quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huishoudelijk medewerker, doe ik nu ook al maar dit is vakantiewerk.
ohw ja, jij moest mijn huis nog komen poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee. Hij zei heel netjes hallo mevrouw en toen zei ik HOI
en toen zei hij de prijs en of het zo mee ging en ik zei, oh maar tasje is wel handig.. maar die kostte dus geld maar ik kreeg graties ::
![]()
volgens mij heb ik die foto gister voorbij zien komenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had gisteren toen ik door de tuin liep om de was op te hangen ineens jeuk aan mn benen niet normaal
Dat groeide uit van muggebult formaat, naar brandnetels, naar nog grotere plekken, en nu is mn been op 1 plek helemaal opgezwollen
Hij is als een lopend vuurtje over FOK! gegaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die foto gister voorbij zien komen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Rafeiro het volgende:
Crack, vlek, bek, plek, snack, trek, hek, nek, lek, pek, trek, jack.
Bored.
Ohjaquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, jij moest mijn huis nog komen poetsen
klbquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij is als een lopend vuurtje over FOK! gegaan
Of je zat in de KLB SC te kijken
Ja jawel hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klb
daar ben ik vaker hoor, voor als het je nog niet was opgevallen
ik betaal wel beter dan die 8 euro nog wat. ik weet alleen niet hoe ver weg je woont, misschien zijn je reiskosten wel onbetaalbaarquote:
rood vakje staat verkeerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.
Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.
heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rood vakje staat verkeerd.
maar proficiat
Ja echt hequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staan. Doe dan
Mavo;
Appingedam blabla
ander dorpje blabla
is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet wetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.
Bestaan die mensen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |