Nja ik drink ook best veel alcohol en ik beweeg niet veel. Als ik dan ook nog eens ongevarieerd eet dan kom je snel aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik eet het dubbele van dat en word nog steeds met anorexiapatienten vergeleken
30 minuten ofzo en ik eet redelijk snelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die borden en hoe lang ben je bezig met alles naar binnen werken?
Ik kom wel aanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het soms echt oneerlijk dat langere mensen zoveel meer mogen eten dan ik zonder aan te komen.
Het gaat er bij jou ook sneller af.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het soms echt oneerlijk dat langere mensen zoveel meer mogen eten dan ik zonder aan te komen.
In een lul zitten geen spieren.quote:
Ik maak nu veels te veelquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik heb zin avondeten. Ik hoorde net dat je genoeg maakte voor 3 man. Nou lekker
Nee, dikkere mensen vallen sneller af. Langere mensen ook omdat het meer inspanning kost om shit te doenquote:
Waarom? Ik heb minder spieren dan iemand die langer isquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat er bij jou ook sneller af.
[..]
In een lul zitten geen spieren.
IK WIL OOKquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik maak nu veels te veel.
Ik maak, let op:
Bruschetta, olijventapenada, tzatsiki, hummus en aioli. En daarbij eet ik ook nog brie, olijvenolie met kruiden ennnn rucola. Oh en dat eet ik met turksbrood
.
Nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja het zijn niet echt spieren maar zwellichamen.
ook spierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja het zijn niet echt spieren maar zwellichamen.
Ja, dit ook nog eens. Hoe dunner hoe minder snel je afvaltquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dikkere mensen vallen sneller af. Langere mensen ook omdat het meer inspanning kost om shit te doen
Jij hoeft ook helemaal niet af te vallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit ook nog eens. Hoe dunner hoe minder snel je afvalt.
Ik hoef niks inddquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hoeft ook helemaal niet af te vallen
gr gr
cpt obvious
Dat zou kunnen. In een lul zitten zwellichaampjes ja, maar ook meer spieren dan in Drommel's biceps.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan herinner ik me de verkeerde dingen van biologie.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En die kun je trainen door te fappen. Worden ze groter van.
het onderwijs is ook hard achteruitgegaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef monkyyy het volgende:
Goede discussie over de menselijke anatomie.
Niet weten dat mijn triceps 2 keer zo groot zijn als mijn bicepsquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. In een lul zitten zwellichaampjes ja, maar ook meer spieren dan in Drommel's biceps.
Vanmiddag gehaaldquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben dol op groene olijvenEn Turks brood als het vers is
Al je cepsen vallen tegen manquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn triceps 2 keer zo groot zijn als mijn biceps
Maak me gekquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vanmiddag gehaald. En ik gooi er ook beetje tonijn bij, bij die groene olijven
. Nommienom
k was erbij toen je stripte op tc, alleen maar biertieten manquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat mijn triceps 2 keer zo groot zijn als mijn biceps
Ja hallo, als jullie gaan zeggen dat ik niet hoef af te vallen mag ik ook wel iets zeggen over Tchock, hoe jullie lichamen zijn weet ik toch nietquote:
Ik heb het dan ook niet over mijn borstspierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
i
[..]
k was erbij toen je stripte op tc, alleen maar biertieten man
ik heb je fobo gekeken. beetje sporten kan geen kwaad maar zou niet af gaan vallen ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo, als jullie gaan zeggen dat ik niet hoef af te vallen mag ik ook wel iets zeggen over Tchock, hoe jullie lichamen zijn weet ik toch niet![]()
.
Ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
i
[..]
k was erbij toen je stripte op tc, alleen maar biertieten man
en bierbuik lieg nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over mijn borstspieren
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef Melting het volgende:
ACT-F ...... heb jij deze plaat geregeld?
Hoe zie je dat in haar foboquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb je fobo gekeken. beetje sporten kan geen kwaad maar zou niet af gaan vallen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |