Jij bent wel muzikaal ingesteld. Heb je ook eigen nummers?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Das goed want mijn geheime encore blijft altijd langer doorgaan
Hierna moet het toch echt de laatste zijnmet een nummer wat ik nu ook veel op gitaar speel
Ja maar elektronische tot nu toequote:Op woensdag 20 juni 2012 02:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij bent wel muzikaal ingesteld. Heb je ook eigen nummers?
Ik ga ze een keer luisteren, maar nu naar bed. Nogmaals bedanktquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar elektronische tot nu toedie draaide ik net voor die arcade fire cover
Maisnon
quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:47 schreef DeSamenvatting het volgende:
haha, goede overgang, zit weer rechtop in bed!
Bedankt voor het draaien al heb ik niet alles gehoordquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja dat zal de autopiloot van de radio zijn
Feist was hetlaatste nummer
Bedankt voor het luisterenen trusten!
En ik dan?quote:
Mijn Oom, mijn held, mijn baas, mijn liefde, mijn 1e wereldwonder, mijn altijd gewaardeerde radio held, mijn alles en natuurlijk mijn partner voor eventuele homoseksuele lusten!quote:
Dat lijkt er al meer op. Kusje op je gevoelige plekjequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn Oom, mijn held, mijn baas, mijn liefde, mijn 1e wereldwonder, mijn altijd gewaardeerde radio held, mijn alles en natuurlijk mijn partner voor eventuele homoseksuele lusten!
Alles wel op deze zonovergoten prachtige dag ?quote:
Ik raak in extasequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat lijkt er al meer op. Kusje op je gevoelige plekje
4 toetsen vandaag, dus ik ben liiicht gespannen. En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles wel op deze zonovergoten prachtige dag ?
[..]
Ik raak in extase
Ai, diep adem halen, drink een red bull voor maximaal mentaal pieken vlak voor je toetsen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
4 toetsen vandaag, dus ik ben liiicht gespannen. En hoe is het met jou?
Mijn ervaring van de laatste tijd heeft R'dam zeker wel leuker gemaaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:07 schreef Monopoly het volgende:
Rotterdam, leuker kunnen we het niet maken_!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ai, diep adem halen, drink een red bull voor maximaal mentaal pieken vlak voor je toetsen.
Komt goed, ik heb vertrouwen in je
Hier gaat alles prima, slaap gebrek, en tabak loos. Toch even naar de AH/Jumbo zometeen voor tabak, drinken en brood.
Redbull roken, Camel eten, kroketbroodje drinken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:40 schreef jaren80 het volgende:
[..]![]()
![]()
Redbull, Camel, en kroketbroodje. Goddelijke combinatie.
Camelquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Redbull roken, Camel eten, kroketbroodje drinken.
Ik rook alleen maar camel en zware van nelle,quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:50 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Galoisses of Marlboro is ook prima te pruimen natuurlijk.
Geen smoesjes, toon wat ruggegraat. Geen suiker/snoep/frisdrank/zoutjes. Zo min mogelijk rijst/pasta/brood/aardappel. Veel groenten. Mager vlees en vis. Terugvallen kan een keer gebeuren, maar dan boos worden, jezelf weer oppakken en weer de trein op de rit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:21 schreef Crack_ het volgende:
Blegh, zo chagerijnig. Ik probeer af te vallen wat over het algemeen wel lukt maar iedere keer terugvalletjes waardoor het echt zoooo lang duuuuurt.
Zo min mogelijk rijst, pasta, brood een aardappel? Maar daar zit niks inquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen smoesjes, toon wat ruggegraat. Geen suiker/snoep/frisdrank/zoutjes. Zo min mogelijk rijst/pasta/brood/aardappel. Veel groenten. Mager vlees en vis. Terugvallen kan een keer gebeuren, maar dan boos worden, jezelf weer oppakken en weer de trein op de rit.
Rijst/pasta/brood/aardappel = Koolhydraten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo min mogelijk rijst, pasta, brood een aardappel? Maar daar zit niks in.
en ik heb niet echt smoesjes, ja dat ik beetje zwak ben. En dat ik het met tentamenperiode moeilijker vind
. En nu sport ik ook niet, want moet leren
![]()
..
okee maar dat koolhydratenverhaal snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rijst/pasta/brood/aardappel = Koolhydraten.
Tijdens het leren lekker fruit eten of studentenhaver of zo. En water. Veel water. Minimaal 2 liter per dag. Daarnaast zo veel thee als je maar wil. Als je echt zo graag af wil vallen, dan moet je er voor gaan. "Ik ben een beetje zwak" is wel heel erg zielig.
Ik zie het, tijd voor koffiequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
okee maar dat koolhydratenverhaal snap ik niet helemaal.
60% van je energiebehoefte moeten bestaan uit koolhydraten. Dat is dus het meeste en daarna beetje eiwit en beetje vet.
De enige bruikbare brandstof voor je hersenen is glucose, wat vrij komt bij afbraak van koolhydraten. En veel koolhydraten zodat je eiwitten niet worden gebruikt voor energie, daar zijn ze niet voor bedoeld en dat is ook geen schone verbranding
. Vet is ook prima, maar ook niet bedoeld voor energie.
quote:Vanaf 1 juli mag er op verpakkingen van homeopathische geneesmiddelen alleen nog staan waarvoor ze gebruikt kunnen worden als de werking ook daadwerkelijk wetenschappelijk bewezen is. Dat meldt gezondheidsnet vandaag.
Door de maatregel van minister Schippers van Volksgezondheid dreigen daardoor alle 'zelfzorggeneesmiddelen' uit de schappen van apotheken en drogisterijen te verdwijnen.
Voor homeopathische geneesmiddelen geldt momenteel een uitzondering. Zij hoeven niet op een wetenschappelijke manier aan te tonen dat hun middel werkt voor de klacht die op de verpakking staat vermeldt. Schippers wil daar nu een einde aan maken. Ze wil dat de werking van homeopathische geneesmiddelen eerst wetenschappelijk wordt bewezen. Zo niet, dan mag niet langer op de verpakking en in de bijsluiter worden vermeld bij welke klacht het product kan worden gebruikt.
De werking van homeopathie is ondanks vele onderzoeken nooit bewezen. De eventuele gunstige effecten van homeopathische middelen worden toegeschreven aan het placebo-effect.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Ik haat homoapatische middelen
[ afbeelding ]
tisser?quote:
wat voor werk ga je doen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Wowowo, mn contract is binnen en ipv 7,50 ga ik 8,65 verdienen woheoeoe. Leuk. Enn ik kocht net turks brood bij de turk en dat vond ik maar eng maar ik kreeg 10 cent korting HAAA
.
Huishoudelijk medewerker, doe ik nu ook al maar dit is vakantiewerkquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor werk ga je doen?
was de turk met je aant flirten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Hij zei heel netjes hallo mevrouw en toen zei ik HOI
en toen zei hij de prijs en of het zo mee ging en ik zei, oh maar tasje is wel handig.. maar die kostte dus geld maar ik kreeg graties ::
Baby darling doll face honey
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaalquote:
Dat klinkt wel relaxed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:40 schreef QuintonFortune het volgende:
Een heel ondernemingsplan en een aangepaste website en dat allemaal voor vrijdag.
En ik maar denken dat het MBO relaxt was.
Pics pics!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaal
Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huishoudelijk medewerker, doe ik nu ook al maar dit is vakantiewerk.
ohw ja, jij moest mijn huis nog komen poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Hij zei heel netjes hallo mevrouw en toen zei ik HOI
en toen zei hij de prijs en of het zo mee ging en ik zei, oh maar tasje is wel handig.. maar die kostte dus geld maar ik kreeg graties ::
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
volgens mij heb ik die foto gister voorbij zien komenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaal
Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen
Hij is als een lopend vuurtje over FOK! gegaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die foto gister voorbij zien komen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Rafeiro het volgende:
Crack, vlek, bek, plek, snack, trek, hek, nek, lek, pek, trek, jack.
Bored.
Ohjaquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, jij moest mijn huis nog komen poetsen
klbquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij is als een lopend vuurtje over FOK! gegaan
Of je zat in de KLB SC te kijken
Ja jawel hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klb
daar ben ik vaker hoor, voor als het je nog niet was opgevallen
ik betaal wel beter dan die 8 euro nog wat. ik weet alleen niet hoe ver weg je woont, misschien zijn je reiskosten wel onbetaalbaarquote:
wat heb je misdaan?quote:
rood vakje staat verkeerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.
Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.
heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rood vakje staat verkeerd.
maar proficiat
Ja echt hequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staan. Doe dan
Mavo;
Appingedam blabla
ander dorpje blabla
is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet wetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.
Bestaan die mensen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |