quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:13 schreef mschol het volgende:
waarom vind ik chihaya en Taichi zo verschrikkelijk veel weg hebben van ootani en risa?
en ik zie dat er een 2de seizoen komt
quote:
Een feestje van mijn vaders rekeningquote:
62? Man, dat had de vader van m'n vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een feestje van mijn vaders rekening, een doos celebrations van de vriendin van mijn moeder, een nieuw dagboek van mijn moeder, en allerlei baddingen van mijn broer
En straks mijn feestje dus nog wel meer![]()
En dit weekend is mijn vader ook 62 dus dan komt de hele familie langs
Mijn vader wordt binnenkort 61. Zo oud is dat niet.Maar ik ben dan ook een stuk ouder dan Klipnap.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
62? Man, dat had de vader van m'n vader kunnen zijn.
Mijn vader was er vroeg bijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mijn vader wordt binnenkort 61. Zo oud is dat niet.Maar ik ben dan ook een stuk ouder dan Klipnap.
Er liep hier iemand rond die 30+ was, ben jij dat niet toevallig?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mijn vader wordt binnenkort 61. Zo oud is dat niet.Maar ik ben dan ook een stuk ouder dan Klipnap.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een feestje van mijn vaders rekening, een doos celebrations van de vriendin van mijn moeder, een nieuw dagboek van mijn moeder, en allerlei baddingen van mijn broer
En straks mijn feestje dus nog wel meer![]()
En dit weekend is mijn vader ook 62 dus dan komt de hele familie langs
Ik had dat ook een keer. Weet je nog?quote:
Ik straal gewoon die mod-allure uit jeweet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had dat ook een keer. Weet je nog?
Wat grappig dat ik niet de enige ben. Misschien haalt hij (net als ik toen) Lithia en jij door elkaar.
Ooh was jij dat? Ik dacht al; een déjà vu momentje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat grappig dat ik niet de enige ben. Misschien haalt hij (net als ik toen) Lithia en jij door elkaar.
Schuldig...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij en Lithia zouden wel een goede combi-mod kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik straal gewoon die mod-allure uit jeweet.
Robin is een vvd'er, waarbij FoK! een sociale basis heeft, is de keuze van een vvd'er als mod geen goed idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Arashimashou het volgende:
Robin voor mod! Dat maakt namelijk niks uit.
Hmmm... zou wat zijn als hij topics met de titel 'Meisje toont jong poesje' wel laat staan en 'Stem SP' niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Robin is een vvd'er, waarbij FoK! een sociale basis heeft, is de keuze van een vvd'er als mod geen goed idee.
Bwehe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Robin is een vvd'er, waarbij FoK! een sociale basis heeft, is de keuze van een vvd'er als mod geen goed idee.
Mijn opa is 61, en dus jonger dan Klipnaps vader.. I'm so confused.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
62? Man, dat had de vader van m'n vader kunnen zijn.
Hmmm...het duurt nog 20 jaar voordat mijn vader 61 is. Dus als ik over 4 jaar een kind krijg kan die ook 16 worden met een 61 jarige opa.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn opa is 61, en dus jonger dan Klipnaps vader.. I'm so confused.
Ik zag de typo wel, maar ik ben geen grammar nazi, want ik maak waarschijnlijk zelf ook genoeg foutenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm...het duurt nog 20 jaar voordat mijn vader 61 is. Dus als ik over 4 jaar een kind krijg kan die ook 16 worden met een 61 jarige opa.
(Wat een streven)
EDIT GODVER IK ZEI NIET STREFEN STREVEN ZEI IK
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zag de typo wel, maar ik ben geen grammar nazi, want ik maak waarschijnlijk zelf ook genoeg fouten
Maak je geen zorgen. Er zijn al een paar VVD-mods.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Komt omdat je stiekem gewoon graag Zipang wilt zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Er zijn al een paar VVD-mods.
Man, ik heb nu al meer dan een maand geen nieuwe anime gekeken. Wat is er met me aan de hand?
Zo oud is mijn oma.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik kijk eens per half jaar een serie en dan vind ik het wel weer welletjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Er zijn al een paar VVD-mods.
Man, ik heb nu al meer dan een maand geen nieuwe anime gekeken. Wat is er met me aan de hand?
Oh, die vond ik ook leuk, maar was bij ep6,oid, gestopt! wordt het nog wat, of blijft het zo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:40 schreef mschol het volgende:
Chihayafuru begon matig maar na eerste 2 eps ofzo wassie eigenlijk best tof
alleen dat eindetis maar goed dat er een 2de seizoen aangekondigd is...
3de seizoenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:40 schreef mschol het volgende:
Chihayafuru begon matig maar na eerste 2 eps ofzo wassie eigenlijk best tof
alleen dat eindetis maar goed dat er een 2de seizoen aangekondigd is...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er liep hier iemand rond die 30+ was, ben jij dat niet toevallig?
Awwwwwquote:
voorspelbaar.., mwha hij was niet 100% voorspelbaar, maarwel iets van 80-90%quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, die vond ik ook leuk, maar was bij ep6,oid, gestopt! wordt het nog wat, of blijft het zo voorspelbaar?
Het is verschikkelijk!quote:
Duidelijke taal... Dan zal ik die wel skippen en als ik er ooit aan denk de final ep kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
voorspelbaar.., mwha hij was niet 100% voorspelbaar, maarwel iets van 80-90%
vooral tegen het einde had ik iets van: ik had niet verwacht dat ze het uit zouden stellen tot het volgende seizoen..
maar qua verloop van het spel vond ik het eigenlijk net iets te voorspelbaar,(ik kon m'n klok
er soms op gelijk zetten helaas)
Wie heeft die gegeven?quote:
Die is van "QB, the alien cat pimp".quote:
Mijn mede-QB-verslaafde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wie heeft die gegeven?
[..]
Die is van "QB, the alien cat pimp".
moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ondanks de grote voorspelbaarheid heb ik mij er goed mee kunnen amuseren (maar wel heel irritant dat er dus nog een seizoen komtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Duidelijke taal... Dan zal ik die wel skippen en als ik er ooit aan denk de final ep kijken.
Stelletje uitmelkers...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ondanks de grote voorspelbaarheid heb ik mij er goed mee kunnen amuseren (maar wel heel irritant dat er dus nog een seizoen komt)
wat de volgende anime wordt weet ik nog niet.. er was er 1 met majohng
misschien dat ik die een 2de kans moet geven..
mja.. hoewel ze de serie best een paar episode hadden in kunnen korten hadden ze waarschijnlijk te weinig afleveringen over gehouden om naar de uiteindelijke conclusie toe te gaan.. (en ik heb een zeer sterk voorgevoel dat ik weet hoe de boel gaan eindigen.. tenzij er een big plottwist komtquote:
Jup en jup!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Blessed, NGE al gekeken? Klassieker.
Of Legend of the Galactic Heroes?
wait...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sanka Rea is choquerend... als je pedofilie, necrofilie en incest tenminste nog choquerend vindt.
Ik ook, maar dat is hier niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef SuperPanda het volgende:
Hoppa over naar leerjaar 2 nu verder kijken xD
mbo is zo makkelijk als het kanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is hier niet zo moeilijk.
Nice.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jup en jup!NGE vind ik wel ok, maar een FMP ligt meer in mijn straatje. Verder hou ik wel van diepgaande, bizarre en/of shockerende series.
Nah, als Apeldoorner zijnde heb ik al genoeg van zulke verhalen gehoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sanka Rea is choquerend... als je pedofilie, necrofilie en incest tenminste nog choquerend vindt.
Hier heb ik meer uitleg bij nodigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:05 schreef blessed19 het volgende:
En nu ga ik me klaarmaken voor vanavond!
[ afbeelding ]
wwf?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:05 schreef blessed19 het volgende:
En nu ga ik me klaarmaken voor vanavond!
[ afbeelding ]
Wwe! Raw en smackdown. We kijken elke week met een groep van 6 man. Daarnaast kijk ik graag mma, maar dan in de vorm van ufc.quote:
Gefeliciteerd. Eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aww yeah, vanavond chinees eten, paps en mams zijn 20 jaar getrouwd dus lekker chinees
Feli Feliquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aww yeah, vanavond chinees eten, paps en mams zijn 20 jaar getrouwd dus lekker chinees
Leuk!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben hier terecht gekomen in de sushihemel![]()
Leve mijn vriendinnen die allemaal van sushi houden
Of een meisje sushi lust of niet kan me dus echt aan m'n anus oxiderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Thanks
En Klipnaps vriendinnen zijn dus allemaal potentiële future waifu's, want vrouwen die rauwe vis eten is altijd +1.
Net alsof mij het wel wat uitmaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of een meisje sushi lust of niet kan me dus echt aan m'n anus oxideren
Hmm, ik vind het altijd wel heel aantrekkelijk als een meisje intelligent is. Ook moet ze er een beetje normaal en verzorgd uitzien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net alsof mij het wel wat uitmaaktZolang ze maar niet altijd loopt te zeiken, wordt dus een lastige zoektocht
En hoe lang zijt gijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind het belangrijk dat ze niet langer dan ik zijn, ik ben bang voor vrouwen die langer dan ik zijn
Mwah, lengte maakt me eigenlijk vrij weinig uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind het belangrijk dat ze niet langer dan ik zijn, ik ben bang voor vrouwen die langer dan ik zijn
1.83 - 1.85, weet het niet meer zeker.quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
1.83 - 1.85, weet het niet meer zeker.
Jij dacht zeker dat ik 1.65 ofzo was hequote:
Nee, maar je zei geen vrouwen die langer zijn dan jij. dat zou dan ook meteen 1.86+ zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat ik 1.65 ofzo was he
Naja, 1.86 is geen probleem, maar >1.90 vind ik wel engquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, maar je zei geen vrouwen die langer zijn dan jij. dat zou dan ook meteen 1.86+ zijn.
Een vriendin die naar mij zou willen luisterenquote:
Likken??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriendin die naar mij zou willen luisteren
Of die ik ook zou kunnen helpen met haar issues
Knuffelen
Kusjes
Een meisje waar Robin een interessante conversatie mee kan hebben. Voor ZO'N vrouw moet je pas echt uitkijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Knuffelen
Kusjes
Oh, en natuurlijk een meisje waar je interessante conversaties mee kan hebben.
Oh.?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een meisje waar Robin een interessante conversatie mee kan hebben. Voor ZO'N vrouw moet je pas echt uitkijken.
Is zo'n revo chick niet wat voor je?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Knuffelen
Kusjes
Oh, en natuurlijk een meisje waar je interessante conversaties mee kan hebben.
OOOOOOOOOOOOOOOOOTANIquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
edit; ooh gewoon doen man, dan ga je niet zwemmen maar fanatiek de dames aanschouwen vanaf de zijkant
geinige serie iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Key. het volgende:
Gefeliciteerd Klipnap!![]()
On another note: net The World God Only Knows weer gekeken (tweede keer), kan niet wachten op seizoen 3, mocht deze ooit komen
Smartphone? Welke heb je genomen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
geinige serie idd
en feli, aan degene net de ouders die 20 jaar getrouwd zijn (en is chinees eten zo bijzonder?)
gepost vanaf SP
ik heb geen nieuwe :p, al 2-3 jaar de htc hd2, met default OS, de android roms voelden mij te log aan (terwijl ik android niet log vind op samsung s2&s)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Smartphone? Welke heb je genomen?
Ah. oké. Goede telefoon is datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen nieuwe :p, al 2-3 jaar de htc hd2, met default OS, de android roms voelden mij te log aan (terwijl ik android niet log vind op samsung s2&s)
Behalve dat die jongen Wanko als nichtje heeft, en zombie-Rea een vader heeft die naaktfoto's van haar maakt sinds haar jeugd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
wait...
ik dacht dat Sankarea gewoon een serie over een jongen die een zombie maakt was? :p
Jep, we koken meestal zelf, en een hele enkele keer gaan we naar de chinees, dus vind ik het wel leuk, is eens wat anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
geinige serie idd
en feli, aan degene net de ouders die 20 jaar getrouwd zijn (en is chinees eten zo bijzonder?)
gepost vanaf SP
Nee. Een ordinaire harem volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:26 schreef Klipnap het volgende:
The World God Only Knows, is dat een tranentrekker?
MOETquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Behalve dat die jongen Wanko als nichtje heeft, en zombie-Rea een vader heeft die naaktfoto's van haar maakt sinds haar jeugd.
Oh en natuurlijk is ze een zombie dus necrofilie.
Ik heb Commie, is prima. Als je maar niet die van Hadena neemt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
MOET
IK
KIJKEN!!
welke fansub is aanrader? er zitten nml nogal verschillen in als ik die fansub vergelijkingssite erbij pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
Striker Witches leek me eerst helemaal niks, maar na die trailer gezien te hebben waarin ook Yamato voorkomt... moet ik het natuurlijk wel een kans geven. Maar nu kan ik helemaal geen film zien, gezien boinc m'n gpu's (vrijwillig) heeft gekaapt, waardoor zelfs typen langzaam gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hem nietquote:The year is 1944 and the world lives in fear of unidentified flying objects called Neuroi. With the old-boy old guard unable to thwart this deadly menace, humanity turns its desperate eyes to an aerial attack force with much nicer legs. Meet the girls of the 501st Joint Fighter Wing, better known as the Strike Witches. These darlings of the great blue yonder may not have standard issue uniforms, but they do have all the right stuff. Where the average flyboy falters, these dolls blast aliens to bits in the bat of an eyelash. With a little magic and a whole lot of leg, the girls of the 501st are winning the war on pants, and aliens!Ah.quote:Action, Ecchi, Magic, Sci-Fi, Military
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
Striker Witches leek me eerst helemaal niks, maar na die trailer gezien te hebben waarin ook Yamato voorkomt... moet ik het natuurlijk wel een kans geven. Maar nu kan ik helemaal geen film zien, gezien boinc m'n gpu's (vrijwillig) heeft gekaapt, waardoor zelfs typen langzaam gaat.Ik heb de eerste episodes gezien en toen ben ik eigenlijk gestopt (niet echt gedropped). Misschien kijk ik hem nog verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige dat ik zag waren loli's die konden veranderen in wapens en dan in eens een staart kregen.
Allemaal in onderbroek en shirt![]()
Waar ik vooral op hoop is Axis/Allied combined power... ik hoop niet dat die wichten te veel in de weg gaan zitten, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.quote:
wat hebben ze met gestreepte onderbroeken...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef Klipnap het volgende:
Wat hebben Japanners met onderbroeken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat moet van school (toch?)quote:En waarom hebben die schoolmeisjes zelfs korte rokjes met panty's als het sneeuwt?
zal wel strak zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef Klipnap het volgende:
Wat hebben Japanners met onderbroeken
[ afbeelding ]
En waarom hebben die schoolmeisjes zelfs korte rokjes met panty's als het sneeuwt?
ik zat eigenlijk te twijfelen tussen Commie en Eveyuuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb Commie, is prima. Als je maar niet die van Hadena neemt.
jijzelfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
Oja, Robin, ik ken iemand met Android die je QB-app wil downloaden
Maar, maar. Hij staat niet in de marketquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
Oja, Robin, ik ken iemand met Android die je QB-app wil downloaden
Shoot the QB voor Androidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar, maar. Hij staat niet in de market
En hij bestaat alleen maar uit een plaatje. Wil je hem of haar vragen wat ze van een QB-app zou verwachten? Dan kan ik dat maken
Nee ik heb iPhone.quote:
quote:
Kan dat voor mobiel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat zou wel stoer zijn.
Hmm... Hmm.. Wat zou ze vinden van een QB-soundboard?
Ik vind het vooral balen dat je Mac OS X nodig hebt voor het ontwikkelen van apps. Dat slaat echt nergens opquote:
quote:
Inderdaad. Wellicht is een hackintosh een oplossing.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het vooral balen dat je Mac OS X nodig hebt voor het ontwikkelen van apps. Dat slaat echt nergens op
Nah, ze stikken er maar in. Het verbaast me echt hoe het nog zo'n groot platform heeft kunnen worden voor ontwikkelaars.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]![]()
[..]
Inderdaad. Wellicht is een hackintosh een oplossing.
Ach ja... het zal allemaal wel. (zo, die zitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah, ze stikken er maar in. Het verbaast me echt hoe het nog zo'n groot platform heeft kunnen worden voor ontwikkelaars.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh nee he, ze heeft een website waar je je eigen t-shirts kan ontwerpen gevonden?
Koop een pratende QB-figma en neem zijn geluiden op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef robin007bond het volgende:
Weet iemand waar ik Kyubey sound samples kan vinden? Ik heb geen zin om ze zelf uit de video te knippen en Google levert me weinig op
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Koop een pratende QB-figma en neem zijn geluiden op.
SPOILER: Zeer viessss, 21+ Kyuubei haatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef Arashimashou het volgende:
SPOILER: Zeer viessss, 21+ Kyuubei haatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Zeer viessss, 21+ Kyuubei haatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
21+? pfff..SPOILER: Zeer viessss, 21+ Kyuubei haatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wel:![]()
Ik ben voorzichtig, ik denk niet dat de mods het op prijs stellen als ik het plaatje direct toon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig, ik denk niet dat de mods het op prijs stellen als ik het plaatje direct toon
Man ik ben verveeld.Ik denk dat die jongen er niet mee wil worden gezien op straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is er mis met Hadena?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb Commie, is prima. Als je maar niet die van Hadena neemt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig, ik denk niet dat de mods het op prijs stellen als ik het plaatje direct toon.
Man ik ben verveeld.Ik ben 20 en heb de link gevolgd. Verder denk ik niet dat er veel mods in dit topic komen. Behalve Lithia, maar Lithia is oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
hahah ik ben 17 en klikteSPOILER: Zeer viessss, 21+ Kyuubei haatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadena is opzich oke maar niet voor Sankarea. Commie en Eveyuu zijn beter én betere kwaliteit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hadena?
[..]
Ik ben 20 en heb de link gevolgd. Verder denk ik niet dat er veel mods in dit topic komen. Behalve Lithia, maar Lithia is oké.
Hadena is nooit oké. Het Engels dat ze gebruiken is haast geen Engels meer te noemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hadena is opzich oke maar niet voor Sankarea. Commie en Eveyuu zijn beter én betere kwaliteit.
Ah. Maar kijk jij ook Accel World?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hadena is nooit oké. Het Engels dat ze gebruiken is haast geen Engels meer te noemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mom ook echt met hoofdletter. WTF
[ afbeelding ]
I got behind it. Niet "I've got behind it".
[ afbeelding ]
Affect, niet effect!
Etc. etc.
SGP is rechts!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gok op een gereformeerde chick.
Rechts-conservatief is kutquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rechts-conservatief is kutIk zag tijdens ''zendtijd voor de politieke partijen'' dat een VROUW zat te praten tijdens het sgp filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu? noppesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hoera!![]()
Wat kijk jij eigenlijk momenteel?
Oh nee he! Bel de instanties.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zag tijdens ''zendtijd voor de politieke partijen'' dat een VROUW zat te praten tijdens het sgp filmpje!
Kun je niet gewoon douchegel gebruiken... goed vermengd met water?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb een probleem, moet morgen om 7 uur bij de tandarts zijn, maar heb geen scheerschuim meer thuis en heb een baard die ik 5-6 dagen te lang heb laten groeienBeetje te laat om bij mn buren aan te kloppen, laatste hoop zijn mijn oom en tante die ik nu ga bellen.
dat is de enige die ik in dat lijstje ken. Als je zin heb in een giga emo serie is dat een aanrader.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nu? noppes
ik zit te twijfelen tussen:
Kimi ni Todoke
Ro-Kyu-Bu!
Kemonozume
Sankarea
Lekker boeiend, een dag extra maakt toch niet uit? Alsof die tandarts zich eraan zal storen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb een probleem, moet morgen om 7 uur bij de tandarts zijn, maar heb geen scheerschuim meer thuis en heb een baard die ik 5-6 dagen te lang heb laten groeienBeetje te laat om bij mn buren aan te kloppen, laatste hoop zijn mijn oom en tante die ik nu ga bellen.
PVV is lekker wil je zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
VVD is ook kut.
[..]
Kun je niet gewoon douchegel gebruiken... goed vermengd met water?
Overigens... een klassieker, voor diegenen die 'm nog niet kennen:
(Gay inside)
Ik ben er ooit aan begonnen, maar ik las op internet dat het inderdaad een emo-serie isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat is de enige die ik in dat lijstje ken. Als je zin heb in een giga emo serie is dat een aanrader.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he! Bel de instanties.
Grappig is dat de site van het gereformeerd dagblad op zondag gesloten is. Net als de site van de SGP volgens mij
PVV is helemaal bagger. Maarja, iemand moet de vroegere cd' ers te woord kunnen staan.quote:
Dat en ook nog eens over the top van de mount everest.quote:[..]
Ik ben er ooit aan begonnen, maar ik las op internet dat het inderdaad een emo-serie is
PVV is een blok aan het been. Maar goed, de leiding heeft haar nog nodig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PVV is lekker wil je zeggen![]()
[..]
Ik ben er ooit aan begonnen, maar ik las op internet dat het inderdaad een emo-serie is
Liever Wilders dan een andere malloot, die nog achterlijkere dingen gaat scanderen dan wat Wilders al doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
PVV is een blok aan het been. Maar goed, de leiding heeft haar nog nodig.
je hebt me overtuigd, Kimi ni todoke wordt et..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
PVV is helemaal bagger. Maarja, iemand moet de vroegere cd' ers te woord kunnen staan.
[..]
Dat en ook nog eens over the top van de mount everest.
Kan dat dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Liever Wilders dan een andere malloot, die nog achterlijkere dingen gaat scanderen dan wat Wilders al doet.
Het grappige is dat Geert Wilders er denk ik hele andere standpunten op nahoudt dan dat hij eigenlijk verkondigt. Zijn favoriete politicus is ook Thatcher, dat past totaal niet bij zijn huidige beleid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
PVV is een blok aan het been. Maar goed, de leiding heeft haar nog nodig.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 23:52:47 ]
Gadver, Thatcher zijn voorbeeld? Ik hoop dat hij zich daar niet aan vasthoudt. Vies mens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het grappige is dat Geert Wilders er denk ik hele andere standpunten op nahoudt dan dat hij eigenlijk verkondigt. Zijn favoriete politicus is ook Thatcher, dat past totaal niet bij zijn huidige beleid.
Wilders is achterlijker bezig dan fortuin, dus dat zal me dan ook niks verbazen als de opvolger nog achterlijker is.quote:
Daarmee zeg je dat Fortuyn achterlijk bezig is geweest?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wilders is achterlijker bezig dan fortuin, dus dat zal me dan ook niks verbazen als de opvolger nog achterlijker is.
Sterkte en succes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt me overtuigd, Kimi ni todoke wordt et..
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gadver, Thatcher zijn voorbeeld? Ik hoop dat hij zich daar niet aan vasthoudt. Vies mens.
http://www.volkskrant.nl/(...)iefd-op-Israel.dhtmlquote:Wilders heeft Ariel Sharon, samen met de Britse oud-premier Margaret Thatcher (Iron Lady), als een van zijn voorbeelden genoemd.
Fortuin was een slimme knakker, maar zijn ideeën vond ik nogal achterlijk, ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dat Fortuyn achterlijk bezig is geweest?
Oke.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Fortuin was een slimme knakker, maar zijn ideeën vond ik nogal achterlijk, ja.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke.DIE OPASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem was het wel mooi om dat verzuurde gezicht van Melkert te zien in die debatten. Zijn ideeën waren inderdaad niet al te goed doordacht, maar hij heeft de politiek wel heel anders gemaakt dan dat het nu is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Fortuin was een slimme knakker, maar zijn ideeën vond ik nogal achterlijk, ja.
Heb je Madoka trouwens al gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 'm meteen kopen en elke dag dragen!
Nee, maar afgaande van de trailer lijkt het me een tienermeisje serie...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je Madoka trouwens al gezien?
Schijn bedriegt, dude.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, maar afgaande van de trailer lijkt het me een tienermeisje serie...
Net als deze serie.
Eerder een serie voor oude neckbeardsquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Net als deze serie.
Juist! Op dat punt heeft hij wel goed werk verricht, maar verder.... Om maar niet te spreken over Nawijn...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem was het wel mooi om dat verzuurde gezicht van Melkert te zien in die debatten. Zijn ideeën waren inderdaad niet al te goed doordacht, maar hij heeft de politiek wel heel anders gemaakt dan dat het nu is.
Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat hij populisme gangbaar heeft gemaakt in de normale politiek. Of bepaalde taboes heeft doorbroken die nu gewoon besproken kunnen worden.
Sorry, deze is echt een aparte post waard... Kom hem namelijk net tegen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Juist! Op dat punt heeft hij wel goed werk verricht, maar verder.... Om maar niet te spreken over Nawijn...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sorry, deze is echt een aparte post waard... Kom hem namelijk net tegen...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=381487&aid=7]Klipnap Gefeliciteerd[/url]
Ouranquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Net als deze serie.
En waarom zou ik dat moeten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ouran
Goed idee, ik ga verder aan de manga
maar je moet Madoka zien
Omdat het een goede anime is. En omdat je dan die QB-gekte hier snapt. Lekker meegrappen met de jeugd, jeweetz XD IKSDEE ETC.quote:
Meegrappen met de jeugd? Dan zeg ik wel een paar mastermovies one-liners...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het een goede anime is. En omdat je dan die QB-gekte hier snapt. Lekker meegrappen met de jeugd, jeweetz XD IKSDEE ETC.
Die fase zijn we al weer voorbij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Meegrappen met de jeugd? Dan zeg ik wel een paar mastermovies one-liners...
Mastermovies Matrix en LOTRquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Meegrappen met de jeugd? Dan zeg ik wel een paar mastermovies one-liners...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die fase zijn we al weer voorbij.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:31 schreef robin007bond het volgende:
Mastermovies
Simpele humor
"Je moet je muil houden!". ZO KK GRAPPIG HAHAHA XD XD XD eriogaerognaeorngoaegrnm
Ik ken die nog niet! Haha!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
*telefoon gaat*
*Morpheus neemt op*
Morpheus: "Hallo?"
De Baron: "Verkeerd verbonden!"
Welterusten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef blessed19 het volgende:
Ultieme grap van de avond!
[ afbeelding ]
Welterusten iedereen!
Je bent te serieus voor je leeftijd, zonde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welterusten.
En zo grappig is die niet. Sorry
Ik vind hem ook niet grappigquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je bent te serieus voor je leeftijd, zonde.
we4iognjaweriognsaerognquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je bent te serieus voor je leeftijd, zonde.
Jij zou toch ook naar bed gaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
we4iognjaweriognsaerogn
JAAA! GODVERDOMME!
Je moet deze serie zien. NOG NIET NAAR BED GAAN!
Detroit Metal City. Zo absurd. Echt alleen Japanners kunnen zo iets maken.
Sorry, het kwam even in me op. Vandaar mijn enthousiasme
Huh?quote:
Ik lig in bedquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef mschol het volgende:
waarom verdwijnt iedereen zo vroeg in z'n bed?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
BAH, zere buikKan niet slapen, dan maar FMA:B
Kijk goed!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me hierbij moet voorstellen.
Heb ik nooit gehad 7 jaar geleden!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boh, ben fucking zenuwachtig voor die uitslag morgen, heb echt geen zin in een herkansing..
maak er wat vanquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boh, ben fucking zenuwachtig voor die uitslag morgen, heb echt geen zin in een herkansing..
Tja, ik zat met medische toestanden dus neem het mezelf niet kwalijk, mijn ouders gelukkig ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad 7 jaar geleden!!
Ik koop genoeg taart voor alle frequente bezoekers van dit topic als ik slaagquote:
Spannend joh! Ik krijg morgen mn herkansing-cijfer wel te horen, maar ik ben toch al geslaagd, dus het boeit me niet zo heel veelquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Per post versturen dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, ik zat met medische toestanden dus neem het mezelf niet kwalijk, mijn ouders gelukkig ook niet.
[..]
Ik koop genoeg taart voor alle frequente bezoekers van dit topic als ik slaag
Hoop dat je er wat van hebt kunnen maken!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:24 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Spannend joh! Ik krijg morgen mn herkansing-cijfer wel te horen, maar ik ben toch al geslaagd, dus het boeit me niet zo heel veel
haha i know right?! Ik had je nog gevraagd hoe het met je hond ging, maar ik kreeg nooit antwoord =(quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoop dat je er wat van hebt kunnen maken!Ik weet nog wel dat wij 's nachts het examen topic vol hadden geslowchat
Die heeft heel veel geluk gehad, want als ik hem die nacht niet de hele tijd had laten drinken was die waarschijnlijk dood gegaan in zijn slaap. Hij had een infectie in de luchtwegen, en die was zo heftig dat zijn lichaamstemperatuur steeg tot 40.8, wat ook dodelijk had kunnen zijn. Het continu geven van water heeft hem gered.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:27 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha i know right?! Ik had je nog gevraagd hoe het met je hond ging, maar ik kreeg nooit antwoord =(
Seriously? Ahh gelukkig joh, jeetje..quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die heeft heel veel geluk gehad, want als ik hem die nacht niet de hele tijd had laten drinken was die waarschijnlijk dood gegaan in zijn slaap. Hij had een infectie in de luchtwegen, en die was zo heftig dat zijn lichaamstemperatuur steeg tot 40.8, wat ook dodelijk had kunnen zijn. Het continu geven van water heeft hem gered.
Ja, hij heeft, net als ik, ook al zijn hele (korte) leven pech. Darm infectie, allergische reactie, bronchoscopie, long foto's.. Heeft me mijn vakantie dit jaar gekost, maar hij is het wel waardquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Seriously? Ahh gelukkig joh, jeetje..
ahh wat lief!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, hij heeft, net als ik, ook al zijn hele (korte) leven pech. Darm infectie, allergische reactie, bronchoscopie, long foto's.. Heeft me mijn vakantie dit jaar gekost, maar hij is het wel waard
quote:
7uur een afspraak bij de tandarts? Damn! Ik moet morgen ook vroeg de deur uit pfff... Geen ochtendmens!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, anders ben ik te laat bij de tandarts, om 7 uur al..
[..]Zou iedereen toch doen voor dit koppie;
[ afbeelding ]
Ja, 7 uur, lekker borenquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
7uur een afspraak bij de tandarts? Damn! Ik moet morgen ook vroeg de deur uit pfff... Geen ochtendmens!
Ahw je hond kijkt zo zielig! Ikzelf ben niet zo'n dierenmens, ze zijn heel schattig, maar ik hoef ze niet aan te raken
Omg... Succes morgen bij de tandarts! Ben je ook gelijk wakker als de normeringen bekend zijn!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, 7 uur, lekker borenEn hij kijkt altijd zielig, dat is zijn manier van vragen ''mag ik dan nu een koekje?''.
Moest je er nou weer over beginnen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:57 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Omg... Succes morgen bij de tandarts! Ben je ook gelijk wakker als de normeringen bekend zijn!
Awww toetie! Ik zou em echt veel koekjes geven dan, die oogjes zijn zo lief!
't is een knapperd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, anders ben ik te laat bij de tandarts, om 7 uur al..
[..]Zou iedereen toch doen voor dit koppie;
[ afbeelding ]
Bij jou weet ik dus nooit of je sarcastisch bent of niet, je bent lastig te peilenquote:
Oh sorry hahaha! Maar het komt echt wel goed morgen. Ik bedoel, als zelfs ik kan slagen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Moest je er nou weer over beginnen?Ik was het net een beetje vergeten
Koekjes krijgt die genoeg, als het niet van mij is, dan wel van mijn zusje of moederPlakje kaas, stukje leverworst, hij krijgt nog meer dan ik
Daar ga ik ook van uit! Keek jij trouwens nog Black Butler? Zo ja; wat vind je er tot nu toe van?quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Oh sorry hahaha! Maar het komt echt wel goed morgen. Ik bedoel, als zelfs ik kan slagen...
Haha can't blame them, kijk die oogjes!
Bij de 2e episode zat ie opeens vast en sindsdien heb ik geen tijd meer gehad om het te kijken.. Dus tot nu toe vind ik het nog wel leukquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit! Keek jij trouwens nog Black Butler? Zo ja; wat vind je er tot nu toe van?
Misschien ooit eens rewatchen, er is volgens mij ook een 2e seizoen. Oh well, so much to do, so little time.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:07 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Bij de 2e episode zat ie opeens vast en sindsdien heb ik geen tijd meer gehad om het te kijken.. Dus tot nu toe vind ik het nog wel leuk
Haha i know right! Maar ik vind het vooral leuk, omdat Sebastianquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien ooit eens rewatchen, er is volgens mij ook een 2e seizoen. Oh well, so much to do, so little time.
Slapen kan morgen wel, overdagquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:10 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Haha i know right! Maar ik vind het vooral leuk, omdat Sebastian
En nu niet meer reageren, want je moet slapen!
Jaa en dan heb je geen energie meer als je slaagt en wil feesten! En lekker door het telefoontje heen slapenquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Slapen kan morgen wel, overdagSebastian is geniaal idd
Ik kan toch niet feesten morgen, cursus met Koda, dus misschien donderdag na de diploma uitreiking, als ik geslaagd ben tenminste.quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:15 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Jaa en dan heb je geen energie meer als je slaagt en wil feesten! En lekker door het telefoontje heen slapen
Is Koda de naam van je hond? Of is het een hele domme vraag die ik stel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan toch niet feesten morgen, cursus met Koda, dus misschien donderdag na de diploma uitreiking, als ik geslaagd ben tenminste.
Jep, das zijn naamquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Is Koda de naam van je hond? Of is het een hele domme vraag die ik stel?Mijn diploma-uitreiking is morgen whooooop! Supermooie jurk alles en ik heb ook echt supervervoer: het bam-busje van mn pa
XD
Ik moest ook gelijk denken aan Brother Bear haha! Ik noem mn zusje trouwens altijd mn brother bear XD Het MOET niet, maar dat hebben we onderling afgesprokenquote:Op woensdag 27 juni 2012 03:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jep, das zijn naamGebaseerd op Brother Bear, mijn favoriete Disney film
Betekend ook vriend in het Japans haha. Moeten jullie netjes gekleed trouwens?
Ik ga gewoon in een overhemd in spijkerbroek ofzo
Doe ik al!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 03:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
We spammen trouwens wel dit hele topic vol..
Told ya... Succes ermee! Ik heb het iig niet vol weten te houden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:35 schreef mschol het volgende:
bohhhhh....
kimi ni todoke gaat een lange zit worden
het is niet dat de serie mij niet aardig lijkt.. het is meer dat alles zo onnodig lang wordt uitgerekt..
naja, wellicht verandert er nog wat; ben nog steeds van plan em af te kijken
Blijven kijken!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Told ya... Succes ermee! Ik heb het iig niet vol weten te houden.
ik ga em wel blijven kijken, gister toch nog 4 afleveringen weten te kijken, ondank dat ik het gevoel had er 40min per aflevering nodig warenquote:
Hxh remake vind ook ook best goed, alleen jammer van de orginele voices die er niet meer inzittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:24 schreef Qunix het volgende:
Ik loop wel achter...
Alleen HxH, One Piece en Apollon zijn nog zodanig spannend of boeiend dat ik met deze series wel bij ben...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
we4iognjaweriognsaerogn
JAAA! GODVERDOMME!
Je moet deze serie zien. NOG NIET NAAR BED GAAN!
Detroit Metal City. Zo absurd. Echt alleen Japanners kunnen zo iets maken.
Sorry, het kwam even in me op. Vandaar mijn enthousiasme
Oh, een anime? Dat is wel erg awesome! Ik dacht dat er alleen een manga van was uitgegeven, stond ooit eens een artikel over in een aniway. Ben erg benieuwd!quote:
In mijn pubertijd was ik een mega metalhead, dus er zal ongetwijfeld heel wat momenten van herkenning zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar DMC moet het van de humor hebben.
Haha, geweldig. Je zult het denk ik echt wel leuk vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
In mijn pubertijd was ik een mega metalhead, dus er zal ongetwijfeld heel wat momenten van herkenning zijn.
Hihi Kokoro Connect.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
om o_w even na te doen.
Transpireren, doe maar sjiek.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over op zijn laatst acht minuten van nu vertrek ik voor mijn theorie examen. En ik transpireer.
Arme jij. Succes man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over op zijn laatst acht minuten van nu vertrek ik voor mijn theorie examen. En ik transpireer.
Succes man, gaat vast wel goed komen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |