abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113518232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:45 schreef firefly3 het volgende:
Ja, je gaat de richting op waarbij je closer wordt met meer en leukere vrouwen, maar tegelijk moet je los staan van resultaat. Hierbij kan je eigen ego in de weg staan.
En daar zit de uitdaging: aan de ene kant heb je het ego nodig voor de interactie, want je moet nadenken over wat de ander zegt en putten uit het geheugen, terwijl je aan de andere kant het gedeelte van het ego dat waakt voor pijn en dus zelfkritiek stimuleert loslaten moet.

Overigens hoeft dat niet eens, want op je bek gaan is ook leuk zoals je hier schrijft:
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies, zelfs "afwijzingen" zijn leuk. Deze mindset moet je hebben.
:)

Dan ben je als het ware de lachende 3e van jezelf. :P
  donderdag 28 juni 2012 @ 17:11:38 #227
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113518330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:09 schreef Gray het volgende:

[..]

En daar zit de uitdaging: aan de ene kant heb je het ego nodig voor de interactie, want je moet nadenken over wat de ander zegt en putten uit het geheugen, terwijl je aan de andere kant het gedeelte van het ego dat waakt voor pijn en dus zelfkritiek stimuleert loslaten moet.

Overigens hoeft dat niet eens, want op je bek gaan is ook leuk zoals je hier schrijft:

Je bent wel op dreef Gray met je "hogere filosofie" ;)

Op je bek gaan is ook gewoon een onderdeel van het leven, en van fouten leert men. (of zou men moeten leren... :7 )
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113520659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je bent wel op dreef Gray met je "hogere filosofie" ;)
Hou op, schei uit. :P

quote:
Op je bek gaan is ook gewoon een onderdeel van het leven, en van fouten leert men. (of zou men moeten leren... :7 )
Een fout is voornamelijk een les van hoe het niet moet en dus een positieve ontwikkeling. ;)
pi_113525468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar dat spreekt toch elkaar tegen? Je focust je op vrouwen (levenstijl, dus resultaat), en dan wil je aan de andere kant daar weer los van staan?

Als het resultaat je niet uitmaakt hoef je toch helemaal geen vrouwen aan te spreken?

Kijk, ik snap echt wel dat veel dingen die je zegt een grote kern van waarheid hebben, alleen heeft het zoveel "bloatware".

Vrouwen aanspreken doet iemand die lekker in zijn vel zit toch wel.
Het houdt niet op bij "een vrouw automatisch aanspreken". Dat is pas "niveau 1" :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:31:53 #230
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113526769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het houdt niet op bij "een vrouw automatisch aanspreken". Dat is pas "niveau 1" :P
Dus het is niet FOO...

Misschien niet in individuele situaties, maar wel uitgezoomd.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113527581
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
Dat je een dame probeert te versieren, maar als het niet klikt je geen emotioneel wrak wordt.
Oh, oppervlakkig dus.
Ja, ik generaliseer.
pi_113527867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:31 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dus het is niet FOO...

Misschien niet in individuele situaties, maar wel uitgezoomd.
Het gaat om je eigen acties en of je daarbij steeds meer jezelf bent, inclusief fysiek contact.Niet het resultaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 08:13:12 #233
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113545220
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het gaat om je eigen acties en of je daarbij steeds meer jezelf bent, inclusief fysiek contact.Niet het resultaat.
Als het doel is om jezelf te zijn, hoef je geen focus op vrouwen te hebben.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 10:34:42 #234
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_113548119
Mag ik nu dit heel boekwerk samenvatten onder de zin 'alle vrouwen zijn hoeren'?

Of heb ik het verkeerd begrepen :')

Mijn centrale punt is dat om vrouwen te krijgen je vooral maar een beetje moet aankloten en er zo min mogelijk mee bezig moet zijn. Bij voorkeur met hele andere dingen bezig zijn, maar wel veel contacten leggen. Dan heb je een vijvertje en is er weer wat te vissen. Maar geef haar wel het gevoel dat ze jou heeft gevangen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_113550758
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat jij voelt, voelen zij ook. Zodra je er niet eens aan denkt, is haar reactie compleet willekeurig. Als je heeeel erg "dom denkt" dan zul je later achteraf denken "Oh ze zag er eigenlijk wel arrogant uit". Bij mij was die turnaround van die "arrogante lookalikes" ook pas dit jaar dat ze lief kunnen doen.
Gast, komop, je kunt echt wel IETS zien aan iemands uitstraling. Jezus christus _O-
Rustig aan.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:28:43 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113552389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Mooie is dat als je echt geïnteresseerd bent je weinig "fear of aproach" hebt (om binnen dit topic te blijven), heb je het zelfvertrouwen omdat je niet bezig bent wat mensen van je denken en ontwikkel je gezonde vriendschappen.

Je ziet veel mensen om je heen pochen, en zich groter voordoen dan ze zijn, (heeft ook met de nederlandse prestatiecultuur te maken) terwijl het enige wat ze willen is dat iemand gewoon echt interesse in hun heeft. Dus niet om wat ze allemaal niet zouden doen, maar wie ze zijn...
Henry Rollins, geweldige vent, heeft ooit zoiets gezegd van dat je de wereld rond kunt reizen, zonder ergens de taal werkelijk te spreken, maar gewoon je poot uit te steken, te lachen, en te zeggen "Hi, I'm Henry, how are you?"

En dat is wel de onzin van angst voor vreemden die we onszelf aanpraten gedurende ons opgroeien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113552444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 08:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als het doel is om jezelf te zijn, hoef je geen focus op vrouwen te hebben.
Dat komt vanzelf als je geheel op je gemak bent. Zelfs in openbare gelegenheden. Maar voordat je die gemak krijgt, moet je eerst buiten je comfort zone zijn geweest. Er zijn oneindig van dit soort grenzen die je kunt neerslaan.
pi_113552522
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gast, komop, je kunt echt wel IETS zien aan iemands uitstraling. Jezus christus _O-
Ja ok, sommigen wel :P Maar ik bedoel dus dat de massa toch wel aardig tegen je doet als je erg congruent bent. Hoe meer open jij bent, hoe meer open zij zijn.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 14:08:08 #239
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113556582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf als je geheel op je gemak bent. Zelfs in openbare gelegenheden. Maar voordat je die gemak krijgt, moet je eerst buiten je comfort zone zijn geweest. Er zijn oneindig van dit soort grenzen die je kunt neerslaan.
klopt, maar dan heb je algemene focus op basis van je persoonlijke situatie. Het zal bijvoorbeeld niet zo zijn dat je geen dames durft aan te spreken, maar wel alle heren. Het is dus een algemeen probleem.

En natuurlijk heeft elk soort contact zijn eigen uitdagingen, maar dat is iets wat natuurlijk groeit als je maar een beetje uitstapt.
pi_113556874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh, oppervlakkig dus.
Inderdaad. Emoties moeten vooral niet te veel mee gaan doen lees ik hier. Bange mannen.
pi_113557921
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:14 schreef Disorder het volgende:

[..]

Inderdaad. Emoties moeten vooral niet te veel mee gaan doen lees ik hier. Bange mannen.
Echte mannen zien vrouwen niet als vlees dat ze perse moeten keuren ;)
dus
  vrijdag 29 juni 2012 @ 14:48:35 #242
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113558425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:37 schreef Evie het volgende:

[..]

Echte mannen zien vrouwen niet als vlees dat ze perse moeten keuren ;)
hahah, en waar komt deze wijsheid vandaan?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_113558477
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het zou zomaar van mij kunnen komen. *)
pi_113558800
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Het zou zomaar van mij kunnen komen. *)
O vertel :P
dus
pi_113560337
Waarom zou je emotioneel worden over een vrouw die je net kent?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:40:56 #246
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113560741
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:32 schreef firefly3 het volgende:
Waarom zou je emotioneel worden over een vrouw die je net kent?
Wat versta jij onder emotioneel? Elk menselijk gedrag wordt door emoties gestuurd.
pi_113561261
Waar disorder het over heeft
pi_113561495
ik vind dit een leuk topic
  vrijdag 29 juni 2012 @ 16:39:14 #249
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_113563301
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef Sjacq het volgende:
ik vind dit een leuk topic
Ik niet.

Gezever.

Eindeloos.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 16:40:32 #250
5428 crew  miss_sly
pi_113563350
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik niet.

Gezever.

Eindeloos.
Dat zou jou juist aan moeten spreken ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')