Deze mindset moet je hebben.
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:05:15 #224
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113518102
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
Ja, je gaat de richting op waarbij je closer wordt met meer en leukere vrouwen, maar tegelijk moet je los staan van resultaat. Hierbij kan je eigen ego in de weg staan.
Maar dat spreekt toch elkaar tegen? Je focust je op vrouwen (levenstijl, dus resultaat), en dan wil je aan de andere kant daar weer los van staan?

Als het resultaat je niet uitmaakt hoef je toch helemaal geen vrouwen aan te spreken?

Kijk, ik snap echt wel dat veel dingen die je zegt een grote kern van waarheid hebben, alleen heeft het zoveel "bloatware".

Vrouwen aanspreken doet iemand die lekker in zijn vel zit toch wel.
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:05:48 #225
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113518123
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus je kunt dat 'vrijheid van uikomst' noemen?
Jij hoeft zeker geen cursus engels te doen! ^O^
pi_113518232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
En daar zit de uitdaging: aan de ene kant heb je het ego nodig voor de interactie, want je moet nadenken over wat de ander zegt en putten uit het geheugen, terwijl je aan de andere kant het gedeelte van het ego dat waakt voor pijn en dus zelfkritiek stimuleert loslaten moet.

Overigens hoeft dat niet eens, want op je bek gaan is ook leuk zoals je hier schrijft:
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies, zelfs "afwijzingen" zijn leuk. Deze mindset moet je hebben.
:)

Dan ben je als het ware de lachende 3e van jezelf. :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:11:38 #227
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113518330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef Gray het volgende:

[..]

En daar zit de uitdaging: aan de ene kant heb je het ego nodig voor de interactie, want je moet nadenken over wat de ander zegt en putten uit het geheugen, terwijl je aan de andere kant het gedeelte van het ego dat waakt voor pijn en dus zelfkritiek stimuleert loslaten moet.

Overigens hoeft dat niet eens, want op je bek gaan is ook leuk zoals je hier schrijft:

Je bent wel op dreef Gray met je "hogere filosofie" ;)

Op je bek gaan is ook gewoon een onderdeel van het leven, en van fouten leert men. (of zou men moeten leren... :7 )
pi_113520659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je bent wel op dreef Gray met je "hogere filosofie" ;)
Hou op, schei uit. :P

quote:
Op je bek gaan is ook gewoon een onderdeel van het leven, en van fouten leert men. (of zou men moeten leren... :7 )
Een fout is voornamelijk een les van hoe het niet moet en dus een positieve ontwikkeling. ;)
pi_113525468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar dat spreekt toch elkaar tegen? Je focust je op vrouwen (levenstijl, dus resultaat), en dan wil je aan de andere kant daar weer los van staan?

Als het resultaat je niet uitmaakt hoef je toch helemaal geen vrouwen aan te spreken?

Kijk, ik snap echt wel dat veel dingen die je zegt een grote kern van waarheid hebben, alleen heeft het zoveel "bloatware".

Vrouwen aanspreken doet iemand die lekker in zijn vel zit toch wel.
Het houdt niet op bij "een vrouw automatisch aanspreken". Dat is pas "niveau 1" :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:31:53 #230
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113526769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het houdt niet op bij "een vrouw automatisch aanspreken". Dat is pas "niveau 1" :P
Dus het is niet FOO...

Misschien niet in individuele situaties, maar wel uitgezoomd.
pi_113527581
quote:
Oh, oppervlakkig dus.
Ja, ik generaliseer.
pi_113527867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:31 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dus het is niet FOO...

Misschien niet in individuele situaties, maar wel uitgezoomd.
Het gaat om je eigen acties en of je daarbij steeds meer jezelf bent, inclusief fysiek contact.Niet het resultaat.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 08:13:12 #233
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113545220
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het gaat om je eigen acties en of je daarbij steeds meer jezelf bent, inclusief fysiek contact.Niet het resultaat.
Als het doel is om jezelf te zijn, hoef je geen focus op vrouwen te hebben.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 10:34:42 #234
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_113548119
Mag ik nu dit heel boekwerk samenvatten onder de zin 'alle vrouwen zijn hoeren'?

Of heb ik het verkeerd begrepen :')

Mijn centrale punt is dat om vrouwen te krijgen je vooral maar een beetje moet aankloten en er zo min mogelijk mee bezig moet zijn. Bij voorkeur met hele andere dingen bezig zijn, maar wel veel contacten leggen. Dan heb je een vijvertje en is er weer wat te vissen. Maar geef haar wel het gevoel dat ze jou heeft gevangen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_113550758
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat jij voelt, voelen zij ook. Zodra je er niet eens aan denkt, is haar reactie compleet willekeurig. Als je heeeel erg "dom denkt" dan zul je later achteraf denken "Oh ze zag er eigenlijk wel arrogant uit". Bij mij was die turnaround van die "arrogante lookalikes" ook pas dit jaar dat ze lief kunnen doen.
Gast, komop, je kunt echt wel IETS zien aan iemands uitstraling. Jezus christus _O-
Rustig aan.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:28:43 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113552389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Mooie is dat als je echt geïnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.

Henry Rollins, geweldige vent, heeft ooit zoiets gezegd van dat je de wereld rond kunt reizen, zonder ergens de taal werkelijk te spreken, maar gewoon je poot uit te steken, te lachen, en te zeggen "Hi, I'm Henry, how are you?"

En dat is wel de onzin van angst voor vreemden die we onszelf aanpraten gedurende ons opgroeien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113552444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 08:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als het doel is om jezelf te zijn, hoef je geen focus op vrouwen te hebben.
Dat komt vanzelf als je geheel op je gemak bent. Zelfs in openbare gelegenheden. Maar voordat je die gemak krijgt, moet je eerst buiten je comfort zone zijn geweest. Er zijn oneindig van dit soort grenzen die je kunt neerslaan.
pi_113552522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gast, komop, je kunt echt wel IETS zien aan iemands uitstraling. Jezus christus _O-
Ja ok, sommigen wel :P Maar ik bedoel dus dat de massa toch wel aardig tegen je doet als je erg congruent bent. Hoe meer open jij bent, hoe meer open zij zijn.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 14:08:08 #239
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113556582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf als je geheel op je gemak bent. Zelfs in openbare gelegenheden. Maar voordat je die gemak krijgt, moet je eerst buiten je comfort zone zijn geweest. Er zijn oneindig van dit soort grenzen die je kunt neerslaan.
klopt, maar dan heb je algemene focus op basis van je persoonlijke situatie. Het zal bijvoorbeeld niet zo zijn dat je geen dames durft aan te spreken, maar wel alle heren. Het is dus een algemeen probleem.

En natuurlijk heeft elk soort contact zijn eigen uitdagingen, maar dat is iets wat natuurlijk groeit als je maar een beetje uitstapt.
pi_113556874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh, oppervlakkig dus.
Inderdaad. Emoties moeten vooral niet te veel mee gaan doen lees ik hier. Bange mannen.
pi_113557921
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef Disorder het volgende:

[..]

Inderdaad. Emoties moeten vooral niet te veel mee gaan doen lees ik hier. Bange mannen.
Echte mannen zien vrouwen niet als vlees dat ze perse moeten keuren ;)
dus
  vrijdag 29 juni 2012 @ 14:48:35 #242
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113558425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef Evie het volgende:

[..]

Echte mannen zien vrouwen niet als vlees dat ze perse moeten keuren ;)
hahah, en waar komt deze wijsheid vandaan?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_113558477
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het zou zomaar van mij kunnen komen. *)
pi_113558800
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Het zou zomaar van mij kunnen komen. *)
O vertel :P
dus
pi_113560337
Waarom zou je emotioneel worden over een vrouw die je net kent?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:40:56 #246
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113560741
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef firefly3 het volgende:
Waarom zou je emotioneel worden over een vrouw die je net kent?
Wat versta jij onder emotioneel? Elk menselijk gedrag wordt door emoties gestuurd.
pi_113561261
Waar disorder het over heeft
pi_113561495
ik vind dit een leuk topic
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:39:14 #249
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_113563301
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef Sjacq het volgende:
ik vind dit een leuk topic
Ik niet.

Gezever.

Eindeloos.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 16:40:32 #250
5428 crew  miss_sly
pi_113563350
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik niet.

Gezever.

Eindeloos.
Dat zou jou juist aan moeten spreken ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113563673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:56 schreef Evie het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd :7

[..]

O vertel :P
Zie het alsof je elke dag je lievelingshapje mag eten, en dat hebt gedaan voor jaren lang. Op een gegeven moment is het niet bijzonder meer tenzij het met iets 'extra's' komt, zoals fijn gezelschap, of verandering van de smaakervaring door dynamiek in hoe de ingrediënten naar de voorgrond treden.

Jaja, liefde gaat door de maag. :P
pi_113569630
DUrp
Rustig aan.
pi_113591296
Gisteren al vanaf het begin uit mijn comfort zone gestapt. Als tegenliggend verkeer in een winkelstraat snachts een groep van 4 vrouwen (allemaal lekker, waarbij 1 super lekker!!!!!!!!) met daarachter allemaal gasten benaderd. Met super lekker bedoel ik dus echt een 1 uit de 1000. In mijn eentje recht op de lekkerste af, en direct gezegd dat ik vond dat ze mooie benen had, ook al kon iedereen gezellig meeluisteren. Ze vond het leuk en begon gelijk met haar haar te spelen, nog ff snel gepraat met elkaar maar de rest van de groep wilde verder. Het valt me op dat hoe meer je jezelf bent, hoe "onderdaniger en receptiever" het stemmetje wordt van haar. De volgende keer nog harder erin gaan en een sterkere frame opzetten dan heel die groep bij elkaar. Maar ondanks dat ik er meer uit had kunnen halen, vind ik het toch wel een mooie actie om het geheel nuchter te doen op straat.

Misschien dat er nog iemand hier is die een tip kan geven voor grote groepen vrouwen op straat die tegemoet komen aanlopen waarbij je de lekkerste uit de groep wilt vissen in een korte tijd bestek?
pi_113593508
Nee, en de meisjes waarop ik zou vallen zouden dat niet waarderen trouwens.
Rustig aan.
pi_113593983
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, en de meisjes waarop ik zou vallen zouden dat niet waarderen trouwens.
Dus de meisjes waarop je zou vallen zouden liever voor hun vriendinnen groep kiezen? :? En hoe kan dit bepalen of je op haar valt of niet
pi_113594027
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus de meisjes waarop je zou vallen zouden liever voor hun vriendinnen groep kiezen? :? En hoe kan dit bepalen of je op haar valt of niet
Nee het meisje waarop ik zou vallen zou het niet waarderen dat ik gelijk met een of andere flirterig / opdringerige opmerking kom...
Rustig aan.
pi_113594072
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee het meisje waarop ik zou vallen zou het niet waarderen dat ik gelijk met een of andere flirterig / opdringerige opmerking kom...
Het was niet opdringerig want ik was helemaal mezelf en stond los van resultaat. Ik wilde het gewoon tegen haar zeggen :) En daardoor reageerde ze positief.
pi_113594154
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was niet opdringerig want ik was helemaal mezelf en stond los van resultaat. Ik wilde het gewoon tegen haar zeggen :) En daardoor reageerde ze positief.
Ja het is een compliment, ja dat is leuk om te krijgen, ja jij bracht het op een integere manier...
Maar nee het type meisje wat ik leuk zou vinden zou dat niet waarderen als openingszin. Ik zou mezelf uitschakelen.
Rustig aan.
pi_113594264
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja het is een compliment, ja dat is leuk om te krijgen, ja jij bracht het op een integere manier...
Maar nee het type meisje wat ik leuk zou vinden zou dat niet waarderen als openingszin. Ik zou mezelf uitschakelen.
Intent + Freedom from outcome. Hoe harder je gaat, hoe meer losgekoppeld je moet zijn van resultaat. Elke meid vind een complimentje leuk, maar dan moet het wel authentiek zijn en welgemeend. Ook al is het zin nummer 1, als je gewoon normaal relaxed doet en het niet zegt om er iets uit te halen is het ok. Het is geen "openingszin", want een openingszin lijkt alsof je als doel hebt om er een gesprek uit te halen. Dat moet het ook niet zijn, alleen puur een expressie van jezelf. En dat kan elke vrouw waarderen.
pi_113594324
O jazeker dat waardeert ze, maar laat ik zeggen dat het meisje wat ik leuk vindt dat type man niet interessant vindt. Dus dan vindt ze het wel een compliment, maar wilt ze er verder niks mee doen.
Rustig aan.
pi_113594492
Vrouwen en semi-virgins gaan altijd haten in dit soort topics. Het grappige is dat in de praktijk dit gedrag juist door veel vrouwen fijn gevonden wordt. Uiteindelijk gaat het voornamelijk om 'delivery'. Je kan veel maken als je het op de juiste manier brengt, zowel qua spraak als houding.

Ben zelf niet actief bezig geweest met vrouwen versieren als levensstijll (maar wel lichtelijk het toepassen van dergelijke technieken), want in een zekere zin verneukt het je kijk op vrouwen (naar zeer oppervlakkig) en heb gemerkt dat het op den duur een soort obsessie wordt. Vrouwen worden een cijfer op een schaal van 1 tot 10 en zo worden ze in deze ''community'' ook beschreven.
Dergelijke technieken zeker toepassen, maar maak er geen levensstijl van. Vrouwen versieren als levensdoel klinkt sowieso behoorlijk triest.
pi_113594648
quote:
Misschien dat er nog iemand hier is die een tip kan geven voor grote groepen vrouwen op straat die tegemoet komen aanlopen waarbij je de lekkerste uit de groep wilt vissen in een korte tijd bestek?
Wat is kort? Iig niet meteen op haar afstappen, maar meer op de groep in het geheel, ook de mannen. Laat zien dat je sociaal bent en zelfverzekerd. De mannen zien je dan niet meer als een bedreiging en de dame in kwestie gaat je waarderen. (Als jij haar al op waarde hebt geschat, waarom zou jij dan nog interessant zijn?) Zij moet jouw goedkeuring/waardering vervolgens krijgen.
pi_113594698
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
O jazeker dat waardeert ze, maar laat ik zeggen dat het meisje wat ik leuk vindt dat type man niet interessant vindt. Dus dan vindt ze het wel een compliment, maar wilt ze er verder niks mee doen.
Ooooh dat is zeer herkenbaar inderdaad!!. Dat je haar "over valideert" waardoor ze ineens geen interesse heeft. Dat gebeurd mij pas de laatste paar weken dat ik haar niet over valideer terwijl ik met een complimentje begin.

Wat ik doe nu en geleerd heb is gewoon doorgaan praten alsof er niets gebeurd is. Wat ik fout deed was wachten op haar reactie. Als je haar reactie totaal niet boeiend vind (zo relaxed moet je je al bij voorbaat voelen), komt er interesse. Dus zeg maar gewoon door blijven gaan met alles alsof er niets bijzonders is gebeurd. Dat is ook met zoenen enzo, als je haar gezoend hebt moet je er achteraf ook niet ineens een "big deal" van maken en naar reactie pingen, want dan is er de neiging dat het de laatste keer is.
pi_113594758
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:

Loop op de meest Alfaman van de groep af en geef hem een kopstoot en neem zijn positie in de pack over!

Nu mag jij alles doen met zijn vrouwtjes wat god wel en niet verboden heeft! :Y
pi_113594827
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wat is kort? Iig niet meteen op haar afstappen, maar meer op de groep in het geheel, ook de mannen. Laat zien dat je sociaal bent en zelfverzekerd. De mannen zien je dan niet meer als een bedreiging en de dame in kwestie gaat je waarderen. (Als jij haar al op waarde hebt geschat, waarom zou jij dan nog interessant zijn?) Zij moet jouw goedkeuring/waardering vervolgens krijgen.
Je hebt gelijk dat je het niet als levensdoel moet zien, meer als hobby.

Binnen 15min ofzo. Ik weet niet zeker of die mannen erbij hoorden maar liepen er vlak achter, maar een groep van 4 vrouwen bezig houden op straat vind ik vrij lastig en wil het liefst 1 op 1 contact met die ene vrouw zo snel mogelijk.
pi_113594963
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat je het niet als levensdoel moet zien, meer als hobby.

Binnen 15min ofzo. Ik weet niet zeker of die mannen erbij hoorden maar liepen er vlak achter, maar een groep van 4 vrouwen bezig houden op straat vind ik vrij lastig en wil het liefst 1 op 1 contact met die ene vrouw zo snel mogelijk.
Bij 1 op 1 contact zet je haar als het ware voor de keuze, jij of je vriendinnen. Wie denk je dat dat gaat winnen als zij jou nog niet op waarde heeft geschat? Als haar vriendinnen op dat moment beslissen om weg te gaan, gaat ze zonder twijfel mee. It's a girls night out.
pi_113595002
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Loop op de meest Alfaman van de groep af en geef hem een kopstoot en neem zijn positie in de pack over!

Nu mag jij alles doen met zijn vrouwtjes wat god wel en niet verboden heeft! :Y
:P
pi_113595015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Bij 1 op 1 contact zet je haar als het ware voor de keuze, jij of je vriendinnen. Wie denk je dat dat gaat winnen als zij jou nog niet op waarde heeft geschat? Als haar vriendinnen op dat moment beslissen om weg te gaan, gaat ze zonder twijfel mee. It's a girls night out.
Je hebt wel gelijk, er moet veel tijd en energie in gestoken worden. Er is geen easy way out.
pi_113595017
Mijn 'stijl' van versieren is door heel opdringerig te zijn. Een beetje op het randje van wat je wel en niet zou moeten doen en zeggen tegen iemand die je eigenlijk nog niet kent.

Een vrouw die in je geïnteresseerd is zal dat toelaten, een vrouw die niet in je geïnteresseerd is, is heel snel weg.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn uiterlijk en lichaamsbouw mee heb :)
pi_113595186
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, er moet veel tijd en energie in gestoken worden. Er is geen easy way out.
Ik denk dat het niet zozeer meer tijd verreist, maar wel een andere aanpak. Als de andere vrouwen uit de groep jou ook goedgekeurd hebben, (wat vrijwel alleen kan door hun op dezelfde wijze te behandelen, of misschien in het begin zelfs meer aandacht aan te besteden - dat heeft de plus dat jij nog geen enkele waardering hebt gegeven aan de ''target'' maar je tegelijkertijd wel waardering opbouwt bij haar) dan is de kans dat ze haar forceren om met hun mee te gaan een stuk kleiner, omdat ze jou ook vertrouwen. Haar van de groep isoleren komt na deze fase van vertrouwen en waarde opbouwen bij de groep.
pi_113595283
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:42 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet zozeer meer tijd verreist, maar wel een andere aanpak. Als de andere vrouwen uit de groep jou ook goedgekeurd hebben, (wat vrijwel alleen kan door hun op dezelfde wijze te behandelen, of misschien in het begin zelfs meer aandacht aan te besteden - dat heeft de plus dat jij nog geen enkele waardering hebt gegeven aan de ''target'' maar je tegelijkertijd wel waardering opbouwt bij haar) dan is de kans dat ze haar forceren om met hun mee te gaan een stuk kleiner, omdat ze jou ook vertrouwen. Haar van de groep isoleren komt na deze fase van vertrouwen en waarde opbouwen bij de groep.
Daar heb je gelijk in, ik wilde gewoon een easy way out. Maar die is er denk ik niet.
pi_113595344
Niet te letterlijk nemen, maar "door blijven gaan" met zelf expressie is het. Zo ver was het niet gegaan met die meid op straat overigens.

pi_113595483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Niet te letterlijk nemen, maar "door blijven gaan" met zelf expressie is het. Zo ver was het niet gegaan met die meid op straat overigens.

[ afbeelding ]
Dit lijkt meer op het push/pull principe?

Wat ook leuk is, is een nagg verwerken in een compliment. Vooral om te laten zien dat je haar waardeerd maar niet op een opstuk plaatst (iets wat veel good-looking vrouwen toch wel gewend zijn, doordat zij veelal aanbeden woorden door mannen).

"Mooie hakken! Nieuw? Volgens mij zag ik iemand met dezelfde..."
"Mooie nagels! Zijn ze echt?"

En dan maar kijken hoe speels ze reageert... _O-
pi_113595679
Meteen openen met een neg joh haha
pi_113595721
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:52 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Dit lijkt meer op het push/pull principe?

Wat ook leuk is, is een nagg verwerken in een compliment. Vooral om te laten zien dat je haar waardeerd maar niet op een opstuk plaatst (iets wat veel good-looking vrouwen toch wel gewend zijn, doordat zij veelal aanbeden woorden door mannen).

"Mooie hakken! Nieuw? Volgens mij zag ik iemand met dezelfde..."
"Mooie nagels! Zijn ze echt?"

En dan maar kijken hoe speels ze reageert... _O-
Haha nice. Het mooie is dat alles in principe weer op zelfvermaak en zelf expressie uit komt. Want push pull en neggen doe je automatisch als je je goed en relaxt voelt. Al kan je soms wel een beetje bijsturen.

Je kunt zo relaxt/spontaan zijn dat je automatisch complimentjes en negatieve dingen naar haar toe vuurt en wordt je ook automatisch meer fysiek.
pi_113595806
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:57 schreef Cockwhale het volgende:
Meteen openen met een neg joh haha
Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.

Met sommige vrouwen kun je ook gewoon heel direct een gesprek beginnen, op hen zal een neg juist slecht werken...
pi_113595960
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.

Met sommige vrouwen kun je ook gewoon heel direct een gesprek beginnen, op hen zal een neg juist slecht werken...
Hoe meer ervaring hoe smoother je wordt, en dan ben je meer als "water".
pi_113595972
't Was ook niet geheel serieus bedoeld, maar 't is wel leuk om te doen :)
pi_113595978
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]
Deze grafiekjes geven opnieuw aan waarom dit zo'n bezopen topic is. Namelijk gebaseerd op flauwekul theorietjes van zolderkamer autisten.

Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je een ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.

Dus... get a life! En de vrouwen zullen dat leven binnenwandelen!
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:07:27 #280
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113595984
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Veel vrouwen nemen zichzelf veel te serieus en zien het echt als een persoonlijke belediging als je ze wat pest. Daarentegen, de vrouwen die wel wat zelfspot hebben kunnen er tegen en "pakken je terug". De laatste groep zijn echt pareltjes en kan je hele leuke tijden mee beleven.
pi_113596014
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:07 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Deze grafiekjes geven opnieuw aan waarom dit zo'n bezopen topic is. Namelijk gebaseerd op flauwekul theorietjes van zolderkamer autisten.

Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je eens ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.

Dus... get a life! En de vrouwen zullen dat leven binnenwandelen!
Het is alleen praktijk ervaring. Je ziet duidelijk waar vrouwen op reageren en je herkend patronen. Vrouwen kunnen pas gevoelens voor je krijgen als ze je kent.
pi_113596038
Als het niet werkte had ik het ook niet getekend :D
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:10:37 #283
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113596079
quote:
Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je een ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.

Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.
Ik merk dat als ik in een goede stemming bent en mij zeker voel, ik alles kan zeggen wat ik maar wil en het komt wel goed. Heb ik een wat mindere bui, dan kan ik hetzelfde willen zeggen maar dan valt het vrijwel altijd slecht.
pi_113596177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.
Ik merk dat als ik in een goede stemming bent en mij zeker voel, ik alles kan zeggen wat ik maar wil en het komt wel goed. Heb ik een wat mindere bui, dan kan ik hetzelfde willen zeggen maar dan valt het vrijwel altijd slecht.
Herkenbaar, hieruit kan je leren dat het puur gaat om de uitstraling. Die zal er tevens voor zorgen dat alles wat je zegt op de juiste manier aankomt d.m.v. body-language. En vanuit de theorie dat communicatie bestaat uit 90% bodylanguage, maakt dat een hoop goed.

Dat verklaart je succes bij een goede bui.
pi_113596238
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.

Een vrouw heeft niet meer dan een paar seconden nodig om te bepalen of jij haar mag palen!
pi_113596307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

[..]

Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.

Een vrouw heeft niet meer dan een paar seconden nodig om te bepalen of jij haar mag palen!
Je moet het eerst voelen, en daarna laat je het tot expressie komen wat je voelt. Daar draait alles om: om authenticiteit.

Als je gaat push/pullen enzo om haar te krijgen gaat het je niet lukken. Als je het zo gecultiveerd hebt dat je het geheel natuurlijk doet als zelf vermaak en pure expressie van jezelf, dan gaat ze er wel in mee.

Dus daadwerkelijk zo op je gemak zijn met jezelf met je eigen gevoelens waardoor je het automatisch ook uitstraalt.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:18:41 #287
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113596387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:13 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Herkenbaar, hieruit kan je leren dat het puur gaat om de uitstraling. Die zal er tevens voor zorgen dat alles wat je zegt op de juiste manier aankomt d.m.v. body-language. En vanuit de theorie dat communicatie bestaat uit 90% bodylanguage, maakt dat een hoop goed.

Dat verklaart je succes bij een goede bui.
Absoluut. Meer vrouwen gaan je dan leuk vinden waardoor je je nog beter voelt op dit gebied. Omgekeerd kunnen een paar negatieve ervaringen weer leiden tot een negatieve spiraal waardoor je totaal genegeerd wordt in vrouwenland. Dit is voor mij wel min of meer het bewijs dat je uiterlijk er weinig toe doet en zelfvertrouwen essentieel is voor succes.
pi_113596434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet het eerst voelen, en daarna laat je het tot expressie komen wat je voelt. Daar draait alles om: om authenticiteit.

Als je gaat push/pullen enzo om haar te krijgen gaat het je niet lukken. Als je het zo gecultiveerd hebt dat je het geheel natuurlijk doet als zelf vermaak en pure expressie van jezelf, dan gaat ze er wel in mee.

Dus daadwerkelijk zo op je gemak zijn met jezelf met je eigen gevoelens waardoor je het automatisch ook uitstraalt.
Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld over :{

Maar ik kan je levensstijl wel waarderen... al geef ik zelf de voorkeur aan een vaste relatie! *;
pi_113596504
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld over :{

Maar ik kan je levensstijl wel waarderen... al geef ik zelf de voorkeur aan een vaste relatie! *;
Wie zegt dat het materiaal alleen seks als doel heeft? Het ook gebruikt worden om naar een relatie toe te werken. Zoals firefly zegt: authenticity. Dat heeft ook waarde binnen een relatie.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:22:09 #290
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113596506
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Of ze een paar seconden nodig heeft weet ik niet, maar het is wel snel duidelijk of ze openstaat voor meer. Aan de andere kant merk ik, hoeft er ook maar weinig te gebeuren om een goeie vibe te verpesten waardoor je kansen, die er eerder zeker wel waren, ineens verkeken zijn. Het gaat inderdaad niet om de woorden an sich, maar hoe ze gebracht worden.
pi_113596559
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Alles is ook samen te vatten in gewoon: "speels zijn". Het speels zijn is ook belangrijk in een relatie. (en is eigenlijk ook een onderdeel van authenticiteit)
pi_113596640
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:22 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Wie zegt dat het materiaal alleen seks als doel heeft? Het ook gebruikt worden om naar een relatie toe te werken. Zoals firefly zegt: authenticity. Dat heeft ook waarde binnen een relatie.
Als ik het woord 'Authenticity' nog één keer hoor zeggen, maak ik een topicreport aan! _O-

Zelfde geldt voor 'Zelfvermaak'

WTF wie praat er nu zo! :{w
pi_113596887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
Wat een ontzettende lulkoek :')

Ik ben niet echt een ouwehoer, heb het niet zo op hele gesprekken met mensen die ik niet ken... In jouw theorie ben ik dus onzeker en dat betekent dis dat ik een faalhaas ben die tot in de eeuwigheid sex heeft met zijn hand of opblaaspop...

Ik moet je teleurstellen. Ik ben alles behalve onzeker en de opblaaspop heb ik noot nodig gehad.
pi_113596921
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:32 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Wat een ontzettende lulkoek :')

Ik ben niet echt een ouwehoer, heb het niet zo op hele gesprekken met mensen die ik niet ken... In jouw theorie ben ik dus onzeker en dat betekent dis dat ik een faalhaas ben die tot in de eeuwigheid sex heeft met zijn hand of opblaaspop...

Ik moet je teleurstellen. Ik ben alles behalve onzeker en de opblaaspop heb ik noot nodig gehad.
Dus je bent niet verlegen en dus niet onzeker. Ik zeg alleen dat verlegen = onzeker.
pi_113596965
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je bent niet verlegen en dus niet onzeker. Ik zeg alleen dat verlegen = onzeker.
Nee gast. Verlegen is niet gelijk aan onzeker. Wat een onzin.
pi_113597068
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Nee gast. Verlegen is niet gelijk aan onzeker. Wat een onzin.
Wikipedia "Verlegenheid uit zich vaak in "niet durven". Iemand die verlegen is heeft vaak moeite mensen aan te spreken, of zich in moeilijke situaties te begeven, of een confrontatie te zoeken. "
pi_113597098
Als je niet durft te praten ben je wel onzeker over jezelf. Wil je niet praten, dan is het een ander verhaal, maar ben je dus ook niet persé verlegen.
pi_113597263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:39 schreef firefly3 het volgende:
Als je niet durft te praten ben je wel onzeker over jezelf. Wil je niet praten, dan is het een ander verhaal, maar ben je dus ook niet persé verlegen.
Onzeker over jezelf.. Of het gewoon te spannend vinden..
Rustig aan.
pi_113597333
*zucht*

Ok. Wat jij wilt.
pi_113597422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef 1-0-8 het volgende:
*zucht*

Ok. Wat jij wilt.
Je bent net een vrouw die zichzelf niet snapt en te lang doordraaft in der (on)gelijk.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')