Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dikke mensen krijgen dikke babys, en dunne mensne krijgen dunne babys. Dus dikke mensen, wil je ene makkelijke bevalling, val af.

Haha DV was een dikke baby.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?

Wat een aids woord zeg, klabatsers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah, als ze een beetje kont en klabatsers heeft is het geen probleem toch.

Uitzonderingen zin er altijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn moeder was gewoon normaal dun en heeft een dikke baby gekregen. Hoe verklaar je dat dan?
 . Maar over het algemeen krijgen dikke vrouwen veel dikkere babys en andersom dus ook
. Maar over het algemeen krijgen dikke vrouwen veel dikkere babys en andersom dus ook  .
.  .
.

Dus dunne vrouwen, ETEN!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uitzonderingen zin er altijd. Maar over het algemeen krijgen dikke vrouwen veel dikkere babys en andersom dus ook
.
En daarbij krijgen dunne vrouwen ook vaak babys die te vroeg zijn geboren.

.
.

Echt een gruwelijk achterlijk woord. Daarom gebruik ik hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een aids woord zeg, klabatsers.
Trouwens, kut ik ben vergeten te vragen naar je pa en ma. Help me herinneren, dit weekend ben ik weer bij me pa!

Maar nu zit het in je kontquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds babyvet.

quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kom haten dan.
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds babyvet.

Gelijk aangekomen alles.
 Gelijk aangekomen alles. 

Oh.quote:

Ik doe hele dagen niks, en ik ben afgevallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn babyvet is ook weer terug! Nu een maand niet gesport, want geen zin.Gelijk aangekomen alles.

Ja, strakker lichaamquote:
 .
.  . Ik heb wel normaal lichaam als ik onder kleren verstopt zit maar daaroner zitten vetjes ipv spieren en dat flubbert enzo
. Ik heb wel normaal lichaam als ik onder kleren verstopt zit maar daaroner zitten vetjes ipv spieren en dat flubbert enzo  
  .
.

Daarom hoef je niet perse af te vallen, je moet gewoon spieren kweken. Want bepaald vet zet om in spiermassa.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, strakker lichaam.
En nee, ik ben niet al super dun. Ik heb wel normaal lichaam als ik onder kleren verstopt zit maar daaroner zitten vetjes ipv spieren en dat flubbert enzo

.

Vet zet niet om in spierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom hoef je niet perse af te vallen, je moet gewoon spieren kweken. Want bepaald vet zet om in spiermassa.
 . Vet moet weg en dan komen spieren
. Vet moet weg en dan komen spieren  . Dus vet moet sowieso afgebroken worden en tegelijkertijd spieren opbouwen, maar zonder dat vet zie je ook geen spieren
. Dus vet moet sowieso afgebroken worden en tegelijkertijd spieren opbouwen, maar zonder dat vet zie je ook geen spieren  .
.

.
.

Het was perfect geweest als ze neit van die buikspieren hebt. Je ziet helemaal blokjes en dat vind ik niet zo mooi, moet gewoon nks te zien zijn maar wel beetje gespierd maar zoner blokjesquote:
 .
.

mavo hequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die denken dat vet omgezet kan worden in spieren? Oh wacht Groningen.

Je moest eens weten hoe vaak ik mensen zou moeten verbeterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die denken dat vet omgezet kan worden in spieren? Oh wacht Groningen.
 .
.  .
.

Meeste sportschoolboys bij mij op sportschool zijn ook vmbo'ers hoor.quote:

Tevredener misschien wel jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het in m'n tieten zat was jij tevreden.
 Maar dit is ook niet verkeerd
 Maar dit is ook niet verkeerd  

quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
Als God zelf uit de hemel op aarde neerdaalde om het menselijk ras te inspecteren en hij kwam in een koets getrokken door vliegende eenhoorns omgeven door bliksem in Crack_'s woonkamer neerdalen om te vertellen dat ze een mooi lichaam had geloofde ze het denk ik nog niet
 , nee want ik geloof al niet in god
, nee want ik geloof al niet in god   .
 . . En misschien is het een verkeerd zelfbeeld, maar wie heeft daar nou geen last van
. En misschien is het een verkeerd zelfbeeld, maar wie heeft daar nou geen last van  . S
. S

Kont > Tietenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tevredener misschien wel jaMaar dit is ook niet verkeerd

hee ik zit al 15 jaar in die fasequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik zit nu in de fase dat ik geen vet en geen spieren heb. Ik voel me zo iel nu

hahahaahquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ValHallen het volgende:

.
.  .
.

Ik heb het beiden atm.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ValHallen het volgende:

Ik wel maar alleen op je flubberplekjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het beiden atm.
Wie wil mij aanraken?

FLUBBERPLEKJESquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wel maar alleen op je flubberplekjes

, nee maar for real dik.
, nee maar for real dik.

Daar hoef je niet trots op te zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van mij is super trots op der tieten, omdat ze zo groot zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |