150 in 10 min? met hardlopen gaat het nog snellerquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
High intensity interval training
Bouw je sneller conditie mee op en je verbrand retesnel
Ik had laatst 150 cal in 10 minuten

Brede schouders G, wanneer gaan we weer pompen in de gym?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik HAAT de zara.
Sowieso omdat hun maat m een schriele scharminkel maat is en omdat mijn schouders nergens in passen

Respect! Dat is toch een minislokje cola er afgetraindquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
High intensity interval training
Bouw je sneller conditie mee op en je verbrand retesnel
Ik had laatst 150 cal in 10 minuten

Hoe hard loop jij dan, want dat is echt mongolenveel hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
150 in 10 min? met hardlopen gaat het nog sneller

quote:Volgens de weersverwachting trekt morgen vanaf het einde van de middag een zwaar onweersfront over Nederland. Dit gaat gepaard met bliksem, zware windstoten, regen en hagel.
Blikseminslag en zware windstoten kunnen elektrische installaties beschadigen en bij harde wind zijn vallende bomen een risico voor de bovenleiding. Er is daardoor donderdagmiddag en avond meer kans op verstoringen met vertraging of uitval van treinen.

Mijn vriendinnetje in de vierde klas had dat ook. Was denk ik net zo groot als Crack.quote:
 En die vond zichzelf ook te dik.
 En die vond zichzelf ook te dik.  

Misschien als je dik bent, ik stel dat ding nooit inquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
150 in 10 min? met hardlopen gaat het nog sneller

Als ik mn avondeten eraf moet trainen loop ik mezelf doodquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Respect! Dat is toch een minislokje cola er afgetraind

Normaal tempo. Gewoon 40/50 min lang.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe hard loop jij dan, want dat is echt mongolenveel hoor

Ik zei 10 minuten, niet bijna een uurquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Normaal tempo. Gewoon 40/50 min lang.
5min rennen, 2 min pauze.

Ja okequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zei 10 minuten, niet bijna een uur

Morgen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
Noooooooooooo, er is geen voetbal vanavond.

crack moet je toch snuiven niet etenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Iets zegt me dat ik gemiddeld meer avondeten eet dan crack op een hele dag eet

Ook meer dan ik, jij eet volgens mij inmens veelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:

Ik kan jou verzekeren, dat dat écht niet zo is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:

Gewoon een crackertje, net zoals iedereen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan jou verzekeren, dat dat écht niet zo is.

watquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon een crackertje, net zoals iedereen.

Avondeten 2,5 bordquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik eet op een dag 2 broodjes, en avondeten een half bord. Dus 2 aardappels, 2 lepels groente en 3 kwart vlees. 's Middags / 's Avonds soms thee met koekjes en anders gewoon iets wat ik in de kelder vind.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |