Opletten zegt zequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je ook blijven bewegen en opletten
Jij had dus met een mongool?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Oeh nice, mn ex heeft ook fb. Goed om te zien dat het nog steeds een mongool is.
Ja, maar ik was toen ook een mongool. Maarja, hij nog steeds HAAHAAquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Geen opleiding, geen werk. Je kent ze wel.
Ah zo een, dat zijn wel de eckte bazen. Dus van eentje die 8/9 (? weet niet meerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik was toen ook een mongool. Maarja, hij nog steeds HAAHAA.
Hij is een wietjunkie die nog steeds bij zn papa woont. Gast is nu 28 ofzo.
Nee dit was een mongool. Vooral omdat hij dacht boven iedereen te staan en slimmer te zijn terwijl hij echt de meest domme dingen ever zeiquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ah zo een, dat zijn wel de eckte bazen. Dus van eentje die 8/9 (? weet niet meer) ouder is naar iemand die jonger is dan jij? Tis wat.
Watquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Mijn ex zit in een afkickkliniek en is verslaafd aan hoestdrank.
hahahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Mijn ex zit in een afkickkliniek en is verslaafd aan hoestdrank.
Zit DXM in, schijn je van te hallucinerenquote:
Leuke ex danquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zit DXM in, schijn je van te hallucineren
Tuurlijk, niet voor niets een exquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha. Of wacht, vind je dat leuk of niet?
Beetje standaard is dat wel, snap alleen niet wat die gozers bezield om met een meisje zo jong te gaan kutten. Meisjes schijnen dat intressant te vinden, oudere gasten. Maar 2 jaar jonger is voor mij atm toch echt wel de max. En denk niet dat als ik straks de 20 aantik ik ineens 16 jarige chickies ga hosselen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dit was een mongool. Vooral omdat hij dacht boven iedereen te staan en slimmer te zijn terwijl hij echt de meest domme dingen ever zei. Nee dat was niks
.
Ja, ik was 15 en hij was 21 hahohi. 6/7 jaar dus ongeveer. En dat ging super goed want ik was nog dommie en hij ook, dus ik merkte dat niet. Tot ik ouder werd naturlich en zelf kon nadenken.
Haha ja, dit bevalt me wel meer hoor![]()
.
Hehequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet voor niets een ex![]()
I wanna see him crash and burn
Nouja, meisjes die jong zijn vinden dat alleen leuk hoor.. als je beetje volwassen bent dan maakt het je echt niks uit of je vriend jonger of ouder isquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje standaard is dat wel, snap alleen niet wat die gozers bezield om met een meisje zo jong te gaan kutten. Meisjes schijnen dat intressant te vinden, oudere gasten. Maar 2 jaar jonger is voor mij atm toch echt wel de max. En denk niet dat als ik straks de 20 aantik ik ineens 16 jarige chickies ga hosselen.
Als je het maar genoeg gebruikt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Maar hoe kun je nou verslaafd raken aan hoestdrank?
http://www.msnbc.msn.com/(...)cted-cough-medicine/quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Maar hoe kun je nou verslaafd raken aan hoestdrank?
Je krijgt toch dorst als je niet drinkt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet verslaafd aan water of wel?
De definitie van verslaving is ook niet perse dat je het veel gebruiktquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar zit niets in dat verslavend is, denken we.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Meer dat je niet zonder kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De definitie van verslaving is ook niet perse dat je het veel gebruikt
Volgens Typisch moet je er veel van gebruiken, vandaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De definitie van verslaving is ook niet perse dat je het veel gebruikt
Het zijn inderdaad vaak niet de slimste nee, vriendinnen van mij toen ik op de middelbare school zat hadden ook vaak van die veel oudere vriendjes. Al moet ik zeggen dat de meeste dat nog steeds wel hebben, alleen allemaal niet meer dezelfde.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Nouja, meisjes die jong zijn vinden dat alleen leuk hoor.. als je beetje volwassen bent dan maakt het je echt niks uit of je vriend jonger of ouder is. Alleen als je echt nog aan het puberen bent is dat allemaal wel stoer. En volgens mij zijn dat bijna alleen maar dommies die dan op jongere meisjes vallen, hij zou volwassen moeten zijn en ik was écht nog een kind
.
En tja, hoe ouder je wordt hoe miner leeftijdsverschillen uitmaken.
Stelletje junks zijn we tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meer dat je niet zonder kan.
Maar je kunt ook niet zonder water dus we zijn allemaal verslaafd
NO.quote:
Ahquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens Typisch moet je er veel van gebruiken, vandaar
Ja ik weet niet, het schijnt wel beetje onbeschreven regel te zijn maar ik vind hetecht zo'n onzin. Ook voordat ik mn vriendje had hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad vaak niet de slimste nee, vriendinnen van mij toen ik op de middelbare school zat hadden ook vaak van die veel oudere vriendjes. Al moet ik zeggen dat de meeste dat nog steeds wel hebben, alleen allemaal niet meer dezelfde.![]()
Tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
O mijn god, ik heb zojuist het perfecte lichaam gevondenben alleen niet zeker of ik het hier mag posten
ik ook ik hou van mezelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
O mijn god, ik heb zojuist het perfecte lichaam gevondenben alleen niet zeker of ik het hier mag posten
Moet je je niet opgeven voor afkickklinieken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Snel afkicken dan voordat ze je komen halen.
Ehm, neequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon spoileren. Geen hond die het ziet. Anders was ik wel 100x geband.
Nou als ik kan mij echt niet voorstellen dat ik helemaal weg kan zijn van een meisje van 15 nu, sowieso heb ik daar amper contact meer mee eigenlijk. Behalve dan vooral vriendinnetjes van mijn zusje maar ook die zijn allemaal 16+.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Ja ik weet niet, het schijnt wel beetje onbeschreven regel te zijn maar ik vind hetecht zo'n onzin. Ook voordat ik mn vriendje had hoor.
Zo'n vriendin van mij wil ook perse iemand die ouder is.. Nou mooi dom ben je dan als je iemand kei leuk begint te vinden maar hij is jonger. JAA JAMMER DAAAN
Dat heeft je ex reeds gedaan. Het busje is onderweg. Je wordt afgevoerd in een dwangbuis.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je je niet opgeven voor afkickklinieken?
Dan moeten ze eerst voorbij de waakkat komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heeft je ex reeds gedaan. Het busje is onderweg. Je wordt afgevoerd in een dwangbuis.
Ik ben ouder dan jijquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou als ik kan mij echt niet voorstellen dat ik helemaal weg kan zijn van een meisje van 15 nu, sowieso heb ik daar amper contact meer mee eigenlijk. Behalve dan vooral vriendinnetjes van mijn zusje maar ook die zijn allemaal 16+.En zelfs dat vind ik vaak te jong omdat ze met mijn zusje om gaan.
![]()
Oudere vrouwen.
Oh noes! De waakkatquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst voorbij de waakkat komen.
Nee maar dat scheelt dan ook 4 jaar en zoals ik net al zei, hoe ouder je wordt hoe minder leeftijdsverschillen uitmaken. Een meisje van 15 zit nog gewoon op een heel ander niveau dan iemand van 20, maar 35 en 40 scheelt dan weer bijna niksquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou als ik kan mij echt niet voorstellen dat ik helemaal weg kan zijn van een meisje van 15 nu, sowieso heb ik daar amper contact meer mee eigenlijk. Behalve dan vooral vriendinnetjes van mijn zusje maar ook die zijn allemaal 16+.En zelfs dat vind ik vaak te jong omdat ze met mijn zusje om gaan.
![]()
Oudere vrouwen.
Zou mij geen reet uitmaken hoor, maar het gaat ook niet echt om leeftijd. Als ze er niet 12 uitzien en ze zijn gewoon volwassen in zowel gedrag als denkwijze maakt mij de leeftijd niets uit hoor. Maar sowieso val ik tot nu toe meer in de smaak bij vrouwen die ouder zijn, schattig dit dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar dat scheelt dan ook 4 jaar en zoals ik net al zei, hoe ouder je wordt hoe minder leeftijdsverschillen uitmaken. Een meisje van 15 zit nog gewoon op een heel ander niveau dan iemand van 20, maar 35 en 40 scheelt dan weer bijna niks.
Maar zou jij het erg vinden als je vriendin 'n jaar jonger zou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef ACT-F het volgende:
Vel uw oordeel, hot or not?Neppe tieten en wtf ziet die rechtertiet er wazig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sup?quote:
Heb je een schattig gezicht?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou mij geen reet uitmaken hoor, maar het gaat ook niet echt om leeftijd. Als ze er niet 12 uitzien en ze zijn gewoon volwassen in zowel gedrag als denkwijze maakt mij de leeftijd niets uit hoor. Maar sowieso val ik tot nu toe meer in de smaak bij vrouwen die ouder zijn, schattig dit dat.![]()
Dus prima voor mij.
Ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb een 8 jaar oudere vriendin gehad. Zij was mentaal 12, ik ook
Vel uw oordeel, hot or not?Lelijke klabatsers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vel uw oordeel, hot or not?Wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee, just no
Baby darling doll face honey
Vel uw oordeel, hot or not?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |