Klipnap heeft niet echt een husbando, dus het is lastig uitzoeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Moeten we nu het internet afstruinen op zoek naar shirtloze bishi's die elkaar smachtend aankijken?
Zoals onze verjaardagstraditie is?
Dat tweede plaatje... ik had het niet gedurfd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QB SPAM BINNENKOMEND!
HAVE FUN, daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
FMA:B episode 1, doelstelling is 8 eps vannacht
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef De_Ilias het volgende:
Klopt en dat heb ik ook gedaan uiteraard. Goed dat je het zegt want ik was dat vergeten te melden.
Voordat men Brotherhood kijkt, kijk liever dan eerst gewoon de eerste seizoen. En daarna pas overgaan op brotherhood.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
1e seizoen was retesaai, dus Brotherhood mag wel beter zijn. Ik heb het wel gezien, maar dat was 2 jaar terug.
Wat was er dan zo 'saai' aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat is mijn mening he, ik vond er geen drol aan. Brotherhood is so far so good, maar dat is ook nog maar de 2e ep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |