quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
EXCUUS NEGER ALERT BIJ ABERCOMBIE&FITCH

Ik vind die linker leukerquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Liever zandloper figuur dan helemaal recht.
[ afbeelding ]

oh ik had het eigenlijk om die figurenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zie het zo vaak in reclame foto's
 . Maar die neger, ja nouja
. Maar die neger, ja nouja  .
.Per tiet?quote:

Dat is niet zo heel veel hoor, gewoon dat je je handen zo eromheen kunt doen en er weinig nog uitsteekt.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel veel hoor, gewoon dat je je handen zo eromheen kunt doen en er weinig nog uitsteekt.Sowieso, ik ben 1.58.. daar horen echt geen grote tieten bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik vind mijne prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey

Wel natuurlijk, vrouwen hebben brede heupen gekregen van moeder natuur omdat er een kind doorheen moet.quote:

Ja niet zo rond als een bal, helleuquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel natuurlijk, vrouwen hebben brede heupen gekregen van moeder natuur omdat er een kind doorheen moet.
 .
.

Dat kind dat eruit komt is nog groter dan een bal!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja niet zo rond als een bal, helleu.

Dikke mensen krijgen dikke babys, en dunne mensne krijgen dunne babys. Dus dikke mensen, wil je ene makkelijke bevalling, val afquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kind dat eruit komt is nog groter dan een bal!
 .
.

Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dikke mensen krijgen dikke babys, en dunne mensne krijgen dunne babys. Dus dikke mensen, wil je ene makkelijke bevalling, val af.

Haha DV was een dikke baby.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?

Wat een aids woord zeg, klabatsers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah, als ze een beetje kont en klabatsers heeft is het geen probleem toch.

Uitzonderingen zin er altijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?
 . Maar over het algemeen krijgen dikke vrouwen veel dikkere babys en andersom dus ook
. Maar over het algemeen krijgen dikke vrouwen veel dikkere babys en andersom dus ook  .
.  .
.

Dus dunne vrouwen, ETEN!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitzonderingen zin er altijd. Maar over het algemeen krijgen dikke vrouwen veel dikkere babys en andersom dus ook
.
En daarbij krijgen dunne vrouwen ook vaak babys die te vroeg zijn geboren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |