Bijzonder dat Landa dan al weer terug is. Hoe lang heeft die man uiteindelijk plat gelegen?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:27 schreef Marcoss het volgende:
Landa terug in koers in Burgos
En Jorgenson rijdt na de Tour ook de Vuelta
Dus Pogi zien we ook in Spanje!quote:Op maandag 21 juli 2025 15:27 schreef Marcoss het volgende:
Landa terug in koers in Burgos
En Jorgenson rijdt na de Tour ook de Vuelta
Yesquote:Op maandag 21 juli 2025 16:16 schreef Pino112 het volgende:
UAE op weg naar nummer wat is het @:franklop ? 66?
Dat was wel echt een sprintersploeg. Cavendish, Greipel en een hele goede Boasson Hagen.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:28 schreef franklop het volgende:
Recordhouder HTC (85) kwam pas op 5 augustus 2009 op 65.
Die tip van Sebas komt er niet helemaal uit.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij zijn eerste echte uitslag. Mocht ook wel een keer als ie nog prof wil blijven.
- Een WK wielrennen Israëlische ploeg in Rwanda Frankrijk, terwijl in Oost-Congo Gaza lichamen op de grond vallen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:46 schreef AllesKaputt het volgende:
https://www.demorgen.be/m(...)ond-vallen~bba8d2f4/
O.a. Thijs Z. vinden het ECHT niet kunnen dat WK!!
Ik word hier zo ontzettend moe van.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:46 schreef AllesKaputt het volgende:
https://www.demorgen.be/m(...)ond-vallen~bba8d2f4/
O.a. Thijs Z. vinden het ECHT niet kunnen dat WK!!
Dit is ook gewoon een aantoonbare leugen, het conflict in Congo is verschrikkelijk complex. Noem mij een gebied op aarde waar er een stuk of 200 rebellengroepen actief zijn, allen met hun eigen belangen.quote:Dit is geen vage geopolitieke kwestie of grijs gebied, maar een oorlog met duidelijke daders, opdrachtgevers en miljoenen slachtoffers.
Eerst maar de Vuelta of Giro inderdaad. En zelfs dat is op zijn 19e al vroeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:52 schreef H.Vviv het volgende:
Seyries hint al op deelname aan Tour 2026 voor Seixas. Dat lijkt mij wel erg vroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |