Wat is er mis met Hadena?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb Commie, is prima. Als je maar niet die van Hadena neemt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig, ik denk niet dat de mods het op prijs stellen als ik het plaatje direct toon.
Man ik ben verveeld.Ik ben 20 en heb de link gevolgd. Verder denk ik niet dat er veel mods in dit topic komen. Behalve Lithia, maar Lithia is oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef Arashimashou het volgende:
hahah ik ben 17 en klikteSPOILER: Zeer viessss, 21+ Kyuubei haatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadena is opzich oke maar niet voor Sankarea. Commie en Eveyuu zijn beter én betere kwaliteit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hadena?
[..]
Ik ben 20 en heb de link gevolgd. Verder denk ik niet dat er veel mods in dit topic komen. Behalve Lithia, maar Lithia is oké.
Hadena is nooit oké. Het Engels dat ze gebruiken is haast geen Engels meer te noemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hadena is opzich oke maar niet voor Sankarea. Commie en Eveyuu zijn beter én betere kwaliteit.
Ah. Maar kijk jij ook Accel World?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hadena is nooit oké. Het Engels dat ze gebruiken is haast geen Engels meer te noemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mom ook echt met hoofdletter. WTF
[ afbeelding ]
I got behind it. Niet "I've got behind it".
[ afbeelding ]
Affect, niet effect!
Etc. etc.
SGP is rechts!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gok op een gereformeerde chick.
Rechts-conservatief is kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rechts-conservatief is kutIk zag tijdens ''zendtijd voor de politieke partijen'' dat een VROUW zat te praten tijdens het sgp filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu? noppesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hoera!![]()
Wat kijk jij eigenlijk momenteel?
Oh nee he! Bel de instanties.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zag tijdens ''zendtijd voor de politieke partijen'' dat een VROUW zat te praten tijdens het sgp filmpje!
Kun je niet gewoon douchegel gebruiken... goed vermengd met water?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb een probleem, moet morgen om 7 uur bij de tandarts zijn, maar heb geen scheerschuim meer thuis en heb een baard die ik 5-6 dagen te lang heb laten groeienBeetje te laat om bij mn buren aan te kloppen, laatste hoop zijn mijn oom en tante die ik nu ga bellen.
dat is de enige die ik in dat lijstje ken. Als je zin heb in een giga emo serie is dat een aanrader.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nu? noppes
ik zit te twijfelen tussen:
Kimi ni Todoke
Ro-Kyu-Bu!
Kemonozume
Sankarea
Lekker boeiend, een dag extra maakt toch niet uit? Alsof die tandarts zich eraan zal storen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb een probleem, moet morgen om 7 uur bij de tandarts zijn, maar heb geen scheerschuim meer thuis en heb een baard die ik 5-6 dagen te lang heb laten groeienBeetje te laat om bij mn buren aan te kloppen, laatste hoop zijn mijn oom en tante die ik nu ga bellen.
PVV is lekker wil je zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
VVD is ook kut.
[..]
Kun je niet gewoon douchegel gebruiken... goed vermengd met water?
Overigens... een klassieker, voor diegenen die 'm nog niet kennen:
(Gay inside)
Ik ben er ooit aan begonnen, maar ik las op internet dat het inderdaad een emo-serie isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat is de enige die ik in dat lijstje ken. Als je zin heb in een giga emo serie is dat een aanrader.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh nee he! Bel de instanties.
Grappig is dat de site van het gereformeerd dagblad op zondag gesloten is. Net als de site van de SGP volgens mij
PVV is helemaal bagger. Maarja, iemand moet de vroegere cd' ers te woord kunnen staan.quote:
Dat en ook nog eens over the top van de mount everest.quote:[..]
Ik ben er ooit aan begonnen, maar ik las op internet dat het inderdaad een emo-serie is
PVV is een blok aan het been. Maar goed, de leiding heeft haar nog nodig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PVV is lekker wil je zeggen![]()
[..]
Ik ben er ooit aan begonnen, maar ik las op internet dat het inderdaad een emo-serie is
Liever Wilders dan een andere malloot, die nog achterlijkere dingen gaat scanderen dan wat Wilders al doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
PVV is een blok aan het been. Maar goed, de leiding heeft haar nog nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |