klbquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij is als een lopend vuurtje over FOK! gegaan
Of je zat in de KLB SC te kijken
Ja jawel hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klb
daar ben ik vaker hoor, voor als het je nog niet was opgevallen
ik betaal wel beter dan die 8 euro nog wat. ik weet alleen niet hoe ver weg je woont, misschien zijn je reiskosten wel onbetaalbaarquote:
rood vakje staat verkeerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.
Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks
[ afbeelding ]
Vlak onder het rode.
heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rood vakje staat verkeerd.
maar proficiat
Ja echt hequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat mongolisch dat ze overal appingedam hebben bij staan. Doe dan
Mavo;
Appingedam blabla
ander dorpje blabla
is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet wetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb 'm ook van iemand anders z'n facebook.
Bestaan die mensen dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is stiekem voor die paar mensen die je naam nog niet weten
geslagen bedoel je?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben vandaag ook geslaagd.
2x zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben laatst in mijn gezicht geslaagd egt vervelendquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben vandaag ook geslaagd.
2x zelfs.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga hard genomen worden door het tentamen straks
Komt wel goed. Hoelaat had je 'm ook alweer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga hard genomen worden door het tentamen straks
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geslagen bedoel je?Nee bij de pinautomaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maat 48?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |