Het peloton zou op ruim 2 minuten zijn zie link:quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef OProg het volgende:
Ik zie in Polen Diego Caccia van Farnese rijden met in de achtervolging op dertig seconden Damian Walczak en Adrian Kurek. Het is nog een km of 20 en verder heb ik om eerlijk te zijn niet echt een idee waar de rest zit.
Dat laatste was gisteren wel anders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:16 schreef OProg het volgende:
Ah. Nu nog een KM of 15.
Jammer eig dat dit rondje tijdens de tour is. Parcours is ook dit jaar leuk en er is toch wel aardig wat belangstelling langs de kant.
Ik kon dit gisteren helaas niet kijken. Maar vorig jaar viel me ook wel op dat die ritten in stedelijk gebied an sich wel bekijks hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat laatste was gisteren wel anders.
Wel fijn dat de finale na de finish van de Tour plaatsvindt.
ja foutje :p ninja edit te laatquote:
Brown heeft zo'n 2 meter op kop gereden ofzo, Boom deed het perfect.quote:
Die trein was echt ineens heel snel weg idd.quote:
Het leek wel of hij schrok dan hij ineens overbleef zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef marcodej het volgende:
Zo, dat was een slechte sprint van Rabo. Ik weet niet wat Browne aan het doen was, maar dat sloeg nergens op.
naja zat twee meter op kop en gaf al elleboogquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Het leek wel of hij schrok dan hij ineens overbleef zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |