Het zou best een stukje onzekerheid kunnen zijn, ja. Maar dat 'onder haar niveau' is iets dat jij er van maakt. Klinkt ook zeer onsympathiek, overigens. Een spontante, leuke, sexy vrouw kan toch een aantrekkingskracht voelen met een man op basis van een mooi moment oogcontact? Hoe verlegen of onzeker hij (of zijquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
Jaa! Jij snapt het, maar dat is logisch wel, he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sociaal zoals jij hier in dit topic beschrijft en sociaal zoals echte 'leuke spontane dames' dat zien. Sociaal zijn betekent niet 'binnen 5 minuten een meisje weten te vingeren op de dansvloer' maar gewoon dat iemand leuk en interessant (als in, werkelijk wat te vertellen heeft) is.
Een verlegen type kruipt meestal heel snel uit z'n schulp, zodra hij door krijgt dat de dame in kwestie interesse heeft in hém en niet in hem als lebberpartner voor vanavond.
Edit: De moeilijkheid voor die jongens zit hem dan ook in het feit dat het voor velen moeilijk te beoordelen is in welke categorie een meisje valt bij het uitgaan. En dat is firefly's sterke punt: Hij weet moeiteloos de sletjes van de dames te onderscheiden en laat in al zijn wijsheid de dames met rust.
Hahahaha jij met je niveau'squote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie niet echt een spontane leuke sexy meid een gast leuk vinden die ver onder haar niveau zit met verlegen zijn/ onzeker. Want in principe ben je gewoon onzeker als je verlegen bent.
Volgens jou kan een ultiem bekwame man elke vrouw in bed krijgen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt goed bent krijg je zelfs een preutse beatrix in bed, al wil je dat niet natuurlijk)
Droom lekker verder.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:41 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt goed bent krijg je zelfs een preutse beatrix in bed, al wil je dat niet natuurlijk)
Je bent bang dat hij het kunstje bij jou flikt.quote:
Als jij het over de meeste hebt, praat je dan over zo'n 80%?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Nee, niet elke. Maar wel een hoop. Verloofde vrouwen, vrouwen die al hun hele leven hebben gewacht op "de ware" om ontmaagt te worden, gelovigen enz. Soms hebben de meest preutse vrouwen de donkerste fantasieen. Als je echt aantrekkelijk bent, ben je dat voor heel veel mensen.
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:47 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je bent bang dat hij het kunstje bij jou flikt.
Val je ook nog op verlegen jongens? Dan is het plaatje compleet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.
Pics for proof!!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik zou een van die 'negatieve ervaringen' zijn die hij maar gelijk vergeet. Ik ben het type 'super zelfverzekerd met grote borsten, grote kont en mini taille'. Maar tegelijkertijd het type dat niet zoent voor de 'fun' (laat staan meer), hoe dronken ik ook ben.
Ik val op jongens wiens belangrijkste prestatie in zijn leven meer is dan 'ik praat met x vrouwen per maand en vinger er x per week op de dansvloer'. Maar echt verlegen, nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Val je ook nog op verlegen jongens? Dan is het plaatje compleet.
Kun je dat aan de buitenkant zien dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik val op jongens wiens belangrijkste prestatie in zijn leven meer is dan 'ik praat met x vrouwen per maand en vinger er x per week op de dansvloer'. Maar echt verlegen, nee.
Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kun je dat aan de buitenkant zien dan?
Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Soms, vaak niet. De extreme types wel, gewoon door uitstraling en energie. Dat pik je gewoon op. De rest, nee. Hoezo?
even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
Nee, niet elke. Maar wel een hoop. Verloofde vrouwen, vrouwen die al hun hele leven hebben gewacht op "de ware" om ontmaagt te worden, gelovigen enz. Soms hebben de meest preutse vrouwen de donkerste fantasieen. Als je echt aantrekkelijk bent, ben je dat voor heel veel mensen.
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat je duidelijk aangeeft niet op dat soort types te vallen, dan vraag ik me dus af hoe jij dat ziet.
Zoiets kom je volgens mij pas te weten wanneer hij al in je broekje gezeten heeft, als het een goede player is dan he?
'te moeilijk' voor het gemiddelde playertje dus? Maar er zullen ook wel weer mannen zijn die dat als een uitdaging zien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
.. nee? Ik bedoel, fysiek contact als in zoenen of iets anders seksueel gerelateerd buiten een relatie is gewoon een no go voor mij. Types als firefly filter je er heel snel uit zodra ze dat door hebben.
Hierbij doel ik op uitstraling.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
even voor de zekerheid, hier doel je neem ik aan niet op het uiterlijk? Want uiterlijk doet er niet toe zeg je altijd. De lelijkste mannen krijgen de mooiste vrouwen.
Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.quote:
Geen probleemquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat vermoede had ik al, wilde even duidelijkheid scheppen.
Van mensen die heel ver gaan, gaat het richting de 30/40% dat geheel gek op je wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als jij het over de meeste hebt, praat je dan over zo'n 80%?
En wanneer ben je dan 'echt goed'?
Ben je <18 jaar toevallig?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?quote:
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik geloof niet dat een echte player zo veel zou willen investeren. Je bent bij mij namelijk makkelijk een half jaar kwijt en dan gaat het snél. Ik ben heel voorzichtig met vertrouwen schenken, komt iemand tot dat punt, pas dan komt de vraag of mogelijke relaties met bijbehorende intimiteiten op.
Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar je bent het toch wel met me eens dat 'uitstraling' ontzettend subjectief is?
Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb ook "lange termijn projecties" lopen, zegt ook niets wat ik in de tussentijd doe
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan zijn er twee opties. 'Wat heb je vandaag gedaan?'
a. Niks.
b. je liegt
in geval a. dan ben je gewoon ronduit saai.
in geval b. dan kom je daar écht wel achter als dat dag na dag na dag zo is.
Je kunt alleen iemand manipuleren, als jij daar beter in bent dan de persoon in kwestie. Succes daarmee, in mijn geval.
Er zullen best mensen zijn die een uitstraling hebben die vrij algemeen gewaardeerd wordt; mannen zowel als vrouwen. Zo zijn er ook wel mannen en vrouwen die door het merendeel van de mensen als mooi/knap wordt gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar het valt wel mee. Je kunt soms echt duidelijk zien wie er uitstraling heeft en wie niet, diegene heeft dan een zeer positieve uitstraling waar mensen allemaal omheen gaan staan en mee gaan praten enzo.
En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
c. ik vertel dat ik met een ander ben geweest , maar dat je er verder geen zorgen om hoeft te maken-> emotionele achtbaan / drama.
Precies, je vertelt dat en interesse is vervolgens gelijk verdwenen van mijn kant.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En jij denkt dat je een vrouw daar blij mee maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |