je hebt me overtuigd, Kimi ni todoke wordt et..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
PVV is helemaal bagger. Maarja, iemand moet de vroegere cd' ers te woord kunnen staan.
[..]
Dat en ook nog eens over the top van de mount everest.
Kan dat dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Liever Wilders dan een andere malloot, die nog achterlijkere dingen gaat scanderen dan wat Wilders al doet.
Het grappige is dat Geert Wilders er denk ik hele andere standpunten op nahoudt dan dat hij eigenlijk verkondigt. Zijn favoriete politicus is ook Thatcher, dat past totaal niet bij zijn huidige beleid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
PVV is een blok aan het been. Maar goed, de leiding heeft haar nog nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 23:52:47 ]
Gadver, Thatcher zijn voorbeeld? Ik hoop dat hij zich daar niet aan vasthoudt. Vies mens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het grappige is dat Geert Wilders er denk ik hele andere standpunten op nahoudt dan dat hij eigenlijk verkondigt. Zijn favoriete politicus is ook Thatcher, dat past totaal niet bij zijn huidige beleid.
Wilders is achterlijker bezig dan fortuin, dus dat zal me dan ook niks verbazen als de opvolger nog achterlijker is.quote:
Daarmee zeg je dat Fortuyn achterlijk bezig is geweest?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wilders is achterlijker bezig dan fortuin, dus dat zal me dan ook niks verbazen als de opvolger nog achterlijker is.
Sterkte en succes!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt me overtuigd, Kimi ni todoke wordt et..
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gadver, Thatcher zijn voorbeeld? Ik hoop dat hij zich daar niet aan vasthoudt. Vies mens.
http://www.volkskrant.nl/(...)iefd-op-Israel.dhtmlquote:Wilders heeft Ariel Sharon, samen met de Britse oud-premier Margaret Thatcher (Iron Lady), als een van zijn voorbeelden genoemd.
Fortuin was een slimme knakker, maar zijn ideeën vond ik nogal achterlijk, ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dat Fortuyn achterlijk bezig is geweest?
Oke.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Fortuin was een slimme knakker, maar zijn ideeën vond ik nogal achterlijk, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke.DIE OPASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem was het wel mooi om dat verzuurde gezicht van Melkert te zien in die debatten. Zijn ideeën waren inderdaad niet al te goed doordacht, maar hij heeft de politiek wel heel anders gemaakt dan dat het nu is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Fortuin was een slimme knakker, maar zijn ideeën vond ik nogal achterlijk, ja.
Heb je Madoka trouwens al gezien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 'm meteen kopen en elke dag dragen!
Nee, maar afgaande van de trailer lijkt het me een tienermeisje serie...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je Madoka trouwens al gezien?
Schijn bedriegt, dude.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, maar afgaande van de trailer lijkt het me een tienermeisje serie...
Net als deze serie.
Eerder een serie voor oude neckbeardsquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, maar afgaande van de trailer lijkt het me een tienermeisje serie...
Net als deze serie.
Juist! Op dat punt heeft hij wel goed werk verricht, maar verder.... Om maar niet te spreken over Nawijn...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem was het wel mooi om dat verzuurde gezicht van Melkert te zien in die debatten. Zijn ideeën waren inderdaad niet al te goed doordacht, maar hij heeft de politiek wel heel anders gemaakt dan dat het nu is.
Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat hij populisme gangbaar heeft gemaakt in de normale politiek. Of bepaalde taboes heeft doorbroken die nu gewoon besproken kunnen worden.
Sorry, deze is echt een aparte post waard... Kom hem namelijk net tegen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Juist! Op dat punt heeft hij wel goed werk verricht, maar verder.... Om maar niet te spreken over Nawijn...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sorry, deze is echt een aparte post waard... Kom hem namelijk net tegen...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=381487&aid=7]Klipnap Gefeliciteerd[/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |