tisser?quote:
wat voor werk ga je doen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Wowowo, mn contract is binnen en ipv 7,50 ga ik 8,65 verdienen woheoeoe. Leuk. Enn ik kocht net turks brood bij de turk en dat vond ik maar eng maar ik kreeg 10 cent korting HAAA
.
Huishoudelijk medewerker, doe ik nu ook al maar dit is vakantiewerkquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor werk ga je doen?
was de turk met je aant flirten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Hij zei heel netjes hallo mevrouw en toen zei ik HOI
en toen zei hij de prijs en of het zo mee ging en ik zei, oh maar tasje is wel handig.. maar die kostte dus geld maar ik kreeg graties ::
Baby darling doll face honey
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaalquote:
Dat klinkt wel relaxed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:40 schreef QuintonFortune het volgende:
Een heel ondernemingsplan en een aangepaste website en dat allemaal voor vrijdag.
En ik maar denken dat het MBO relaxt was.
Pics pics!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaal
Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |