Andre Ooijer? Hugh Carty?quote:
Binnenkort even zijn eigen vrouw aanrijden ala Dennis Rohanquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is natuurlijk een Brit, dus die kan ook gewoon gruwelijk veel zin in zuipen hebben.
Als je het de komende dagen in Nederland doet, kun je de sneeuw/gladheid de schuld geven!quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Binnenkort even zijn eigen vrouw aanrijden ala Dennis Rohan
Same.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bijzonder verhaal.
Kan niet zeggen dat ik hem ga missen.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Same.
Vaag verhaal dit, geloof er geen reet van..
Dat pretentieuze CyclingFlash geneuzel bij Wielerflits vind ik wel zo kansloos hèquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:03 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)verlies-simon-yates/
En als kers op de taart zit de ontdekker van Roglic er bovenop en is hij na een grondige analyse met behulp van het onovertroffen CYCLINGFLASH tot de conclusie gekomen dat dit een pittige aderlating is voor Visma.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek heh.
Thank you for your understanding on this matter!quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:20 schreef Pistolero het volgende:
Hij was trouwens gewoon mee op trainingskamp afgelopen december, schitterde in alle promofilmpjes van Visma, en riep amper een maand geleden ook van alle daken dat hij dolgraag zijn Giro titel wilde verdedigen.
Maar hij dacht er al lang over na om te stoppen. Uh huh, tuurlijk joh. Logisch moment ook om te stoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |