abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113495755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dat laatste.
Het probleem vind ik een beetje dat als het allemaal zo lang duurt dat de spanning volledig wegstroomt... Als een bad waar je de stop hebt uitgetrokken.
Rustig aan.
pi_113495826
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
Als jij vóór de relatie niet open en eerlijk tegen mij bent, dan zul je nooit toekomen aan dat fysieke deel.
Het is niet voor iedereen even makkelijk om open te zijn....
Eerlijk gezegd maak ik het zelden mee dat een meisje echt open tegen mij doet... Ja tenzij ze over een probleem praat, maar qua aantrekkingskracht... Neuh niet echt... Mijn sensoren werken wel op complimentjes wat dat betrefd...
Rustig aan.
pi_113495860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik ben meerderjarig trouwens. :')

En behalve dat.. nee, nog steeds niet. Aandacht genoeg, maar simpelweg een knap hoofdje doet me helemaal niks en is zeker niet genoeg om mij het bed in te krijgen.

'Helemaal mijn type' is dan ook iemand die dat snapt en dat zelf ook verachtelijk gedrag vindt.
Wat is verachtelijk gedrag?
Rustig aan.
pi_113495967
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Even wat vragen/opmerkingen n.a.v. je verhaal.

- Hoe maak je dat onderscheid, terwijl je bijv. in de kroeg staat? In dit stadium, waarin je flirt, is het toch een speelse situatie en niet zo serieus;
- Waarom zouden meisjes van 20 meestal niet serieus zijn? Als ze een man ontmoeten die potentieel interessant is als partner, dan kan hun initiële instelling toch omslaan?;
- Is het echt noodzakelijk om in zo'n vroeg stadium m'n passies, hobbies en doelen in het leven kenbaar te maken? Lijkt me nogal geforceerd en voelt alsof ik voornamelijk interessant ben door de dingen die ik doe en wil en niet om de persoon die ik ben. Daarnaast wijkt dit toch af van het idee dat je moet doen/zeggen wat je zelf wilt?;
- Passie, echt zo'n woord van deze tijd. Vroeger vond je iets gewoon leuk om te doen. Tegenwoordig moet je gepassioneerd zijn over iets, want anders ben je een saaie lul. Ik ga maar eens op zoek dan;
- Waarom zo keurend? Ik moet bijna kotsen bij het idee dat ik mezelf neer moet zetten als passioneel, vol met doelstellingen en leuke hobby's moet hebben. Als ik een leuke vrouw zie dan ben ik er in eerste instantie echt niet mee bezig of ik mij kan vinden in haar passies, of dat ze ambitieuze doelstellingen in het leven heeft. Eerder gewoon of er wederzijdse aantrekkingskracht is en of we leuk kunnen praten. Of je voor de rest bij elkaar past merk je later wel;
- Aansluitend op het vorige punt, waarom niet een ietwat verlegen jongen (als je dat merkt) die het wel probeert, een kans geven. Je kunt z'n ware aard met de tijd leren kennen. Als een man zich niet gelijk perfect gedraagt zoals de vrouwtjes het in hun ideaalbeeld voor ogen hebben, is het gelijk klaar. Waarom niet wat respect voor het feit dat hij het aandurft. En als de man wel alles goed doet, dan is er gelijk wantrouwen, want hij zal wel een player zijn want hij doet het zo smooth. Als vrouw zijnde hoef je alleen maar te lachen en te keuren. Lekker makkelijk, maar ondertussen wel gelijk afstraffen als er iets niet helemaal soepel of een beetje onnatuurlijk gaat vanuit de man z'n kant.
Mooie post.
Rustig aan.
pi_113496768
6 maanden bewust gaan wachten met seks, nee. Anders is het als je elkaar 6 maanden hebt leren kennen en de klik dan wel dronken geile nacht komt later.

Ik val niet in slaap na goeie seks. Ik wil nog een keer. :9

En seks is voor mij een selectiecriterium, zeker geen "belangrijke component", maar een wezenlijk punt.

Dus er bestaan veel verschillende mannen en vrouwen. De potjes en dekseltjes vinden elkaar steeds weer. En meestal passen er meerdere dekseltjes op meerdere potjes.

De achterlijke religieuze monogamie zijn we toch wel es voorbij lijkt me.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 28 juni 2012 @ 08:10:32 #206
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113497666
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 02:25 schreef El_Matador het volgende:
6 maanden bewust gaan wachten met seks, nee. Anders is het als je elkaar 6 maanden hebt leren kennen en de klik dan wel dronken geile nacht komt later.

Ik val niet in slaap na goeie seks. Ik wil nog een keer. :9

En seks is voor mij een selectiecriterium, zeker geen "belangrijke component", maar een wezenlijk punt.

Dus er bestaan veel verschillende mannen en vrouwen. De potjes en dekseltjes vinden elkaar steeds weer. En meestal passen er meerdere dekseltjes op meerdere potjes.

De achterlijke religieuze monogamie zijn we toch wel es voorbij lijkt me.
Grappig hoe de discussie loopt, want de wat meer conservatieve mensen deden hun verhaal om aan te geven aan firefly dat hoe hij met dingen omgaat niet de manier is waarop zij daar mee omgaan.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113500821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Arrogante uitstraling --> Afknapper.

Gek genoeg probeer ik ze voor de lol soms aan te spreken om te kijken hoe ze reageren... Gek genoeg kloppen mijn vooroordelen best vaak (En nee dat komt niet omdat ik ze anders aanspreek, ik spreek ze namelijk gewoon op ''dezelfde'' manier aan)
Wat jij voelt, voelen zij ook. Zodra je er niet eens aan denkt, is haar reactie compleet willekeurig. Als je heeeel erg "dom denkt" dan zul je later achteraf denken "Oh ze zag er eigenlijk wel arrogant uit". Bij mij was die turnaround van die "arrogante lookalikes" ook pas dit jaar dat ze lief kunnen doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:57:23 #208
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113503710
quote:
You can make more friends in two months by becoming interested in other people than you can in two years by trying to get other people interested in you.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113504382
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:57 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

mooie uitspraak.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 28 juni 2012 @ 12:36:15 #210
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113505525
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

mooie uitspraak.
Mooie is dat als je echt geïnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.

Je ziet veel mensen om je heen pochen, en zich groter voordoen dan ze zijn, (heeft ook met de nederlandse prestatiecultuur te maken) terwijl het enige wat ze willen is dat iemand gewoon echt interesse in hun heeft. Dus niet om wat ze allemaal niet zouden doen, maar wie ze zijn...
pi_113506189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Mooie is dat als je echt geŠnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.

Je ziet veel mensen om je heen pochen, en zich groter voordoen dan ze zijn, (heeft ook met de nederlandse prestatiecultuur te maken) terwijl het enige wat ze willen is dat iemand gewoon echt interesse in hun heeft. Dus niet om wat ze allemaal niet zouden doen, maar wie ze zijn...
Ja precies, de ware zelf komt altijd een keer naar boven. Het heeft ook geen zin om je identiteit te koppelen aan iemands reactie wat de massa inderdaad doet. Je groter voordoen is in principe impressie inplaats van expressie, want je verstopt dan je ware zelf.
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:30:58 #212
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113508191
Ik kwam dit artikel tegen over de gevaren van "womanizers"

http://www.psychologytoda(...)he-lady-killer-files

De volgende quotes:

quote:
Casanovas—or players or lotharios—are men who devote a large amount of their energy to bedding as many women as possible. They are charming—they have to be—and often intuitive about women's emotions, knowing which buttons to push to make women feel both flattered and attracted. But the practice can be detrimental, not just to the women they seduce, but also to the men themselves, who say that their single-minded pursuit of women distracts them from their careers and friendships. Plus, the very skills that make someone an accomplished womanizer—such as manipulation—often work against them when they do settle into long-term relationships.
quote:
The messages men tell themselves can also contribute to an insatiable need for new partners. "If you believe more is better and seek variety for its own sake, it becomes self-reinforcing," Pelusi says. "It's not sex, per se; they could have just as much—increasingly better—sex in a relationship. But they become inured to sex with the same woman. It feels stale."
pi_113511967
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik kwam dit artikel tegen over de gevaren van "womanizers"

http://www.psychologytoda(...)he-lady-killer-files

De volgende quotes:

[..]

[..]

Dat is vooral de "oude stijl". Button pushing etc.
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:05:17 #214
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113512591
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is vooral de "oude stijl". Button pushing etc.
Vooruit, maar deel 2 van quote 1 en quote 2 zijn nog wel van toepassing.
pi_113514742
"More is better" staat haaks op "freedom from outcome" en is inderdaad niet iets wat je moet aan nemen. Bij mensen die echt goed zijn maakt het niet uit of ze drie vrouwen op één dag hebben of een periode helemaal niet.
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:15:57 #216
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113515864
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef firefly3 het volgende:
"More is better" staat haaks op "freedom from outcome" en is inderdaad niet iets wat je moet aan nemen. Bij mensen die echt goed zijn maakt het niet uit of ze drie vrouwen op één dag hebben of een periode helemaal niet.
Klopt, maar de "freedom from outcome" die je beschrijft heeft betrekking op die éne vrouw die je dat moment ontmoet, maar niet op "vrouwen ontmoeten als levenstijl"

"Vrouwen ontmoeten als levensstijl" getuigt van zichzelf al van "more is better"
pi_113516605
Als je "uitzoomt", dus vrouwen over het algemeen, moet je nog steeds "freedom from outcome" hebben. Je vliegt de goede richting op zonder eind bestemming. Want het "nu" is datgene wat echt telt.
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:33:01 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113516717
freedom from outcome?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:41:52 #219
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113517088
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:33 schreef Maanvis het volgende:
freedom from outcome?
Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.
pi_113517239
Ja, je gaat de richting op waarbij je closer wordt met meer en leukere vrouwen, maar tegelijk moet je los staan van resultaat. Hierbij kan je eigen ego in de weg staan.
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:58:12 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_113517817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.
Dat moet je nooit doen! Er om laggen als je op je bek gaat! De humor er van in zien.

Dan maak je de leukste dingen mee, neem dat van mij aan! De leukste verhalen van op je bek gaan, maar ook de gekste leuke verhalen van succes verhalen.

Die lijpe clouwn zij het vroeger al, wat er ook gebeurd? Altijd blijven laggen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:04:00 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113518056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

dus je kunt dat 'vrijheid van uikomst' noemen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113518098
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat moet je nooit doen! Er om laggen als je op je bek gaat! De humor er van in zien.

Dan maak je de leukste dingen mee, neem dat van mij aan! De leukste verhalen van op je bek gaan, maar ook de gekste leuke verhalen van succes verhalen.

Die lijpe clouwn zij het vroeger al, wat er ook gebeurd? Altijd blijven laggen!
Precies, zelfs "afwijzingen" zijn leuk. Deze mindset moet je hebben.
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:05:15 #224
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113518102
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
Ja, je gaat de richting op waarbij je closer wordt met meer en leukere vrouwen, maar tegelijk moet je los staan van resultaat. Hierbij kan je eigen ego in de weg staan.
Maar dat spreekt toch elkaar tegen? Je focust je op vrouwen (levenstijl, dus resultaat), en dan wil je aan de andere kant daar weer los van staan?

Als het resultaat je niet uitmaakt hoef je toch helemaal geen vrouwen aan te spreken?

Kijk, ik snap echt wel dat veel dingen die je zegt een grote kern van waarheid hebben, alleen heeft het zoveel "bloatware".

Vrouwen aanspreken doet iemand die lekker in zijn vel zit toch wel.
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:05:48 #225
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113518123
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus je kunt dat 'vrijheid van uikomst' noemen?
Jij hoeft zeker geen cursus engels te doen! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')