abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220301102
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:18 schreef franklop het volgende:

[..]
WOUT heeft natuurlijk wel al contract voor het leven bij Visma
Dat klopt natuurlijk, maar dat betekent niet dat hij niet weg kan bij Visma. Er zijn tegenwoordig ploegen met diepere zakken dan Visma.
pi_220301136
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:22 schreef Coppi het volgende:

[..]
Dat klopt natuurlijk, maar dat betekent niet dat hij niet weg kan bij Visma. Er zijn tegenwoordig ploegen met diepere zakken dan Visma.
Dan moet er nog wel iemand die diepe zakken gaan gebruiken om het salaris van Wout bij Visma te overbieden.
  maandag 9 maart 2026 @ 15:34:05 #103
194695 franklop
Fran knock
pi_220301168
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:28 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan moet er nog wel iemand die diepe zakken gaan gebruiken om het salaris van Wout bij Visma te overbieden.
En dat zie ik niet zo snel gebeuren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220301190
https://www.wielerflits.n(...)or-ineos-grenadiers/

Wielerflits heeft het dan weer over Equinor, een Noors energiebedrijf, als nieuwe (co-)sponsor voor Ineos.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220301226
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:13 schreef Coppi het volgende:

[..]
Van mij mag hij weg. Dan komt er wat financiele ruimte vrij bij Visma die ze hard nodig schijnen te hebben. Ik kan mij er toch nooit echt op verheugen als die dooie pier weer eens wat wint voor Visma. Ik zie liever een Nederlander in een knechtenrol in de Tour dan Vingegaard die weer eens twee wordt.
Ik hoop wel dat ze van Aert kunnen behouden, dat is pas een echte coureur en heeft ook nog wat charisma.
1 van de beste renners van de wereld laten gaan omdat supporters liever een Nederlandse knecht willen zien, lijkt me niet de allerbeste besluitvorming
pi_220301904
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:34 schreef franklop het volgende:

[..]
En dat zie ik niet zo snel gebeuren
Ik ook niet. Eigenlijk alleen als NSN weer vergane glorie over gaat betalen, zoals IPT voorheen deed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')