Nja ik drink ook best veel alcohol en ik beweeg niet veel. Als ik dan ook nog eens ongevarieerd eet dan kom je snel aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik eet het dubbele van dat en word nog steeds met anorexiapatienten vergeleken
30 minuten ofzo en ik eet redelijk snelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die borden en hoe lang ben je bezig met alles naar binnen werken?
Ik kom wel aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het soms echt oneerlijk dat langere mensen zoveel meer mogen eten dan ik zonder aan te komen.
Het gaat er bij jou ook sneller af.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het soms echt oneerlijk dat langere mensen zoveel meer mogen eten dan ik zonder aan te komen.
In een lul zitten geen spieren.quote:
Ik maak nu veels te veelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik heb zin avondeten. Ik hoorde net dat je genoeg maakte voor 3 man. Nou lekker
Nee, dikkere mensen vallen sneller af. Langere mensen ook omdat het meer inspanning kost om shit te doenquote:
Waarom? Ik heb minder spieren dan iemand die langer isquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat er bij jou ook sneller af.
[..]
In een lul zitten geen spieren.
IK WIL OOKquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik maak nu veels te veel.
Ik maak, let op:
Bruschetta, olijventapenada, tzatsiki, hummus en aioli. En daarbij eet ik ook nog brie, olijvenolie met kruiden ennnn rucola. Oh en dat eet ik met turksbrood
.
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja het zijn niet echt spieren maar zwellichamen.
ook spierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja het zijn niet echt spieren maar zwellichamen.
Ja, dit ook nog eens. Hoe dunner hoe minder snel je afvaltquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dikkere mensen vallen sneller af. Langere mensen ook omdat het meer inspanning kost om shit te doen
Jij hoeft ook helemaal niet af te vallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit ook nog eens. Hoe dunner hoe minder snel je afvalt.
Ik hoef niks inddquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hoeft ook helemaal niet af te vallen
gr gr
cpt obvious
Dat zou kunnen. In een lul zitten zwellichaampjes ja, maar ook meer spieren dan in Drommel's biceps.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan herinner ik me de verkeerde dingen van biologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |