SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn iPhone 3 is gestopt met werken en nu heeft T-mobile mijn nieuwe telefoon geactiveerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sup?
[..]
Heb je een schattig gezicht?
[..]
Dit.
Die iPhone 3Top telefoon.
![]()
Aii, dan houd het op ik wil niet wachten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je aan spouwer vragen wanneer hij me nog niet verhuurd heeft.Blijkbaar.quote:![]()
![]()
Oh, waarom heb je niet gewoon nieuwe iphone 3 danquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn iPhone 3 is gestopt met werken en nu heeft T-mobile mijn nieuwe telefoon geactiveerd
Die iPhone 3Top telefoon.
.
Baby darling doll face honey![]()
Die tieten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vind het wel een perfect lichaam![]()
![]()
Wanneer begint het ombouwen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Technisch achterhaald en niet meer in staat om apps te draaien zonder traag te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waarom heb je niet gewoon nieuwe iphone 3 dan.
Die klabatsers zien er niet uit vriend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
TIETEN ZIJN HET FIGUUR.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer inderdaad. Maar haar figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
TIETEN ZIJN HET FIGUUR.Ik doelde op haar zandloper figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan daar niet naar kijken als er zulke mislukte jetsers hangen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doelde op haar zandloper figuur.![]()
![]()
Is waarschijnlijk photoshopquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur je mijn gecensureerde versie wel, die is beterquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan daar niet naar kijken als er zulke mislukte jetsers hangen.![]()
Veel beter wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik stuur je mijn gecensureerde versie wel, die is beterMooi figuur!
![]()
Ja dit vind ik zo lelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
EXCUUS NEGER ALERT BIJ ABERCOMBIE&FITCH. Bah
zandlopers zijn vies :Squote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
racist :squote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
EXCUUS NEGER ALERT BIJ ABERCOMBIE&FITCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind die linker leukerquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Liever zandloper figuur dan helemaal recht.
[ afbeelding ]![]()
![]()
oh ik had het eigenlijk om die figurenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie het zo vaak in reclame foto's. Maar die neger, ja nouja
.
Per tiet?quote:Baby darling doll face honey![]()
Dat is niet zo heel veel hoor, gewoon dat je je handen zo eromheen kunt doen en er weinig nog uitsteekt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel veel hoor, gewoon dat je je handen zo eromheen kunt doen en er weinig nog uitsteekt.Sowieso, ik ben 1.58.. daar horen echt geen grote tieten bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik vind mijne prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
Wel natuurlijk, vrouwen hebben brede heupen gekregen van moeder natuur omdat er een kind doorheen moet.quote:![]()
Ja niet zo rond als een bal, helleuquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel natuurlijk, vrouwen hebben brede heupen gekregen van moeder natuur omdat er een kind doorheen moet..
Dat kind dat eruit komt is nog groter dan een bal!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja niet zo rond als een bal, helleu.
![]()
![]()
Dikke mensen krijgen dikke babys, en dunne mensne krijgen dunne babys. Dus dikke mensen, wil je ene makkelijke bevalling, val afquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kind dat eruit komt is nog groter dan een bal!.
Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dikke mensen krijgen dikke babys, en dunne mensne krijgen dunne babys. Dus dikke mensen, wil je ene makkelijke bevalling, val af.
![]()
Haha DV was een dikke baby.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?![]()
Wat een aids woord zeg, klabatsers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah, als ze een beetje kont en klabatsers heeft is het geen probleem toch.
Trouwens, kut ik ben vergeten te vragen naar je pa en ma. Help me herinneren, dit weekend ben ik weer bij me pa!
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 17:30:09 ]![]()
Uitzonderingen zin er altijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?. Maar over het algemeen krijgen dikke vrouwen veel dikkere babys en andersom dus ook
.
En daarbij krijgen dunne vrouwen ook vaak babys die te vroeg zijn geboren.
Dus dunne vrouwen, ETEN!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitzonderingen zin er altijd. Maar over het algemeen krijgen dikke vrouwen veel dikkere babys en andersom dus ook
.
En daarbij krijgen dunne vrouwen ook vaak babys die te vroeg zijn geboren.
![]()
Sowieso voor zwangerschap diabetes en mensen met overgewicht/obesitas hebben grotere kans dat hun baby openruggetje krijgt wat ook kut is.
Echt een gruwelijk achterlijk woord. Daarom gebruik ik hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een aids woord zeg, klabatsers.
Trouwens, kut ik ben vergeten te vragen naar je pa en ma. Help me herinneren, dit weekend ben ik weer bij me pa!![]()
![]()
Maar nu zit het in je kontquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds babyvet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds babyvet.
Mijn babyvet is ook weer terug! Nu een maand niet gesport, want geen zin.Gelijk aangekomen alles.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 17:32:34 ]![]()
Oh.quote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik doe hele dagen niks, en ik ben afgevallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn babyvet is ook weer terug! Nu een maand niet gesport, want geen zin.Gelijk aangekomen alles.
Alleen loop ik nu ipv fietsen.![]()
Ja, strakker lichaamquote:.
En nee, ik ben niet al super dun. Ik heb wel normaal lichaam als ik onder kleren verstopt zit maar daaroner zitten vetjes ipv spieren en dat flubbert enzo
![]()
.
Daarom hoef je niet perse af te vallen, je moet gewoon spieren kweken. Want bepaald vet zet om in spiermassa.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, strakker lichaam.
En nee, ik ben niet al super dun. Ik heb wel normaal lichaam als ik onder kleren verstopt zit maar daaroner zitten vetjes ipv spieren en dat flubbert enzo
![]()
.
![]()
![]()
Dit lichaam crack?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Vet zet niet om in spierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom hoef je niet perse af te vallen, je moet gewoon spieren kweken. Want bepaald vet zet om in spiermassa.. Vet moet weg en dan komen spieren
. Dus vet moet sowieso afgebroken worden en tegelijkertijd spieren opbouwen, maar zonder dat vet zie je ook geen spieren
.
Nouja, spieren kunnen ook komen terwijl je vet hebt, maar dan zie je er niet zo veel van.
Het was perfect geweest als ze neit van die buikspieren hebt. Je ziet helemaal blokjes en dat vind ik niet zo mooi, moet gewoon nks te zien zijn maar wel beetje gespierd maar zoner blokjesquote:.
mavo hequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die denken dat vet omgezet kan worden in spieren? Oh wacht Groningen.![]()
Je moest eens weten hoe vaak ik mensen zou moeten verbeterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die denken dat vet omgezet kan worden in spieren? Oh wacht Groningen..
Maar dat doe ik niet want mensen geloven je toch niet.
Als God zelf uit de hemel op aarde neerdaalde om het menselijk ras te inspecteren en hij kwam in een koets getrokken door vliegende eenhoorns omgeven door bliksem in Crack_'s woonkamer neerdalen om te vertellen dat ze een mooi lichaam had geloofde ze het denk ik nog niet![]()
Meeste sportschoolboys bij mij op sportschool zijn ook vmbo'ers hoor.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 17:40:30 ]![]()
Tevredener misschien wel jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het in m'n tieten zat was jij tevreden.Maar dit is ook niet verkeerd
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
Als God zelf uit de hemel op aarde neerdaalde om het menselijk ras te inspecteren en hij kwam in een koets getrokken door vliegende eenhoorns omgeven door bliksem in Crack_'s woonkamer neerdalen om te vertellen dat ze een mooi lichaam had geloofde ze het denk ik nog niet, nee want ik geloof al niet in god
.
Maar anyway, ik vind dunner gewoon mooier en zolang het gezond gewicht is, i dont see the problem. En misschien is het een verkeerd zelfbeeld, maar wie heeft daar nou geen last van
. S
Kont > Tietenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tevredener misschien wel jaMaar dit is ook niet verkeerd
![]()
![]()
hee ik zit al 15 jaar in die fasequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit nu in de fase dat ik geen vet en geen spieren heb. Ik voel me zo iel nu![]()
hahahaahquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit nu in de fase dat ik geen vet en geen spieren heb. Ik voel me zo iel nu![]()
.
Ja nee dat is niks. Vetjes zijn wel fijn bij jongens vind ik.
Ik heb het beiden atm.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit nu in de fase dat ik geen vet en geen spieren heb. Ik voel me zo iel nu
Wie wil mij aanraken?![]()
Ik wel maar alleen op je flubberplekjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het beiden atm.
Wie wil mij aanraken?![]()
FLUBBERPLEKJESquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wel maar alleen op je flubberplekjes
Zachte buikjes, billen NOMNOMBaby darling doll face honey![]()
Flubberplekjes, wtf. Die ga ik onthouden.![]()
Chick: ''IK HEB EEN DIKKE KONT''
Typisch: ''Nee joh, dat zijn flubberplekjes''
Wat er dan gaat gebeuren is voor mij nog een raadsel.![]()
Een vriendin van mij is super trots op der tieten, omdat ze zo groot zijn. Ze is dan ook gewoon super dik, nee maar for real dik.
Daar hoef je niet trots op te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van mij is super trots op der tieten, omdat ze zo groot zijn.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Nee, en zij al helemaal niet want er zit tussen de ene en de andere tiet echt 30 cm tussen ofzo (nee geen idee, maar echt heel veel)quote:.
Wtf. Pics?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, en zij al helemaal niet want er zit tussen de ene en de andere tiet echt 30 cm tussen ofzo (nee geen idee, maar echt heel veel).
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, en zij al helemaal niet want er zit tussen de ene en de andere tiet echt 30 cm tussen ofzo (nee geen idee, maar echt heel veel).
![]()
Ain't it funny how it is
Eerst had vetjes en geen spieren. Ik ga maar eens een tijdje voor spieren denk ik, moet ik ze wel gaan kwekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaah![]()
.
Ja nee dat is niks. Vetjes zijn wel fijn bij jongens vind ik.
![]()
![]()
gespierde vhquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerst had vetjes en geen spieren. Ik ga maar eens een tijdje voor spieren denk ik, moet ik ze wel gaan kweken![]()
![]()
Zo gedaan man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerst had vetjes en geen spieren. Ik ga maar eens een tijdje voor spieren denk ik, moet ik ze wel gaan kwekenIk ben een jaar geleden begonnen en heb echt ziek veel progressie geboekt, terwijl ik niet eens aan een sportdieet zit oid. Ik merkte echt ziek snel verschil qua uiterlijk in mijn armen, borst en schouders.
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tevredener misschien wel jaMaar dit is ook niet verkeerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet het hier wel beetje. Normaal zijn tieten beetje rond, deze zijn rechthoekig en vallen meteen naar beneden met veels te veel ruimte tussen de een en de ander dus
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het hier wel beetje. Normaal zijn tieten beetje rond, deze zijn rechthoekig en vallen meteen naar beneden met veels te veel ruimte tussen de een en de ander dus
.
Dat is zo lelijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoezoquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nu moet ik weer denken aan jouw idee van een perfect lichaam![]()
Ja, en dit is ook zo'n type die eigenlijk alleen maar hele lage truitjes draagt met van die Marlies Dekkers bh met die bandjes die boven je tiet uitkomenquote:. En nu heeft ze ook zo'n tattoo van twee hartjes op der tat laten tatoeëren (die echt afgrijselijk is
)
[ afbeelding ]
.
Van die uit de kluiten gewassen theezakjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dit is ook zo'n type die eigenlijk alleen maar hele lage truitjes draagt met van die Marlies Dekkers bh met die bandjes die boven je tiet uitkomen. En nu heeft ze ook zo'n tattoo van twee hartjes op der tat laten tatoeëren (die echt afgrijselijk is
)
![]()
![]()
![]()
Zolang ik het overtollige vel op mijn buik maar een beetje strak krijg vind ik het wel bestquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo gedaan man.Ik ben een jaar geleden begonnen en heb echt ziek veel progressie geboekt, terwijl ik niet eens aan een sportdieet zit oid. Ik merkte echt ziek snel verschil qua uiterlijk in mijn armen, borst en schouders.
![]()
![]()
...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh vandaar dat jij zo vaak naar de wc moest.Alsof ik zoiets leuk kan vinden. Ze is ongeveer jouw anti-ego
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zolang ik het overtollige vel op mijn buik maar een beetje strak krijg vind ik het wel best![]()
![]()
Ja ok, ze is niet zo'n hele goede vriendinquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de dikke vriendin van Crack_ ben. Meer zo'n type waarmee het super gezellig is maar waar ik nooit zelf mee afspreek
Ah, je bent zóveel verloren? Nice. Ik sukkel een beetje tussen goed gewicht en 5-7 kg te veel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zolang ik het overtollige vel op mijn buik maar een beetje strak krijg vind ik het wel bestMaarja vind ik wel prima eigenlijk. Na de vakantie ga ik weer vol aan de bak en dan hoop ik volgende zomer niet meer te sukkelen.
![]()
![]()
Hahaha, als jij zoiets leuk vindt.. dan zou ik zo hard op je afknappenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
...Alsof ik zoiets leuk kan vinden. Ze is ongeveer jouw anti-ego
25 kiloquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je bent zóveel verloren? Nice. Ik sukkel een beetje tussen goed gewicht en 5-7 kg te veel.Maarja vind ik wel prima eigenlijk. Na de vakantie ga ik weer vol aan de bak en dan hoop ik volgende zomer niet meer te sukkelen.
![]()
Beetje vet is leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je bent zóveel verloren? Nice. Ik sukkel een beetje tussen goed gewicht en 5-7 kg te veel.Maarja vind ik wel prima eigenlijk. Na de vakantie ga ik weer vol aan de bak en dan hoop ik volgende zomer niet meer te sukkelen.
lekker zacht.
![]()
Ik moet elke keer lachen om het feit dat zo'n hartje afkomstig is van de kont, dat ze daarop gebaseerd zijn.
Mijn humor.![]()
![]()
Dit, zo lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje vet is leuklekker zacht.
.
Hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:01 schreef Trollscience het volgende:
ik ben tien kilo afgevallen toen ik een maand medicinet gebruiktewat een zooi
Ja wat, als dat werkt.. ik denk ook dat dat echt gezonder is dan ditquote:.
Als ik Tchock zo hoor valt het allemaal reuze mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat, als dat werkt.. ik denk ook dat dat echt gezonder is dan dit.
Vrouwen en gewicht.![]()
![]()
Krijg je dat op recept of kan je dat in de winkel kopen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:01 schreef Trollscience het volgende:
ik ben tien kilo afgevallen toen ik een maand medicinet gebruiktewat een zooi
![]()
Ja maar ik heb best een eetprobleem, dus dat is heel ander verhaal.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik Tchock zo hoor valt het allemaal reuze mee.
Vrouwen en gewicht.Baby darling doll face honey![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Krijg je dat op recept of kan je dat in de winkel kopen?..
![]()
Ik vind crack ook dun. Maar zoals ze zelf zegt wil ze het allemaal strakker hebben, ik wil dat ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen en gewicht.
Ik ben ook niet de dunste en wil dat ook niet zijn maar het mag allemaal gewoon wat strakker.![]()
Crack zit al aan de onderkant van gezond gewicht op haar lengte, dat idee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen en gewicht.![]()
Ik wil je wel even wat betere voeding gevenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb best een eetprobleem, dus dat is heel ander verhaal.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil je wel even wat betere voeding geven![]()
![]()
Dan moet je niet afvallen maar sporten! En dat gaat misschien nog wel eens een beetje samen ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind crack ook dun. Maar zoals ze zelf zegt wil ze het allemaal strakker hebben, ik wil dat ook.
Ik ben ook niet de dunste en wil dat ook niet zijn maar het mag allemaal gewoon wat strakker.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 18:05:22 ]![]()
Ik moet eigenlijk ook afvallen want ik zit net in de 'overgewicht' zonequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je niet afvallen maar sporten!![]()
Ja, dat afvallen hoeft eigenlijk nog geen eens perse, als mn vet zou worden omgezet in spieren vind ik het ook prima en dan hou ik het zelfde figuur.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind crack ook dun. Maar zoals ze zelf zegt wil ze het allemaal strakker hebben, ik wil dat ook.
Ik ben ook niet de dunste en wil dat ook niet zijn maar het mag allemaal gewoon wat strakker.Weet jij wat ik eet dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil je wel even wat betere voeding gevenOhnono, daar kan nog best veel van af voordat ik een ongezond gewicht zou hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack zit al aan de onderkant van gezond gewicht op haar lengte, dat idee.. Ik ben niet 168 he
.
dit soort mensenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook afvallen want ik zit net in de 'overgewicht' zoneik ben 60 kilo had ik maar ondergewicht
![]()
![]()
Nou ik heb liever overgewicht dan ondergewichtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit soort mensenik ben 60 kilo had ik maar ondergewicht
![]()
![]()
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, vlees.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel wat je niet eetBaby darling doll face honey![]()
Dames, jullie willen het strakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Dames, jullie willen het strakker?Doe ik al, gr gr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
dafuq 60 kilo op 1,92?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
_!!!
![]()
Klopt. Je eet te weinig ijsjes.quote:
Ain't it funny how it is
En ik koop wel vleesjes voor Tchockie hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn onverzadigbare honger dankt u zeer. Ik had maandag shoarma gehaald
.
Mensen die zo lang zijn zijn echt vervelend. Voor je staan zodat je iets niet meer kunt zien enzo, en ze gaan ook nooit achteraan staan.![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
68 kilo op 1,92 is alsnog zo zwaar als een veertjeIk ben een stukje kleiner en een paar kilo zwaarder
![]()
![]()
Datquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Typisch het volgende:
Mensen die zo lang zijn zijn echt vervelend. Voor je staan zodat je iets niet meer kunt zien enzo, en ze gaan ook nooit achteraan staan.![]()
![]()
Nu weeg je 50quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Trollscience het volgende:
alhoewel, de laatste keer dat ik woogis al enkele maanden geleden
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, als mensen zien dat ik achter ze sta dan doen ze meestal wel hun best om me wat te laten zien. Vaak laten ze me ook voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Typisch het volgende:
Mensen die zo lang zijn zijn echt vervelend. Voor je staan zodat je iets niet meer kunt zien enzo, en ze gaan ook nooit achteraan staan.. Maarja, sta je daar in je eentje vooraan, ook niet leuk
.
Of ze denken dat ik 10 ben, dat kan ook.
Hoe lang ben jij?Baby darling doll face honey![]()
Nee ik sta met mijn laptop voor het raamquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je al vrij voor de cam? heb niet heel de dag de tijd!![]()
Ik weeg 120 schoon aan de haakquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond he miss piggy![]()
Op concerten lang zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Typisch het volgende:
![]()
1,78. Eigenlijk de kleinste van mijn matties, heel veel tikken de 1,90 (net niet) aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, als mensen zien dat ik achter ze sta dan doen ze meestal wel hun best om me wat te laten zien. Vaak laten ze me ook voor. Maarja, sta je daar in je eentje vooraan, ook niet leuk
.
Of ze denken dat ik 10 ben, dat kan ook.
Hoe lang ben jij?![]()
![]()
Oh, maar 178 is volgens mij wel echt fijne lengte. Iig klinkt echt precies goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
1,78. Eigenlijk de kleinste van mijn matties, heel veel tikken de 1,90 (net niet) aan.. En die vrienden van je zijn dan gewoon lang..
.
Dit, iedereen is gewoon te langquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar 178 is volgens mij wel echt fijne lengte. Iig klinkt echt precies goed. En die vrienden van je zijn dan gewoon lang..
.
![]()
![]()
wat is HIITquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meer squatten
Meer HIIT
Meer cardio op snuf![]()
Ik ben dan ook precies goed en daar dank ik mijn papa en mama voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar 178 is volgens mij wel echt fijne lengte. Iig klinkt echt precies goed. En die vrienden van je zijn dan gewoon lang..
.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 18:13:31 ]![]()
Ik HAAT de zara.
Sowieso omdat hun maat m een schriele scharminkel maat is en omdat mijn schouders nergens in passen![]()
![]()
Fatty.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben dan ook precies goed en daar dank ik mijn papa en mama voor.![]()
Interesseert mij vrij weinig wat andere mannen daarvan vinden, zolang de vrouwen het maar oke vinden.quote:![]()
Niet in M passen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik HAAT de zara.
Sowieso omdat hun maat m een schriele scharminkel maat is en omdat mijn schouders nergens in passen![]()
![]()
High intensity interval trainingquote:
Bouw je sneller conditie mee op en je verbrand retesnel
Ik had laatst 150 cal in 10 minuten![]()
![]()
Hoe werkt dat? Gewoon in een oven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
High intensity interval training
150 in 10 min? met hardlopen gaat het nog snellerquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
![]()
Brede schouders G, wanneer gaan we weer pompen in de gym?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik HAAT de zara.
![]()
Respect! Dat is toch een minislokje cola er afgetraindquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
![]()
Hoe hard loop jij dan, want dat is echt mongolenveel hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
150 in 10 min? met hardlopen gaat het nog sneller![]()
![]()
quote:Volgens de weersverwachting trekt morgen vanaf het einde van de middag een zwaar onweersfront over Nederland. Dit gaat gepaard met bliksem, zware windstoten, regen en hagel.
Blikseminslag en zware windstoten kunnen elektrische installaties beschadigen en bij harde wind zijn vallende bomen een risico voor de bovenleiding. Er is daardoor donderdagmiddag en avond meer kans op verstoringen met vertraging of uitval van treinen.![]()
Mijn vriendinnetje in de vierde klas had dat ook. Was denk ik net zo groot als Crack.quote:En die vond zichzelf ook te dik.
![]()
![]()
Misschien als je dik bent, ik stel dat ding nooit inquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
150 in 10 min? met hardlopen gaat het nog sneller![]()
![]()
Als ik mn avondeten eraf moet trainen loop ik mezelf doodquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Respect! Dat is toch een minislokje cola er afgetraind![]()
![]()
Normaal tempo. Gewoon 40/50 min lang.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe hard loop jij dan, want dat is echt mongolenveel hoor
5min rennen, 2 min pauze.![]()
Ik zei 10 minuten, niet bijna een uurquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Normaal tempo. Gewoon 40/50 min lang.
5min rennen, 2 min pauze.
Je kan ook tot 20 minuten oid maar gewoon max gaan op de sprint. Dan 20 minuten voor je squattraining en 20 minuten erna![]()
![]()
Ja okequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zei 10 minuten, niet bijna een uur![]()
![]()
Morgen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
Noooooooooooo, er is geen voetbal vanavond.![]()
crack moet je toch snuiven niet etenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Iets zegt me dat ik gemiddeld meer avondeten eet dan crack op een hele dag eet![]()
Ook meer dan ik, jij eet volgens mij inmens veelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Iets zegt me dat ik gemiddeld meer avondeten eet dan crack op een hele dag eet![]()
Ik kan jou verzekeren, dat dat écht niet zo is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Iets zegt me dat ik gemiddeld meer avondeten eet dan crack op een hele dag eetBaby darling doll face honey![]()
Gewoon een crackertje, net zoals iedereen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan jou verzekeren, dat dat écht niet zo is.![]()
watquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon een crackertje, net zoals iedereen.
Ik eet op een dag 2 broodjes, en avondeten een half bord. Dus 2 aardappels, 2 lepels groente en 3 kwart vlees. 's Middags / 's Avonds soms thee met koekjes en anders gewoon iets wat ik in de kelder vind.![]()
Avondeten 2,5 bordquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik eet op een dag 2 broodjes, en avondeten een half bord. Dus 2 aardappels, 2 lepels groente en 3 kwart vlees. 's Middags / 's Avonds soms thee met koekjes en anders gewoon iets wat ik in de kelder vind.
Toetje 0,5 liter mix vla/yoghurt
gr gr![]()
I dont get itquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon een crackertje, net zoals iedereen.
ik eet het dubbele van dat en word nog steeds met anorexiapatienten vergelekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik eet op een dag 2 broodjes, en avondeten een half bord. Dus 2 aardappels, 2 lepels groente en 3 kwart vlees. 's Middags / 's Avonds soms thee met koekjes en anders gewoon iets wat ik in de kelder vind.![]()
![]()
Jezusquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Avondeten 2,5 bord
gr gr
Ik raak super snel vol dus ik moet op verschillende tijdstippen eten, ik heb geen eet ritme![]()
![]()
Hoe groot zijn die borden en hoe lang ben je bezig met alles naar binnen werken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Avondeten 2,5 bord
gr gr![]()
GA WEG JIJ.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
3 crackertjes
[..]
Gewoon een crackertje, net zoals iedereen.Baby darling doll face honey![]()
Ik kan nog wel meer eten dan datquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jezus
Ik raak super snel vol dus ik moet op verschillende tijdstippen eten, ik heb geen eet ritme![]()
![]()
Ik vind het soms echt oneerlijk dat langere mensen zoveel meer mogen eten dan ik zonder aan te komen.
Nja ik drink ook best veel alcohol en ik beweeg niet veel. Als ik dan ook nog eens ongevarieerd eet dan kom je snel aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik eet het dubbele van dat en word nog steeds met anorexiapatienten vergeleken![]()
30 minuten ofzo en ik eet redelijk snelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die borden en hoe lang ben je bezig met alles naar binnen werken?![]()
![]()
Ik kom wel aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het soms echt oneerlijk dat langere mensen zoveel meer mogen eten dan ik zonder aan te komen.
![]()
![]()
Het gaat er bij jou ook sneller af.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef Crack_ het volgende:
In een lul zitten geen spieren.quote:
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 18:30:56 ]![]()
Ik maak nu veels te veelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik heb zin avondeten. Ik hoorde net dat je genoeg maakte voor 3 man. Nou lekker.
Ik maak, let op:
Bruschetta, olijventapenada, tzatsiki, hummus en aioli. En daarbij eet ik ook nog brie, olijvenolie met kruiden ennnn rucola. Oh en dat eet ik met turksbrood
.
Nee, dikkere mensen vallen sneller af. Langere mensen ook omdat het meer inspanning kost om shit te doenquote:![]()
Waarom? Ik heb minder spieren dan iemand die langer isquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat er bij jou ook sneller af.
[..]
In een lul zitten geen spieren.en ik verbrand net zo snel als iemand anders
![]()
Nja het zijn niet echt spieren maar zwellichamen.
Een erectie komt tot stand als er veel bloed naar de zwellichamen stroomt.![]()
IK WIL OOKquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik maak nu veels te veel.
Ik maak, let op:
Bruschetta, olijventapenada, tzatsiki, hummus en aioli. En daarbij eet ik ook nog brie, olijvenolie met kruiden ennnn rucola. Oh en dat eet ik met turksbrood
.
!
![]()
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja het zijn niet echt spieren maar zwellichamen.![]()
![]()
ook spierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja het zijn niet echt spieren maar zwellichamen.![]()
Ja, dit ook nog eens. Hoe dunner hoe minder snel je afvaltquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dikkere mensen vallen sneller af. Langere mensen ook omdat het meer inspanning kost om shit te doen.
Jij hoeft ook helemaal niet af te vallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit ook nog eens. Hoe dunner hoe minder snel je afvalt.
gr gr
cpt obvious![]()
Ik hoef niks inddquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hoeft ook helemaal niet af te vallen
gr gr
cpt obvious
Goede discussie over de menselijke anatomie.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Dat zou kunnen. In een lul zitten zwellichaampjes ja, maar ook meer spieren dan in Drommel's biceps.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan herinner ik me de verkeerde dingen van biologie.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En die kun je trainen door te fappen. Worden ze groter van.![]()
![]()
het onderwijs is ook hard achteruitgegaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef monkyyy het volgende:
Goede discussie over de menselijke anatomie.mooi om te zien
![]()
![]()
Niet weten dat mijn triceps 2 keer zo groot zijn als mijn bicepsquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. In een lul zitten zwellichaampjes ja, maar ook meer spieren dan in Drommel's biceps.![]()
![]()
Vanmiddag gehaaldquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben dol op groene olijvenEn Turks brood als het vers is
. En ik gooi er ook beetje tonijn bij, bij die groene olijven
. Nommienom
Al je cepsen vallen tegen manquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn triceps 2 keer zo groot zijn als mijn biceps![]()
Maak me gekquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vanmiddag gehaald. En ik gooi er ook beetje tonijn bij, bij die groene olijven
. Nommienom
![]()
![]()
ik was erbij toen je stripte op tc, alleen maar biertieten manquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn triceps 2 keer zo groot zijn als mijn biceps![]()
![]()
Ja hallo, als jullie gaan zeggen dat ik niet hoef af te vallen mag ik ook wel iets zeggen over Tchock, hoe jullie lichamen zijn weet ik toch nietquote:![]()
.
Ik heb het dan ook niet over mijn borstspierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
i
[..]
k was erbij toen je stripte op tc, alleen maar biertieten man![]()
![]()
ik heb je fobo gekeken. beetje sporten kan geen kwaad maar zou niet af gaan vallen ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo, als jullie gaan zeggen dat ik niet hoef af te vallen mag ik ook wel iets zeggen over Tchock, hoe jullie lichamen zijn weet ik toch niet![]()
.
![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
i
[..]
k was erbij toen je stripte op tc, alleen maar biertieten manStuk multiplex heeft meer reliëf.
![]()
en bierbuik lieg nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over mijn borstspieren![]()
ACT-F ...... heb jij deze plaat geregeld?
Ain't it funny how it is
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef Melting het volgende:
ACT-F ...... heb jij deze plaat geregeld?![]()
![]()
Hoe zie je dat in haar foboquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb je fobo gekeken. beetje sporten kan geen kwaad maar zou niet af gaan vallen ofzo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: