Die kunnen ze beter niet meer uitnodigen. Irritante stem om naar te luisternquote:
Ik had van een actieve renner eerlijk gezegd ook wat beters verwacht...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die kunnen ze beter niet meer uitnodigen. Irritante stem om naar te luistern
Kreder heeft al veel vaker commentaar gedaan, sowieso de hele ronde van Turkije.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had van een actieve renner eerlijk gezegd ook wat beters verwacht...
Nou ja, toch apart natuurlijk als je voor de eerste keer commentaar gaat geven lijkt me, dat wel
Op zich geen slechte commentator maar heeft gewoon geen fijne stem om naar te luisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had van een actieve renner eerlijk gezegd ook wat beters verwacht...
Nou ja, toch apart natuurlijk als je voor de eerste keer commentaar gaat geven lijkt me, dat wel
dat dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Op zich geen slechte commentator maar heeft gewoon geen fijne stem om naar te luisteren
Toen keek ik naar de Duitse Eurosport, vandaar dat ik hem niet ken dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kreder heeft al veel vaker commentaar gedaan, sowieso de hele ronde van Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |