Koerst hij niet gewoon teveel als kip zonder kop?quote:Op zondag 20 september 2026 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is ook een merkwaardige jongen. In de eerste etappe lijkt ie veel te goed (ook niet gek in dit veld). Dan drie ritten gewoon slecht. En dan dit wondernummer.
Test geslaagd voor het WK zullen we maar zeggen.
Ik ken die uitdrukking niet.quote:Op zondag 20 september 2026 16:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Koerst hij niet gewoon teveel als kop zonder kop?
Het is nooit de slimste renner geweestquote:Op zondag 20 september 2026 16:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Koerst hij niet gewoon teveel als kop zonder kop?
Ik bedoelde kip i.p.v. kop, stop de tijd en ik zet geen jokers in.quote:Op zondag 20 september 2026 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking niet.
Reed vorige week ook al in de Memorial Briek Schotte! 34e van de 44 finishersquote:Op maandag 21 september 2026 18:53 schreef H.Vviv het volgende:
Jakobsen zijn eerste wedstrijd staat gepland. Doet mee aan Münsterland.
#freepepijnquote:Op maandag 21 september 2026 21:13 schreef Szura het volgende:
De nooit in oranje leverende Poels kopman EK
Wat een zielige ploeg verder. We kunnen niet klimmen ach.quote:Op maandag 21 september 2026 21:13 schreef Szura het volgende:
De nooit in oranje leverende Poels kopman EK
Wel door Magnier een paar keer in te sluitenquote:Op dinsdag 22 september 2026 16:07 schreef franklop het volgende:
Jeetje Molano die in een massasprint wint van Magnier
2032 zou dan Pune worden, India.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:52 schreef DeeBee het volgende:
WIJ krijgen het WK, in 2034
VAMBERGED
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |