Duidelijke taal... Dan zal ik die wel skippen en als ik er ooit aan denk de final ep kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
voorspelbaar.., mwha hij was niet 100% voorspelbaar, maarwel iets van 80-90%
vooral tegen het einde had ik iets van: ik had niet verwacht dat ze het uit zouden stellen tot het volgende seizoen..
maar qua verloop van het spel vond ik het eigenlijk net iets te voorspelbaar,(ik kon m'n klok
er soms op gelijk zetten helaas)
Wie heeft die gegeven?quote:
Die is van "QB, the alien cat pimp".quote:
Mijn mede-QB-verslaafde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wie heeft die gegeven?
[..]
Die is van "QB, the alien cat pimp".
moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ondanks de grote voorspelbaarheid heb ik mij er goed mee kunnen amuseren (maar wel heel irritant dat er dus nog een seizoen komtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Duidelijke taal... Dan zal ik die wel skippen en als ik er ooit aan denk de final ep kijken.
Stelletje uitmelkers...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ondanks de grote voorspelbaarheid heb ik mij er goed mee kunnen amuseren (maar wel heel irritant dat er dus nog een seizoen komt)
wat de volgende anime wordt weet ik nog niet.. er was er 1 met majohng
misschien dat ik die een 2de kans moet geven..
mja.. hoewel ze de serie best een paar episode hadden in kunnen korten hadden ze waarschijnlijk te weinig afleveringen over gehouden om naar de uiteindelijke conclusie toe te gaan.. (en ik heb een zeer sterk voorgevoel dat ik weet hoe de boel gaan eindigen.. tenzij er een big plottwist komtquote:
Jup en jup!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
Blessed, NGE al gekeken? Klassieker.
Of Legend of the Galactic Heroes?
wait...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sanka Rea is choquerend... als je pedofilie, necrofilie en incest tenminste nog choquerend vindt.
Ik ook, maar dat is hier niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef SuperPanda het volgende:
Hoppa over naar leerjaar 2 nu verder kijken xD
mbo is zo makkelijk als het kanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is hier niet zo moeilijk.
Nice.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jup en jup!NGE vind ik wel ok, maar een FMP ligt meer in mijn straatje. Verder hou ik wel van diepgaande, bizarre en/of shockerende series.
Nah, als Apeldoorner zijnde heb ik al genoeg van zulke verhalen gehoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sanka Rea is choquerend... als je pedofilie, necrofilie en incest tenminste nog choquerend vindt.
Hier heb ik meer uitleg bij nodigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:05 schreef blessed19 het volgende:
En nu ga ik me klaarmaken voor vanavond!
[ afbeelding ]
wwf?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:05 schreef blessed19 het volgende:
En nu ga ik me klaarmaken voor vanavond!
[ afbeelding ]
Wwe! Raw en smackdown. We kijken elke week met een groep van 6 man. Daarnaast kijk ik graag mma, maar dan in de vorm van ufc.quote:
Gefeliciteerd. Eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aww yeah, vanavond chinees eten, paps en mams zijn 20 jaar getrouwd dus lekker chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |