I dont get itquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon een crackertje, net zoals iedereen.
ik eet het dubbele van dat en word nog steeds met anorexiapatienten vergelekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik eet op een dag 2 broodjes, en avondeten een half bord. Dus 2 aardappels, 2 lepels groente en 3 kwart vlees. 's Middags / 's Avonds soms thee met koekjes en anders gewoon iets wat ik in de kelder vind.
Jezusquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Avondeten 2,5 bord
Toetje 0,5 liter mix vla/yoghurt
gr gr
Hoe groot zijn die borden en hoe lang ben je bezig met alles naar binnen werken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Avondeten 2,5 bord
Toetje 0,5 liter mix vla/yoghurt
gr gr
GA WEG JIJ.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
3 crackertjes
[..]
Gewoon een crackertje, net zoals iedereen.
Ik kan nog wel meer eten dan datquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jezus
Ik raak super snel vol dus ik moet op verschillende tijdstippen eten, ik heb geen eet ritme
Nja ik drink ook best veel alcohol en ik beweeg niet veel. Als ik dan ook nog eens ongevarieerd eet dan kom je snel aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik eet het dubbele van dat en word nog steeds met anorexiapatienten vergeleken
30 minuten ofzo en ik eet redelijk snelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die borden en hoe lang ben je bezig met alles naar binnen werken?
Ik kom wel aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het soms echt oneerlijk dat langere mensen zoveel meer mogen eten dan ik zonder aan te komen.
Het gaat er bij jou ook sneller af.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het soms echt oneerlijk dat langere mensen zoveel meer mogen eten dan ik zonder aan te komen.
In een lul zitten geen spieren.quote:
Ik maak nu veels te veelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik heb zin avondeten. Ik hoorde net dat je genoeg maakte voor 3 man. Nou lekker
Nee, dikkere mensen vallen sneller af. Langere mensen ook omdat het meer inspanning kost om shit te doenquote:
Waarom? Ik heb minder spieren dan iemand die langer isquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat er bij jou ook sneller af.
[..]
In een lul zitten geen spieren.
IK WIL OOKquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik maak nu veels te veel.
Ik maak, let op:
Bruschetta, olijventapenada, tzatsiki, hummus en aioli. En daarbij eet ik ook nog brie, olijvenolie met kruiden ennnn rucola. Oh en dat eet ik met turksbrood
.
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja het zijn niet echt spieren maar zwellichamen.
ook spierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja het zijn niet echt spieren maar zwellichamen.
Ja, dit ook nog eens. Hoe dunner hoe minder snel je afvaltquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dikkere mensen vallen sneller af. Langere mensen ook omdat het meer inspanning kost om shit te doen
Jij hoeft ook helemaal niet af te vallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit ook nog eens. Hoe dunner hoe minder snel je afvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |