1,78. Eigenlijk de kleinste van mijn matties, heel veel tikken de 1,90 (net niet) aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, als mensen zien dat ik achter ze sta dan doen ze meestal wel hun best om me wat te laten zien. Vaak laten ze me ook voor. Maarja, sta je daar in je eentje vooraan, ook niet leuk
.
Of ze denken dat ik 10 ben, dat kan ook.
Hoe lang ben jij?
Oh, maar 178 is volgens mij wel echt fijne lengte. Iig klinkt echt precies goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
1,78. Eigenlijk de kleinste van mijn matties, heel veel tikken de 1,90 (net niet) aan.
Dit, iedereen is gewoon te langquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar 178 is volgens mij wel echt fijne lengte. Iig klinkt echt precies goed. En die vrienden van je zijn dan gewoon lang..
.
wat is HIITquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meer squatten
Meer HIIT
Meer cardio op snuf
Ik ben dan ook precies goed en daar dank ik mijn papa en mama voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar 178 is volgens mij wel echt fijne lengte. Iig klinkt echt precies goed. En die vrienden van je zijn dan gewoon lang..
.
Fatty.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben dan ook precies goed en daar dank ik mijn papa en mama voor.
Interesseert mij vrij weinig wat andere mannen daarvan vinden, zolang de vrouwen het maar oke vinden.quote:
Niet in M passen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik HAAT de zara.
Sowieso omdat hun maat m een schriele scharminkel maat is en omdat mijn schouders nergens in passen
High intensity interval trainingquote:
Hoe werkt dat? Gewoon in een oven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
High intensity interval training
Bouw je sneller conditie mee op en je verbrand retesnel
Ik had laatst 150 cal in 10 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |