Zie het alsof je elke dag je lievelingshapje mag eten, en dat hebt gedaan voor jaren lang. Op een gegeven moment is het niet bijzonder meer tenzij het met iets 'extra's' komt, zoals fijn gezelschap, of verandering van de smaakervaring door dynamiek in hoe de ingrediënten naar de voorgrond treden.quote:
Dus de meisjes waarop je zou vallen zouden liever voor hun vriendinnen groep kiezen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, en de meisjes waarop ik zou vallen zouden dat niet waarderen trouwens.
Nee het meisje waarop ik zou vallen zou het niet waarderen dat ik gelijk met een of andere flirterig / opdringerige opmerking kom...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus de meisjes waarop je zou vallen zouden liever voor hun vriendinnen groep kiezen?En hoe kan dit bepalen of je op haar valt of niet
Het was niet opdringerig want ik was helemaal mezelf en stond los van resultaat. Ik wilde het gewoon tegen haar zeggenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het meisje waarop ik zou vallen zou het niet waarderen dat ik gelijk met een of andere flirterig / opdringerige opmerking kom...
Ja het is een compliment, ja dat is leuk om te krijgen, ja jij bracht het op een integere manier...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het was niet opdringerig want ik was helemaal mezelf en stond los van resultaat. Ik wilde het gewoon tegen haar zeggenEn daardoor reageerde ze positief.
Intent + Freedom from outcome. Hoe harder je gaat, hoe meer losgekoppeld je moet zijn van resultaat. Elke meid vind een complimentje leuk, maar dan moet het wel authentiek zijn en welgemeend. Ook al is het zin nummer 1, als je gewoon normaal relaxed doet en het niet zegt om er iets uit te halen is het ok. Het is geen "openingszin", want een openingszin lijkt alsof je als doel hebt om er een gesprek uit te halen. Dat moet het ook niet zijn, alleen puur een expressie van jezelf. En dat kan elke vrouw waarderen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het is een compliment, ja dat is leuk om te krijgen, ja jij bracht het op een integere manier...
Maar nee het type meisje wat ik leuk zou vinden zou dat niet waarderen als openingszin. Ik zou mezelf uitschakelen.
Wat is kort? Iig niet meteen op haar afstappen, maar meer op de groep in het geheel, ook de mannen. Laat zien dat je sociaal bent en zelfverzekerd. De mannen zien je dan niet meer als een bedreiging en de dame in kwestie gaat je waarderen. (Als jij haar al op waarde hebt geschat, waarom zou jij dan nog interessant zijn?) Zij moet jouw goedkeuring/waardering vervolgens krijgen.quote:Misschien dat er nog iemand hier is die een tip kan geven voor grote groepen vrouwen op straat die tegemoet komen aanlopen waarbij je de lekkerste uit de groep wilt vissen in een korte tijd bestek?
Ooooh dat is zeer herkenbaar inderdaad!!. Dat je haar "over valideert" waardoor ze ineens geen interesse heeft. Dat gebeurd mij pas de laatste paar weken dat ik haar niet over valideer terwijl ik met een complimentje begin.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
O jazeker dat waardeert ze, maar laat ik zeggen dat het meisje wat ik leuk vindt dat type man niet interessant vindt. Dus dan vindt ze het wel een compliment, maar wilt ze er verder niks mee doen.
Loop op de meest Alfaman van de groep af en geef hem een kopstoot en neem zijn positie in de pack over!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:
Misschien dat er nog iemand hier is die een tip kan geven voor grote groepen vrouwen op straat die tegemoet komen aanlopen waarbij je de lekkerste uit de groep wilt vissen in een korte tijd bestek?
Je hebt gelijk dat je het niet als levensdoel moet zien, meer als hobby.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat is kort? Iig niet meteen op haar afstappen, maar meer op de groep in het geheel, ook de mannen. Laat zien dat je sociaal bent en zelfverzekerd. De mannen zien je dan niet meer als een bedreiging en de dame in kwestie gaat je waarderen. (Als jij haar al op waarde hebt geschat, waarom zou jij dan nog interessant zijn?) Zij moet jouw goedkeuring/waardering vervolgens krijgen.
Bij 1 op 1 contact zet je haar als het ware voor de keuze, jij of je vriendinnen. Wie denk je dat dat gaat winnen als zij jou nog niet op waarde heeft geschat? Als haar vriendinnen op dat moment beslissen om weg te gaan, gaat ze zonder twijfel mee. It's a girls night out.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je het niet als levensdoel moet zien, meer als hobby.
Binnen 15min ofzo. Ik weet niet zeker of die mannen erbij hoorden maar liepen er vlak achter, maar een groep van 4 vrouwen bezig houden op straat vind ik vrij lastig en wil het liefst 1 op 1 contact met die ene vrouw zo snel mogelijk.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Loop op de meest Alfaman van de groep af en geef hem een kopstoot en neem zijn positie in de pack over!
Nu mag jij alles doen met zijn vrouwtjes wat god wel en niet verboden heeft!
Je hebt wel gelijk, er moet veel tijd en energie in gestoken worden. Er is geen easy way out.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Bij 1 op 1 contact zet je haar als het ware voor de keuze, jij of je vriendinnen. Wie denk je dat dat gaat winnen als zij jou nog niet op waarde heeft geschat? Als haar vriendinnen op dat moment beslissen om weg te gaan, gaat ze zonder twijfel mee. It's a girls night out.
Ik denk dat het niet zozeer meer tijd verreist, maar wel een andere aanpak. Als de andere vrouwen uit de groep jou ook goedgekeurd hebben, (wat vrijwel alleen kan door hun op dezelfde wijze te behandelen, of misschien in het begin zelfs meer aandacht aan te besteden - dat heeft de plus dat jij nog geen enkele waardering hebt gegeven aan de ''target'' maar je tegelijkertijd wel waardering opbouwt bij haar) dan is de kans dat ze haar forceren om met hun mee te gaan een stuk kleiner, omdat ze jou ook vertrouwen. Haar van de groep isoleren komt na deze fase van vertrouwen en waarde opbouwen bij de groep.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, er moet veel tijd en energie in gestoken worden. Er is geen easy way out.
Daar heb je gelijk in, ik wilde gewoon een easy way out. Maar die is er denk ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zozeer meer tijd verreist, maar wel een andere aanpak. Als de andere vrouwen uit de groep jou ook goedgekeurd hebben, (wat vrijwel alleen kan door hun op dezelfde wijze te behandelen, of misschien in het begin zelfs meer aandacht aan te besteden - dat heeft de plus dat jij nog geen enkele waardering hebt gegeven aan de ''target'' maar je tegelijkertijd wel waardering opbouwt bij haar) dan is de kans dat ze haar forceren om met hun mee te gaan een stuk kleiner, omdat ze jou ook vertrouwen. Haar van de groep isoleren komt na deze fase van vertrouwen en waarde opbouwen bij de groep.
Dit lijkt meer op het push/pull principe?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:47 schreef firefly3 het volgende:
Niet te letterlijk nemen, maar "door blijven gaan" met zelf expressie is het. Zo ver was het niet gegaan met die meid op straat overigens.
[ afbeelding ]
Haha nice. Het mooie is dat alles in principe weer op zelfvermaak en zelf expressie uit komt. Want push pull en neggen doe je automatisch als je je goed en relaxt voelt. Al kan je soms wel een beetje bijsturen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:52 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op het push/pull principe?
Wat ook leuk is, is een nagg verwerken in een compliment. Vooral om te laten zien dat je haar waardeerd maar niet op een opstuk plaatst (iets wat veel good-looking vrouwen toch wel gewend zijn, doordat zij veelal aanbeden woorden door mannen).
"Mooie hakken! Nieuw? Volgens mij zag ik iemand met dezelfde..."
"Mooie nagels! Zijn ze echt?"
En dan maar kijken hoe speels ze reageert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |