abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:36:11 #151
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113140639
Leuk geschreven dat politiek geneuzel :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:36:23 #152
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113140647
Oh en hoi.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:40:19 #153
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113140815
Een heel ondernemingsplan en een aangepaste website en dat allemaal voor vrijdag.
En ik maar denken dat het MBO relaxt was.
Verliefdheid is voor de dommen
pi_113140923
quote:
4s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:36 schreef Rafeiro het volgende:
Leuk geschreven dat politiek geneuzel :P
Dankje.
#TeamMiley
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:03:02 #155
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113141678
*O* wonderland *O*
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_113142519
Vanavond tentamen. Helemaal super.

pi_113143102
schatjes
pi_113143213
snollscience O+
pi_113143264
pietwarkiet O+
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:55:25 #160
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113143870
Het is warkietpiet.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_113144810
Godverdomme.
#TeamMiley
pi_113145119
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef arachide. het volgende:
Godverdomme.
Sup?
Baby darling doll face honey
pi_113145134
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef arachide. het volgende:
Godverdomme.
tisser? :@

en goeiemiddag
pi_113145165
Wowowo, mn contract is binnen en ipv 7,50 ga ik 8,65 verdienen woheoeoe. Leuk :D. Enn ik kocht net turks brood bij de turk en dat vond ik maar eng maar ik kreeg 10 cent korting HAAA :D.
Baby darling doll face honey
pi_113145225
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Wowowo, mn contract is binnen en ipv 7,50 ga ik 8,65 verdienen woheoeoe. Leuk :D. Enn ik kocht net turks brood bij de turk en dat vond ik maar eng maar ik kreeg 10 cent korting HAAA :D.
wat voor werk ga je doen?
was de turk met je aant flirten?
pi_113145628
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat voor werk ga je doen?
was de turk met je aant flirten?
Huishoudelijk medewerker, doe ik nu ook al maar dit is vakantiewerk :D.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee :D. Hij zei heel netjes hallo mevrouw en toen zei ik HOI :D en toen zei hij de prijs en of het zo mee ging en ik zei, oh maar tasje is wel handig.. maar die kostte dus geld maar ik kreeg graties ::
Baby darling doll face honey
pi_113145651
En nu eet ik toast en dat vind ik lekker :D
Baby darling doll face honey
pi_113145679
Twitter
pi_113145729
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Tchock het volgende:
Twitter
Ja niemand anders zegt iets hoor.
Baby darling doll face honey
pi_113146082
quote:
16s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja niemand anders zegt iets hoor.
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaal

Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen

;(
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:45:29 #171
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_113146086
quote:
9s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:40 schreef QuintonFortune het volgende:
Een heel ondernemingsplan en een aangepaste website en dat allemaal voor vrijdag.
En ik maar denken dat het MBO relaxt was.
Dat klinkt wel relaxed.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_113146119
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Sup?
Mijn docent Nederlands pest mij.
#TeamMiley
pi_113146132
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaal

Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen

;(
Pics pics! :D
En brandnetels waren bij mij altijd best mini, maar meestal heel veel minis :'(
Baby darling doll face honey
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:46:33 #174
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_113146158
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef arachide. het volgende:

[..]

Mijn docent Nederlands pest mij.
Pest hem terug!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_113146166
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef arachide. het volgende:

[..]

Mijn docent Nederlands pest mij.
Wat dan? MIsschien vind ie je leuk (8>
Baby darling doll face honey
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:47:58 #176
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113146239
Crack, vlek, bek, plek, snack, trek, hek, nek, lek, pek, trek, jack.
Bored.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_113146246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Huishoudelijk medewerker, doe ik nu ook al maar dit is vakantiewerk :D.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee :D. Hij zei heel netjes hallo mevrouw en toen zei ik HOI :D en toen zei hij de prijs en of het zo mee ging en ik zei, oh maar tasje is wel handig.. maar die kostte dus geld maar ik kreeg graties ::
ohw ja, jij moest mijn huis nog komen poetsen :+
pi_113146274
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaal

Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen

;(
volgens mij heb ik die foto gister voorbij zien komen :o
pi_113146298
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]

volgens mij heb ik die foto gister voorbij zien komen :o
Hij is als een lopend vuurtje over FOK! gegaan :o

Of je zat in de KLB SC te kijken :P
pi_113146316
quote:
4s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Rafeiro het volgende:
Crack, vlek, bek, plek, snack, trek, hek, nek, lek, pek, trek, jack.
Bored.
:D
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ohw ja, jij moest mijn huis nog komen poetsen :+
Ohja :')
Baby darling doll face honey
pi_113146332
Vandaag moet ik koken, dus kies ik ook wat we eten

Kipsate met komkommer en gebakken banaan :9 een classic
pi_113146432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Hij is als een lopend vuurtje over FOK! gegaan :o

Of je zat in de KLB SC te kijken :P
klb :Y
daar ben ik vaker hoor, voor als het je nog niet was opgevallen :@
pi_113146465
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

klb :Y
daar ben ik vaker hoor, voor als het je nog niet was opgevallen :@
Ja jawel hoor :P
pi_113146475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef Crack_ het volgende:

[..]

:D

[..]

Ohja :')
ik betaal wel beter dan die 8 euro nog wat. ik weet alleen niet hoe ver weg je woont, misschien zijn je reiskosten wel onbetaalbaar _O-
pi_113146814
Hai
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  woensdag 20 juni 2012 @ 16:02:50 #186
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_113146921
Hey viking!
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_113147448
Hey ik sta in de krant
pi_113147468
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey ik sta in de krant
wat heb je misdaan?
pi_113147527
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:12 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat heb je misdaan?
examen :P
Baby darling doll face honey
pi_113147534
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:12 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat heb je misdaan?
niks

Vlak onder het rode.
pi_113147535
Denk ik :').
Baby darling doll face honey
pi_113147576
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.
rood vakje staat verkeerd.

maar proficiat :*
pi_113147579
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.
Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staan :'). Doe dan

Mavo;
Appingedam blabla
ander dorpje blabla :')
Baby darling doll face honey
pi_113147594
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

rood vakje staat verkeerd.

maar proficiat :*
heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.
pi_113147608
Maar nu lijkt het wel alsof er super veel mensen zijn geslaagd.
Baby darling doll face honey
pi_113147611
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staan :'). Doe dan

Mavo;
Appingedam blabla
ander dorpje blabla :')
Ja echt he :') bloed irritant om het zo te lezen.
pi_113147629
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.
is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet weten
pi_113147644
Ik ga hard genomen worden door het tentamen straks ;(
pi_113147722
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:

[..]

is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet weten
Bestaan die mensen dan?
pi_113147755
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Bestaan die mensen dan?
vast wel ergens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')