Dat zal Boonen wel zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:16 schreef Reya het volgende:
Is er nog een duidelijke kopman, of moet de koers dat uitmaken?
Lijkt me ook logisch, Boonen voor OS, Gilbert voor WK. Al betwijfel ik dat Gilbert bij zo'n grote wedstrijd waar hij zelf ook kansen heeft, in dienst gaat rijden. Al is dat natuurlijk niet noodzakelijk, zolang ze elkaar maar niet in de weg rijden (wat je bij Gilbert opnieuw kan betwijfelenquote:
zoals vorig jaar opt wk, ingelopen, maar ipv roelands te helpen sprint hij zelf kansloos mee...quote:Op zondag 8 juli 2012 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch, Boonen voor OS, Gilbert voor WK. Al betwijfel ik dat Gilbert bij zo'n grote wedstrijd waar hij zelf ook kansen heeft, in dienst gaat rijden. Al is dat natuurlijk niet noodzakelijk, zolang ze elkaar maar niet in de weg rijden (wat je bij Gilbert opnieuw kan betwijfelen)
Ja, ondanks niet heel zwaar bezet.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:59 schreef Mr_DG het volgende:
Fuglsang wint in Oostenrijk. Mooie revanche op Bruyneel.
LOL. 16 keer 250 tot 300 meter klimmen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als ze daar vanaf het begin doortrekken
Als het niet lichamelijk is is het wel mentaal. Geloof nooit dat hij zich geestelijk op kan laden voor de Vuelta.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts meldt dat het misschien einde seizoen is voor A. Schleck.
Ben benieuwd of Andy zijn salaris al heeft gehad. Die heeft toch wel een topseizoen zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Lekker op het strand gaan liggenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Slobeend het volgende:
Alsof ze een rit hebben uitgetekend over een zaagblad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |