25 kiloquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je bent zóveel verloren? Nice. Ik sukkel een beetje tussen goed gewicht en 5-7 kg te veel.Maarja vind ik wel prima eigenlijk. Na de vakantie ga ik weer vol aan de bak en dan hoop ik volgende zomer niet meer te sukkelen.
Beetje vet is leukquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je bent zóveel verloren? Nice. Ik sukkel een beetje tussen goed gewicht en 5-7 kg te veel.Maarja vind ik wel prima eigenlijk. Na de vakantie ga ik weer vol aan de bak en dan hoop ik volgende zomer niet meer te sukkelen.
Dit, zo lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje vet is leuklekker zacht.
Hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:01 schreef Trollscience het volgende:
ik ben tien kilo afgevallen toen ik een maand medicinet gebruiktewat een zooi
Ja wat, als dat werkt.. ik denk ook dat dat echt gezonder is dan ditquote:
Als ik Tchock zo hoor valt het allemaal reuze mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat, als dat werkt.. ik denk ook dat dat echt gezonder is dan dit.
Krijg je dat op recept of kan je dat in de winkel kopen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:01 schreef Trollscience het volgende:
ik ben tien kilo afgevallen toen ik een maand medicinet gebruiktewat een zooi
Ja maar ik heb best een eetprobleem, dus dat is heel ander verhaal.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik Tchock zo hoor valt het allemaal reuze mee.
Vrouwen en gewicht.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Krijg je dat op recept of kan je dat in de winkel kopen?
Ik vind crack ook dun. Maar zoals ze zelf zegt wil ze het allemaal strakker hebben, ik wil dat ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen en gewicht.
Crack zit al aan de onderkant van gezond gewicht op haar lengte, dat idee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen en gewicht.
Ik wil je wel even wat betere voeding gevenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb best een eetprobleem, dus dat is heel ander verhaal.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil je wel even wat betere voeding geven
Dan moet je niet afvallen maar sporten! En dat gaat misschien nog wel eens een beetje samen ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind crack ook dun. Maar zoals ze zelf zegt wil ze het allemaal strakker hebben, ik wil dat ook.
Ik ben ook niet de dunste en wil dat ook niet zijn maar het mag allemaal gewoon wat strakker.
Ik moet eigenlijk ook afvallen want ik zit net in de 'overgewicht' zonequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je niet afvallen maar sporten!
Ja, dat afvallen hoeft eigenlijk nog geen eens perse, als mn vet zou worden omgezet in spieren vind ik het ook prima en dan hou ik het zelfde figuur.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind crack ook dun. Maar zoals ze zelf zegt wil ze het allemaal strakker hebben, ik wil dat ook.
Ik ben ook niet de dunste en wil dat ook niet zijn maar het mag allemaal gewoon wat strakker.
Weet jij wat ik eet dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil je wel even wat betere voeding geven
Ohnono, daar kan nog best veel van af voordat ik een ongezond gewicht zou hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack zit al aan de onderkant van gezond gewicht op haar lengte, dat idee.
dit soort mensenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook afvallen want ik zit net in de 'overgewicht' zone
Nou ik heb liever overgewicht dan ondergewichtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit soort mensenik ben 60 kilo had ik maar ondergewicht
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit soort mensenik ben 60 kilo had ik maar ondergewicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |