Echt een gruwelijk achterlijk woord. Daarom gebruik ik hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een aids woord zeg, klabatsers.
Trouwens, kut ik ben vergeten te vragen naar je pa en ma. Help me herinneren, dit weekend ben ik weer bij me pa!
Maar nu zit het in je kontquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds babyvet.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds babyvet.
Oh.quote:
Ik doe hele dagen niks, en ik ben afgevallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn babyvet is ook weer terug! Nu een maand niet gesport, want geen zin.Gelijk aangekomen alles.
Ja, strakker lichaamquote:
Daarom hoef je niet perse af te vallen, je moet gewoon spieren kweken. Want bepaald vet zet om in spiermassa.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, strakker lichaam.
En nee, ik ben niet al super dun. Ik heb wel normaal lichaam als ik onder kleren verstopt zit maar daaroner zitten vetjes ipv spieren en dat flubbert enzo
![]()
.
Vet zet niet om in spierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom hoef je niet perse af te vallen, je moet gewoon spieren kweken. Want bepaald vet zet om in spiermassa.
Het was perfect geweest als ze neit van die buikspieren hebt. Je ziet helemaal blokjes en dat vind ik niet zo mooi, moet gewoon nks te zien zijn maar wel beetje gespierd maar zoner blokjesquote:
mavo hequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die denken dat vet omgezet kan worden in spieren? Oh wacht Groningen.
Je moest eens weten hoe vaak ik mensen zou moeten verbeterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die denken dat vet omgezet kan worden in spieren? Oh wacht Groningen.
Meeste sportschoolboys bij mij op sportschool zijn ook vmbo'ers hoor.quote:
Tevredener misschien wel jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het in m'n tieten zat was jij tevreden.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
Als God zelf uit de hemel op aarde neerdaalde om het menselijk ras te inspecteren en hij kwam in een koets getrokken door vliegende eenhoorns omgeven door bliksem in Crack_'s woonkamer neerdalen om te vertellen dat ze een mooi lichaam had geloofde ze het denk ik nog niet
Kont > Tietenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tevredener misschien wel jaMaar dit is ook niet verkeerd
![]()
hee ik zit al 15 jaar in die fasequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit nu in de fase dat ik geen vet en geen spieren heb. Ik voel me zo iel nu
hahahaahquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb het beiden atm.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik wel maar alleen op je flubberplekjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het beiden atm.
Wie wil mij aanraken?
FLUBBERPLEKJESquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wel maar alleen op je flubberplekjes
Daar hoef je niet trots op te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van mij is super trots op der tieten, omdat ze zo groot zijn.
Nee, en zij al helemaal niet want er zit tussen de ene en de andere tiet echt 30 cm tussen ofzo (nee geen idee, maar echt heel veel)quote:
Wtf. Pics?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, en zij al helemaal niet want er zit tussen de ene en de andere tiet echt 30 cm tussen ofzo (nee geen idee, maar echt heel veel).
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, en zij al helemaal niet want er zit tussen de ene en de andere tiet echt 30 cm tussen ofzo (nee geen idee, maar echt heel veel).
Eerst had vetjes en geen spieren. Ik ga maar eens een tijdje voor spieren denk ik, moet ik ze wel gaan kwekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaah![]()
.
Ja nee dat is niks. Vetjes zijn wel fijn bij jongens vind ik.
gespierde vhquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerst had vetjes en geen spieren. Ik ga maar eens een tijdje voor spieren denk ik, moet ik ze wel gaan kweken
Zo gedaan man.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerst had vetjes en geen spieren. Ik ga maar eens een tijdje voor spieren denk ik, moet ik ze wel gaan kweken
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tevredener misschien wel jaMaar dit is ook niet verkeerd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het hier wel beetje. Normaal zijn tieten beetje rond, deze zijn rechthoekig en vallen meteen naar beneden met veels te veel ruimte tussen de een en de ander dus
.
Dat is zo lelijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Je ziet het hier wel beetje. Normaal zijn tieten beetje rond, deze zijn rechthoekig en vallen meteen naar beneden met veels te veel ruimte tussen de een en de ander dus
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoezoquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nu moet ik weer denken aan jouw idee van een perfect lichaam
Ja, en dit is ook zo'n type die eigenlijk alleen maar hele lage truitjes draagt met van die Marlies Dekkers bh met die bandjes die boven je tiet uitkomenquote:
[ afbeelding ]
.
Van die uit de kluiten gewassen theezakjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en dit is ook zo'n type die eigenlijk alleen maar hele lage truitjes draagt met van die Marlies Dekkers bh met die bandjes die boven je tiet uitkomen. En nu heeft ze ook zo'n tattoo van twee hartjes op der tat laten tatoeëren (die echt afgrijselijk is
)
Zolang ik het overtollige vel op mijn buik maar een beetje strak krijg vind ik het wel bestquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo gedaan man.Ik ben een jaar geleden begonnen en heb echt ziek veel progressie geboekt, terwijl ik niet eens aan een sportdieet zit oid. Ik merkte echt ziek snel verschil qua uiterlijk in mijn armen, borst en schouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |