Zoiets jaquote:Op maandag 25 juni 2012 23:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bereid je maar voor...
[ afbeelding ]
...hier zijn ze weer hoor!
Zet je microfoon op in bf3 en scheld Duitse jochies van 12 uit tot ze huilen.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hmm, nog ff battlefield 3.. of toch maar FMA:B gaan kijken..
Waz met jou.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zet je microfoon op in bf3 en scheld Duitse jochies van 12 uit tot ze huilen.
Ik speel toevallig tegen ene ''ichliebebraadworst98''quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zet je microfoon op in bf3 en scheld Duitse jochies van 12 uit tot ze huilen.
MOLOTOV RIBBENTROPPACT OTTO VON SCHWARZENEGGER DRIES ROELVINK BILDERBERG ANDRE ROUVOET PIET PAULUSMA JOHAN BOS FRIETVORKJE AARDAPPELSCHILMESJEquote:
hmmm, dat zou wat zijn tijdens de game zelf. LALALA AFLEIDING.quote:
sounds legit.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik speel toevallig tegen ene ''ichliebebraadworst98''
jajaja haitla und so.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
MOLOTOV RIBBENTROPPACT OTTO VON SCHWARZENEGGER DRIES ROELVINK BILDERBERG ANDRE ROUVOET PIET PAULUSMA JOHAN BOS FRIETVORKJE AARDAPPELSCHILMESJE
breng 'm nou niet op ideeën.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen door middel van Skype
Moar liek euro van kok.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef Klipnap het volgende:
THOMAS JEFFERSON BURRHUS SKINNER JOHN LOCKE SILVERLADY MARIJKE ALETTA JACOBS KWARTJE VAN KOK ADOLF HITLER BLIEP TUUT
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen door middel van Skype
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:59 schreef Klipnap het volgende:
Mijn laatste post als vijftienjarige.
In zo'n kuttopic.
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
MOLOTOV RIBBENTROPPACT OTTO VON SCHWARZENEGGER DRIES ROELVINK BILDERBERG ANDRE ROUVOET PIET PAULUSMA JOHAN BOS FRIETVORKJE AARDAPPELSCHILMESJE
Help! Klipnap is kapot. En jarig. Jarig kapot!quote:Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef Klipnap het volgende:
THOMAS JEFFERSON BURRHUS SKINNER JOHN LOCKE SILVERLADY MARIJKE ALETTA JACOBS KWARTJE VAN KOK ADOLF HITLER BLIEP TUUT
QB is ook goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Moeten we nu het internet afstruinen op zoek naar shirtloze bishi's die elkaar smachtend aankijken?
Zoals onze verjaardagstraditie is?
Klipnap heeft niet echt een husbando, dus het is lastig uitzoeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Moeten we nu het internet afstruinen op zoek naar shirtloze bishi's die elkaar smachtend aankijken?
Zoals onze verjaardagstraditie is?
Dat tweede plaatje... ik had het niet gedurfd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QB SPAM BINNENKOMEND!
HAVE FUN, daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
FMA:B episode 1, doelstelling is 8 eps vannacht
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef De_Ilias het volgende:
Klopt en dat heb ik ook gedaan uiteraard. Goed dat je het zegt want ik was dat vergeten te melden.
Voordat men Brotherhood kijkt, kijk liever dan eerst gewoon de eerste seizoen. En daarna pas overgaan op brotherhood.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
1e seizoen was retesaai, dus Brotherhood mag wel beter zijn. Ik heb het wel gezien, maar dat was 2 jaar terug.
Wat was er dan zo 'saai' aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat is mijn mening he, ik vond er geen drol aan. Brotherhood is so far so good, maar dat is ook nog maar de 2e ep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |