quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
we4iognjaweriognsaerogn
JAAA! GODVERDOMME!
Je moet deze serie zien. NOG NIET NAAR BED GAAN!
Detroit Metal City. Zo absurd. Echt alleen Japanners kunnen zo iets maken.
Sorry, het kwam even in me op. Vandaar mijn enthousiasme
Oh, een anime? Dat is wel erg awesome! Ik dacht dat er alleen een manga van was uitgegeven, stond ooit eens een artikel over in een aniway. Ben erg benieuwd!quote:
In mijn pubertijd was ik een mega metalhead, dus er zal ongetwijfeld heel wat momenten van herkenning zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar DMC moet het van de humor hebben.
Haha, geweldig. Je zult het denk ik echt wel leuk vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
In mijn pubertijd was ik een mega metalhead, dus er zal ongetwijfeld heel wat momenten van herkenning zijn.
Hihi Kokoro Connect.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
om o_w even na te doen.
Transpireren, doe maar sjiek.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over op zijn laatst acht minuten van nu vertrek ik voor mijn theorie examen. En ik transpireer.
Arme jij. Succes man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over op zijn laatst acht minuten van nu vertrek ik voor mijn theorie examen. En ik transpireer.
Succes man, gaat vast wel goed komen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |