quote:Tour de Pologne: Opgave Terpstra na val
dinsdag 10 juli 2012
Nederlands Kampioen Niki Terpstra heeft na een val in de eerste etappe van de Tour de Pologne noodgedwongen moeten opgeven, meldt de liveticker van de organisatie. Terpstra kwam in een valpartij met o.a ploeggenoot Tom Boonen, Fabio Sabatini (Liquigas-Cannondale) en Graeme Brown (Rabobank) terecht. Sabatini werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Over de verwondingen van Niki Terpstra is op dit moment nog weinig bekend. Zijn vriendin Ramona meldt op twitter: "Niki is voor controle naar het ziekenhuis, twee diepe wonden en schouder geraakt. Helm kapot dus zal aardige klap zijn geweest."
20, het staat echt net sinds een minuut ofzo in beeldquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef FredWielergek het volgende:
Ik kijk nu net, hoeveel km moeten ze nog?
En nu niet meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
20, het staat echt net sinds een minuut ofzo in beeld
Hij moet toch wat kilometers maken, ik weet niet of er nog meerdere mogelijkheden daarvoor zijn vlak voor de Vuelta op World Tour niveau.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef Marcoss het volgende:
Wel heel slim om zo'n nerveuze koers daarvoor te gebruiken..
Burgos en Tour de l'Ain zijn rond diezelfde periode, dat lijkt me dan logischer. Al weet ik niet of Saxo daar start.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij moet toch wat kilometers maken, ik weet niet of er nog meerdere mogelijkheden daarvoor zijn vlak voor de Vuelta op World Tour niveau.
zal wel een sponsordingetje zijn, lijkt me niet geheel ontoevallig dat Saxo Bank de supporter/sponsor is van de Avondetappe..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Burgos en Tour de l'Ain zijn rond diezelfde periode, dat lijkt me dan logischer. Al weet ik niet of Saxo daar start.
Van de Nederlanders dacht ik Lindeman sowieso te zien zitten. Ook 2 of 3 man van Rabo nog mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef Marcoss het volgende:
Groepje van een man of 30 nog, niet echt heel duidelijk wie daar nog in zit
kwartier geleden waren het er 20, zou nu wel iets van 6 zijn, aangezien het berg af looptquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef franklop het volgende:
[..]
kwartier geleden waren het er 20, zou nu wel iets van 6 zijn, aangezien het berg af loopt
voilaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef franklop het volgende:
[..]
kwartier geleden waren het er 20, zou nu wel iets van 6 zijn, aangezien het berg af loopt
Helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Die kunnen ze beter niet meer uitnodigen. Irritante stem om naar te luisternquote:
Ik had van een actieve renner eerlijk gezegd ook wat beters verwacht...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die kunnen ze beter niet meer uitnodigen. Irritante stem om naar te luistern
Kreder heeft al veel vaker commentaar gedaan, sowieso de hele ronde van Turkije.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had van een actieve renner eerlijk gezegd ook wat beters verwacht...
Nou ja, toch apart natuurlijk als je voor de eerste keer commentaar gaat geven lijkt me, dat wel
Op zich geen slechte commentator maar heeft gewoon geen fijne stem om naar te luisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had van een actieve renner eerlijk gezegd ook wat beters verwacht...
Nou ja, toch apart natuurlijk als je voor de eerste keer commentaar gaat geven lijkt me, dat wel
dat dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Op zich geen slechte commentator maar heeft gewoon geen fijne stem om naar te luisteren
Toen keek ik naar de Duitse Eurosport, vandaar dat ik hem niet ken dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kreder heeft al veel vaker commentaar gedaan, sowieso de hele ronde van Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |