Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dikke mensen krijgen dikke babys, en dunne mensne krijgen dunne babys. Dus dikke mensen, wil je ene makkelijke bevalling, val af.
Haha DV was een dikke baby.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?
Wat een aids woord zeg, klabatsers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah, als ze een beetje kont en klabatsers heeft is het geen probleem toch.
Uitzonderingen zin er altijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?
Dus dunne vrouwen, ETEN!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitzonderingen zin er altijd. Maar over het algemeen krijgen dikke vrouwen veel dikkere babys en andersom dus ook
.
En daarbij krijgen dunne vrouwen ook vaak babys die te vroeg zijn geboren.
Echt een gruwelijk achterlijk woord. Daarom gebruik ik hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een aids woord zeg, klabatsers.
Trouwens, kut ik ben vergeten te vragen naar je pa en ma. Help me herinneren, dit weekend ben ik weer bij me pa!
Maar nu zit het in je kontquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds babyvet.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds babyvet.
Oh.quote:
Ik doe hele dagen niks, en ik ben afgevallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn babyvet is ook weer terug! Nu een maand niet gesport, want geen zin.Gelijk aangekomen alles.
Ja, strakker lichaamquote:
Daarom hoef je niet perse af te vallen, je moet gewoon spieren kweken. Want bepaald vet zet om in spiermassa.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, strakker lichaam.
En nee, ik ben niet al super dun. Ik heb wel normaal lichaam als ik onder kleren verstopt zit maar daaroner zitten vetjes ipv spieren en dat flubbert enzo
![]()
.
Vet zet niet om in spierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom hoef je niet perse af te vallen, je moet gewoon spieren kweken. Want bepaald vet zet om in spiermassa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |