Feli Feliquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aww yeah, vanavond chinees eten, paps en mams zijn 20 jaar getrouwd dus lekker chinees
Leuk!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben hier terecht gekomen in de sushihemel![]()
Leve mijn vriendinnen die allemaal van sushi houden
Of een meisje sushi lust of niet kan me dus echt aan m'n anus oxiderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Thanks
En Klipnaps vriendinnen zijn dus allemaal potentiële future waifu's, want vrouwen die rauwe vis eten is altijd +1.
Net alsof mij het wel wat uitmaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of een meisje sushi lust of niet kan me dus echt aan m'n anus oxideren
Hmm, ik vind het altijd wel heel aantrekkelijk als een meisje intelligent is. Ook moet ze er een beetje normaal en verzorgd uitzien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net alsof mij het wel wat uitmaaktZolang ze maar niet altijd loopt te zeiken, wordt dus een lastige zoektocht
En hoe lang zijt gijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind het belangrijk dat ze niet langer dan ik zijn, ik ben bang voor vrouwen die langer dan ik zijn
Mwah, lengte maakt me eigenlijk vrij weinig uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind het belangrijk dat ze niet langer dan ik zijn, ik ben bang voor vrouwen die langer dan ik zijn
1.83 - 1.85, weet het niet meer zeker.quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
1.83 - 1.85, weet het niet meer zeker.
Jij dacht zeker dat ik 1.65 ofzo was hequote:
Nee, maar je zei geen vrouwen die langer zijn dan jij. dat zou dan ook meteen 1.86+ zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat ik 1.65 ofzo was he
Naja, 1.86 is geen probleem, maar >1.90 vind ik wel engquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, maar je zei geen vrouwen die langer zijn dan jij. dat zou dan ook meteen 1.86+ zijn.
Een vriendin die naar mij zou willen luisterenquote:
Likken??quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriendin die naar mij zou willen luisteren
Of die ik ook zou kunnen helpen met haar issues
Knuffelen
Kusjes
Een meisje waar Robin een interessante conversatie mee kan hebben. Voor ZO'N vrouw moet je pas echt uitkijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Knuffelen
Kusjes
Oh, en natuurlijk een meisje waar je interessante conversaties mee kan hebben.
Oh.?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een meisje waar Robin een interessante conversatie mee kan hebben. Voor ZO'N vrouw moet je pas echt uitkijken.
Is zo'n revo chick niet wat voor je?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Knuffelen
Kusjes
Oh, en natuurlijk een meisje waar je interessante conversaties mee kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |