Ja, vlees.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel wat je niet eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Dames, jullie willen het strakker?Doe ik al, gr gr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
dafuq 60 kilo op 1,92?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit soort mensenik ben 60 kilo had ik maar ondergewicht
Klopt. Je eet te weinig ijsjes.quote:
En ik koop wel vleesjes voor Tchockie hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn onverzadigbare honger dankt u zeer
Ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
68 kilo op 1,92 is alsnog zo zwaar als een veertje
Datquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Typisch het volgende:
Mensen die zo lang zijn zijn echt vervelend. Voor je staan zodat je iets niet meer kunt zien enzo, en ze gaan ook nooit achteraan staan.
Nu weeg je 50quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Trollscience het volgende:
alhoewel, de laatste keer dat ik woogis al enkele maanden geleden
Oh, als mensen zien dat ik achter ze sta dan doen ze meestal wel hun best om me wat te laten zien. Vaak laten ze me ook voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Typisch het volgende:
Mensen die zo lang zijn zijn echt vervelend. Voor je staan zodat je iets niet meer kunt zien enzo, en ze gaan ook nooit achteraan staan.
Nee ik sta met mijn laptop voor het raamquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je al vrij voor de cam? heb niet heel de dag de tijd!
Ik weeg 120 schoon aan de haakquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond he miss piggy
Op concerten lang zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:09 schreef Typisch het volgende:
1,78. Eigenlijk de kleinste van mijn matties, heel veel tikken de 1,90 (net niet) aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, als mensen zien dat ik achter ze sta dan doen ze meestal wel hun best om me wat te laten zien. Vaak laten ze me ook voor. Maarja, sta je daar in je eentje vooraan, ook niet leuk
.
Of ze denken dat ik 10 ben, dat kan ook.
Hoe lang ben jij?
Oh, maar 178 is volgens mij wel echt fijne lengte. Iig klinkt echt precies goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
1,78. Eigenlijk de kleinste van mijn matties, heel veel tikken de 1,90 (net niet) aan.
Dit, iedereen is gewoon te langquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar 178 is volgens mij wel echt fijne lengte. Iig klinkt echt precies goed. En die vrienden van je zijn dan gewoon lang..
.
wat is HIITquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meer squatten
Meer HIIT
Meer cardio op snuf
Ik ben dan ook precies goed en daar dank ik mijn papa en mama voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar 178 is volgens mij wel echt fijne lengte. Iig klinkt echt precies goed. En die vrienden van je zijn dan gewoon lang..
.
Fatty.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben dan ook precies goed en daar dank ik mijn papa en mama voor.
Interesseert mij vrij weinig wat andere mannen daarvan vinden, zolang de vrouwen het maar oke vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |