Robin is een vvd'er, waarbij FoK! een sociale basis heeft, is de keuze van een vvd'er als mod geen goed idee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Arashimashou het volgende:
Robin voor mod! Dat maakt namelijk niks uit.
Hmmm... zou wat zijn als hij topics met de titel 'Meisje toont jong poesje' wel laat staan en 'Stem SP' niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Robin is een vvd'er, waarbij FoK! een sociale basis heeft, is de keuze van een vvd'er als mod geen goed idee.
Bwehe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Robin is een vvd'er, waarbij FoK! een sociale basis heeft, is de keuze van een vvd'er als mod geen goed idee.
Mijn opa is 61, en dus jonger dan Klipnaps vader.. I'm so confused.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
62? Man, dat had de vader van m'n vader kunnen zijn.
Hmmm...het duurt nog 20 jaar voordat mijn vader 61 is. Dus als ik over 4 jaar een kind krijg kan die ook 16 worden met een 61 jarige opa.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn opa is 61, en dus jonger dan Klipnaps vader.. I'm so confused.
Ik zag de typo wel, maar ik ben geen grammar nazi, want ik maak waarschijnlijk zelf ook genoeg foutenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm...het duurt nog 20 jaar voordat mijn vader 61 is. Dus als ik over 4 jaar een kind krijg kan die ook 16 worden met een 61 jarige opa.
(Wat een streven)
EDIT GODVER IK ZEI NIET STREFEN STREVEN ZEI IK
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zag de typo wel, maar ik ben geen grammar nazi, want ik maak waarschijnlijk zelf ook genoeg fouten
Maak je geen zorgen. Er zijn al een paar VVD-mods.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Komt omdat je stiekem gewoon graag Zipang wilt zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Er zijn al een paar VVD-mods.
Man, ik heb nu al meer dan een maand geen nieuwe anime gekeken. Wat is er met me aan de hand?
Zo oud is mijn oma.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mijn vader wordt binnenkort 61. Zo oud is dat niet.Maar ik ben dan ook een stuk ouder dan Klipnap.
Herkenbaar, ik kijk eens per half jaar een serie en dan vind ik het wel weer welletjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Er zijn al een paar VVD-mods.
Man, ik heb nu al meer dan een maand geen nieuwe anime gekeken. Wat is er met me aan de hand?
Oh, die vond ik ook leuk, maar was bij ep6,oid, gestopt! wordt het nog wat, of blijft het zo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:40 schreef mschol het volgende:
Chihayafuru begon matig maar na eerste 2 eps ofzo wassie eigenlijk best tof
alleen dat eindetis maar goed dat er een 2de seizoen aangekondigd is...
3de seizoenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:40 schreef mschol het volgende:
Chihayafuru begon matig maar na eerste 2 eps ofzo wassie eigenlijk best tof
alleen dat eindetis maar goed dat er een 2de seizoen aangekondigd is...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er liep hier iemand rond die 30+ was, ben jij dat niet toevallig?
Awwwwwquote:
voorspelbaar.., mwha hij was niet 100% voorspelbaar, maarwel iets van 80-90%quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, die vond ik ook leuk, maar was bij ep6,oid, gestopt! wordt het nog wat, of blijft het zo voorspelbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |