Jij bent wel muzikaal ingesteld. Heb je ook eigen nummers?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Das goed want mijn geheime encore blijft altijd langer doorgaan
Hierna moet het toch echt de laatste zijnmet een nummer wat ik nu ook veel op gitaar speel
Ja maar elektronische tot nu toequote:Op woensdag 20 juni 2012 02:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij bent wel muzikaal ingesteld. Heb je ook eigen nummers?
Ik ga ze een keer luisteren, maar nu naar bed. Nogmaals bedanktquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar elektronische tot nu toedie draaide ik net voor die arcade fire cover
Maisnon
quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:47 schreef DeSamenvatting het volgende:
haha, goede overgang, zit weer rechtop in bed!
Bedankt voor het draaien al heb ik niet alles gehoordquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja dat zal de autopiloot van de radio zijn
Feist was hetlaatste nummer
Bedankt voor het luisterenen trusten!
En ik dan?quote:
Mijn Oom, mijn held, mijn baas, mijn liefde, mijn 1e wereldwonder, mijn altijd gewaardeerde radio held, mijn alles en natuurlijk mijn partner voor eventuele homoseksuele lusten!quote:
Dat lijkt er al meer op. Kusje op je gevoelige plekjequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn Oom, mijn held, mijn baas, mijn liefde, mijn 1e wereldwonder, mijn altijd gewaardeerde radio held, mijn alles en natuurlijk mijn partner voor eventuele homoseksuele lusten!
Alles wel op deze zonovergoten prachtige dag ?quote:
Ik raak in extasequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat lijkt er al meer op. Kusje op je gevoelige plekje
4 toetsen vandaag, dus ik ben liiicht gespannen. En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles wel op deze zonovergoten prachtige dag ?
[..]
Ik raak in extase
Ai, diep adem halen, drink een red bull voor maximaal mentaal pieken vlak voor je toetsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
4 toetsen vandaag, dus ik ben liiicht gespannen. En hoe is het met jou?
Mijn ervaring van de laatste tijd heeft R'dam zeker wel leuker gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:07 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam, leuker kunnen we het niet maken_!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ai, diep adem halen, drink een red bull voor maximaal mentaal pieken vlak voor je toetsen.
Komt goed, ik heb vertrouwen in je
Hier gaat alles prima, slaap gebrek, en tabak loos. Toch even naar de AH/Jumbo zometeen voor tabak, drinken en brood.
Redbull roken, Camel eten, kroketbroodje drinken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:40 schreef jaren80 het volgende:
[..]![]()
![]()
Redbull, Camel, en kroketbroodje. Goddelijke combinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |