Ik zag de typo wel, maar ik ben geen grammar nazi, want ik maak waarschijnlijk zelf ook genoeg foutenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm...het duurt nog 20 jaar voordat mijn vader 61 is. Dus als ik over 4 jaar een kind krijg kan die ook 16 worden met een 61 jarige opa.
(Wat een streven)
EDIT GODVER IK ZEI NIET STREFEN STREVEN ZEI IK
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zag de typo wel, maar ik ben geen grammar nazi, want ik maak waarschijnlijk zelf ook genoeg fouten
Maak je geen zorgen. Er zijn al een paar VVD-mods.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Robin is een vvd'er, waarbij FoK! een sociale basis heeft, is de keuze van een vvd'er als mod geen goed idee.
Komt omdat je stiekem gewoon graag Zipang wilt zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Er zijn al een paar VVD-mods.
Man, ik heb nu al meer dan een maand geen nieuwe anime gekeken. Wat is er met me aan de hand?
Zo oud is mijn oma.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mijn vader wordt binnenkort 61. Zo oud is dat niet.Maar ik ben dan ook een stuk ouder dan Klipnap.
Herkenbaar, ik kijk eens per half jaar een serie en dan vind ik het wel weer welletjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Er zijn al een paar VVD-mods.
Man, ik heb nu al meer dan een maand geen nieuwe anime gekeken. Wat is er met me aan de hand?
Oh, die vond ik ook leuk, maar was bij ep6,oid, gestopt! wordt het nog wat, of blijft het zo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:40 schreef mschol het volgende:
Chihayafuru begon matig maar na eerste 2 eps ofzo wassie eigenlijk best tof
alleen dat eindetis maar goed dat er een 2de seizoen aangekondigd is...
3de seizoenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:40 schreef mschol het volgende:
Chihayafuru begon matig maar na eerste 2 eps ofzo wassie eigenlijk best tof
alleen dat eindetis maar goed dat er een 2de seizoen aangekondigd is...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er liep hier iemand rond die 30+ was, ben jij dat niet toevallig?
Awwwwwquote:
voorspelbaar.., mwha hij was niet 100% voorspelbaar, maarwel iets van 80-90%quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, die vond ik ook leuk, maar was bij ep6,oid, gestopt! wordt het nog wat, of blijft het zo voorspelbaar?
Het is verschikkelijk!quote:
Duidelijke taal... Dan zal ik die wel skippen en als ik er ooit aan denk de final ep kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
voorspelbaar.., mwha hij was niet 100% voorspelbaar, maarwel iets van 80-90%
vooral tegen het einde had ik iets van: ik had niet verwacht dat ze het uit zouden stellen tot het volgende seizoen..
maar qua verloop van het spel vond ik het eigenlijk net iets te voorspelbaar,(ik kon m'n klok
er soms op gelijk zetten helaas)
Wie heeft die gegeven?quote:
Die is van "QB, the alien cat pimp".quote:
Mijn mede-QB-verslaafde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wie heeft die gegeven?
[..]
Die is van "QB, the alien cat pimp".
moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ondanks de grote voorspelbaarheid heb ik mij er goed mee kunnen amuseren (maar wel heel irritant dat er dus nog een seizoen komtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Duidelijke taal... Dan zal ik die wel skippen en als ik er ooit aan denk de final ep kijken.
Stelletje uitmelkers...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ondanks de grote voorspelbaarheid heb ik mij er goed mee kunnen amuseren (maar wel heel irritant dat er dus nog een seizoen komt)
wat de volgende anime wordt weet ik nog niet.. er was er 1 met majohng
misschien dat ik die een 2de kans moet geven..
mja.. hoewel ze de serie best een paar episode hadden in kunnen korten hadden ze waarschijnlijk te weinig afleveringen over gehouden om naar de uiteindelijke conclusie toe te gaan.. (en ik heb een zeer sterk voorgevoel dat ik weet hoe de boel gaan eindigen.. tenzij er een big plottwist komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |