Na een paar tamme edities is dit wel meteen zo'n beetje de zwaarste editie ooit ja. Er zit geen makkelijke rit tussen, genot.quote:
Die tweede is een graptjen ja, de eerste lijkt me zoals het hoort.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe beoordelen we deze uitspraak? Vrij zeker dat dit een vervolg is op de meme van Maxime Delcomble.
https://www.procyclingstats.com/rider/jannis-peter
@:wimderon
quote:Ook Tadej Pogacar is (te) opdringerige fans beu: “Wacht je dan twee minuten of steek je je middelvinger op en loop je boos weg?”
Ook Tadej Pogacar heeft het gehad met te opdringerige wielerfans. In een post op sportapp Strava klaagt de viervoudige Tourwinnaar over een fan die niet wilde wachten op een foto en dan zijn middelvinger toonde.
“Eerlijke vraag aan alle fans: als je me in gesprek ziet met iemand en je vraagt me om een foto, geef me dan alsjeblieft twee minuten de tijd om uit te praten”, klinkt het bij zijn mees recente rit op Strava. “Wacht je dan twee minuten of steek je je middelvinger op en loop je boos weg? (En laat je je partner dan tegen me schreeuwen?)”
“Een lange dag eindigde met het verlies van mijn grootste fan, maar ik hou van jullie allemaal. Sterker nog, ik vind zelfs de fans leuk die geen supporter van me zijn, maar zich niet gedragen als verwende tieners.”
Ik zag ook een filmpje gisteren voorbij komen van een "fan" die naar Jonas gaat lopen roepen vanuit een auto, en nog door gaan als Jonas aangeeft of je er mee wilt stoppen. Snap wel dat ze er klaar mee zijn als fans doen alsof dat hun recht is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sodeju dit is geen halfbakken werk...paar lekkere aankomsten ook zeg.quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:23 schreef H.Vviv het volgende:
Profielen Baskenland. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht. Die Franse regio's willen echt veel te veel aandacht.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paris-Roubaix Hauts-de-France
De Hel van Hauts-de-Francequote:Op donderdag 12 februari 2026 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paris-Roubaix Hauts-de-France
Heb paar jaar geleden nog een Kwaremont gedronken in het Van Rysel Cafe met een erg vriendelijke Belg.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:02 schreef Mykonos het volgende:
Van Ryselgoden zijn goed aan het seizoen begonnen
Ik ben bij hem altijd bang dat ie nog een keer een hersenschudding op loopt. Dus dan valt dit mee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |