Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.quote:
Hoe meer ervaring hoe smoother je wordt, en dan ben je meer als "water".quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.
Met sommige vrouwen kun je ook gewoon heel direct een gesprek beginnen, op hen zal een neg juist slecht werken...
Deze grafiekjes geven opnieuw aan waarom dit zo'n bezopen topic is. Namelijk gebaseerd op flauwekul theorietjes van zolderkamer autisten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Niet te letterlijk nemen, maar "door blijven gaan" met zelf expressie is het. Zo ver was het niet gegaan met die meid op straat overigens.
[ afbeelding ]
Veel vrouwen nemen zichzelf veel te serieus en zien het echt als een persoonlijke belediging als je ze wat pest. Daarentegen, de vrouwen die wel wat zelfspot hebben kunnen er tegen en "pakken je terug". De laatste groep zijn echt pareltjes en kan je hele leuke tijden mee beleven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:01 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Je moet leren kaliberen, naarmate je meer ervaring krijgt, zul je merken dat niet alle vrouwen negs waarderen. Sommige vrouwen hoef je niet door middel van negss naar je eigen level te brengen. Vooral, de meestal mooiere, enigzins arrogante vrouwen hebben neggs nodig.
Met sommige vrouwen kun je ook gewoon heel direct een gesprek beginnen, op hen zal een neg juist slecht werken...
Het is alleen praktijk ervaring. Je ziet duidelijk waar vrouwen op reageren en je herkend patronen. Vrouwen kunnen pas gevoelens voor je krijgen als ze je kent.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:07 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Deze grafiekjes geven opnieuw aan waarom dit zo'n bezopen topic is. Namelijk gebaseerd op flauwekul theorietjes van zolderkamer autisten.
Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je eens ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.
Dus... get a life! En de vrouwen zullen dat leven binnenwandelen!
Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.quote:Een vrouw voelt zich tot je aangetrokken of niet. Als zij zich tot je aangetrokken voelt dan maakt het geen bal uit wat je zegt. Voelt zij zich niet tot je aangetrokken, dan kun je lullen tot je een ons weegt, een telefoonnummer scoren, een afspraak maken... maar ze zal niet opnemen of ze zal niet komen opdagen op de afspraak.
Herkenbaar, hieruit kan je leren dat het puur gaat om de uitstraling. Die zal er tevens voor zorgen dat alles wat je zegt op de juiste manier aankomt d.m.v. body-language. En vanuit de theorie dat communicatie bestaat uit 90% bodylanguage, maakt dat een hoop goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.
Ik merk dat als ik in een goede stemming bent en mij zeker voel, ik alles kan zeggen wat ik maar wil en het komt wel goed. Heb ik een wat mindere bui, dan kan ik hetzelfde willen zeggen maar dan valt het vrijwel altijd slecht.
Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Deels eens met je post, al denk ik dat je aantrekkingskracht wel in een bepaalde mate kan regisseren.
Ik merk dat als ik in een goede stemming bent en mij zeker voel, ik alles kan zeggen wat ik maar wil en het komt wel goed. Heb ik een wat mindere bui, dan kan ik hetzelfde willen zeggen maar dan valt het vrijwel altijd slecht.
Je moet het eerst voelen, en daarna laat je het tot expressie komen wat je voelt. Daar draait alles om: om authenticiteit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
[..]
Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.
Een vrouw heeft niet meer dan een paar seconden nodig om te bepalen of jij haar mag palen!
Absoluut. Meer vrouwen gaan je dan leuk vinden waardoor je je nog beter voelt op dit gebied. Omgekeerd kunnen een paar negatieve ervaringen weer leiden tot een negatieve spiraal waardoor je totaal genegeerd wordt in vrouwenland. Dit is voor mij wel min of meer het bewijs dat je uiterlijk er weinig toe doet en zelfvertrouwen essentieel is voor succes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:13 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Herkenbaar, hieruit kan je leren dat het puur gaat om de uitstraling. Die zal er tevens voor zorgen dat alles wat je zegt op de juiste manier aankomt d.m.v. body-language. En vanuit de theorie dat communicatie bestaat uit 90% bodylanguage, maakt dat een hoop goed.
Dat verklaart je succes bij een goede bui.
Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld overquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet het eerst voelen, en daarna laat je het tot expressie komen wat je voelt. Daar draait alles om: om authenticiteit.
Als je gaat push/pullen enzo om haar te krijgen gaat het je niet lukken. Als je het zo gecultiveerd hebt dat je het geheel natuurlijk doet als zelf vermaak en pure expressie van jezelf, dan gaat ze er wel in mee.
Dus daadwerkelijk zo op je gemak zijn met jezelf met je eigen gevoelens waardoor je het automatisch ook uitstraalt.
Wie zegt dat het materiaal alleen seks als doel heeft? Het ook gebruikt worden om naar een relatie toe te werken. Zoals firefly zegt: authenticity. Dat heeft ook waarde binnen een relatie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld over![]()
Maar ik kan je levensstijl wel waarderen... al geef ik zelf de voorkeur aan een vaste relatie!
Of ze een paar seconden nodig heeft weet ik niet, maar het is wel snel duidelijk of ze openstaat voor meer. Aan de andere kant merk ik, hoeft er ook maar weinig te gebeuren om een goeie vibe te verpesten waardoor je kansen, die er eerder zeker wel waren, ineens verkeken zijn. Het gaat inderdaad niet om de woorden an sich, maar hoe ze gebracht worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:14 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Het zijn dus niet de woorden die je gebruikt die voor aantrekking zorgen. Ik kan tegen een meisje zeggen wat ik later op de avond met haar van plan ben, iemand anders kan hetzelfde zeggen en is plotseling een creep.
Een vrouw heeft niet meer dan een paar seconden nodig om te bepalen of jij haar mag palen!
Alles is ook samen te vatten in gewoon: "speels zijn". Het speels zijn is ook belangrijk in een relatie. (en is eigenlijk ook een onderdeel van authenticiteit)quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om je taalgebruik... het komt zo gehersenspoeld over![]()
Maar ik kan je levensstijl wel waarderen... al geef ik zelf de voorkeur aan een vaste relatie!
Als ik het woord 'Authenticity' nog één keer hoor zeggen, maak ik een topicreport aan!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:22 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het materiaal alleen seks als doel heeft? Het ook gebruikt worden om naar een relatie toe te werken. Zoals firefly zegt: authenticity. Dat heeft ook waarde binnen een relatie.
Wat een ontzettende lulkoekquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
Dus je bent niet verlegen en dus niet onzeker. Ik zeg alleen dat verlegen = onzeker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:32 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende lulkoek
Ik ben niet echt een ouwehoer, heb het niet zo op hele gesprekken met mensen die ik niet ken... In jouw theorie ben ik dus onzeker en dat betekent dis dat ik een faalhaas ben die tot in de eeuwigheid sex heeft met zijn hand of opblaaspop...
Ik moet je teleurstellen. Ik ben alles behalve onzeker en de opblaaspop heb ik noot nodig gehad.
Nee gast. Verlegen is niet gelijk aan onzeker. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus je bent niet verlegen en dus niet onzeker. Ik zeg alleen dat verlegen = onzeker.
Wikipedia "Verlegenheid uit zich vaak in "niet durven". Iemand die verlegen is heeft vaak moeite mensen aan te spreken, of zich in moeilijke situaties te begeven, of een confrontatie te zoeken. "quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Nee gast. Verlegen is niet gelijk aan onzeker. Wat een onzin.
Onzeker over jezelf.. Of het gewoon te spannend vinden..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:39 schreef firefly3 het volgende:
Als je niet durft te praten ben je wel onzeker over jezelf. Wil je niet praten, dan is het een ander verhaal, maar ben je dus ook niet persé verlegen.
Je bent net een vrouw die zichzelf niet snapt en te lang doordraaft in der (on)gelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |