abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113372483
quote:
Rabobank dreigt wielersponsoring stop te zetten

Rabobank overweegt te stoppen met wielersponsoring als de naam van de bank telkens weer in een kwaad daglicht wordt gezet. Dat heeft bestuursvoorzitter Bert Bruggink van de Rabobank gezegd. Hij deed dat toen hij zijn handtekening zette onder een vernieuwde samenwerking voor vier jaar met de Nederlandse wielerbond KNWU.

Het is de eerste keer dat een topman van de bank openlijk spreekt over de stopzetting van de wielersponsoring. Rabobank kwam de afgelopen maanden een paar keer negatief in het nieuws door de 'affaire Rasmussen' en publicaties over dopinggebruik in de periode voor 2007.

'Als sponsoring alleen maar negatieve reacties oplevert, moet je serieus gaan kijken of je daar wel mee verder wilt', waarschuwde de topman in het AD. Die zei dat er voor het eerst tot in de top van bedrijf discussie was over de wielersponsoring.

Maar uit onderzoek blijkt dat de Nederlanders nog steeds achter de wielerploeg staan en daarom gaat de ploeg door.

De Nederlandse bank heeft met de wielerploeg nog een overeenkomst tot 2016.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 juni 2012 @ 17:33:49 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113373488
Wel goed dat ze dat niet gedaan hebben toen er zo'n ophef was en gewoon rustig zijn gebleven en nu met dit logische bericht komen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_113378943
Voor zower ik weet heeft de Rabobank nooit de problemen ontkent. Rasmussen faalde in zijn where-abouts en ook het tolerantiebeleid aangaande doping in de periode voor 2007 is nooit ontkend, maar afgedaan als 'dat was voor onze tijd'. Mag je als publiek daar dan geen mening over hebben? Moet je dat alles slikken omdat het bedrijf anders de stekker uit de Nederlandse wielersport trekt?

De feiten liggen er. In Duitsland zou het team al lang totaal gefileerd zijn door de media én het publiek. Hier te lande heeft op uitzondering van een sensatiejournalist na er nooit een haan naar gekraaid. Beetje overbodig om het publiek dan 'zwijggeld' voor te stellen als het toch al z'n bek houdt. :@
pi_113380210
Als de naam van een sponsor wordt geschaad, dan heeft die het recht om de stekker eruit te trekken. Heeft verder niets te maken of dat de media / publiek zijn mond houdt, of de toekomst van het team, maar puur uit eigen belang. Niet zo moeilijk toch?
pi_113395798
De enige 'journalist' die zich in Nederland bezig houdt met het imago en de eventuele vuile spelletjes van Rabo is :') Raymond Kerckhoffs :') toch?
pi_113399271
http://www.telegraaf.nl/t(...)l_naar_Spelen__.html

quote:
KERKRADE - Robert Gesink heeft toch besloten om zich beschikbaar te stellen voor de Olympische Spelen. In eerste instantie vreesde de Varssevelder dat het parcours in Londen te vlak was en te veel op het lijf van de sprinters was geschreven.

"Ik hoor nu steeds meer kenners die benadrukken dat het toch een zware wedstrijd is. De klim naar Box Hill is te vergelijken met Camerig en als je die negenmaal op moet, zal dat de wedstrijd zeker hard maken. Dat heeft me doen besluiten om toch terug te komen op mijn eerdere besluit.”
Lars Boom

Gesink is bereid in Londen in dienst van de ploeg te rijden. "Ik heb dat ook op het NK in Kerkrade gedaan. Lars Boom was daar beter dan ik en dan heb ik er geen probleem mee om me weg te cijferen. Verder denk ik dat ik na de Tour in een goede vorm in Londen aan de start kan verschijnen. Zo zag je de afgelopen jaren dat de beste renners uit de Tour een week later ook altijd de koers in San Sebastian kleurden. Ik hoop dat bondscoach Leo van Vliet me alsnog opneemt in de selectie.”
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:20:21 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_113400634
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef rubbereend het volgende:
Wel goed dat ze dat niet gedaan hebben toen er zo'n ophef was en gewoon rustig zijn gebleven en nu met dit logische bericht komen.
Ze zijn inmiddels ook ongeveer de langszittende sponsor van allemaal. Als ik de tour van '96 erbij pak zit verder alleen Lotto nog in één of andere reincarnatie in het peloton.

En Lampre was er vanaf '91 bij, maar in die jaren eventjes niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:16:52 #9
14505 OProg
A Life in Music
pi_113403648
De zaak Hoogerland van vorig jaar loopt ook nog steeds.

http://www.nu.nl/sport/28(...)compensatie-val.html

Ben benieuwd om hoeveel geld het gaat. Sneu dat ze dit niet gewoon af kunnen handelen. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:11:51 #10
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_113405908
quote:
lijkt me toch dat er betere kandidaten zijn dan gesink..
Wat doe ik hier?
pi_113406068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef tdrone het volgende:

[..]

Maar hij gaat wel: Westra, Terpstra, Boom, Gesink en Langeveld. Terpstra en Westra rijden tijdrit, lees ik net op twitter.
pi_113406201
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maar hij gaat wel: Westra, Terpstra, Boom, Gesink en Langeveld. Terpstra en Westra rijden tijdrit, lees ik net op twitter.
Benieuwd naar Terpstra in tijdrit, vaak toch wat beter in niet te lange tijdritten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_113412391
Boom lijkt me intrinsiek de betere tijdrijder dan Terpstra, hoewel ze elkaar niet veel ontlopen. Verder is de keuze voor Gesink apart. Die rijdt dus geen Vuelta neem ik aan? Jammer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:31:25 #14
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_113414459
Ergens al iets bekend over het deelnemers-veld van Polen?
The more debt, the better
pi_113416390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:42 schreef marcodej het volgende:
Boom lijkt me intrinsiek de betere tijdrijder dan Terpstra, hoewel ze elkaar niet veel ontlopen. Verder is de keuze voor Gesink apart. Die rijdt dus geen Vuelta neem ik aan? Jammer.
Wellicht toch liever de combi Spelen-WK dan Vuelta. Denk dat de selectie van de Spelen en het WK elkaar niet zoveel zullen ontlopen.

Al weet je het bij van Vliet natuurlijk nooit.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:26:00 #16
67089 Gillingham
The horror...
pi_113421611
Vuelta-WK is vaak een uitstekende combinatie.
What's it going to be then, eh?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:43:17 #17
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_113422284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef Gillingham het volgende:
Vuelta-WK is vaak een uitstekende combinatie.
Zeker bij een iets zwaarder WK zoals dit jaar.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113451895
quote:
Fuglsang krijgt strafprogramma van Bruyneel
woensdag 27 juni 2012
Jakob Fuglsang voelt zich gestraft door teammanager Johan Bruyneel van RadioShack Nissan Trek als gevolg van zijn negatieve uitlatingen over het feit dat hij gepasseerd is voor de Tour de France en dat hij overweegt over te stappen naar de ploeg van Bjarne Riis. Tegen Ekstrabladet zegt de Deense klimmer dat Bruyneel hem te verstaan heeft gegeven dat hij geen wedstrijden uit de WorldTour rijdt. Het lijkt een manier om de renner minder aantrekkelijk te maken voor een nieuwe werkgever, zeker voor Saxo Bank-Tinkoff waar men hard op zoek moet naar coureurs met punten om de WorldTour-status te behouden. Fuglsang zal als gevolg van de maatregel niet aantreden in de Ronde van Spanje en de Ronde van Polen. In plaats daarvan rijdt hij nu de Ronde van Oostenrijk.
Misschien juist wel goed voor de punten.
pi_113452231
Nieuwe tenue Orica-GreenEdge:
pi_113452399
Lekker voor Fuglsang met z'n grote mond.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef TheArt het volgende:
Nu tenue Orica-GreenEdge:
[ afbeelding ]
Ziet er op het eerste gezicht wel mooi uit.
pi_113453563
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef TheArt het volgende:
Nieuwe tenue Orica-GreenEdge:
[ afbeelding ]
Jammer, ik vond dat overwegend groene juist wel mooi en opvallend. Er zijn al zo veel ploegen die primair de kleuren blauw en wit gebruiken.
In the coolest little capital of the world
pi_113453661
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:03 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Jammer, ik vond dat overwegend groene juist wel mooi en opvallend. Er zijn al zo veel ploegen die primair de kleuren blauw en wit gebruiken.
Inderdaad. Deze doet erg Vacansoleil aan.

Is dit niet ook al de 3e keer dat Greenedge van shirt veranderd dit seizoen?
pi_113453690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Inderdaad. Deze doet erg Vacansoleil aan.

Is dit niet ook al de 3e keer dat Greenedge van shirt veranderd dit seizoen?
Ik vind deze wel 10x mooier dan die van Vacansoleil, als je toch die vergelijking maakt.

Idd het 3e shirt dit seizoen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:52:43 #24
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_113455279
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Lekker voor Fuglsang met z'n grote mond.
Bruyneel kan ook wel een complete nazi zijn though. :')

En ik ben er heilig van overtuigd dat beide Schlecks de Tour hadden gereden én nog in de top 5 ook als ze niet onder zijn hoede waren geweest dit jaar. Wat hij met Armstrong heeft gedaan, al dan niet met doping, is knap, maar het werkt gewoon niet bij iedereen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:58:22 #25
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_113455492
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:32 schreef bjarki het volgende:
Voor zower ik weet heeft de Rabobank nooit de problemen ontkent. Rasmussen faalde in zijn where-abouts en ook het tolerantiebeleid aangaande doping in de periode voor 2007 is nooit ontkend, maar afgedaan als 'dat was voor onze tijd'. Mag je als publiek daar dan geen mening over hebben? Moet je dat alles slikken omdat het bedrijf anders de stekker uit de Nederlandse wielersport trekt?

De feiten liggen er. In Duitsland zou het team al lang totaal gefileerd zijn door de media én het publiek. Hier te lande heeft op uitzondering van een sensatiejournalist na er nooit een haan naar gekraaid. Beetje overbodig om het publiek dan 'zwijggeld' voor te stellen als het toch al z'n bek houdt. :@
Als publiek 'moet' je niks. Iedereen heeft het recht om kritiek uit te oefenen op de Raboploeg, maar ook om 'alles te slikken' als ze dat liever willen. Persoonlijk kan het me geen ruk schelen dat er een relatief tolerant dopingbeleid was halverwege de jaren '00, want dat was overal. Je maakt me niet wijs dat ze bij Phonak niet wisten dat Landis stijf stond van de dope, of bij Astana wat er allemaal aan de hand was, of weet ik veel waar allemaal. En trouwens, zo tolerant was het nu ook weer niet, want toen puntje bij paaltje kwam is Rasmussen wel ontslagen zónder positieve test. Wat overigens nog wel de domste zet van allemaal bleek, imagotechnisch gezien.

Ik vind het juist tof als ze wél gewoon doorgaan. De wielersport heeft deels terecht en deels onterecht een slechte naam gekregen op het gebied van doping en Rabobank heeft zich er toch maar mooi doorheen geslagen. Ze hebben nu een mooi, vermoedelijk schoon team (-klopt af-) waarmee ze een goede Tour kunnen rijden. Die laffe Duitsers hebben daarentegen alles wat met wielrennen te maken heeft afgezworen met als gevolg dat er bijna geen goede Duitse renners meer zijn, afgezien van een handjevol sprinters die zijn vertrokken naar het buitenland. Nee, geef mij dan de Rabo-mentaliteit maar.
pi_113462817
quote:
Rabobank Vrouwenploeg neemt afscheid van Monique van der Vorst
27.06.2012 - WIELRENNEN
Monique van der Vorst vertrekt met onmiddellijke ingang bij Rabobank Women Team.

De Rabobank Vrouwenploeg (foto) neemt per 1 juli afscheid van Monique van der Vorst. Het medisch kader van de ploeg heeft haar geadviseerd niet aan wielerwedstrijden deel te nemen, de ploeg neemt dat advies over. Daarmee vervalt het traject om Van der Vorst op te leiden tot wielrenster en heeft het geen zin meer haar in de ploeg te houden. Rabobank zorgt voor een goede afwikkeling en ondersteuning. Het besluit is in goed overleg met Van der Vorst en haar management genomen.
pi_113471546
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik vind deze wel 10x mooier dan die van Vacansoleil, als je toch die vergelijking maakt.

Idd het 3e shirt dit seizoen.
mag dat zomaar? QuickStep mocht dat toch niet bij de RvV vorig jaar?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_113473799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef marcodej het volgende:

[..]

Kan ze het weer in haar rolstoel gaan proberen :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juni 2012 @ 19:59:07 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113476255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef tdrone het volgende:

[..]

prima keuze, wil zich opofferen, en kan dergelijke wedstrijden prima aan.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_113477618
quote:
Bertagnolli loopt tegen de lamp met bloedpaspoort

Geplaatst op woensdag 27 juni 2012 om 18:40 door redactie.

foto: Sirotti

Leonardo Bertagnolli kan een schorsing verwachten nadat er onregelmatigheden zijn geconstateerd in zijn bloedpaspoort. De internationale wielerunie UCI meldt vandaag dat het een procedure gaat starten.

De 34-jarige Italiaan kwam de voorbije maanden uit voor Lampre. Bertagnolli stopte na het Italiaans kampioenschap afgelopen weekend. Een overwinning in de Clasica San Sebastian in 2007 is zijn grootste wapenfeit.
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:27:39 #31
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_113481482
Net eens de 3e etappe van de eneco tour nader bekeken.
Daar moeten volgens mij wel wat motards of voorrijders verdwalen.

Kijk en huiver:
Vanaf de Start in Riemst gaat men via een lus
(Letterlijk omschreven in de routebeschrijving: om langs een locatie van Eneco zonnepanelen te rijden :') )
Vervolgens richting Genk om daar de start finish lijn te passeren.
En dan heeft men pas de 1e 40km gehad.
Aansluitend in een rechte lijn richting Maastricht waar men 1,5ronde over het WK parcours rijdt. 8)7
Dan in zuidelijke richting om via Eijsden en Visè richting de Hallembaye te gaan.
Daar boven gekomen rijdt men in een rechte lijn richting..... Startplaats :X
Vervolgens rijdt men de 1e 40km nog eens exact hetzelfde als in het begin.

Voor degene die dan de weg nog niet zijn kwijt geraakt maakt men in Genk nog een lokale ronde voor men finisht O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjoerd102 op 27-06-2012 22:23:22 ]
Net efkes anges
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juni 2012 @ 21:34:37 #32
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113481945
:D _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:39:46 #33
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_113502948
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Vraag me af of de beslissing om te stoppen na het Italiaans Kampioenschap al genomen was voor de fuzz rond het onderzoek naar de biologische paspoorten ontstond. Al zou hij nu schuldig bevonden worden, hij fietst toch niet meer.

De hoorzitting van Scarponi is uitgesteld tot na de tour. Scarponi heeft al eens een tijdje aan de kant gezeten, mocht hij weer schuldig worden bevonden dan betekent dat het einde van de professionele carrière van Scarponi.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_113504431
Nieuwe Garmin-shirt (oud vs nieuw):

>
  donderdag 28 juni 2012 @ 12:20:43 #35
67089 Gillingham
The horror...
pi_113504842
Wat is dat toch tegenwoordig met die veelheid aan shirtwissels tijdens het seizoen? (O.K. een extra sponsornaam deze keer, maar dat is niet altijd het geval.)
pi_113505902
Valt wel mee toch? GreenEdge dan nu, en ik kan me Cervelo herinneren met witte ipv zwarte shirts ivm de zomerhitte, maar meestal is het toch wel een sponsorwijziging. Vind het wel leuk, een beetje afwisseling, al vind ik het 'oude' Garmin-shirt mooier.
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:56:37 #37
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_113514896
Ook Saxobank heeft nieuwe shirts.
Straks rondje met de motor gaan touren en langs enkele hotels gereden.
In Lanaken zaten Garmin, Saxobank en Lampre.
Reclamekaravaan zit in Novotel Maastricht.
Foto's volgen in Tour de France Topic.
Net efkes anges
pi_113517812
quote:
Pozzato waarschijnlijk niet naar Spelen
28/06/12, 15:42
© afp.

De Italiaanse wielrenner Filippo Pozzato kan waarschijnlijk niet zijn opwachting maken bij de Olympische Spelen in Londen. De aanklager van het antidopingbureau in zijn land wil hem voor een jaar schorsen vanwege zijn banden met de omstreden arts Michele Ferrari, de voormalige dokter van de Amerikaan Lance Armstrong.

Volgens de regels van het Italiaanse olympisch comité (CONI) mag een sporter die wordt verdacht van het gebruik van verboden middelen, niet naar de Spelen. Waarschijnlijk komt er voor de start van de Spelen op 27 juli geen duidelijkheid in de zaak van Pozzato. De 30-jarige renner wil echter wel graag naar Londen.
Was dat nieuws over die mogelijke schorsing al eerder bekend? Er zijn toch veel meer (nu nog actieve) renners die Ferrari als dokter hadden? Al zijn ze in Italië de laatste jaren wel strenger dan in andere landen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2012 16:58:21 ]
pi_113518515
L.L. Sanchez bijgetekend tot en met 2014 bij Rabobank :)
pi_113518652
Wat is dat nou met Pozzato? :')

Hij is toch nooit betrapt op doping of gekke bloedwaarden?
pi_113520800
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:16 schreef ItaloDancer het volgende:
L.L. Sanchez bijgetekend tot en met 2014 bij Rabobank :)
Opvallend, enigzins onverwacht toch.
pi_113523327
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:09 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Opvallend, enigzins onverwacht toch.
Vind het een goede zet van Rabo, dit jaar gaat het aanzienlijk beter na zijn aanpassingproblemen die hij vorig jaar had. Toch vrijwel de enige die dit jaar aansprekende overwinningen heeft geboekt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:23:40 #43
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_113523579
Ploegenpresentatie voor tour nu op Eurosport.
Rabobank krijgt het weer klaar om de renners kris kras door elkaar te zetten.
Leuk als de speaker ze in andere volgorde voorleest
Net efkes anges
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:24:57 #44
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_113526423
LL Sanchez is ook een van de weinige echte afmakers bij Rabo. En het is een renner die zelfs als hij niet echt goed in vorm is, nog gewoon een ritzege kan pakken. Dat is nooit vervelend natuurlijk. Daarbij heeft hij vorig jaar (ondanks slecht rijden) en dit jaar de ploeg al behoorlijk wat wind uit de zeilen genomen door wat (redelijk) belangrijke zeges binnen te halen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 01:46:37 #45
14505 OProg
A Life in Music
pi_113542809
Rabo mag gewoon dolblij zijn dat ze hem hebben...
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_113543049
Het ligt er maar net aan wat hij betaald krijgt. Ik vermoed de hoofdprijs en dat is voor een rittenkapertje in mijn ogen veel te veel.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 02:13:45 #47
14505 OProg
A Life in Music
pi_113543144
Tuurlijk. Zal wat zijn, maar je kan ze ook optellen die in feite geen platte prijs halen en ook niet nuttig als knecht rondrijden in serieuze wedstrijden. Die krijgen ook salaris en daar schiet je onder aan de streep helemaal niks mee op.
pi_113546891
In o.a. California zag ik toch ook een behoorlijk waardevolle knecht Sanchez. Als ie dat ook in de Tour kan ^O^
pi_113547280
Dit jaar is bij Rabo niemand meer zijn geld waard dan LLS.
pi_113547539
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 02:13 schreef OProg het volgende:
Tuurlijk. Zal wat zijn, maar je kan ze ook optellen die in feite geen platte prijs halen en ook niet nuttig als knecht rondrijden in serieuze wedstrijden. Die krijgen ook salaris en daar schiet je onder aan de streep helemaal niks mee op.
Lars Boom...
  vrijdag 29 juni 2012 @ 10:13:46 #51
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_113547583
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 10:02 schreef Steven184 het volgende:
Dat zal nog moeten blijken. We zijn nu ongeveer op de helft van het seizoen. Als Gesink straks een top 5 stek in de Tour weet te bemachtigen worden Knebel en consorten door de vaderlandse pers op handen gedragen. Falen de Nederlanders dan wordt er naar LLS gekeken om de rabo-eer te redden met een etappezege. Daarnaast, Gesink heeft wel de Ronde van Californië gewonnen.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_113550263
Ik vind het huidige Garmin shirt mooier.
pi_113556637
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 10:13 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Dat zal nog moeten blijken. We zijn nu ongeveer op de helft van het seizoen. Als Gesink straks een top 5 stek in de Tour weet te bemachtigen worden Knebel en consorten door de vaderlandse pers op handen gedragen. Falen de Nederlanders dan wordt er naar LLS gekeken om de rabo-eer te redden met een etappezege. Daarnaast, Gesink heeft wel de Ronde van Californië gewonnen.
Ik mag hopen dat je begrijpt dat het gaat over het seizoen tot nu toe. Ik kan niet in toekomst kijken.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 14:27:48 #54
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_113557519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ook Saxobank heeft nieuwe shirts.
Straks rondje met de motor gaan touren en langs enkele hotels gereden.
In Lanaken zaten Garmin, Saxobank en Lampre.
Reclamekaravaan zit in Novotel Maastricht.
Foto's volgen in Tour de France Topic.
ah dat verklaart waarom ik een tourbusje zag in maastricht gisteren
Wat doe ik hier?
pi_113558695
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 10:02 schreef Steven184 het volgende:
Dat wil niet zeggen dat er niet een betere haalbaar is voor wat hij ongeveer betaald zal krijgen.
pi_113559061
Ik zou de hele Tour op kop rijden
pi_113566210
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:54 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat er niet een betere haalbaar is voor wat hij ongeveer betaald zal krijgen.
Die dan vervolgens in dienst van Rabo geen deuk in een pakje boter rijdt.
pi_113567488
Vos wint eerste etappe Giro Donne

quote:
Marianne Vos heeft de eerste rit in de Ronde van Italié gewonnen.

De renster van Rabobank versloeg in de etappe van Napoli naar Terracina over 139,1 kilometer de Amerikaanse Shelley Olds en Giorgia Bronzini uit Italië in de massasprint.

De 25-jarige Vos werd vorig jaar de eerste Nederlandse die de Giro Donne wist te winnen. Ze imponeerde toen door maar liefst vijf etappezeges te boeken.
Feel free to ignore my comments.
pi_113567550
quote:
Haar blessure heeft dus niet heel veel invloed gehad, als ze dit nu weer kan.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_113567700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef Felagund het volgende:

[..]

Een goed getraind sportlijf heelt natuurlijk snel. :)
pi_113567819
Nu lukt het haar dus wel om Bronzini te verslaan. :'(
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:37:42 #62
67089 Gillingham
The horror...
pi_113573651
Tour of Qinghai Lake een HC koers met dit deelsnemersveld is een aanfluiting. Is ook niet zo handig om een koers die niet gevestigd is groot proberen te maken tijdens de Tour.
pi_113575281
Dit uit zijn mond _O-
f_cancellara twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 22:15:59 Legendery #BorisBecker is talking sounds funny his english.... reageer retweet
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:28:29 #64
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_113579021
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:48 schreef Felagund het volgende:

[..]

Met een gebroken sleutelbeen kun je fietsen.
Meet een gebroken been niet.
Net efkes anges
  zaterdag 30 juni 2012 @ 03:04:21 #65
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_113585033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit uit zijn mond _O-
f_cancellara twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 22:15:59 Legendery #BorisBecker is talking sounds funny his english.... reageer retweet
_O-
pi_113589326
Grote kans dat Zwolle finishplaats wordt in de Ronde van Spanje 2015

Bron: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=146805
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_113590235
Vos wint ook de tijdrit in de Giro Donne.
pi_113590318
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit uit zijn mond _O-
Geinige woordvolgorde ook. :D
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_113590569
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:42 schreef marcodej het volgende:
Vos wint ook de tijdrit in de Giro Donne.
En met behoorlijk verschil. Over 7,2 km. 5 sec. sneller dan Hughes en 12 sec. sneller dan Arndt.
pi_113590785
quote:
Door de afwezigheid van Alberto Contador en Andy Schleck heeft dit jaar opeens iedereen kans om de Tour de France winnen. Vooral Rabo-routinier Bram Tankink heeft moeite met de onverwachte favorietenrol. De vraag is of de routinier de druk aan kan.
http://www.speld.nl/2012/(...)e-met-favorietenrol/
pi_113590860
:D
pi_113591037
Album top 100 2024
pi_113640166
Haha, die reportage met Kittel net.

Vertelt dat hij aangetrokken was als loods van Van Hummel. In de derde etappe die hij voor Skil reed door Van Hummel werden de rollen omgedraaid om Kittel te laten ervaren hoe een sprinttrein werkt. Vervolgens wint Kittel meteen die etappe...
  zondag 1 juli 2012 @ 19:51:20 #74
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_113640263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:06 schreef kawotski het volgende:
Grote kans dat Zwolle finishplaats wordt in de Ronde van Spanje 2015

Bron: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=146805
Mijn geboorteplaats!
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_113641562
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:48 schreef wimderon het volgende:
Haha, die reportage met Kittel net.

Vertelt dat hij aangetrokken was als loods van Van Hummel. In de derde etappe die hij voor Skil reed door Van Hummel werden de rollen omgedraaid om Kittel te laten ervaren hoe een sprinttrein werkt. Vervolgens wint Kittel meteen die etappe...
Mooi inderdaad!

Het Zuid-Afrikaanse MTN zal poging doen volgend jaar PCT te worden.
pi_113651853
Morgen slecht wielernieuws in de Telegraaf. Zou niet dopinggerelateerd zijn.
pi_113652352
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 22:59 schreef marcodej het volgende:
Organisatie van de Dorpenomloop Rucphen in grote financiële problemen heb ik vernomen.
pi_113652355
quote:
Stoppende wielersponsor misschien? Kan mij anders niets voorstellen wat je onder slecht wielernieuws moet verstaan.
Album top 100 2024
  zondag 1 juli 2012 @ 23:08:57 #79
67640 SaintOfKillers
pi_113652461
quote:
Devolder heeft bijgetekend?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113652880
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:07 schreef Felagund het volgende:

[..]

Stoppende wielersponsor misschien? Kan mij anders niets voorstellen wat je onder slecht wielernieuws moet verstaan.
Zoiets zal het wel zijn inderdaad.
pi_113652993
In ieder geval voor het ontbijt morgenochtend gelijk in m'n ochtendjas naar de sigarenboer om een Telegraaf te halen.
pi_113653860
quote:
Rabobank was slechts 5e en 7e vandaag @RaymondKerckhoffs?
pi_113653914
quote:
5s.gif Op zondag 1 juli 2012 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Devolder heeft bijgetekend?
Leo van Vliet heeft zich vergist en stuurt toch een andere selectie naar de spelen?
Album top 100 2024
  zondag 1 juli 2012 @ 23:43:19 #84
67089 Gillingham
The horror...
pi_113654361
quote:
Telegraaf wordt sponsor van nieuwe wielerploeg?
pi_113654977
quote:
Michael Boogerd gaat nog meer TVspelletjes doen?
Neil LOVES Carrots!
pi_113654994
Telegraaf door crisis genoodzaakt te bezuinigen op wielerredactie.
Dat moet hem zijn. Wat eigenlijk goed nieuws is voor iedereen behalve Ray.
pi_113656010
"Brekend"

:')
pi_113661555
En? Al nieuws?
pi_113661800
raykerckhoffs twitterde op maandag 02-07-2012 om 06:48:09 Tirreno - Adriatico al enkele jaren in grote financiële problemen. Aquarone: onzeker of ta volgend jaar nog op kalender staat. reageer retweet
  maandag 2 juli 2012 @ 08:23:42 #90
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_113661990
http://www.telegraaf.nl/telesport/wielersport/12471985/__Tirreno-Adriatico_in_gevaar__.html

MSR en Lombardije op een zondag, snap niet waarom dat niet al eerder is gebeurd.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 2 juli 2012 @ 08:55:10 #91
14505 OProg
A Life in Music
pi_113662283
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 08:23 schreef Sheepcidus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/telesport/wielersport/12471985/__Tirreno-Adriatico_in_gevaar__.html

MSR en Lombardije op een zondag, snap niet waarom dat niet al eerder is gebeurd.
Dat zou wel lekker zijn ook. Die koersen op het gemak op de bank kunnen kijken aangezien zaterdag altijd een drukke ren-en-vliegwerk-dag is.
pi_113662438
Geruchten zijn dat er een nieuw team in de maak is met Kim Andersen en de Schlecks. Alpecin zou titelsponsor worden. Alpecin heeft banden met Ullrich en Dr. Wolff.

Alpecin is een haargroeiproduct en maakten ooit reclame met Ullrich, onder de slogan "Doping voor uw haar."

[ Bericht 24% gewijzigd door marcodej op 02-07-2012 09:15:11 ]
pi_113667887
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 09:06 schreef marcodej het volgende:
Geruchten zijn dat er een nieuw team in de maak is met Kim Andersen en de Schlecks. Alpecin zou titelsponsor worden. Alpecin heeft banden met Ullrich en Dr. Wolff.

Alpecin is een haargroeiproduct en maakten ooit reclame met Ullrich, onder de slogan "Doping voor uw haar."
Dit is een grap?
  maandag 2 juli 2012 @ 13:03:08 #94
14505 OProg
A Life in Music
pi_113668068
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dit is een grap?
Nee. 8-)

maandag 2 juli 2012 @ 13:04:47 #95
14505 OProg
A Life in Music
pi_113668129
En hun presentatie van 'Cycling Day' van de Dr. Wolff Group. 8-)

pi_113668925
lol

En dan zeker allemaal renners die kaal zijn en op het einde van het seizoen een volle bos haar. :P :')
pi_113670132
Stefan Schumacher wordt hun eerste project?
Jack does it in real time...
  maandag 2 juli 2012 @ 17:22:11 #98
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_113679003
Rebellin was z'n haren ook wel kwijt. En Rasmussen. Jammer dat Pantani niet meer onder ons is. En ze kunnen Leipheimer en Horner nog aantrekken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 2 juli 2012 @ 18:20:44 #99
14505 OProg
A Life in Music
pi_113681283
Dit is er ook nog:

quote:
Di Luca zegeviert op de Kitzbüheler Horn
Geplaatst op maandag 2 juli 2012 om 14:55 door redactie.

foto: Sirotti (archief)
De koninginnerit in de Ronde van Oostenrijk is een prooi gebleken voor Danilo Di Luca (Acqua & Sapone). De Italiaan was aan het eind van de tweede dag van de rittenkoers de beste op de loodzware Kitzbüheler Horn, voor de Zwitser Steve Morabito (BMC) en thuisrijder Thomas Rohregger (RadioShack-Nissan).

Toen het peloton op de slotklim was gereduceerd tot een tiental renners, versnelde Di Luca. Rohregger was de enige die meekon, maar hij verslikte zich in het tempo van de Italiaan. Terwijl de Oostenrijker Di Luca in de slotmeters het zegegebaar zag maken, werd hij zelf nog geremonteerd door Morabito.

Österreich Rundfahrt 2012 (2.HC)
Uitslag etappe 2: Innsbruck - Kitzbüheler Horn (157,4 km)
1. Danilo Di Luca (Italië/Acqua & Sapone) in 3:50:50
2. Steve Morabito (Zwitserland/BMC Racing Team) op 7s
3. Thomas Rohregger (Oostenrijk/RadioShack-Nissan) op 10s
4. Petr Ignatenko (Rusland/Katusha) op 21s
5. Alexandr Dyachenko (Kazachstan/Astana) op 23s
pi_113681387
Zozo, Di Luca gaat weer meestrijden in het hooggebergte?

Die mikt op een levenslange schorsing dan waarschijnlijk... _O-
  maandag 2 juli 2012 @ 18:28:56 #101
67640 SaintOfKillers
pi_113681580
Het zijn maar Morabito en Rohregger die hij met een handvol seconden klopt, toch geen al te ongewoon resultaat.
pi_113682290
Hehe, klopt. :)

Belabberde concurrentie naar het laat aanzien, maar toch, Di Luca in het hooggebergte, tsja... :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:26:18 #103
67640 SaintOfKillers
pi_113708498
Boonen gaat waarschijnlijk geen Vuelta rijden en wil zich elders voorbereiden op WK (wegrit en ploegentijdrit). Nu is 't dit jaar wel een erg zware Vuelta, maar ik vind het toch een verkeerde beslissing.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:29:09 #104
14505 OProg
A Life in Music
pi_113708591
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boonen gaat waarschijnlijk geen Vuelta rijden en wil zich elders voorbereiden op WK (wegrit en ploegentijdrit). Nu is 't dit jaar wel een erg zware Vuelta, maar ik vind het toch een verkeerde beslissing.
An sich is die Vuelta belachelijk zwaar, maar twee weken mee fietsen lijkt me toch wel erg goed voor de vorm.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:37:44 #105
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_113710864
quote:
Belgisch-Limburg wil start Tour de France 2018
Belgisch-Limburg wil in 2018 de start van de Tour de France binnenhalen.

De provincie heeft daarom bij de organisatie van het wielerevenement informatie over de regio ingediend.

De gedeputeerden maakten bekend dat wat hen betreft Belgisch-Limburg over 6 jaar het decor zal zijn van ‘Le Grand Départ’. Als mogelijke etappeplaatsen worden Hasselt-Genk en Voeren naar voor geschoven.

Eind november bekijkt de Tour-directie alle kandidatuurstellingen voor de komende jaren. Het dossier voor Belgisch-Limburg moet ook nog steun krijgen van de Belgische premier en de Vlaamse minister-president.
bron: l1.nl
Net efkes anges
pi_113762615
Dubbelslag Vogelzang in Oostenrijk.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:22:57 #107
194695 franklop
Fran knock
pi_113762653
bewijst dan toch dat hij als kopman mee had gemoeten naar een grote ronde
pi_113763031
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef franklop het volgende:
bewijst dan toch dat hij als kopman mee had gemoeten naar een grote ronde
Hij hoort hier zeker thuis, maar je moet wel de tegenstand zien die hij in Oostenrijk verslaat.
pi_113764239
quote:
L’Illustré rakelt de beschuldigingen aan het adres van Alexandre Vinokourov opnieuw op. Het Zwitserse magazine bracht eind vorig jaar naar buiten de de Kazach zijn overwinning in Luik-Bastenaken-Luik 2010 afkocht van zijn medevluchter Alexandr Kolobnev. Het baseerde zich daarvoor op enkele mails tussen de twee renners, maar woensdag publiceert het ook kopieën van overschrijvingen die het valsspelen van ’Vino’ moeten bewijzen.

Het magazine bemachtigde een kopie van een overschrijving van 100.000 euro door Vinokourov op 12 juli 2010, met Kolobnev als begunstigde. Op 28 december 2010 volgde nog eens een transactie van 50.000 euro. De Rus zou in totaal dus 150.000 euro gekregen hebben om de renner van Astana te laten winnen.

Volgens l’Illustré zou het parket van Luik een onderzoek kunnen openen naar de precieze omstandigheden waarin Vinokourov de 96e editie van de Ardense klassieker won.
Daarnaast beschuldigt de weduwe van renner Andrey Kivilev, die in 2003 tijdens Parijs-Nice verongelukte, Vinokourov ervan dat hij ook zijn rit- en eindzege in de Koers naar de Zon van 2003 afkocht. 'Onder het voorwendsel dat hij de overwinning aan Andrey wou opdragen, betaalde hij de renners 3.000 euro om hem te laten winnen', beweert Natalya Kivilev
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:04:29 #110
11102 knep
Mountainfreak
pi_113764514
Tja, onderhand zo oud als de wielrennerij zelf die afkooppraktijken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 juli 2012 @ 16:08:16 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113764697
Tja, soms wordt toch ook gewoon afgesproken dat er wel voor gefietst wordt maar de winnaar de verliezer gaat betalen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_113799034
Bizar :{

quote:
Belgische renner Goris overleden
De Belgische profrenner Rob Goris is vannacht overleden aan een hartaanval.
De dertigjarige Goris was de avond voor zijn dood nog te gast in het Belgische wielerprogramma Vive le Velo.
De loopbaan van de renner van Willems Veranda's stond niet bol van de zeges, maar was op zijn minst opmerkelijk. Tot 2009 was hij captain van het Belgisch ijshockeyteam, alvorens hij zich op het wielrennen stortte.
In 2010 veroverde Goris de nationale titel voor renners zonder een contract, waarna hij een jaar later zijn debuut maakte in het profpeloton.

http://nos.nl/artikel/391(...)goris-overleden.html
zie ook: http://www.sporza.be/cm/s(...)_rob_goris_overleden
edit: Oh, ik zie dat het al in het Vive le Velo topic stond op het TdF forum, excuses.
pi_113799272
Hier is het misschien beter op zijn plaats, omdat Goris niet aan de tour mee deed, maar omdat hij gisteren nog te gast was bij Vive Le Velo heb ik het ook daar geplaatst.

Maar bizar idd, 30 is veels te jong om te sterven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Felagund op 05-07-2012 14:00:04 ]
Album top 100 2024
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:51:13 #114
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_113799580
Op de site van Accent-veranda staat nog niets...alleen het oude persbericht dat goris in Vive le Velo zou zitten. het is een kleine ploeg natuurlijk, maar toch slordig!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:47:08 #115
14505 OProg
A Life in Music
pi_113801697
:{ :{

Bizar zeg. Knip en het is voorbij. :{
pi_113802410
:{ triest nieuws, idd
pi_113838351
quote:
Lars Boom verstoort eerbetoon aan Rob Goris in Melle

Slechts éénn renner van Accent.Jobs-Veranda's Willems heeft gisteren gekoerst: Steven Caethoven. 'We hebben de renners een voor een ingelicht en ze kozen ervoor om niet te rijden', zegt ploegleider Lucien Van Impe. 'Alleen Steven Caethoven wou starten in de profkoers in Melle. Hij zou winnen voor Rob.'

Hij ontsnapte in de slotkilometers, maar werd op de valreep nog voorbijgereden door de Nederlander Lars Boom. 'Iedereen verwerkt dit dramatische voorval op zijn manier', vertelde een aangeslagen Caethoven achteraf. 'Ik wou koersen en winnen voor Rob. Dat is mijn manier van eer betuigen.'

Caethoven onderging de wedstrijdontwikkelingen niet, maar stuurde mee de koers. 'Een koers lang heb ik alleen maar aan Rob gedacht. Dat de overwinning me op de streep door de vingers glipt is zuur. Ik had op meer medeleven van Lars Boom gerekend. Of hij het wist van Rob? Dat zal wel, we hebben er tijdens de koers nog over gepraat. Nogmaals is bewezen wat een keiharde wereld de wielersport wel is.'

Lars Boom reageerde geprikkeld: 'Rob Goris komt niet terug door Caethoven een overwinning cadeau te geven. Koers is koers. Dat Caethoven zijn rouwband naar me gooide, vond ik ongepast. Ik deed niks verkeerd.'
pi_113838676
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 04:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat een onzin
pi_113838830
Meridiana Kamen Team(Kroatisch), Loborika Favorit Team(Kroatisch) en Salcano-Arnavutkoy (Turks) geschorst door de UCI.

Rebbelin zal weer blij zijn. :P
pi_113838860
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 04:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Onzin inderdaad. Als je nou afspreekt om als blok over de finish te rijden ok. Maar zelf wel koersen en van anderen verwachten dat ze de benen stil houden is echt :')
  vrijdag 6 juli 2012 @ 08:08:07 #121
66825 Reya
Fier Wallon
pi_113838898
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Onzin inderdaad. Als je nou afspreekt om als blok over de finish te rijden ok. Maar zelf wel koersen en van anderen verwachten dat ze de benen stil houden is echt :')
En als je dan de wedstrijd wil winnen als eerbetoon, zal je ook wel echt moeten winnen, op eigen merites.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:12:39 #122
11102 knep
Mountainfreak
pi_113839706
Caethoven :|W
pi_113846188
Boom zit vanavond bij de Mart, ben benieuwd wat hij erover te zeggen heeft.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:47:36 #124
67640 SaintOfKillers
pi_113846322
Veel gedoe voor een fucking kermiskoers.
pi_113846468
Gelul inderdaad
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:41:41 #126
39333 Zelva
pi_113848412
En dan van die reacties als 'Irritantje Boom.....Irritant was hij al, Respectloos dus blijkbaar ook....'

Nee, net alsof hij door de Belgen respectvol is behandeld tijdens veldritten.
pi_113854257
Als ze Caethoven hadden willen laten winnen, hadden ze dat af moeten spreken. Nu is het gewoon koers.
pi_113874987
Zijn de budgetten van de world tour ploegen openbaar?
pi_113885315
Ik snap Caethoven zijn emotionele reactie wel, maar ik vind niet dat Boom onethisch handelde.
pi_113885471
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Veel gedoe voor een fucking kermiskoers.
Nou ja, het heeft wel iets meer emotionele lading dan gebruikelijk. Daarnaast is voor zo'n klein ploeg als Accent Jobs misschien zo'n kermiskoers ietsje belangrijker.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:00:12 #131
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_113893686
Vos dus de Giro Donne gewonnen. Niet onverwacht gezien haar voorsprong, blij verrast gezien haar sleutelbeen breuk
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_113894337
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:00 schreef The_Hives het volgende:
Vos dus de Giro Donne gewonnen. Niet onverwacht gezien haar voorsprong, blij verrast gezien haar sleutelbeen breuk
_O_
pi_113894384
Vos. ^O^ _O_
pi_113900059
Vos. _O_

Hopelijk is Van Vleuten ook okay. Dan hebben we in haar een mooie bliksemafleidster voor Vos in de olympische wegkoers.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:52:32 #135
50936 The_Hives
pi_113901217
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:16 schreef Leatherface het volgende:
Vos. _O_

Hopelijk is Van Vleuten ook okay. Dan hebben we in haar een mooie bliksemafleidster voor Vos in de olympische wegkoers.
die heeft haar sleutelbeen net gebroken, lijkt me sterk dat die dan voldoende hersteld is
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:55:32 #136
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_113901330
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:52 schreef The_Hives het volgende:

[..]

die heeft haar sleutelbeen net gebroken, lijkt me sterk dat die dan voldoende hersteld is
Moet wel kunnen hoor, dat was de verwachting iig.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:57:28 #137
50936 The_Hives
pi_113901421
Bij Vos duurde het ook 6 weken voordat de vorm met sprongen vooruit ging. Weet niet precies hoeveel weken het tot de OS-wedstrijd is?
Fok! Federatie
pi_113901603
Vos _O_

Even ver weg van het TDF-forum een discussie proberen te starten over de keuzes van Rabo. Ik ben absoluut geen Rabo-basher, sterker nog ik verdedig ze vaak, maar heb ook op zijn tijd kritiek op ze als ik iets zie wat ik niet snap. Maar ze mogen daar toch eens hard gaan nadenken over het uitblijven van resultaten. Het argument dat ze veel te weinig presteren voor hun grote budget vind ik altijd vreselijke onzin. Dat budget voor het WT-team is helemaal niet groot vergeleken met andere ploegen. Ik denk dat ze misschien wel ergens in de middenmoot hangen.

Maar dan over de keuzes die gemaakt worden. Aan ambities geen gebrek, dat zeker niet. Maar de keuzes die daar omheen worden gemaakt wel. Over de beslissing om met én Kruijswijk én Gesink én Mollema naar de Tour gaan, is al veel gezegd, maar daarnaast is er mijns inziens veel dat niet klopt. Ik omarm de visie helemaal om in te zetten op Nederlanders om daarmee het Nederlandse wielrennen naar een hoger plan te helpen. Ik wil zeker niet te vroeg concluderen, maar door die visie zijn de resultaten wel naar een tweede plan verdwenen.

Ik kan me de laatste keer dat een Rabo'er op het podium van één van de 5 klassiekers eindigde al niet meer heugen. Ja natuurlijk Freire MSR in 2010, maar daarbuiten? Daarnaast de keuzes. Een Evans gaat vol voor de Tour en krijgt 8 man in dienst mee. Wat hebben ze bij Rabo: 2 kopmannen, 1 semi-kopman, 1 sprinter en 1 uitgesproken rittenkaper. Dat kan gewoon niet. En misschien kan het wel, maar dan moet je daarnaast 4 hardrijders hebben die goed kunnen wringen om zo de kopmannen vooraan en uit de wind te houden. En dat hebben ze gewoon niet. Ze hebben Ten Dam die helemaal niet kan wringen en die zelf een handje heeft om te vallen. Het zijn gewoon allemaal geen slimme keuzes.

Dan het feit van het focussen op maar één wedstrijd. Ze gooien alles, maar dan ook alles op de Tour. En dat mislukt qua klassement - een etappezege zie ik er nog steeds wel inzitten - en dan kan je de eerste 7 maanden van het jaar gewoon mislukt noemen. Geen echte grote zege. Californië is heel belangrijk voor Rabo en de wedstrijd wordt steeds groter, maar als het alleen daarbij blijft, is het wel erg karig. Richt je eens met een sterke ploeg op Vuelta of Giro. Heb je dat binnen ga je de Tour ook met veel minder druk in. Druk die er nu telkens onnodig op komt te liggen.

Laatste puntje is het aankoopbeleid. Ze leggen nu alle druk op de Nederlanders. Ze moeten het nu al doen. Waarom halen ze niet iemand die de druk weg kan nemen. Waarom niet een echte topper halen die in topwedstrijden garant staat voor overwinningen. En dan geen topper die 5 renners ondersteuning nodig heeft. Ik weet het, die zijn er niet dik gezaaid, maar probeer er eens je nek voor uit te steken. dat zou ik een logische keuze vinden.

Wat vinden jullie?
pi_113902009
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef TheArt het volgende:
Wat vinden jullie?
Nou, dat dus. Zo'n beetje. :D ;) :')
pi_113902055
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nou, dat dus. Zo'n beetje. :D ;) :')
_O-
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 20:21:47 #141
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_113902281
Vreemd moment om te klagen, net zo opportunistisch als dat volk in het TDF-gedeelte.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_113902337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vreemd moment om te klagen, net zo opportunistisch als dat volk in het TDF-gedeelte.
Niet opportunistisch, maar op een moment uitgesproken wanneer het grote doel dit seizoen, klassement in de TDF, over is.
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 20:26:53 #143
pi_113902477
Ik ben het ook totaal niet met het beleid eens en drie kopmannen naar de Tour sturen vond ik ook niet slim, had ze liever gespreid gezien. Alleen overal doen men nu alsof Rabo faalt. Als je in zo'n massale valpartij komt faal je toch niet? Die jongens waren vandaag niet goed genoeg, gezien wat ze eerder lieten zien lijkt mij dat vooral door die valpartij te komen en het feit dat een toch vrij ervaren figuur als Leipheimer een gat laat vallen. Dat komt er dan nog eens bij.

Ze hebben gegokt en verloren. Euskaltel was zo slim om de kopmannen te verspreiden over de grote rondes, maar dat levert ook helemaal niets op. In het wielrennen heb je geen zekerheden. We lullen er allemaal teveel over.

Om het nog maar eens duidelijk te maken, ik ben het vaak niet eens met Rabo, ook over aankoopbeleid enzo maak je een goed punt, maar de kritiek na wat er de afgelopen twee dagen is gebeurd vind ik echt veel en veel te simpel.
pi_113902496
pi_113902666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben het ook totaal niet met het beleid eens en drie kopmannen naar de Tour sturen vond ik ook niet slim, had ze liever gespreid gezien. Alleen overal doen men nu alsof Rabo faalt. Als je in zo'n massale valpartij komt faal je toch niet? Die jongens waren vandaag niet goed genoeg, gezien wat ze eerder lieten zien lijkt mij dat vooral door die valpartij te komen en het feit dat een toch vrij ervaren figuur als Leipheimer een gat laat vallen. Dat komt er dan nog eens bij.

Ze hebben gegokt en verloren. Euskaltel was zo slim om de kopmannen te verspreiden over de grote rondes, maar dat levert ook helemaal niets op. In het wielrennen heb je geen zekerheden. We lullen er allemaal teveel over.

Om het nog maar eens duidelijk te maken, ik ben het vaak niet eens met Rabo, ook over aankoopbeleid enzo maak je een goed punt, maar de kritiek na wat er de afgelopen twee dagen is gebeurd vind ik echt veel en veel te simpel.
Ben het in grote lijnen wel met je eens hoor, zeker het geval. En ik heb het ook vaak genoeg over pech en geen geluk, want dat is mijns inziens bijna altijd ook echt zo, maar ze doen er ook niet alles aan om die pech af te wenden, vooral door de keuzes die ze als ploeg maken. En daar doel ik dan vooral op. Ik klaag niet over individuele renners, maar over de keuzes die de ploeg als geheel maakt.
pi_113902710
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Als je het stukje leest zie je dat hij het probleem juist breder trekt dan dit mislukte klassement door een knullige valpartij.
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 20:36:26 #147
pi_113902809
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als je het stukje leest zie je dat hij het probleem juist breder trekt dan dit mislukte klassement door een knullige valpartij.
Ik geef toch aan dat ik het in grote lijnen met hem eens ben? Ik pak er juist wat uit en daar ga ik op in.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ben het in grote lijnen wel met je eens hoor, zeker het geval. En ik heb het ook vaak genoeg over pech en geen geluk, want dat is mijns inziens bijna altijd ook echt zo, maar ze doen er ook niet alles aan om die pech af te wenden, vooral door de keuzes die ze als ploeg maken. En daar doel ik dan vooral op. Ik klaag niet over individuele renners, maar over de keuzes die de ploeg als geheel maakt.
De ploeg als geheel maakt inderdaad slechte keuzes. De ploegleiding ben ik niet van onder de indruk, maar dat is al jaren zo. Blijkbaar vinden ze het bij de Rabobank allemaal wel prima zo. Gebrek aan ambitie misschien.
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 20:36:36 #148
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_113902816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maar ook met meer hardrijders en 8 man die in dienst rijden voor één kopman kan je op de verkeerde plek in het peloton zitten waar gevallen wordt. Dat de kopmannen over verschillende rondes verdeeld moeten worden ben ik het absoluut mee eens, de druk voor de Tour is gewoon veel te groot. Verder vind ik dat dat meer een algemeen probleem is in de Tour, die lijdt onder teveel publiciteit.
pi_113902878
Ow, voordat ik m'n reactie ging typen zag ik nu dat je zelfs in de laatste alinea ook het aankoopbeleid noemt op een manier hoe ik het precies wilde doen... _O-

Ik vind de visie van Rabo an sich goed, dat ze hun continental-team en de Nederlandse talenten / renners als basis van hun ploeg willen zien. Maar de uitvoering ervan laat zeker wel te wensen over... Het belangrijkste is inderdaad het gebrek van een 'veel-winnaar' in de ploeg naar mijn mening. Die zijn er heel weinig, inderdaad een Sagan, Cavendish, Cancellara, Boonen, EBH, Gilbert en dan nog kunnen die ook mindere seizoenen hebben waardoor het tegenvalt. Freire heeft die rol jarenlang aardig ingevuld, maar die heeft wel een gapend gat achter gelaten nu... Het budget van Rabo is niet gigantisch, maar ruimte voor 1 echte-echte topper moet er zeker zijn, misschien zelfs wel voor 2 klassieker-mannen uit de bovenste toplaag.

Als gevolg zijn er in een hele hoop koersen dus helemaal géén of verkeerde speerpunten. Ik noem het gaan selecteren van Breschel voor de Ardense klassiekers uit bijna een soort 'wanhoop' of het feit dat Boom de enige man voor Parijs - Roubaix is die iets gaat kunnen laten zien... Er is niemand die het voortouw neemt of druk wegneemt door middel van overwinningen en daarom komt er op verkeerde momenten druk bovendrijven.

Team Sky heeft natuurlijk een intense lijst klasbakken, maar die laten wel vorig jaar de onervaren Britten in de Vuelta koersen en nu nog steeds 'in dienst van' rijden. Maar die hebben ook een Cav of EBH om alvast in het voorseizoen of andere etappes de druk van de ketel te halen door in ieder geval een basisaantal overwinningen neer te zetten en gooien niet gelijk alle druk op hun Britse talenten die in principe ook de basis van hun ploeg (zouden moeten) zijn.

Daarnaast is het onbegrijpelijk waar de focus van Rabo in godsnaam ligt en mogen ze serieus eens na gaan denken over hun selecties voor de rondes ja. In de Giro gaan ze met een half sprintteam, maar geen echte trein of uitgesproken kopman voor de sprints, en zonder mannen voor het klassement... En een top 10 plaats in een sprint kan je niet op teren als World Tour ploeg... Daaraast starten ze nu in de Tour ook weer met een te schrale mix van renners. Je moet of starten met een ploeg voor Gesink / Mollema of uberhaupt je klassements ambities laten varen en dan maar met een groep rittenkapers starten (maar die zijn er dus niet...). Ga je zoals nu voor je klassement, dan moet je dus je sprinter thuis laten en 7 man als ondersteuning van je 2 kopmannen meenemen.

Maar bovenal zou ik vooral die jongens niet in een Tour allemaal opstellen maar voor de overwinning laten strijden in een Giro of Vuelta. Zo'n Kruijswijk straalt in alles uit nog niet klaar te zijn voor het Tour-werk, qua gedrang niet, qua tijdrijden niet. Dat geeft niet, want hij is hartstikke jong, maar laat hem dan alsjeblieft in de Giro gaan schitteren en die Tour lekker laten varen. Maar hierin durft de leiding geen duidelijke keuzes te maken en dat is erg jammer. Want je talenten zou je juist veel vaker andere grote rondes moeten laten rijden en ze dan na verloop van tijd eens uit te spelen in de Tour...

Nu zijn er 7 maanden seizoen voorbij en als ze straks ook de Vuelta laten schieten hebben ze 6 dagen in Frankrijk gekoerst en geen helling in een grote ronde serieus opgereden dit seizoen. Dat is echt onbegrijpelijk...

Maar wat R_R zegt klopt ook. Godbetert Froome lost vandaag alle klassementsmannen behalve z'n kopman en Evans (en een beetje Nibali). Daar valt dan 'op de tekentafel' (/Ducrot) ook niets tegen te doen... Alleen lijkt Rabo er dus ook niet alles aan doen om hun kansen te maximaliseren en daar wringt het meer bij TheArt denk ik. En dat is in mijn ogen ook de terechte vorm van kritiek die ze wel mogen krijgen!
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:48:53 #150
67640 SaintOfKillers
pi_113903269
Je kan wel vanalles gaan suggereren, maar we kennen de interne keuken niet. Als de sponsor zelf eist (of hard aandringt) op deelname van alle toppers én ook nog eens een Sanchez/Breschel figuur én er moet iemand mee die in de sprints "iets" kan presteren, dan houdt het ook op en zal het nooit veranderen.

Of ze moeten toevallig nog eens op een Freire of een Menchov stuiten, die min of meer in hun eentje door het nodige opportunisme toch een grote koers konden winnen, ondanks een gebrek aan echte visie bij de achterban.
pi_113905190
Eens, al denk ik dat er soms ook iets beter gekeken moet worden naar de persoonlijkheden die geselecteerd c.q. aangetrokken worden.

Met betrekking tot alle kopmannen in de Tour, de enige van de drie musketiers waarvan ik had gehoopt dat hij Tour over zou slaan was Gesink, maar die heeft aangegeven dat hij als grote man van de ploeg de Tour nooit mag en kan overslaan. Mollema en Kruijswijk moesten echt voor hun ontwikkeling wel een jaar Tourtje doen.

Maar goed, ik heb vorig jaar(en ook al eerder) enkele type renners genoemd waarvan ik dacht dat Rabobank vooruit zou gaan, zowel qua persoonlijkheid als qua rennerscapaciteiten. Laten we niet vergeten dat ze bij Rabo al veel goed doen, veel dingen die in het nieuws kwamen bij de 'innovatieve' Angelsaksische ploegen werden al langer door Rabobank gedaan.

Ze moeten meer durven kiezen, maar we weten inderdaad niet welke rol de sponsor speelt.
  zondag 8 juli 2012 @ 11:14:37 #152
67640 SaintOfKillers
pi_113917978
De Belgische selectie voor de OS zou bestaan uit Boonen, Gilbert, Van Avermaet, Roelandts en Vandenbergh, waarbij Gilbert ook de tijdrit zou doen. Dit moet allemaal nog wel officieel bevestigd worden.

Ik vind het jammer dat ze De Gendt niet selecteren, al kan je de keuze voor Vandenbergh ook wel motiveren en twijfels hebben bij de vorm van De Gendt. Ook types als Devenyns en Nuyens willen misschien wel in dienst rijden, maar geen van allen zijn ze "ik hou je even 150 kilometer uit de wind en rijd ook nog even 50 kilometer op kop" renners als Vandenbergh.
  zondag 8 juli 2012 @ 11:16:19 #153
66825 Reya
Fier Wallon
pi_113918015
Is er nog een duidelijke kopman, of moet de koers dat uitmaken?
pi_113918111
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:16 schreef Reya het volgende:
Is er nog een duidelijke kopman, of moet de koers dat uitmaken?
Dat zal Boonen wel zijn.
  zondag 8 juli 2012 @ 11:26:36 #155
67640 SaintOfKillers
pi_113918219
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:21 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat zal Boonen wel zijn.
Lijkt me ook logisch, Boonen voor OS, Gilbert voor WK. Al betwijfel ik dat Gilbert bij zo'n grote wedstrijd waar hij zelf ook kansen heeft, in dienst gaat rijden. Al is dat natuurlijk niet noodzakelijk, zolang ze elkaar maar niet in de weg rijden (wat je bij Gilbert opnieuw kan betwijfelen :+)
  zondag 8 juli 2012 @ 11:51:51 #156
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_113918888
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Lijkt me ook logisch, Boonen voor OS, Gilbert voor WK. Al betwijfel ik dat Gilbert bij zo'n grote wedstrijd waar hij zelf ook kansen heeft, in dienst gaat rijden. Al is dat natuurlijk niet noodzakelijk, zolang ze elkaar maar niet in de weg rijden (wat je bij Gilbert opnieuw kan betwijfelen :+)
zoals vorig jaar opt wk, ingelopen, maar ipv roelands te helpen sprint hij zelf kansloos mee...
  zondag 8 juli 2012 @ 15:59:55 #157
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_113928913
Fuglsang wint in Oostenrijk. Mooie revanche op Bruyneel.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  zondag 8 juli 2012 @ 18:27:16 #159
14505 OProg
A Life in Music
pi_113934958
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Mr_DG het volgende:
Fuglsang wint in Oostenrijk. Mooie revanche op Bruyneel.
Ja, ondanks niet heel zwaar bezet.

Zouden ze bij Radioshack op Bruyneel na nu blij zijn of balen dat hij niet in de tour zit? :)
pi_113935729
Zal ze niet veel uitmaken. Hij gaat toch weg en degenen die in de Tour in zijn rol mee zijn doen gewoon prima hun werk (als in: hebben nu al meer en beter knechtwerk verricht dan Fuglsang in zijn totale Tourgeschiedenis).
  maandag 9 juli 2012 @ 14:29:46 #162
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_113967436
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef TheArt het volgende:

Weinig aan toe te voegen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 9 juli 2012 @ 14:37:35 #163
56749 BlaZ
pi_113967770
Etappe 6

Geweldig _O_
pi_113967830
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:37 schreef BlaZ het volgende:
Etappe 6

Geweldig _O_
[ afbeelding ]
Als ze daar vanaf het begin doortrekken :9~
  maandag 9 juli 2012 @ 14:46:49 #165
56749 BlaZ
pi_113968118
De eerste en derde etappe hebben verder ook een leuk parcours. Met name leuk voor de toeschouwers om de renners meerdere keren voorbij te zien komen.
pi_113968144
quote:
Etappe 6

Geweldig _O_
[ afbeelding ]
Wat is dat zuidoosten van Polen een uitgestorven gebied zeg (wel mooie natuur daar)
  maandag 9 juli 2012 @ 14:51:00 #167
14505 OProg
A Life in Music
pi_113968316
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:39 schreef Sautor het volgende:

[..]

Als ze daar vanaf het begin doortrekken :9~
LOL. 16 keer 250 tot 300 meter klimmen. :D
  maandag 9 juli 2012 @ 15:26:43 #168
11102 knep
Mountainfreak
pi_113969705
quote:
Etappe 6

Geweldig _O_
[ afbeelding ]
Holy shit :D
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 15:32:52 #169
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_113969940
Wuyts meldt dat het misschien einde seizoen is voor A. Schleck.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:37:19 #170
56749 BlaZ
pi_113970135
3500 hoogtemeters in die etappe. Dat is nogal wat.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:40:45 #171
14505 OProg
A Life in Music
pi_113970281
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Als het niet lichamelijk is is het wel mentaal. Geloof nooit dat hij zich geestelijk op kan laden voor de Vuelta.

En dat is eig best treurig.
pi_113977140
quote:
Ben benieuwd of Andy zijn salaris al heeft gehad. Die heeft toch wel een topseizoen zo.

Ruim twee miljoen opstrijken en het beste resultaat is een 22e plek in het algemeen klassement van de Circuit Cycliste Sarthe - Pays de la loire
pi_113977228
edit: verkeerde plek
  maandag 9 juli 2012 @ 19:16:26 #174
67640 SaintOfKillers
pi_113979755
Zou wel lachen zijn indien Uran, Henao en Nordhaug in Polen ook met zijn drieën op het podium stonden.
pi_113980212
quote:
Lekker op het strand gaan liggen :)
En cashen, om volgend jaar maar weer het hele jaar onzichtbaar te zijn tot in juli.

quote:
Etappe 6

Geweldig _O_
[ afbeelding ]
Alsof ze een rit hebben uitgetekend over een zaagblad.
Leuk voor de Henao's en Urans onder ons.
Neil LOVES Carrots!
  maandag 9 juli 2012 @ 19:45:10 #176
39333 Zelva
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 juli 2012 @ 20:42:30 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113984345
quote:
welk seizoen? Was Andy al begonnen dan?
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 9 juli 2012 @ 22:43:03 #178
56749 BlaZ
pi_113990990
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

welk seizoen? Was Andy al begonnen dan?
Die zag dat tour parcours en hij dacht ach we slaan een jaartje over.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:55:16 #179
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_113991756
Andy zag dat hij per ongeluk zijn dertig koersdagen al had verbruikt, waardoor zijn seizoen er dus al op zit.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114001251
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef Redefine het volgende:
Andy zag dat hij per ongeluk zijn dertig koersdagen al had verbruikt, waardoor zijn seizoen er dus al op zit.
Nou ja, "koers"dagen... laten we het erop houden dat hij op 30 dagen ingeschreven stond.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:09:41 #181
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114002293
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:09 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Nou ja, "koers"dagen... laten we het erop houden dat hij op 30 dagen ingeschreven stond.
Andy heeft zich wel mentaal voorbereid voor al die dertig dagen. Dus of die ze nou getreden heeft of n niet, voor hem tellen ze.

Ik ben benieuwd waar de Schlecks volgend jaar rijden.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:25:58 #182
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114002794
Schleck :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114017976
Kan de ronde van Polen nog ergens worden gevolgd?
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_114018052
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:23 schreef Doff het volgende:
Live op Eurosport van 17.30 tot 19.00.
pi_114018131
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Live op Eurosport van 17.30 tot 19.00.
Een samenvatting dus?
pi_114018257
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Doff het volgende:

[..]

Een samenvatting dus?
Nope, live. Polen eindigt altijd laat, vorig jaar ook al.
pi_114018378
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Doff het volgende:

[..]

Een samenvatting dus?
Nee live.
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:23 schreef Doff het volgende:
Voorts hier http://twitter.com/Tour_de_Pologne
hier http://sports-livez.com/channel/ch-3.php (vanaf 17.30 dus)
doorkomsten hier http://tdp.infocity.pl/en/etap1/
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_114018547
Ah, dank.

Met name benieuwd naar Kelderman en Anacona.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:22:57 #189
56749 BlaZ
pi_114020975
Terpstra is gevallen
pi_114021069
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:22 schreef BlaZ het volgende:
Terpstra is gevallen
En heeft opgegeven. Lag erbij met o.a. Boonen, Sabatini en Brown.

Het is schijnbaar flink aan het regenen daar.
pi_114021292
Volgens mij is het echt altijd slecht weer tijdens de ronde van Polen
pi_114021449
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef TheArt het volgende:

[..]

En heeft opgegeven.
:( :( :(
pi_114022202
Lekkere stem die Raymond Kreder (?)...
pi_114022252
Niet echt een commentaarstem nee :+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 juli 2012 @ 17:59:46 #195
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_114022408
Tip voor de regie: Laat net als bij vrijwel alle andere wedstrijden in een klein balkje bovenaan het scherm de afstand tot de finish en het verschil tussen kopgroep en peloton zien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_114022489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef marcodej het volgende:
Hadden ze beter Dekker voor kunnen vragen inderdaad, die rijdt ook geen koers op dit moment.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:04:48 #197
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_114022591
Haha wat een downie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_114022741
ramonavdlecq twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:06:04 Niki is voor controle naar t ziekenhuis, 2 diepe wonden en schouder geraakt. Helm kapot dus zal aardige klap zijn geweest. Meer volgt reageer retweet
pi_114022744
Niki Terpfstra.
pi_114022758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:08 schreef TheArt het volgende:
ramonavdlecq twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:06:04 Niki is voor controle naar t ziekenhuis, 2 diepe wonden en schouder geraakt. Helm kapot dus zal aardige klap zijn geweest. Meer volgt reageer retweet
Lekker dan weer.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:12:32 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114022894
:(
pi_114022901
Ook in Polen wordt er hard gevallen.
Door de regen dus blijkbaar?
Neil LOVES Carrots!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:13:27 #203
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114022930
quote:
Tour de Pologne: Opgave Terpstra na val
dinsdag 10 juli 2012

Nederlands Kampioen Niki Terpstra heeft na een val in de eerste etappe van de Tour de Pologne noodgedwongen moeten opgeven, meldt de liveticker van de organisatie. Terpstra kwam in een valpartij met o.a ploeggenoot Tom Boonen, Fabio Sabatini (Liquigas-Cannondale) en Graeme Brown (Rabobank) terecht. Sabatini werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Over de verwondingen van Niki Terpstra is op dit moment nog weinig bekend. Zijn vriendin Ramona meldt op twitter: "Niki is voor controle naar het ziekenhuis, twee diepe wonden en schouder geraakt. Helm kapot dus zal aardige klap zijn geweest."
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 juli 2012 @ 18:18:20 #204
284411 crew  heywoodu
pi_114023155
Weer een val, maar iedereen staat/fietst weer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_114023283
Kreuziger al op kop, die heeft geen ambities voor het eindklassement dus
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 juli 2012 @ 18:27:46 #206
284411 crew  heywoodu
pi_114023567
Mooie ritten zitten er trouwens tussen zeg, prima route gekozen qua beklimmingen ^O^
pi_114023604
Ik kijk nu net, hoeveel km moeten ze nog?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 juli 2012 @ 18:29:46 #208
284411 crew  heywoodu
pi_114023652
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef FredWielergek het volgende:
Ik kijk nu net, hoeveel km moeten ze nog?
20, het staat echt net sinds een minuut ofzo in beeld :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:32:36 #209
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114023755
Nikki Terpstra naar het ziekenhuis?
Trotse Belg.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:32:39 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114023759
Was hier al gemeld dat Contador definitief naar de Eneco Tour komt voor z'n rentree?
Bij dezen dan.
pi_114023891
Wel heel slim om zo'n nerveuze koers daarvoor te gebruiken..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:36:58 #212
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_114023954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

20, het staat echt net sinds een minuut ofzo in beeld :P
En nu niet meer.
sig verwijderd door FA
pi_114023955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Wel heel slim om zo'n nerveuze koers daarvoor te gebruiken..
Hij moet toch wat kilometers maken, ik weet niet of er nog meerdere mogelijkheden daarvoor zijn vlak voor de Vuelta op World Tour niveau.
Album top 100 2024
pi_114024042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hij moet toch wat kilometers maken, ik weet niet of er nog meerdere mogelijkheden daarvoor zijn vlak voor de Vuelta op World Tour niveau.
Burgos en Tour de l'Ain zijn rond diezelfde periode, dat lijkt me dan logischer. Al weet ik niet of Saxo daar start.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:39:45 #215
194695 franklop
Fran knock
pi_114024096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:38 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Burgos en Tour de l'Ain zijn rond diezelfde periode, dat lijkt me dan logischer. Al weet ik niet of Saxo daar start.
zal wel een sponsordingetje zijn, lijkt me niet geheel ontoevallig dat Saxo Bank de supporter/sponsor is van de Avondetappe..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:40:06 #216
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114024121
2 nemen er de afslag Boerderij :D
pi_114024226
Groepje van een man of 30 nog, niet echt heel duidelijk wie daar nog in zit

edit: oh, iets groter geworden nu
pi_114024261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef Marcoss het volgende:
Groepje van een man of 30 nog, niet echt heel duidelijk wie daar nog in zit
Van de Nederlanders dacht ik Lindeman sowieso te zien zitten. Ook 2 of 3 man van Rabo nog mee.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:44:31 #219
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114024328
Km aanduiding zou handig zijn.
Trotse Belg.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:45:23 #220
194695 franklop
Fran knock
pi_114024369
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef Sasman het volgende:
Km aanduiding zou handig zijn.
kwartier geleden waren het er 20, zou nu wel iets van 6 zijn, aangezien het berg af loopt
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 juli 2012 @ 18:46:33 #221
284411 crew  heywoodu
pi_114024416
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef franklop het volgende:

[..]

kwartier geleden waren het er 20, zou nu wel iets van 6 zijn, aangezien het berg af loopt
_O_
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:46:34 #222
194695 franklop
Fran knock
pi_114024418
quote:

[..]

voila
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:46:38 #223
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114024425
quote:

[..]

Helemaal gelijk. _O_
Trotse Belg.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:47:29 #224
300082 roos85
JUICHEN!
pi_114024455
quote:

[..]

_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114024517
Hehe, "Peloton mag nu goed stilvallen", niet duidelijk te horen dat Kreder bij Garmin rijdt :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:49:08 #226
56749 BlaZ
pi_114024543
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef marcodej het volgende:
Die kunnen ze beter niet meer uitnodigen. Irritante stem om naar te luistern
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:51:13 #227
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_114024636
al die dranghekken, en er staat geen kat
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 juli 2012 @ 18:51:13 #228
284411 crew  heywoodu
pi_114024637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Die kunnen ze beter niet meer uitnodigen. Irritante stem om naar te luistern
Ik had van een actieve renner eerlijk gezegd ook wat beters verwacht...

Nou ja, toch apart natuurlijk als je voor de eerste keer commentaar gaat geven lijkt me, dat wel :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:51:22 #229
56749 BlaZ
pi_114024644
Kolobnev ging daar le Mevel wel even flink voorbij
pi_114024670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, toch apart natuurlijk als je voor de eerste keer commentaar gaat geven lijkt me, dat wel :P
Kreder heeft al veel vaker commentaar gedaan, sowieso de hele ronde van Turkije.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:52:04 #231
56749 BlaZ
pi_114024680
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Op zich geen slechte commentator maar heeft gewoon geen fijne stem om naar te luisteren
pi_114024685
Boom zit er nog
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:52:21 #233
194695 franklop
Fran knock
pi_114024695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:52 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Op zich geen slechte commentator maar heeft gewoon geen fijne stem om naar te luisteren
dat dus
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:52:51 #234
194695 franklop
Fran knock
pi_114024715
drukte van belang bij de finish
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 juli 2012 @ 18:52:58 #235
284411 crew  heywoodu
pi_114024723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Kreder heeft al veel vaker commentaar gedaan, sowieso de hele ronde van Turkije.
Toen keek ik naar de Duitse Eurosport, vandaar dat ik hem niet ken dus :P

Overigens ook geen pretje, die kunnen de koers echt totaal niet lezen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 juli 2012 @ 18:53:21 #236
284411 crew  heywoodu
pi_114024740
Boom mooi voorin geloof ik :o
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:53:40 #237
194695 franklop
Fran knock
pi_114024752
Liquigas renner wint, maar wie
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:53:41 #238
50936 The_Hives
pi_114024755
3e
Fok! Federatie
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:53:42 #239
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114024756
3e Boom
pi_114024759
Moser, denk ik
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:53:45 #241
56749 BlaZ
pi_114024760
Wie is die Liquigas? Viviani?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 juli 2012 @ 18:53:56 #242
284411 crew  heywoodu
pi_114024771
De man van Liquigas wint :)

Viviani dus blijkbaar :+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:54:04 #243
56749 BlaZ
pi_114024777
Jep Viviani dus
pi_114024796
Viviani 1 Boom 3 Kelderman zat er ook bij dacht ik.
pi_114024800
Opvallend, had niet verwacht dat Viviani dit zou overleven
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:54:43 #246
56749 BlaZ
pi_114024818
Als hij de sprint niet hoeft aan te trekken voor Sagan kan hij ook gewoon winnen
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:55:22 #247
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_114024854
kreder gaf een pak beter commentaar dan Rudy, die volgde echt niet.

Leuke laatste kms :Y
pi_114024884
Toch niet zeker dat Viviani wint, Capecchi en Moser worden ook genoemd
pi_114024891
Dit is echt Moser hoor.
pi_114024919
Leek me direct al Moser ja, die kan dit soort sprintjes wel.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:57:37 #251
56749 BlaZ
pi_114024949
De omroeper van de ronde riep zelfs Viviani wat een fail dan
pi_114024987
1. Moser
2. Stybar
3. Boom
4. Wegmann

Lijkt het op in ieder geval, Kelderman ook top-10
pi_114024996
Sowieso, Viviani die nog over blijft in een groep van 25 man :')

Wel erg goed van Lars dit.
pi_114025043
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef TheArt het volgende:
Sowieso, Viviani die nog over blijft in een groep van 25 man :')

Wel erg goed van Lars dit.
Echt he..

Wel een leuk sprintje.
pi_114025052
1 MOSER Moreno 6 LIQ 04h 32' 53'' 20p
2 KWIATKOWSKI Michał 14 OPQ + 00' 00'' 19p
3 BOOM Lars 82 RAB + 00' 00'' 18p
4 WEGMANN Fabian 128 GRS + 00' 00'' 17p
5 MORI Manuele 37 LAM + 00' 00'' 16p
6 BAKELANTS Jan 91 RNT + 00' 00'' 15p
7 VISCONTI Giovanni 161 MOV + 00' 00'' 14p
8 BRESCHEL Matti 84 RAB + 00' 00'' 13p
9 GOŁAŚ Michał 13 OPQ + 00' 00'' 12p
10 ELMIGER Martin 144 ALM + 00' 00'' 11p
11 HENAO MONTOYA Sergio Luis 133 SKY + 00' 00'' 10p
12 FRANK Mathias 26 BMC + 00' 00'' 9p
13 NORDHAUG Lars Petter 135 SKY + 00' 00'' 8p
pi_114025136
Zat Kelderman er nog bij?
Album top 100 2024
pi_114025238
Sky valt wel tegen met niemand op het podium :P
pi_114025253
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:01 schreef Felagund het volgende:
Nee, Breschel de 2de Rabo blijkbaar.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:10:17 #260
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_114025558
Die Moser is wel een behoorlijk talent als ik zijn uitslagen erbij pak. Zit in de familie kennelijk...
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_114025649
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:01 schreef Felagund het volgende:
Bleek Breschel te zijn. In herhaling beter te zien. Leken de enige Rabo's in die groep te zijn.
pi_114025686
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:11 schreef marcodej het volgende:

[..]

Bleek Breschel te zijn. In herhaling beter te zien. Leken de enige Rabo's in die groep te zijn.
Klopt. Kelderman zat bovenop net op een gaatje en kon er in de afdaling dus niet meer bijkomen.

Zat in de tweede groep met o.a. Martens, Lindeman en Ligthart.
pi_114025845
Tijd geleden trouwens dat Boom in een dergelijk veld zo'n klim (kilometer of 6 aan 6%) kon overleven in de voorste groep. Die is dus echt meer dan goed in vorm.
pi_114026012
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:15 schreef TheArt het volgende:
Tijd geleden trouwens dat Boom in een dergelijk veld zo'n klim (kilometer of 6 aan 6%) kon overleven in de voorste groep. Die is dus echt meer dan goed in vorm.
Nou nog hopen dat ie op de fiets kan blijven zitten.
pi_114026270
Matthews lijkt dat klimvermogen echt totaal kwijt te zijn overigens, vandaag ook op 10 minuten gereden.
pi_114026931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef Mr_DG het volgende:
Die Moser is wel een behoorlijk talent als ik zijn uitslagen erbij pak. Zit in de familie kennelijk...
Was op het NK ook ijzersterk.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:36:23 #267
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114026982
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef Marcoss het volgende:
Matthews lijkt dat klimvermogen echt totaal kwijt te zijn overigens, vandaag ook op 10 minuten gereden.
Voelde misschien dat hij niet super benen had en heeft het misschien wat laten lopen. En tevens de kans dat die bij zo'n select groepje nog zat is ook niet echt groot hé.
Trotse Belg.
pi_114027097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef Sasman het volgende:

[..]

Voelde misschien dat hij niet super benen had en heeft het misschien wat laten lopen. En tevens de kans dat die bij zo'n select groepje nog zat is ook niet echt groot hé.
Was bij de beloften echt een hele goede klimmer, overleefde vorig jaar in de TDU ook nog een hele lastige etappe (waar hij uiteindelijk 2de werd), maar dit jaar komt hij bergop echt helemaal niet vooruit.
pi_114028627
Slagter heeft het ook rustig aan gedaan vandaag. Zou hij voor een etappe willen gaan of kon hij gewoon niet mee?

En Talansky liet het blijkbaar ook volledig lopen.
pi_114029383
Algemeen klassement is dus eigenlijk nu al weg voor Kelderman. Was toch een doel voor Rabo ?
Zit er nog een tijdrit in eigenlijk, staat me iets van bij dat er geen bijzit maar ben even te lui om het op te zoeken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:19:14 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114029496
Morgen ook ff een rit van 240 kilometer :P
pi_114029502
Geen tijdrit dus als ik de afstanden van de etappe's zie. Of ze moeten een tijdrit van 131 km er in hebben zitten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 20:55:16 #273
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114031504
Helaas gemist. Balen van Terpstra, die valt ook vaak op de verkeerde momenten. Maar geen breuken gelukkig.
pi_114047216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef marcodej het volgende:

[..]

Lekker dan weer.
Is toch maar een dopinghond, aldus jezelf.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
Omega Pharma is naar QuickStep gegaan, net als Ibarguren, zijn arts. OPQS rijdt nu in de klassiekers meesterlijk, Gilbert niet.
pi_114048930
Klinkt niet bepaald goed hoor, zijn eigen reactie op Radio 1 -O-
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:10:26 #276
14505 OProg
A Life in Music
pi_114072411
Ik zie in Polen Diego Caccia van Farnese rijden met in de achtervolging op dertig seconden Damian Walczak en Adrian Kurek. Het is nog een km of 20 en verder heb ik om eerlijk te zijn niet echt een idee waar de rest zit. :+
pi_114072514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef OProg het volgende:
Ik zie in Polen Diego Caccia van Farnese rijden met in de achtervolging op dertig seconden Damian Walczak en Adrian Kurek. Het is nog een km of 20 en verder heb ik om eerlijk te zijn niet echt een idee waar de rest zit. :+
Het peloton zou op ruim 2 minuten zijn zie link:
http://tdp2012.s24.pl/akt(...)ve-coverage,s108884/
pi_114072675
Gewoon sprinten daar
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:16:39 #279
14505 OProg
A Life in Music
pi_114072727
Ah. Nu nog een KM of 15. :)

Jammer eig dat dit rondje tijdens de tour is. Parcours is ook dit jaar leuk en er is toch wel aardig wat belangstelling langs de kant. :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:19:19 #280
67089 Gillingham
The horror...
pi_114072853
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef OProg het volgende:
Ah. Nu nog een KM of 15. :)

Jammer eig dat dit rondje tijdens de tour is. Parcours is ook dit jaar leuk en er is toch wel aardig wat belangstelling langs de kant. :)
Dat laatste was gisteren wel anders.

Wel fijn dat de finale na de finish van de Tour plaatsvindt. :)
pi_114072915
Peloton uit elkaar geslagen
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:29:16 #282
14505 OProg
A Life in Music
pi_114073290
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:19 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Dat laatste was gisteren wel anders.

Wel fijn dat de finale na de finish van de Tour plaatsvindt. :)
Ik kon dit gisteren helaas niet kijken. Maar vorig jaar viel me ook wel op dat die ritten in stedelijk gebied an sich wel bekijks hebben. :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:30:47 #283
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114073368
Het zijn meestal best leuke aankomsten in Polen. Maar het blijft raar dat ze in die ronde nooit een fatsoenlijke berg opzoeken om over te gaan. Die moeten er toch wel genoeg zijn in Polen lijkt me.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:33:38 #284
194695 franklop
Fran knock
pi_114073491
2 man van Rabo voor Bos
pi_114073497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef franklop het volgende:
2 man van Rabo voor Brown
Bos lijkt me toch?
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:34:19 #286
194695 franklop
Fran knock
pi_114073527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bos lijkt me toch?
ja foutje :p ninja edit te laat
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:34:25 #287
50936 The_Hives
pi_114073532
Rabo trein was wel heel snel op
Fok! Federatie
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:34:36 #288
194695 franklop
Fran knock
pi_114073539
Swift, Viviani en Boonen
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:34:42 #289
14505 OProg
A Life in Music
pi_114073543
Ook hier wint Sky: Ben Swift
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:35:07 #290
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114073561
Bos liet zich insluiten.
pi_114073563
Zo, dat was een slechte sprint van Rabo. Ik weet niet wat Browne aan het doen was, maar dat sloeg nergens op.
pi_114073566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:34 schreef The_Hives het volgende:
Brown heeft zo'n 2 meter op kop gereden ofzo, Boom deed het perfect.

En Sky niet zo goed in de Tour, zetten ze hier recht :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:35:13 #293
14505 OProg
A Life in Music
pi_114073569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:34 schreef The_Hives het volgende:
Die trein was echt ineens heel snel weg idd.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:35:47 #294
14505 OProg
A Life in Music
pi_114073595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef marcodej het volgende:
Zo, dat was een slechte sprint van Rabo. Ik weet niet wat Browne aan het doen was, maar dat sloeg nergens op.
Het leek wel of hij schrok dan hij ineens overbleef zo. :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:36:25 #295
194695 franklop
Fran knock
pi_114073620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef OProg het volgende:

[..]

Het leek wel of hij schrok dan hij ineens overbleef zo. :P
naja zat twee meter op kop en gaf al elleboog
pi_114073732
Haha, dat klassement klopt voor geen meter
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:39:36 #297
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114073775
Nee, lijkt me niet dat Boom bij dat laatste stuk nog tijd verloren heeft.
pi_114075052
Brown _O-
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:10:02 #299
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114075105
Dju helemaal vergeten. :N
Trotse Belg.
pi_114075912
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:08 schreef wimderon het volgende:
Brown _O-
Wat was die aan het prutsen zeg :')
pi_114084333
Las het al op de NOS-site, maar nu ook bevestiging van Niki zelf.
NikiTerpstra twitterde op woensdag 11-07-2012 om 22:04:32 Goed nieuws.geen breuk/scheur rond sleutelbeen,alleen kneuzing.Knie wond is wel diep en heeft paar dagen hersteltijd nodig.London komt goed! reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')