Huh?quote:
Ik lig in bedquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef mschol het volgende:
waarom verdwijnt iedereen zo vroeg in z'n bed?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
BAH, zere buikKan niet slapen, dan maar FMA:B
Kijk goed!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me hierbij moet voorstellen.
Heb ik nooit gehad 7 jaar geleden!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boh, ben fucking zenuwachtig voor die uitslag morgen, heb echt geen zin in een herkansing..
maak er wat vanquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boh, ben fucking zenuwachtig voor die uitslag morgen, heb echt geen zin in een herkansing..
Tja, ik zat met medische toestanden dus neem het mezelf niet kwalijk, mijn ouders gelukkig ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad 7 jaar geleden!!
Ik koop genoeg taart voor alle frequente bezoekers van dit topic als ik slaagquote:
Spannend joh! Ik krijg morgen mn herkansing-cijfer wel te horen, maar ik ben toch al geslaagd, dus het boeit me niet zo heel veelquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Per post versturen dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, ik zat met medische toestanden dus neem het mezelf niet kwalijk, mijn ouders gelukkig ook niet.
[..]
Ik koop genoeg taart voor alle frequente bezoekers van dit topic als ik slaag
Hoop dat je er wat van hebt kunnen maken!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:24 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Spannend joh! Ik krijg morgen mn herkansing-cijfer wel te horen, maar ik ben toch al geslaagd, dus het boeit me niet zo heel veel
haha i know right?! Ik had je nog gevraagd hoe het met je hond ging, maar ik kreeg nooit antwoord =(quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoop dat je er wat van hebt kunnen maken!Ik weet nog wel dat wij 's nachts het examen topic vol hadden geslowchat
Die heeft heel veel geluk gehad, want als ik hem die nacht niet de hele tijd had laten drinken was die waarschijnlijk dood gegaan in zijn slaap. Hij had een infectie in de luchtwegen, en die was zo heftig dat zijn lichaamstemperatuur steeg tot 40.8, wat ook dodelijk had kunnen zijn. Het continu geven van water heeft hem gered.quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:27 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha i know right?! Ik had je nog gevraagd hoe het met je hond ging, maar ik kreeg nooit antwoord =(
Seriously? Ahh gelukkig joh, jeetje..quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die heeft heel veel geluk gehad, want als ik hem die nacht niet de hele tijd had laten drinken was die waarschijnlijk dood gegaan in zijn slaap. Hij had een infectie in de luchtwegen, en die was zo heftig dat zijn lichaamstemperatuur steeg tot 40.8, wat ook dodelijk had kunnen zijn. Het continu geven van water heeft hem gered.
Ja, hij heeft, net als ik, ook al zijn hele (korte) leven pech. Darm infectie, allergische reactie, bronchoscopie, long foto's.. Heeft me mijn vakantie dit jaar gekost, maar hij is het wel waardquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Seriously? Ahh gelukkig joh, jeetje..
ahh wat lief!quote:Op woensdag 27 juni 2012 02:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, hij heeft, net als ik, ook al zijn hele (korte) leven pech. Darm infectie, allergische reactie, bronchoscopie, long foto's.. Heeft me mijn vakantie dit jaar gekost, maar hij is het wel waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |