OOOOOOOOOOOOOOOOOTANIquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind het belangrijk dat ze niet langer dan ik zijn, ik ben bang voor vrouwen die langer dan ik zijn
edit; ooh gewoon doen man, dan ga je niet zwemmen maar fanatiek de dames aanschouwen vanaf de zijkant
geinige serie iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Key. het volgende:
Gefeliciteerd Klipnap!![]()
On another note: net The World God Only Knows weer gekeken (tweede keer), kan niet wachten op seizoen 3, mocht deze ooit komen
Smartphone? Welke heb je genomen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
geinige serie idd
en feli, aan degene net de ouders die 20 jaar getrouwd zijn (en is chinees eten zo bijzonder?)
gepost vanaf SP
ik heb geen nieuwe :p, al 2-3 jaar de htc hd2, met default OS, de android roms voelden mij te log aan (terwijl ik android niet log vind op samsung s2&s)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Smartphone? Welke heb je genomen?
Ah. oké. Goede telefoon is datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen nieuwe :p, al 2-3 jaar de htc hd2, met default OS, de android roms voelden mij te log aan (terwijl ik android niet log vind op samsung s2&s)
Behalve dat die jongen Wanko als nichtje heeft, en zombie-Rea een vader heeft die naaktfoto's van haar maakt sinds haar jeugd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
wait...
ik dacht dat Sankarea gewoon een serie over een jongen die een zombie maakt was? :p
Jep, we koken meestal zelf, en een hele enkele keer gaan we naar de chinees, dus vind ik het wel leuk, is eens wat anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
geinige serie idd
en feli, aan degene net de ouders die 20 jaar getrouwd zijn (en is chinees eten zo bijzonder?)
gepost vanaf SP
Nee. Een ordinaire harem volgens mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:26 schreef Klipnap het volgende:
The World God Only Knows, is dat een tranentrekker?
MOETquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Behalve dat die jongen Wanko als nichtje heeft, en zombie-Rea een vader heeft die naaktfoto's van haar maakt sinds haar jeugd.
Oh en natuurlijk is ze een zombie dus necrofilie.
Ik heb Commie, is prima. Als je maar niet die van Hadena neemt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
MOET
IK
KIJKEN!!
welke fansub is aanrader? er zitten nml nogal verschillen in als ik die fansub vergelijkingssite erbij pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
Striker Witches leek me eerst helemaal niks, maar na die trailer gezien te hebben waarin ook Yamato voorkomt... moet ik het natuurlijk wel een kans geven. Maar nu kan ik helemaal geen film zien, gezien boinc m'n gpu's (vrijwillig) heeft gekaapt, waardoor zelfs typen langzaam gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hem nietquote:The year is 1944 and the world lives in fear of unidentified flying objects called Neuroi. With the old-boy old guard unable to thwart this deadly menace, humanity turns its desperate eyes to an aerial attack force with much nicer legs. Meet the girls of the 501st Joint Fighter Wing, better known as the Strike Witches. These darlings of the great blue yonder may not have standard issue uniforms, but they do have all the right stuff. Where the average flyboy falters, these dolls blast aliens to bits in the bat of an eyelash. With a little magic and a whole lot of leg, the girls of the 501st are winning the war on pants, and aliens!Ah.quote:Action, Ecchi, Magic, Sci-Fi, Military
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
Striker Witches leek me eerst helemaal niks, maar na die trailer gezien te hebben waarin ook Yamato voorkomt... moet ik het natuurlijk wel een kans geven. Maar nu kan ik helemaal geen film zien, gezien boinc m'n gpu's (vrijwillig) heeft gekaapt, waardoor zelfs typen langzaam gaat.Ik heb de eerste episodes gezien en toen ben ik eigenlijk gestopt (niet echt gedropped). Misschien kijk ik hem nog verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige dat ik zag waren loli's die konden veranderen in wapens en dan in eens een staart kregen.
Allemaal in onderbroek en shirt![]()
Waar ik vooral op hoop is Axis/Allied combined power... ik hoop niet dat die wichten te veel in de weg gaan zitten, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.quote:
wat hebben ze met gestreepte onderbroeken...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef Klipnap het volgende:
Wat hebben Japanners met onderbroeken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat moet van school (toch?)quote:En waarom hebben die schoolmeisjes zelfs korte rokjes met panty's als het sneeuwt?mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
zal wel strak zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef Klipnap het volgende:
Wat hebben Japanners met onderbroeken
[ afbeelding ]
En waarom hebben die schoolmeisjes zelfs korte rokjes met panty's als het sneeuwt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |