Ik vind OutKast geen hiphop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
ALs je OutKast hiphop wil noemen is dat een beter voorbeeld dan Hey ya.
Hij bedoelt het nummer B.O.B.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind OutKast geen hiphop.
B.O.B wel, maar dat vind ik alleen lekker als ik aan het varen ben in de zon en maar half aan het luisteren ben zeg maar. 2 of 3 goede nummers, rest is simpele muziek imo.
Gevonden:quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Keine ahnung ik ben er niet super in thuis
Het heet Crystal Caverns 1991 misschien daar iets mee te maken
Ah, die heb ik al eens gehoord ja. Niks voor mij.quote:
Eensch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:23 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die Skrillex-stijl dubstep die alleen maar bestaat uit rare blieptonen. Wat een teringherrie is dat zeg.
Wordt ook steeds meer gebruikt in de hip-hop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:23 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die Skrillex-stijl dubstep die alleen maar bestaat uit rare blieptonen. Wat een teringherrie is dat zeg.
Ja, maar hij is absoluut niet de enige. En het breidt zich ook uit naar buiten het genre (kijk naar Knife Party)quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:25 schreef Maisnon het volgende:
Ja dat net was van Diplo die wel van al dat gerotzooi houdtdaarom
Ja las het in je postquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:25 schreef Tchock het volgende:
Mais had je gehoord dat Pendulum niet meer is?
Nouja Pendulum was al op een soort van hiatus omdat de bandbaas meer Knife Party wilde doen, maar nu gooit hij het bijltje er dus helemaal bij neer. Z'n twitter overstroomd met debiele bozerikenquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja las het in je postwel apart, zat dat er aan te komen?
Hierna komt je request trouwens
Die aflevering dat de computer yes zegt en die opa in haar gezicht hoest heb ik ongeveer een jaar non-stop om gelachen.quote:
Zware tijdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die aflevering dat de computer yes zegt en die opa in haar gezicht hoest heb ik ongeveer een jaar non-stop om gelachen.
Geen sneaky sound system?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik ben al een half uur langer aan het doorgaan nuhierna nog eentje en dan is het feest echt voorbij
Het wordt er een van mezelf![]()
Ja die deed het niet, ik heb hem dus wel van die dinges (wat een superspam site) maar hij wil niet laden, geeft dan een errorquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen sneaky sound system?Ik wacht eigenlijk daar op om naar bed te gaan
Voor mp3's gebruik je toch wel SoulSeek?quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja die deed het niet, ik heb hem dus wel van die dinges (wat een superspam site) maar hij wil niet laden, geeft dan een error
Daarom had ik nu als goedmakertje een ander iets van Nicolaas he
soulseek is ruk johquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor mp3's gebruik je toch wel SoulSeek?
quote:01:06 : Hot Chip - These Chains
01:10 : Ladyhawke - Blue Eyes
01:14 : Santogold - Lights Out
01:17 : Niki & The Dove - The Fox
01:21 : St. Lucia - We Got It Wrong
01:26 : Wild Beasts - His Grinning Skull
01:29 : Pomplamoose - Dont Stop Lovin Me
01:32 : Caribou - Found Out
01:35 : Surfer Blood - Floating Vibes
01:39 : MSTRKRFT - Metric - Monster Hospital (MSTRKRFT Remix)
01:44 : St. Vincent - The Neighbors
01:48 : TV on the Radio - Golden Age
01:52 : Kapabel - Sjakie Schildpad en de Kreupele Haas (met Herman van Veen)
01:55 : Azealia Banks - 1991
01:59 : MGMT - Electric Feel
02:02 : Sigur Ros - Andvari
02:08 : Lone - Crystal Caverns 1991
02:13 : Amon Tobin - Nightlife
02:19 : Diplo - Barely Standing (Feat. Datsik & Sabi)
02:22 : Nosaj Thing - Fog
02:26 : Onra - The Anthem
02:28 : Nicolas Jaar - I Got A Woman
02:32 : Maisnon - Zones
En dat in één zinquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik waardeer dit ook wel dat iemand het op deze manier covertorigineel
Das goed want mijn geheime encore blijft altijd langer doorgaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb Gup alvast aangezet. Zodra je eruit gaat neemt Gup het meteen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |