SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja maar je bent dan al wel over de rap-drempel heen zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. Kanye west vind ik afschuwelijk, Nicky Menaj (?) is gewoon poep. Eminem is met vlagen best aardig, Cunninlynguists is heel vetsommige mensen wagen zich er niet aan dat bedoel ik
![]()
Waarom ga je topic volbaggeren en lapohunten als je niet eens moeite doet voor een TTMijn god zeg, hoe oud was je ook alweer?
![]()
![]()
Dat had ik ook, was dat echt depressie of gewoon de help ik ben maagd ik hoor er niet bij fase?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
das van vroegah toen ik nog in een depressie zat.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Wat vind je van Immortal Technique?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. Kanye west vind ik afschuwelijk, Nicky Menaj (?) is gewoon poep. Eminem is met vlagen best aardig, Cunninlynguists is heel vet![]()
echte depressie, alles met zelfschadesyndroom en zelfmoordneigingen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:06 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dat had ik ook, was dat echt depressie of gewoon de help ik ben maagd ik hoor er niet bij fase?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja mensen, ik ga nu toch echt slapen![]()
Mais, bedankt voor je show
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
To all the people who can Quest like A Tribe does
Before this, did you really know what live was?
Comprehend to the track, for it's why cuz
Gettin measures on the tip of the vibers
Rock and roll to the beat of the funk fuzz
Wipe your feet really good on the rhythm rug
If you feel the urge to freak, do the jitterbug
Come and spread your arms if you really need a hug![]()
CunninLynguists, Cannibal Ox, Atmosphere, A Tribe Called Quest, Beastie Boys, Wu-Tang Clan en een aantal soloprojecten, Masta Ace, Nas![]()
![]()
Ah okee, goed dat je daar uit bent nu.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echte depressie, alles met zelfschadesyndroom en zelfmoordneigingen.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Cannibal Oxquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:09 schreef ValHallen het volgende:
CunninLynguists, Cannibal Ox, Atmosphere, A Tribe Called Quest, Beastie Boys, Wu-Tang Clan en een aantal soloprojecten, Masta Ace, NasPainkillers
Atmosphere vind ik ook tof
Je moet dan ook Jurassic 5 leuk vinden![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik ga nu toch echt slapen![]()
Mais, bedankt voor je show![]()
![]()
Vind ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ah okee, goed dat je daar uit bent nu.![]()
Maar ik peer m nu echt hier, dus als je nog wat wil weten of gewoon wil lullen DM of PM je maar
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Jurassic 5 is vet jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Cannibal OxPainkillers
Atmosphere vind ik ook tof
Je moet dan ook Jurassic 5 leuk vindenEn De La Soul is ook heel cool.
![]()
Okee The Hard Times of RJ Berger is niet hoogstaand en gestoeld op iets mongolisch.
Verliefdheid is voor de dommen![]()
En welke zou dat moeten zijn?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:09 schreef Maisnon het volgende:
Dit nummerzit dadelijk een of andere house klassieker in
![]()
![]()
Keine ahnung ik ben er niet super in thuisquote:
Het heet Crystal Caverns 1991 misschien daar iets mee te maken![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:11 schreef QuintonFortune het volgende:
Okee The Hard Times of RJ Berger is niet hoogstaand en gestoeld op iets mongolisch.![]()
![]()
Volgens mij Disco Blu - Disco Bluquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Keine ahnung ik ben er niet super in thuis
Het heet Crystal Caverns 1991 misschien daar iets mee te maken![]()
![]()
Een geniaal nummer dit. Het is net een filmsoundtrackquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:13 schreef Maisnon het volgende:
Dat nummer van Amon Tobin met die afvoer-geluiden![]()
![]()
Mogen verzoekjes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:13 schreef Maisnon het volgende:
Dat nummer van Amon Tobin met die afvoer-geluiden![]()
![]()
Van sommige requests die ik niet heb is de kwaliteit als ik het snel moet draaien niet zo hoog denk ik![]()
![]()
Heee yaaa!quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:15 schreef ValHallen het volgende:
OutKast niet vergeten trouwens. Geweldige hiphop.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:15 schreef ValHallen het volgende:
OutKast niet vergeten trouwens. Geweldige hiphop.![]()
Ik zocht een tof liedje van zo'n aziatische beat-artiest die iets had gemaakt van allemaal oude chinese films enzo![]()
![]()
Ik vind OutKast geen hiphop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
ALs je OutKast hiphop wil noemen is dat een beter voorbeeld dan Hey ya.
B.O.B wel, maar dat vind ik alleen lekker als ik aan het varen ben in de zon en maar half aan het luisteren ben zeg maar. 2 of 3 goede nummers, rest is simpele muziek imo.![]()
Hij bedoelt het nummer B.O.B.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind OutKast geen hiphop.
B.O.B wel, maar dat vind ik alleen lekker als ik aan het varen ben in de zon en maar half aan het luisteren ben zeg maar. 2 of 3 goede nummers, rest is simpele muziek imo.![]()
Gevonden:quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Keine ahnung ik ben er niet super in thuis
Het heet Crystal Caverns 1991 misschien daar iets mee te maken
![]()
Ah, die heb ik al eens gehoord ja. Niks voor mij.quote:![]()
Ik heb zo'n hekel aan die Skrillex-stijl dubstep die alleen maar bestaat uit rare blieptonen. Wat een teringherrie is dat zeg.![]()
Eensch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:23 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die Skrillex-stijl dubstep die alleen maar bestaat uit rare blieptonen. Wat een teringherrie is dat zeg.![]()
Wordt ook steeds meer gebruikt in de hip-hop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:23 schreef Tchock het volgende:
![]()
Ja, maar hij is absoluut niet de enige. En het breidt zich ook uit naar buiten het genre (kijk naar Knife Party)quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:25 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat net was van Diplo die wel van al dat gerotzooi houdtdaarom
![]()
Ja las het in je postquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:25 schreef Tchock het volgende:
Mais had je gehoord dat Pendulum niet meer is?wel apart, zat dat er aan te komen?
Hierna komt je request trouwens![]()
Nouja Pendulum was al op een soort van hiatus omdat de bandbaas meer Knife Party wilde doen, maar nu gooit hij het bijltje er dus helemaal bij neer. Z'n twitter overstroomd met debiele bozerikenquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja las het in je postwel apart, zat dat er aan te komen?
Hierna komt je request trouwens![]()
![]()
Die aflevering dat de computer yes zegt en die opa in haar gezicht hoest heb ik ongeveer een jaar non-stop om gelachen.quote:![]()
Maar ik ben al een half uur langer aan het doorgaan nuhierna nog eentje en dan is het feest echt voorbij
Het wordt er een van mezelf![]()
![]()
![]()
Zware tijdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die aflevering dat de computer yes zegt en die opa in haar gezicht hoest heb ik ongeveer een jaar non-stop om gelachen.![]()
![]()
Geen sneaky sound system?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik ben al een half uur langer aan het doorgaan nuhierna nog eentje en dan is het feest echt voorbij
Het wordt er een van mezelf![]()
Ik wacht eigenlijk daar op om naar bed te gaan
![]()
![]()
Ja die deed het niet, ik heb hem dus wel van die dinges (wat een superspam site) maar hij wil niet laden, geeft dan een errorquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen sneaky sound system?Ik wacht eigenlijk daar op om naar bed te gaan
Daarom had ik nu als goedmakertje een ander iets van Nicolaas he![]()
![]()
Deze moet ik nog steeds een keer goed makenmaar hij loopt wel lekker door
door alle reverse geluidjess
![]()
Voor mp3's gebruik je toch wel SoulSeek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja die deed het niet, ik heb hem dus wel van die dinges (wat een superspam site) maar hij wil niet laden, geeft dan een error
Daarom had ik nu als goedmakertje een ander iets van Nicolaas he![]()
soulseek is ruk johquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor mp3's gebruik je toch wel SoulSeek?![]()
![]()
Volgens mij komen deze vocals uit een liedje van Total Touch
Nouja dat mini beetje wat er van over is![]()
quote:01:06 : Hot Chip - These Chains
01:10 : Ladyhawke - Blue Eyes
01:14 : Santogold - Lights Out
01:17 : Niki & The Dove - The Fox
01:21 : St. Lucia - We Got It Wrong
01:26 : Wild Beasts - His Grinning Skull
01:29 : Pomplamoose - Dont Stop Lovin Me
01:32 : Caribou - Found Out
01:35 : Surfer Blood - Floating Vibes
01:39 : MSTRKRFT - Metric - Monster Hospital (MSTRKRFT Remix)
01:44 : St. Vincent - The Neighbors
01:48 : TV on the Radio - Golden Age
01:52 : Kapabel - Sjakie Schildpad en de Kreupele Haas (met Herman van Veen)
01:55 : Azealia Banks - 1991
01:59 : MGMT - Electric Feel
02:02 : Sigur Ros - Andvari
02:08 : Lone - Crystal Caverns 1991
02:13 : Amon Tobin - Nightlife
02:19 : Diplo - Barely Standing (Feat. Datsik & Sabi)
02:22 : Nosaj Thing - Fog
02:26 : Onra - The Anthem
02:28 : Nicolas Jaar - I Got A Woman
02:32 : Maisnon - Zones![]()
Chille remix van Arcade ...Schijt aan het leven
Schijten is het enige dat moet,
Dus het is de stront die er toe doet![]()
En dat in één zinquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik waardeer dit ook wel dat iemand het op deze manier covertorigineel
![]()
![]()
Das goed want mijn geheime encore blijft altijd langer doorgaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb Gup alvast aangezet. Zodra je eruit gaat neemt Gup het meteen over.
Hierna moet het toch echt de laatste zijnmet een nummer wat ik nu ook veel op gitaar speel
![]()
![]()
Jij bent wel muzikaal ingesteld. Heb je ook eigen nummers?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Das goed want mijn geheime encore blijft altijd langer doorgaan
Hierna moet het toch echt de laatste zijnmet een nummer wat ik nu ook veel op gitaar speel
![]()
Ja maar elektronische tot nu toequote:Op woensdag 20 juni 2012 02:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij bent wel muzikaal ingesteld. Heb je ook eigen nummers?die draaide ik net voor die arcade fire cover
Maisnon![]()
haha, goede overgang, zit weer rechtop in bed!Schijt aan het leven
Schijten is het enige dat moet,
Dus het is de stront die er toe doet![]()
Ik ga ze een keer luisteren, maar nu naar bed. Nogmaals bedanktquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar elektronische tot nu toedie draaide ik net voor die arcade fire cover
Maisnon![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:47 schreef DeSamenvatting het volgende:
haha, goede overgang, zit weer rechtop in bed!ja dat zal de autopiloot van de radio zijn
Feist was hetlaatste nummer
Bedankt voor het luisterenen trusten!
![]()
Bedankt voor het draaien al heb ik niet alles gehoordquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja dat zal de autopiloot van de radio zijn
Feist was hetlaatste nummer
Bedankt voor het luisterenen trusten!
Moest VI Oranje terugkijken
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
En ik dan?quote:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Mijn Oom, mijn held, mijn baas, mijn liefde, mijn 1e wereldwonder, mijn altijd gewaardeerde radio held, mijn alles en natuurlijk mijn partner voor eventuele homoseksuele lusten!quote:![]()
![]()
Dat lijkt er al meer op. Kusje op je gevoelige plekjequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn Oom, mijn held, mijn baas, mijn liefde, mijn 1e wereldwonder, mijn altijd gewaardeerde radio held, mijn alles en natuurlijk mijn partner voor eventuele homoseksuele lusten!
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Alles wel op deze zonovergoten prachtige dag ?quote:Ik raak in extasequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat lijkt er al meer op. Kusje op je gevoelige plekje![]()
![]()
Ik moet eigenlijk slapen ivm late diensten enzo, maar mijn buren vinden het een goed idee om om half 8 te gaan beginnen met klussen
Rotterdam, leuker kunnen we het niet maken_!
![]()
4 toetsen vandaag, dus ik ben liiicht gespannen. En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles wel op deze zonovergoten prachtige dag ?
[..]
Ik raak in extase#TeamMiley![]()
Ai, diep adem halen, drink een red bull voor maximaal mentaal pieken vlak voor je toetsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
4 toetsen vandaag, dus ik ben liiicht gespannen. En hoe is het met jou?
Komt goed, ik heb vertrouwen in je
Hier gaat alles prima, slaap gebrek, en tabak loos. Toch even naar de AH/Jumbo zometeen voor tabak, drinken en brood.![]()
Mijn ervaring van de laatste tijd heeft R'dam zeker wel leuker gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:07 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam, leuker kunnen we het niet maken_!
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ai, diep adem halen, drink een red bull voor maximaal mentaal pieken vlak voor je toetsen.
Komt goed, ik heb vertrouwen in je
Hier gaat alles prima, slaap gebrek, en tabak loos. Toch even naar de AH/Jumbo zometeen voor tabak, drinken en brood.![]()
![]()
Redbull, Camel, en kroketbroodje. Goddelijke combinatie.![]()
Redbull roken, Camel eten, kroketbroodje drinken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:40 schreef jaren80 het volgende:
[..]![]()
![]()
Redbull, Camel, en kroketbroodje. Goddelijke combinatie.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Camelquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Redbull roken, Camel eten, kroketbroodje drinken.![]()
Redbull![]()
Kroketbroodje![]()
![]()
Fout ventje(nu op den radio)
Zo, kwartje in de jukebox gegooid.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik rook alleen maar camel en zware van nelle,quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:50 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Galoisses of Marlboro is ook prima te pruimen natuurlijk.![]()
Blegh, zo chagerijnig. Ik probeer af te vallen wat over het algemeen wel lukt maar iedere keer terugvalletjes waardoor het echt zoooo lang duuuuurt.
Baby darling doll face honey![]()
Geen smoesjes, toon wat ruggegraat. Geen suiker/snoep/frisdrank/zoutjes. Zo min mogelijk rijst/pasta/brood/aardappel. Veel groenten. Mager vlees en vis. Terugvallen kan een keer gebeuren, maar dan boos worden, jezelf weer oppakken en weer de trein op de rit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Blegh, zo chagerijnig. Ik probeer af te vallen wat over het algemeen wel lukt maar iedere keer terugvalletjes waardoor het echt zoooo lang duuuuurt.
Zo min mogelijk rijst, pasta, brood een aardappel? Maar daar zit niks inquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen smoesjes, toon wat ruggegraat. Geen suiker/snoep/frisdrank/zoutjes. Zo min mogelijk rijst/pasta/brood/aardappel. Veel groenten. Mager vlees en vis. Terugvallen kan een keer gebeuren, maar dan boos worden, jezelf weer oppakken en weer de trein op de rit..
en ik heb niet echt smoesjes, ja dat ik beetje zwak ben. En dat ik het met tentamenperiode moeilijker vind
. En nu sport ik ook niet, want moet leren
![]()
..
Rijst/pasta/brood/aardappel = Koolhydraten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo min mogelijk rijst, pasta, brood een aardappel? Maar daar zit niks in.
en ik heb niet echt smoesjes, ja dat ik beetje zwak ben. En dat ik het met tentamenperiode moeilijker vind
. En nu sport ik ook niet, want moet leren
![]()
..
Tijdens het leren lekker fruit eten of studentenhaver of zo. En water. Veel water. Minimaal 2 liter per dag. Daarnaast zo veel thee als je maar wil. Als je echt zo graag af wil vallen, dan moet je er voor gaan. "Ik ben een beetje zwak" is wel heel erg zielig.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
okee maar dat koolhydratenverhaal snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rijst/pasta/brood/aardappel = Koolhydraten.
Tijdens het leren lekker fruit eten of studentenhaver of zo. En water. Veel water. Minimaal 2 liter per dag. Daarnaast zo veel thee als je maar wil. Als je echt zo graag af wil vallen, dan moet je er voor gaan. "Ik ben een beetje zwak" is wel heel erg zielig..
60% van je energiebehoefte moeten bestaan uit koolhydraten. Dat is dus het meeste en daarna beetje eiwit en beetje vet.
De enige bruikbare brandstof voor je hersenen is glucose, wat vrij komt bij afbraak van koolhydraten. En veel koolhydraten zodat je eiwitten niet worden gebruikt voor energie, daar zijn ze niet voor bedoeld en dat is ook geen schone verbranding
. Vet is ook prima, maar ook niet bedoeld voor energie.
Ik zie het, tijd voor koffiequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
okee maar dat koolhydratenverhaal snap ik niet helemaal.
60% van je energiebehoefte moeten bestaan uit koolhydraten. Dat is dus het meeste en daarna beetje eiwit en beetje vet.
De enige bruikbare brandstof voor je hersenen is glucose, wat vrij komt bij afbraak van koolhydraten. En veel koolhydraten zodat je eiwitten niet worden gebruikt voor energie, daar zijn ze niet voor bedoeld en dat is ook geen schone verbranding
. Vet is ook prima, maar ook niet bedoeld voor energie.
![]()
![]()
Crackfree is een spuitbus voor bij het strijken, om kreukels makkelijker uit bloezen enzo te strijken.
Gr gr Henny Huisman.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Vanaf 1 juli mag er op verpakkingen van homeopathische geneesmiddelen alleen nog staan waarvoor ze gebruikt kunnen worden als de werking ook daadwerkelijk wetenschappelijk bewezen is. Dat meldt gezondheidsnet vandaag.
Door de maatregel van minister Schippers van Volksgezondheid dreigen daardoor alle 'zelfzorggeneesmiddelen' uit de schappen van apotheken en drogisterijen te verdwijnen.
Voor homeopathische geneesmiddelen geldt momenteel een uitzondering. Zij hoeven niet op een wetenschappelijke manier aan te tonen dat hun middel werkt voor de klacht die op de verpakking staat vermeldt. Schippers wil daar nu een einde aan maken. Ze wil dat de werking van homeopathische geneesmiddelen eerst wetenschappelijk wordt bewezen. Zo niet, dan mag niet langer op de verpakking en in de bijsluiter worden vermeld bij welke klacht het product kan worden gebruikt.
De werking van homeopathie is ondanks vele onderzoeken nooit bewezen. De eventuele gunstige effecten van homeopathische middelen worden toegeschreven aan het placebo-effect.
Ik haat homoapatische middelen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Ik haat homoapatische middelen
[ afbeelding ]
Een heel ondernemingsplan en een aangepaste website en dat allemaal voor vrijdag.
En ik maar denken dat het MBO relaxt was.Verliefdheid is voor de dommen![]()
tisser?quote:
en goeiemiddagReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wowowo, mn contract is binnen en ipv 7,50 ga ik 8,65 verdienen woheoeoe. Leuk. Enn ik kocht net turks brood bij de turk en dat vond ik maar eng maar ik kreeg 10 cent korting HAAA
.
wat voor werk ga je doen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Wowowo, mn contract is binnen en ipv 7,50 ga ik 8,65 verdienen woheoeoe. Leuk. Enn ik kocht net turks brood bij de turk en dat vond ik maar eng maar ik kreeg 10 cent korting HAAA
.
was de turk met je aant flirten?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Huishoudelijk medewerker, doe ik nu ook al maar dit is vakantiewerkquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor werk ga je doen?
was de turk met je aant flirten?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Hij zei heel netjes hallo mevrouw en toen zei ik HOI
en toen zei hij de prijs en of het zo mee ging en ik zei, oh maar tasje is wel handig.. maar die kostte dus geld maar ik kreeg graties ::
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaalquote:
Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen![]()
![]()
Dat klinkt wel relaxed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:40 schreef QuintonFortune het volgende:
Een heel ondernemingsplan en een aangepaste website en dat allemaal voor vrijdag.
En ik maar denken dat het MBO relaxt was.![]()
Pics pics!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaal
Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen![]()
En brandnetels waren bij mij altijd best mini, maar meestal heel veel minis
Crack, vlek, bek, plek, snack, trek, hek, nek, lek, pek, trek, jack.
Bored.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huishoudelijk medewerker, doe ik nu ook al maar dit is vakantiewerk.
ohw ja, jij moest mijn huis nog komen poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Hij zei heel netjes hallo mevrouw en toen zei ik HOI
en toen zei hij de prijs en of het zo mee ging en ik zei, oh maar tasje is wel handig.. maar die kostte dus geld maar ik kreeg graties ::
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
volgens mij heb ik die foto gister voorbij zien komenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaal
Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hij is als een lopend vuurtje over FOK! gegaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die foto gister voorbij zien komen
Of je zat in de KLB SC te kijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Rafeiro het volgende:
Crack, vlek, bek, plek, snack, trek, hek, nek, lek, pek, trek, jack.
Bored.Ohjaquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, jij moest mijn huis nog komen poetsen
Vandaag moet ik koken, dus kies ik ook wat we eten
Kipsate met komkommer en gebakken banaaneen classic
![]()
klbquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij is als een lopend vuurtje over FOK! gegaan
Of je zat in de KLB SC te kijken
daar ben ik vaker hoor, voor als het je nog niet was opgevallen
Ja jawel hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klb
daar ben ik vaker hoor, voor als het je nog niet was opgevallen![]()
![]()
ik betaal wel beter dan die 8 euro nog wat. ik weet alleen niet hoe ver weg je woont, misschien zijn je reiskosten wel onbetaalbaarquote:
wat heb je misdaan?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
rood vakje staat verkeerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.
maar proficiat
Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.. Doe dan
Mavo;
Appingedam blabla
ander dorpje blabla
heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rood vakje staat verkeerd.
maar proficiat![]()
Ja echt hequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staan. Doe dan
Mavo;
Appingedam blabla
ander dorpje blablabloed irritant om het zo te lezen.
![]()
is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet wetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Bestaan die mensen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet weten![]()
vast wel ergensquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
geslagen bedoel je?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben vandaag ook geslaagd.
2x zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik ben laatst in mijn gezicht geslaagd egt vervelendquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben vandaag ook geslaagd.
2x zelfs.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga hard genomen worden door het tentamen straks![]()
![]()
Komt wel goed. Hoelaat had je 'm ook alweer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga hard genomen worden door het tentamen straks![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geslagen bedoel je?Nee bij de pinautomaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iedereen met zn tentamense en herkansingen nu. Wel bijna vaknatie whoeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maat 48?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohw my lordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik had in mn hoofd dat jij alleen maar donkere shit droegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
HAquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huilen![]()
Ik draag alleen zwart en grijs enzo vond ik dit wel leuk bij
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik had in mn hoofd dat jij alleen maar donkere shit droeg.
quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huilen![]()
Ik draag alleen zwart en grijs enzo vond ik dit wel leuk bij
Je pa beloven om te helpen in zijn tuin.![]()
![]()
Vanaf 10 uur bezig geweest tot net. Waar is het fout gegaan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 16:29:47 ]![]()
Oh, maar het is mooi weerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
![]()
.
Spinatzie?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Honger, ik ga quiche vreten![]()
Nog een halve over van gisterenBaby darling doll face honey![]()
ik zie geen fout?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
![]()
inb4 stevenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog een halve over van gisteren![]()
INB4 een steven opmerkingquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog een halve over van gisteren![]()
op 3 uurtjes krijg je ook niks gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht even kort van 2 tot 5 helpen oid. Maar hij belde me al rete vroeg wakker.
maar goed, ik ben weer naar huis
Doeeeeeeeeiquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op 3 uurtjes krijg je ook niks gedaan
maar goed, ik ben weer naar huisBaby darling doll face honey![]()
Oeh nice, mn ex heeft ook fb. Goed om te zien dat het nog steeds een mongool is.
NOMquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawohl, met pijnboompitten bovenop. Die dingen ging ik gisteren rooster, shit gaat sneeel
.
Moet je ook blijven bewegen en oplettenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NOM. Die dingen ging ik gisteren rooster, shit gaat sneeel
.
![]()
![]()
Opletten zegt zequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je ook blijven bewegen en opletten. Ja daar ging het fout
.
Jij had dus met een mongool?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Oeh nice, mn ex heeft ook fb. Goed om te zien dat het nog steeds een mongool is.
![]()
![]()
Ja, maar ik was toen ook een mongool. Maarja, hij nog steeds HAAHAAquote:.
Hij is een wietjunkie die nog steeds bij zn papa woont. Gast is nu 28 ofzo.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Geen opleiding, geen werk. Je kent ze wel.Ah zo een, dat zijn wel de eckte bazen. Dus van eentje die 8/9 (? weet niet meerquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik was toen ook een mongool. Maarja, hij nog steeds HAAHAA.
Hij is een wietjunkie die nog steeds bij zn papa woont. Gast is nu 28 ofzo.
) ouder is naar iemand die jonger is dan jij? Tis wat.
![]()
![]()
Nee dit was een mongool. Vooral omdat hij dacht boven iedereen te staan en slimmer te zijn terwijl hij echt de meest domme dingen ever zeiquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ah zo een, dat zijn wel de eckte bazen. Dus van eentje die 8/9 (? weet niet meer) ouder is naar iemand die jonger is dan jij? Tis wat.
. Nee dat was niks
.
Ja, ik was 15 en hij was 21 hahohi. 6/7 jaar dus ongeveer. En dat ging super goed want ik was nog dommie en hij ook, dus ik merkte dat niet. Tot ik ouder werd naturlich en zelf kon nadenken.
Haha ja, dit bevalt me wel meer hoor![]()
.
Mijn ex zit in een afkickkliniek en is verslaafd aan hoestdrank.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Watquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Mijn ex zit in een afkickkliniek en is verslaafd aan hoestdrank.![]()
![]()
hahahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef monkyyy het volgende:
Mijn ex zit in een afkickkliniek en is verslaafd aan hoestdrank.. Of wacht, vind je dat leuk of niet?
Zit DXM in, schijn je van te hallucinerenquote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Leuke ex danquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zit DXM in, schijn je van te hallucineren![]()
![]()
Tuurlijk, niet voor niets een exquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha. Of wacht, vind je dat leuk of niet?
![]()
I wanna see him crash and burn
Beetje standaard is dat wel, snap alleen niet wat die gozers bezield om met een meisje zo jong te gaan kutten. Meisjes schijnen dat intressant te vinden, oudere gasten. Maar 2 jaar jonger is voor mij atm toch echt wel de max. En denk niet dat als ik straks de 20 aantik ik ineens 16 jarige chickies ga hosselen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dit was een mongool. Vooral omdat hij dacht boven iedereen te staan en slimmer te zijn terwijl hij echt de meest domme dingen ever zei. Nee dat was niks
.
Ja, ik was 15 en hij was 21 hahohi. 6/7 jaar dus ongeveer. En dat ging super goed want ik was nog dommie en hij ook, dus ik merkte dat niet. Tot ik ouder werd naturlich en zelf kon nadenken.
Haha ja, dit bevalt me wel meer hoor![]()
.
![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet voor niets een ex![]()
I wanna see him crash and burnNouja, meisjes die jong zijn vinden dat alleen leuk hoor.. als je beetje volwassen bent dan maakt het je echt niks uit of je vriend jonger of ouder isquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje standaard is dat wel, snap alleen niet wat die gozers bezield om met een meisje zo jong te gaan kutten. Meisjes schijnen dat intressant te vinden, oudere gasten. Maar 2 jaar jonger is voor mij atm toch echt wel de max. En denk niet dat als ik straks de 20 aantik ik ineens 16 jarige chickies ga hosselen.. Alleen als je echt nog aan het puberen bent is dat allemaal wel stoer. En volgens mij zijn dat bijna alleen maar dommies die dan op jongere meisjes vallen, hij zou volwassen moeten zijn en ik was écht nog een kind
.
En tja, hoe ouder je wordt hoe miner leeftijdsverschillen uitmaken.
Als je het maar genoeg gebruikt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Maar hoe kun je nou verslaafd raken aan hoestdrank?![]()
![]()
http://www.msnbc.msn.com/(...)cted-cough-medicine/quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Maar hoe kun je nou verslaafd raken aan hoestdrank?
Hahahahaah
Je krijgt toch dorst als je niet drinkt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet verslaafd aan water of wel?![]()
De definitie van verslaving is ook niet perse dat je het veel gebruiktquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet verslaafd aan water of wel?
Daar zit niets in dat verslavend is, denken we.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet verslaafd aan water of wel?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 16:55:48 ]![]()
Meer dat je niet zonder kan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De definitie van verslaving is ook niet perse dat je het veel gebruikt
Maar je kunt ook niet zonder water dus we zijn allemaal verslaafd![]()
![]()
Volgens Typisch moet je er veel van gebruiken, vandaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De definitie van verslaving is ook niet perse dat je het veel gebruikt![]()
![]()
Het zijn inderdaad vaak niet de slimste nee, vriendinnen van mij toen ik op de middelbare school zat hadden ook vaak van die veel oudere vriendjes. Al moet ik zeggen dat de meeste dat nog steeds wel hebben, alleen allemaal niet meer dezelfde.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Nouja, meisjes die jong zijn vinden dat alleen leuk hoor.. als je beetje volwassen bent dan maakt het je echt niks uit of je vriend jonger of ouder is. Alleen als je echt nog aan het puberen bent is dat allemaal wel stoer. En volgens mij zijn dat bijna alleen maar dommies die dan op jongere meisjes vallen, hij zou volwassen moeten zijn en ik was écht nog een kind
.
En tja, hoe ouder je wordt hoe miner leeftijdsverschillen uitmaken.
![]()
![]()
![]()
Stelletje junks zijn we tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meer dat je niet zonder kan.
Maar je kunt ook niet zonder water dus we zijn allemaal verslaafd![]()
![]()
Ik ben internet verslaafd, true story.You can learn anything, the secret lies in discipline.
NO.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ahquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens Typisch moet je er veel van gebruiken, vandaar.
Ja ik weet niet, het schijnt wel beetje onbeschreven regel te zijn maar ik vind hetecht zo'n onzin. Ook voordat ik mn vriendje had hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad vaak niet de slimste nee, vriendinnen van mij toen ik op de middelbare school zat hadden ook vaak van die veel oudere vriendjes. Al moet ik zeggen dat de meeste dat nog steeds wel hebben, alleen allemaal niet meer dezelfde.![]()
.
Zo'n vriendin van mij wil ook perse iemand die ouder is.. Nou mooi dom ben je dan als je iemand kei leuk begint te vinden maar hij is jonger. JAA JAMMER DAAANBaby darling doll face honey![]()
O mijn god, ik heb zojuist het perfecte lichaam gevondenben alleen niet zeker of ik het hier mag posten
![]()
![]()
Tuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
O mijn god, ik heb zojuist het perfecte lichaam gevondenben alleen niet zeker of ik het hier mag posten
![]()
ik ook ik hou van mezelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
Moet je je niet opgeven voor afkickklinieken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Snel afkicken dan voordat ze je komen halen.
Ehm, neequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon spoileren. Geen hond die het ziet. Anders was ik wel 100x geband.![]()
Nou als ik kan mij echt niet voorstellen dat ik helemaal weg kan zijn van een meisje van 15 nu, sowieso heb ik daar amper contact meer mee eigenlijk. Behalve dan vooral vriendinnetjes van mijn zusje maar ook die zijn allemaal 16+.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Ja ik weet niet, het schijnt wel beetje onbeschreven regel te zijn maar ik vind hetecht zo'n onzin. Ook voordat ik mn vriendje had hoor.
Zo'n vriendin van mij wil ook perse iemand die ouder is.. Nou mooi dom ben je dan als je iemand kei leuk begint te vinden maar hij is jonger. JAA JAMMER DAAANEn zelfs dat vind ik vaak te jong omdat ze met mijn zusje om gaan.
![]()
Oudere vrouwen.![]()
![]()
Dat heeft je ex reeds gedaan. Het busje is onderweg. Je wordt afgevoerd in een dwangbuis.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je je niet opgeven voor afkickklinieken?![]()
Dan moeten ze eerst voorbij de waakkat komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heeft je ex reeds gedaan. Het busje is onderweg. Je wordt afgevoerd in een dwangbuis.
Ik ben ouder dan jijquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou als ik kan mij echt niet voorstellen dat ik helemaal weg kan zijn van een meisje van 15 nu, sowieso heb ik daar amper contact meer mee eigenlijk. Behalve dan vooral vriendinnetjes van mijn zusje maar ook die zijn allemaal 16+.En zelfs dat vind ik vaak te jong omdat ze met mijn zusje om gaan.
![]()
Oudere vrouwen.![]()
Oh noes! De waakkatquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst voorbij de waakkat komen.![]()
![]()
Nee maar dat scheelt dan ook 4 jaar en zoals ik net al zei, hoe ouder je wordt hoe minder leeftijdsverschillen uitmaken. Een meisje van 15 zit nog gewoon op een heel ander niveau dan iemand van 20, maar 35 en 40 scheelt dan weer bijna niksquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou als ik kan mij echt niet voorstellen dat ik helemaal weg kan zijn van een meisje van 15 nu, sowieso heb ik daar amper contact meer mee eigenlijk. Behalve dan vooral vriendinnetjes van mijn zusje maar ook die zijn allemaal 16+.En zelfs dat vind ik vaak te jong omdat ze met mijn zusje om gaan.
![]()
Oudere vrouwen..
Maar zou jij het erg vinden als je vriendin 'n jaar jonger zou zijn?
Zou mij geen reet uitmaken hoor, maar het gaat ook niet echt om leeftijd. Als ze er niet 12 uitzien en ze zijn gewoon volwassen in zowel gedrag als denkwijze maakt mij de leeftijd niets uit hoor. Maar sowieso val ik tot nu toe meer in de smaak bij vrouwen die ouder zijn, schattig dit dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar dat scheelt dan ook 4 jaar en zoals ik net al zei, hoe ouder je wordt hoe minder leeftijdsverschillen uitmaken. Een meisje van 15 zit nog gewoon op een heel ander niveau dan iemand van 20, maar 35 en 40 scheelt dan weer bijna niks.
Maar zou jij het erg vinden als je vriendin 'n jaar jonger zou zijn?![]()
Dus prima voor mij.
![]()
Vel uw oordeel, hot or not?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef ACT-F het volgende:
Vel uw oordeel, hot or not?Neppe tieten en wtf ziet die rechtertiet er wazig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sup?quote:Heb je een schattig gezicht?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou mij geen reet uitmaken hoor, maar het gaat ook niet echt om leeftijd. Als ze er niet 12 uitzien en ze zijn gewoon volwassen in zowel gedrag als denkwijze maakt mij de leeftijd niets uit hoor. Maar sowieso val ik tot nu toe meer in de smaak bij vrouwen die ouder zijn, schattig dit dat.![]()
Dus prima voor mij.
Ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb een 8 jaar oudere vriendin gehad. Zij was mentaal 12, ik ook.
Vel uw oordeel, hot or not?Lelijke klabatsers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vel uw oordeel, hot or not?Wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee, just no
Vel uw oordeel, hot or not?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je aan spouwer vragen wanneer hij me nog niet verhuurd heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
grapje hoor wanneer gaan we naakt cammen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: